Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: May 01 2024 15:25, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#5150
Posted 29 May 2022 - 12:07
#5151
Posted 29 May 2022 - 13:16
slai, on 29 mai 2022 - 08:23, said:
Tu nu ești un client, ești o sursa de pierdere. Ei vând energia en-gros cu preturi de 80 bani și mai mult, și a venit guvernul care le-a impus să-ți vândă ție cu 25 de bani. Ba mai trebuie sa investească în personal, în software, ca de la o firma cu 5 clienți au devenit una cu 100k de clienți. |
#5152
Posted 30 May 2022 - 08:25
Mare minune mare, am primit prima factură. Problema: am fost facturat de 2 ori pentru același contor:
hidro.PNG 39.28K 78 downloads In loc să factureze de la 7481 --> 7612 (sau 7481 --> 7572 si 7572 --> 7612), au facturat 7481 --> 7572 PLUS 7481 --> 7612. Și da, e același număr de contor la ambele poziții. Tare, nu? |
#5153
Posted 30 May 2022 - 08:28
Intrebare pentru cine cunoaste.Cei ce aveau ca furnizor Cez,si au trecut la Hidroelectrica,in caz de deranjamente,le reclama la noul furnizor?
|
#5154
Posted 30 May 2022 - 08:32
Deranjamentele se raporteaza la distribuitor, nu la furnizor!
|
#5155
Posted 30 May 2022 - 08:56
OwlDoom, on 30 mai 2022 - 08:25, said:
Mare minune mare, am primit prima factură. Problema: am fost facturat de 2 ori pentru același contor: hidro.PNG In loc să factureze de la 7481 --> 7612 (sau 7481 --> 7572 si 7572 --> 7612), au facturat 7481 --> 7572 PLUS 7481 --> 7612. Și da, e același număr de contor la ambele poziții. Tare, nu? |
#5156
Posted 30 May 2022 - 08:59
optimus prime, on 30 mai 2022 - 08:56, said:
Uita-te la pretul final :e calculat pentru 131 deKWh?Sau pentru 131 + cei 91KWh.Daca e valabila ultima situatie,atunci da telefon imediat la ei si spune-le ca ti-au calculat gresit factura..Altfel..asa se invata si vei mai avea surprize. Da, am și sunat, vorbit, promis corecție. Capture.PNG 62.49K 95 downloads P.S.: si la mama (contractată în același timp, aceeași eroare). Edited by OwlDoom, 30 May 2022 - 09:02. |
#5158
Posted 30 May 2022 - 11:45
Melteanu, on 30 mai 2022 - 08:28, said:
Intrebare pentru cine cunoaste.Cei ce aveau ca furnizor Cez,si au trecut la Hidroelectrica,in caz de deranjamente,le reclama la noul furnizor? Electrica Deranjamente, scuze |
|
#5159
Posted 30 May 2022 - 11:50
#5160
Posted 30 May 2022 - 15:37
#5161
Posted 30 May 2022 - 16:13
A configurat cineva direct debit pentru Hidroelectrica și a funcționat? Adică a venit data scadentă și au luat banii?
După ce am primit prima factură am configurat direct debit la BCR cu codul de client din prima factură. Ieri, duminică aveam data scadentă la o factură, și astăzi la încă două. Mă așteptam ca astăzi să ia banii pentru toate 3, dar este deja ora 17 și deocamdată nu apare nici o plată către Hidroelectrica în cont la BCR? |
#5162
Posted 30 May 2022 - 16:27
Persoană fizică, contract trifazic Enel; cum te muți cu asta la Hidroelectrica? Am făcut cerere și a scris în contract tot joasă tensiune. Preț au pe comparator, nu-i mare. Consum la trifazic: 1 kw la 3 luni, poate în unele luni mai mult de 1 kw.
|
#5163
Posted 30 May 2022 - 16:43
OwlDoom, on 30 mai 2022 - 08:25, said:
In loc să factureze de la 7481 --> 7612 (sau 7481 --> 7572 si 7572 --> 7612), au facturat 7481 --> 7572 PLUS 7481 --> 7612. Și da, e același număr de contor la ambele poziții. Tare, nu? OwlDoom, on 30 mai 2022 - 08:59, said:
P.S.: si la mama (contractată în același timp, aceeași eroare). Ai aceeasi problema ca la mine: https://forum.softpe...2#entry29077576 Sunt curios daca au reusit sa buleasca toate facturile emise zilele astea. |
|
#5164
Posted 30 May 2022 - 17:26
tavitu, on 30 mai 2022 - 16:13, said: … După ce am primit prima factură am configurat direct debit la BCR cu codul de client din prima factură. … |
#5165
Posted 30 May 2022 - 17:32
La Hidroelectrica se trimite o notificare cu o zi înainte? Știu că la unele companii se trimite cu o zi înainte, dar nu la toate. Am George Info activat și m-a notificat cu privire la alte plăți.
Dacă nu primesc o notificare în seara asta, o să plătesc „manual” peste câteva ore. |
#5166
Posted 30 May 2022 - 17:57
Notificarea e trimisa de BCR, nu are treaba cu beneficiarul platii; de el depinde doar daca a trimis sau nu o cerere de debitare.
À propos: parca in Georgica webu’ se poate vedea situatia mandatelor de debit direct. Nu apare ceva acolo, vreo plata de efectuat? Eu nu stiu exact ce si cum apare ce nu folosesc debit direct, poate altcineva care foloseste deja iti poate da detalii. Altfel, am avut de vreo doua ori OP-uri periodice setate de mine si s-au executat pe la ora 22:00 (sau 20:00?(*) nu mai tin minte exact dar cred totusi ca era 22:00). LE: (*) Verificat acum, una s-a facut la 21:19 alta la 20:51. Edited by sags, 30 May 2022 - 18:05. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users