Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: May 16 2024 07:01, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
295
#5185
Posted 31 May 2022 - 18:09
Mie nu mi-a venit factura pe februarie, martie , aprilie si mai 😂
|
#5186
Posted 31 May 2022 - 18:20
Luna aceasta a fost prima data ca am dat indexul prin aplicatia de pe site. Dat pe 28, ma cam ingrijoreaza ca inca nu apare la distribuitor desi indexul dat azi dimineata la Enel (alt loc de consum) apare. Incepand cu februarie (parca) am dat indexul autocitit la telefon si atunci a aparut repede la distribuitor si a fost luat in considerare la facturare. Oare ma trezesc ca Hidroelectrica ignora ce am dat luna aceasta? Mail de confirmare am primit, serie contor si POD sunt bune.
|
#5188
Posted 31 May 2022 - 18:59
#5189
Posted 31 May 2022 - 20:12
Indexul apare inregistrat la distribuitor pe site cam pe data de 2 a lunii urmatoare. Nici nu s-a incheiat luna in curs cand s-a comunicat indexul la furnizor, pana face HE procesul verbal lunar cu distribuitorul zonal, mai dureaza 2-3 zile.
|
#5190
Posted 31 May 2022 - 20:20
Luna asta am tras și eu paiul scurt: n-am primit nici eu factura pe martie. Nu-i bai.
|
#5191
Posted 01 June 2022 - 07:32
sags, on 31 mai 2022 - 18:20, said: Luna aceasta a fost prima data ca am dat indexul prin aplicatia de pe site. Dat pe 28, ma cam ingrijoreaza ca inca nu apare la distribuitor … As vrea sa cred ca Hidroelectrica a ‘mutat’ indexul la final de luna vrand in sfarsit sa renunte la acea estimare pentru 1-2-3 zile, dar trebuie sa astept factura. Mai ales ca pana acum a avut estimare si pe perioade de genul 28-28 februarie. |
#5192
Posted 01 June 2022 - 09:12
Sa speram, si la mine tot cu 31 mai e inscris la distribuitor.
|
#5193
Posted 01 June 2022 - 10:12
Am făcut cerere de portare la HE și în aceeași zi mi-au transmis pe email toate documentele, între care contractul și notificarea lor către actualul furnizor.
Conform anunțului HE, contractul devine efectiv în data de 2 iunie (adică mâine). Urmează să mai primesc ceva? Cum voi ști că așa este? ENEL, actualul furnizor, m-a notificat deja că dacă nu refuz până pe 10 iunie oferta lor (cu tarif de 3 ori mai mare decât în prezent) contractul se prelungește de drept în noile condiții precizate. Ori tocmai asta am vrut să evit! Pe site-ul distribuitorului (unde am cont) figurează doar POD și index, nu și furnizor, deci acolo nu pot verifica. Iar pe portalul de clienți HE nu mă recunoaște după CNP, cică nu am contract activ. |
#5194
Posted 01 June 2022 - 10:28
In primul rand atata timp cat nu introduce penalizari la reziliere poti pleca linistit oricand. Chiar daca nu se schimba furnizorul maine (m-ar cam mira sa fie asa repede), platesti noul pret doar o vreme - cateva zile daca e cu schimbare titular, cam 3 saptamani daca e fara.
Il al doilea rand, pretul e plafonat/ fixat intr-o OUG deci poate sa puna si un pret contractual de 10 ori mai mare ca pana in aprilie la anul nu prea va avea efect dpdv buzunarul tau. Desi si aici e cu dus si intors, ca la consumatorii casnici cu media 2021 peste 300kWh/luna exista prevederea ca ‘La solicitarea clienților finali, furnizorii pot încheia contracte de furnizare și în alte condiții decât cele prevăzute în prezentul articol.’ (OUG 27/18.III.2022 art. 5, alin (3))… Adica daca vrei pret de 3 ori mai mare, trebe sa se conformeze nu? Ramane sa vedem ce se va intampla la Hidroelectrica, fiindca inca nu a emis facturi pe aprilie: cum a inteles acea OUG si ce tarife vor fi. |
|
#5195
Posted 01 June 2022 - 10:29
#5196
Posted 01 June 2022 - 11:04
Naoto, on 01 iunie 2022 - 10:12, said:
Am făcut cerere de portare la HE și în aceeași zi mi-au transmis pe email toate documentele, între care contractul și notificarea lor către actualul furnizor. Conform anunțului HE, contractul devine efectiv în data de 2 iunie (adică mâine). Urmează să mai primesc ceva? Cum voi ști că așa este? ENEL, actualul furnizor, m-a notificat deja că dacă nu refuz până pe 10 iunie oferta lor (cu tarif de 3 ori mai mare decât în prezent) contractul se prelungește de drept în noile condiții precizate. Ori tocmai asta am vrut să evit! Pe site-ul distribuitorului (unde am cont) figurează doar POD și index, nu și furnizor, deci acolo nu pot verifica. Iar pe portalul de clienți HE nu mă recunoaște după CNP, cică nu am contract activ. "Nu exista contract activ!" |
#5197
Posted 01 June 2022 - 11:12
Ciudat, la mine nici dupa 6 luni de Hidroelectrica nu imi scrie asa in MyEnel. Nu mai zic ca lunar primesc email sa le transmit indexul 🥳🥳🥳🥳
Cred ca ar trebui sa steeg contul, pana la urma. Vad ca ei ma tin in continuare de client. |
#5200
Posted 01 June 2022 - 11:50
Salutare, cei care sunteți prosumatori , ați primit vreodată factura cu energie injectată?
Am ambele contracte din ianuarie semnate , dar observ că hidroelectrica știe doar să încaseze banii. Am depus 5 reclamații la ei 3 scrise ,2 la call center , toate cu număr de înregistrare, 1 ANPC 1 ANRE , și golanii refuză să răspundă sau sa rezolve problema. Ceva soluții pentru problema expusă? |
#5201
Posted 01 June 2022 - 13:46
Naoto, on 01 iunie 2022 - 10:12, said:
Am făcut cerere de portare la HE și în aceeași zi mi-au transmis pe email toate documentele, între care contractul și notificarea lor către actualul furnizor. Conform anunțului HE, contractul devine efectiv în data de 2 iunie (adică mâine). Urmează să mai primesc ceva? Cum voi ști că așa este? ENEL, actualul furnizor, m-a notificat deja că dacă nu refuz până pe 10 iunie oferta lor (cu tarif de 3 ori mai mare decât în prezent) contractul se prelungește de drept în noile condiții precizate. Ori tocmai asta am vrut să evit! Pe site-ul distribuitorului (unde am cont) figurează doar POD și index, nu și furnizor, deci acolo nu pot verifica. Iar pe portalul de clienți HE nu mă recunoaște după CNP, cică nu am contract activ. Doar că factura o vor emite după 2-3 luni. Mi-a spus asta după ce l-am întrebat eu când o vor emite. Pe portalul He nu am încercat nimic. Încă nu știu ce pot afla de acolo. Apropo, tot de la Enel m-am portat și eu, după ce m-au tot plimbat aiurea pentru o simplă chestiune și m-au enervat rău de tot. P.S. Habar nu am când să transmit primul index. |
#5202
Posted 01 June 2022 - 14:18
Cel mai bun lucru e să vă faceți cont pe site-ul distribuitorului, acolo ar trebui să primiți informația referitoare la furnizorul actual. Evident, lăsați și voi cîteva zile după intrarea la furnizare la Hidroelectrica, nu căutați chiar în 2 iunie dimineața la 9...
Cît despre index, lunar între 24 și 28 ale lunii. Pe platformă, dacă merge, sau telefonic, dar numai după ce faceți rost de CLC (codul locului de consum). Poate fi aflat de pe factură, de la Call Center sau de la angajații Hidroelectrica cu acces la datele clienților. P.S. Și mai puteți face un lucru: aduceți-vă aminte că răbdarea e o virtute! |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users