Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 18 2024 10:11, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#5131
Posted 27 May 2022 - 17:48
crislacor, on 26 mai 2022 - 22:11, said:
Pentru simplul motiv că, atîta timp cît nu ai factură, nu ai nimic de plătit! Metoda de comunicare numita "email" nu garanteaza faptul ca destinatarul primeste emailul la fel cum nici metoda de comunicare numita "posta standard" (fara confirmare de primire) nu garanteaza faptul ca destinatarul primeste scrisoarea. Asta e, atata s-a putut! Prin urmare, este posibil ca furnizorul sa trimita factura catre client dar factura sa nu ajunga la client. Aceasta situatie nu te scuteste de platit factura. Deci e o problema mare faptul ca nu reusim sa punem mana pe facturi. |
#5132
Posted 27 May 2022 - 19:05
Tu te referi la facturi deja emise, eu vorbeam despre emiterea facturilor!
|
#5133
Posted 27 May 2022 - 19:41
darkangel2, on 27 mai 2022 - 17:48, said:
Metoda de comunicare numita "email" nu garanteaza faptul ca destinatarul primeste emailul la fel cum nici metoda de comunicare numita "posta standard" (fara confirmare de primire) nu garanteaza faptul ca destinatarul primeste scrisoarea. Asta e, atata s-a putut! Prin urmare, este posibil ca furnizorul sa trimita factura catre client dar factura sa nu ajunga la client. Aceasta situatie nu te scuteste de platit factura. Deci e o problema mare faptul ca nu reusim sa punem mana pe facturi. |
#5134
Posted 27 May 2022 - 21:25
Quote
Macar la capitolul Istoric index este bine individualizat Motivul citirii indexului la distribuitorul DEER Muntenia Nord... FDEE Muntenia Nord...Codificarea POD este a FDEE_EMN (POD 5940301XXXXXXXXXXX Ploiesti, 5940302XXXXXXXXXXX Braila, 5940303XXXXXXXXXXX Buzau, 5940304XXXXXXXXXXX Focsani, 5940305XXXXXXXXXXX Galati, 5940306XXXXXXXXXXX Targoviste)... http://epayments.edm...strationForm FDEE Transilvania Sud...Codificarea POD este a FDEE_ETS (POD 5940201XXXXXXXXXXX Braşov, 5940202XXXXXXXXXXX Sibiu, 5940203XXXXXXXXXXX Mureş, 5940204XXXXXXXXXXX Alba, 5940205XXXXXXXXXXX Harghita, 5940206XXXXXXXXXXX Covasna)... http://epayments.sde...strationForm FDEE Transilvania Nord...Codificarea POD este a FDEE_ETN (POD 5940401XXXXXXXXXXX Cluj, 5940402XXXXXXXXXXX Bihor, 5940403XXXXXXXXXXX Maramureş, 5940404XXXXXXXXXXX Bistrita-Nasaud, 5940405XXXXXXXXXXX Satu Mare, 5940406XXXXXXXXXXX Zalau)... https://accesdate.ed...strationForm '' Selectezi FFEE_ETS...click mouse buton dreapta si alegi optiunea Inspect...selectezi cuvantul readonly si il stergi cu tasta delete...revii in partea stanga si modifici FFEE_ETS cu alt cod furnizor...'' Codul de furnizor pentru Hidroelectrica , la distribuitorul FDEE Transilvania Sud , este: HDRO_FU_B . Am creat contul , dar momentan nu ma pot conecta, poate dureaza o perioada pana il activeaza . Daca incerc sa mai creez inca o data contul cu acelas user imi zice ca este folosit deja.... Buna - a reusit cineva sa isi creeze cont functional prin metoda asta de schimbare a codului furnizor? E o discutie din trecut dar n-am observat prea multe reusite. Eu sunt cu Transilvania SUD.. HDRO_FU_B Edited by Pieptoasa, 27 May 2022 - 21:26. |
#5135
Posted 28 May 2022 - 06:28
În dimineața asta a mers fără sincope link-ul pe yahoo.
|
#5136
Posted 28 May 2022 - 06:44
Distribuție Oltenia a citit contoarele luna trecută, însă nu știu de ce nu emit facturile, posibil trebuie schimbată metodologia pana la 31 martie, cu compensare și fără.
|
#5137
Posted 28 May 2022 - 08:28
Pentru cei care au intrebat daca se poate schimba e-mail-ul din contract - da, se poate. Prin formularul de reclamatie de pe site, modificare contract. La mine a durat 4 zile pana la primirea raspunsului si 7 zile pana la implementarea efectiva.
|
#5138
Posted 28 May 2022 - 09:14
crislacor, on 27 mai 2022 - 17:11, said:
@ForsakenTotal Ai dreptate în toate cele de mai sus! Ce nu știai (poate, dar mai mult ca sigur) e faptul că inclusiv indexul autocitit, pe care tu cu bună intenție îl transmiți furnizorului, ajunge la operatorul de distribuție, de unde se întoarce mai apoi la sfîrșit de lună împreună cu toți ceilalți indecși de la toți clienții finali! Da, e o bulibășeală imensă, dar asta e metodologia! Iar undeva în tot lanțul ăsta al slăbiciunilor, dacă cineva nu-și face treaba, apar situațiile de care vorbim noi aici! Furnizorul este obligat să facă facturile după lista cu indecși primită de la distribuitor. Acuma, că indexul tău autocitit a fost trimis către distribuitor, că acesta l-a primit, că l-a prelucrat și a fost inclus în lista de final de lună... Dumnezeu cu mila! Nu cunosti deloc cum stau lucrurile, colegii ti au explicat insa tu continui sa postezi aiurea. Indecsii autocititi pleaca de la furnizor catre OD. Obligatia contractuala a consumatorului este de inregistrare a indecsilor catre furnizor. |
#5139
Posted 28 May 2022 - 09:18
Intradevar sunt baliverne, ce spune el n-are sens in situatia de fata.
|
#5140
Posted 28 May 2022 - 09:39
|
#5141
Posted 28 May 2022 - 10:59
Am reusit intre timp sa dau indexul prin telefon. Aveti grija cand tastati CLC-ul si fiti atenti cand il repeta robotul, pentru ca mi s-a intamplat sa inregistreze o cifra gresit. Banuiesc ca am tastat prea repede, cu prea putin timp intre cifre, fiindca a doua oara cand am tastat mai rar, l-a luat OK.
|
#5142
Posted 28 May 2022 - 12:02
#5143
Posted 28 May 2022 - 12:46
Se vede luna asta cand nu am avut in afara de frigider nimic prin prize, in timpul renovarii, consumul a fost de 95 kwh. Record minim absolut in cazul meu 😹😹😹
|
#5144
Posted 28 May 2022 - 18:04
se ia in considerare index-ul trimis pe portalul lor? eu inca astepta factura pe luna martie
|
#5146
Posted 28 May 2022 - 18:15
Am dat indexul robotului in mod constant anul asta dar nu am mai platit din martie din cauza de lipsa factura. Am si vorbit cu un nene de acolo care m.a asigurat ca e in regula. Ba da' nu pricep ,o firma asa de mare sa nu poata emite o amarata de factura unui client (nu nou) ?!?!Romania nu conteneste sa ma uimeasca la peste 50 de ani de chinuit in ea. Bleah....masochist.
Edited by sailor62, 28 May 2022 - 18:16. |
#5147
Posted 29 May 2022 - 01:31
Pentru cine are chef și timp de puțină lectură (cu atenție sporită la articolele 7, 13 și 15, precum și la anexa nr. 3 la contract, cîmpul 8)...
https://www.anre.ro/...t7dlcecrLbbvbY= |
#5148
Posted 29 May 2022 - 08:23
sailor62, on 28 mai 2022 - 18:15, said:
Am dat indexul robotului in mod constant anul asta dar nu am mai platit din martie din cauza de lipsa factura. Am si vorbit cu un nene de acolo care m.a asigurat ca e in regula. Ba da' nu pricep ,o firma asa de mare sa nu poata emite o amarata de factura unui client (nu nou) ?!?!Romania nu conteneste sa ma uimeasca la peste 50 de ani de chinuit in ea. Bleah....masochist. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 5 user(s) are reading this topic
1 members, 4 guests, 0 anonymous users
villager