Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19698 replies to this topic

#5131
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,352
  • Înscris: 26.01.2019

 crislacor, on 26 mai 2022 - 22:11, said:

Pentru simplul motiv că, atîta timp cît nu ai factură, nu ai nimic de plătit!

Metoda de comunicare numita "email" nu garanteaza faptul ca destinatarul primeste emailul la fel cum nici metoda de comunicare numita "posta standard" (fara confirmare de primire) nu garanteaza faptul ca destinatarul primeste scrisoarea. Asta e, atata s-a putut!
Prin urmare, este posibil ca furnizorul sa trimita factura catre client dar factura sa nu ajunga la client.
Aceasta situatie nu te scuteste de platit factura.
Deci e o problema mare faptul ca nu reusim sa punem mana pe facturi.

#5132
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009
Tu te referi la facturi deja emise, eu vorbeam despre emiterea facturilor!

#5133
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,505
  • Înscris: 20.10.2006

 darkangel2, on 27 mai 2022 - 17:48, said:

Metoda de comunicare numita "email" nu garanteaza faptul ca destinatarul primeste emailul la fel cum nici metoda de comunicare numita "posta standard" (fara confirmare de primire) nu garanteaza faptul ca destinatarul primeste scrisoarea. Asta e, atata s-a putut!
Prin urmare, este posibil ca furnizorul sa trimita factura catre client dar factura sa nu ajunga la client.
Aceasta situatie nu te scuteste de platit factura.
Deci e o problema mare faptul ca nu reusim sa punem mana pe facturi.
Poti vedea facturile si in portalul de client daca nu ajunge nici mail-ul, iar daca nici ala nu merge poti lua legatura cu suportul.

#5134
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,477
  • Înscris: 31.07.2011

Quote

Macar la capitolul Istoric index este bine individualizat Motivul citirii indexului la distribuitorul DEER Muntenia Nord...

FDEE Muntenia Nord...Codificarea POD este a FDEE_EMN (POD 5940301XXXXXXXXXXX Ploiesti, 5940302XXXXXXXXXXX Braila, 5940303XXXXXXXXXXX Buzau, 5940304XXXXXXXXXXX Focsani, 5940305XXXXXXXXXXX Galati, 5940306XXXXXXXXXXX Targoviste)...
http://epayments.edm...strationForm

FDEE Transilvania Sud...Codificarea POD este a FDEE_ETS (POD 5940201XXXXXXXXXXX Braşov, 5940202XXXXXXXXXXX Sibiu, 5940203XXXXXXXXXXX Mureş, 5940204XXXXXXXXXXX Alba, 5940205XXXXXXXXXXX Harghita, 5940206XXXXXXXXXXX Covasna)...
http://epayments.sde...strationForm


FDEE Transilvania Nord...Codificarea POD este a FDEE_ETN (POD 5940401XXXXXXXXXXX Cluj, 5940402XXXXXXXXXXX Bihor, 5940403XXXXXXXXXXX Maramureş, 5940404XXXXXXXXXXX Bistrita-Nasaud, 5940405XXXXXXXXXXX Satu Mare, 5940406XXXXXXXXXXX Zalau)...
https://accesdate.ed...strationForm

'' Selectezi FFEE_ETS...click mouse buton dreapta si alegi optiunea Inspect...selectezi cuvantul readonly si il stergi cu tasta delete...revii in partea stanga si modifici FFEE_ETS cu alt cod furnizor...''
Codul de furnizor pentru  Hidroelectrica , la distribuitorul  FDEE Transilvania Sud , este:   HDRO_FU_B .
Am creat contul , dar momentan nu ma pot conecta, poate dureaza o perioada pana il activeaza .
Daca incerc sa mai creez inca o data contul cu acelas user imi zice ca este folosit deja....



Buna - a reusit cineva sa isi creeze cont functional prin metoda asta de schimbare a codului furnizor? E o discutie din trecut dar n-am observat prea multe reusite.
Eu sunt cu Transilvania SUD.. HDRO_FU_B

Edited by Pieptoasa, 27 May 2022 - 21:26.


#5135
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,812
  • Înscris: 26.02.2010
În dimineața asta a mers fără sincope link-ul pe yahoo.

#5136
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,812
  • Înscris: 26.02.2010
Distribuție Oltenia a citit contoarele luna trecută, însă nu știu de ce nu emit facturile, posibil trebuie schimbată metodologia pana la 31 martie, cu compensare și fără.

#5137
pegasys

pegasys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 05.01.2007
Pentru cei care au intrebat daca se poate schimba e-mail-ul din contract - da, se poate. Prin formularul de reclamatie de pe site, modificare contract. La mine a durat 4 zile pana la primirea raspunsului si 7 zile pana la implementarea efectiva.

#5138
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 crislacor, on 27 mai 2022 - 17:11, said:

@ForsakenTotal
Ai dreptate în toate cele de mai sus! Ce nu știai (poate, dar mai mult ca sigur) e faptul că inclusiv indexul autocitit, pe care tu cu bună intenție îl transmiți furnizorului, ajunge la operatorul de distribuție, de unde se întoarce mai apoi la sfîrșit de lună împreună cu toți ceilalți indecși de la toți clienții finali! Da, e o bulibășeală imensă, dar asta e metodologia! Iar undeva în tot lanțul ăsta al slăbiciunilor, dacă cineva nu-și face treaba, apar situațiile de care vorbim noi aici!
Furnizorul este obligat să facă facturile după lista cu indecși primită de la distribuitor. Acuma, că indexul tău autocitit a fost trimis către distribuitor, că acesta l-a primit, că l-a prelucrat și a fost inclus în lista de final de lună... Dumnezeu cu mila!:)

Nu cunosti deloc cum stau lucrurile, colegii ti au explicat insa tu continui sa postezi aiurea.

Indecsii autocititi pleaca de la furnizor catre OD.

Obligatia contractuala a consumatorului este  de inregistrare a indecsilor catre furnizor.

#5139
mosto

mosto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 22.04.2022
Intradevar sunt baliverne, ce spune el n-are sens in situatia de fata.

#5140
stericuta

stericuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 16.03.2005

 aris86, on 28 mai 2022 - 06:28, said:

În dimineața asta a mers fără sincope link-ul pe yahoo.

Confirm. Am primit link în două minute.

#5141
ForsakenTotal

ForsakenTotal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 27.08.2021
Am reusit intre timp sa dau indexul prin telefon. Aveti grija cand tastati CLC-ul si fiti atenti cand il repeta robotul, pentru ca mi s-a intamplat sa inregistreze o cifra gresit. Banuiesc ca am tastat prea repede, cu prea putin timp intre cifre, fiindca a doua oara cand am tastat mai rar, l-a luat OK.

#5142
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009

 Malineanu, on 28 mai 2022 - 09:14, said:

(...)
Indecsii autocititi pleaca de la furnizor catre OD.
(...)
Exact, mama mă-sii de limba română!

 crislacor, on 27 mai 2022 - 17:11, said:

(...) indexul autocitit, pe care tu (...) îl transmiți furnizorului, ajunge la operatorul de distribuție (...)


#5143
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,436
  • Înscris: 29.04.2010
Se vede luna asta cand nu am avut in afara de frigider nimic prin prize, in timpul renovarii, consumul a fost de 95 kwh. Record minim absolut in cazul meu 😹😹😹

#5144
andrew_zx

andrew_zx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 20.10.2021
se ia in considerare index-ul trimis pe portalul lor? eu inca astepta factura pe luna martie

#5145
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
DA!

#5146
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Am dat indexul robotului in mod constant anul asta dar nu am mai platit din martie din cauza de lipsa factura. Am si vorbit cu un nene de acolo care m.a asigurat ca e in regula. Ba da' nu pricep ,o firma asa de mare sa nu poata emite o amarata de factura unui client (nu nou) ?!?!Romania nu conteneste sa ma uimeasca la peste 50 de ani de chinuit in ea. Bleah....masochist.

Edited by sailor62, 28 May 2022 - 18:16.


#5147
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009
Pentru cine are chef și timp de puțină lectură (cu atenție sporită la articolele 7, 13 și 15, precum și la anexa nr. 3 la contract, cîmpul 8)...
https://www.anre.ro/...t7dlcecrLbbvbY=

#5148
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007

 sailor62, on 28 mai 2022 - 18:15, said:

Am dat indexul robotului in mod constant anul asta dar nu am mai platit din martie din cauza de lipsa factura. Am si vorbit cu un nene de acolo care m.a asigurat ca e in regula. Ba da' nu pricep ,o firma asa de mare sa nu poata emite o amarata de factura unui client (nu nou) ?!?!Romania nu conteneste sa ma uimeasca la peste 50 de ani de chinuit in ea. Bleah....masochist.
Tu nu ești un client, ești o sursa de pierdere. Ei vând energia en-gros cu preturi de 80 bani și mai mult, și a venit guvernul care le-a impus să-ți vândă ție cu 25 de bani. Ba mai trebuie sa investească în personal, în software, ca de la o firma cu 5 clienți au devenit una cu 100k de clienți.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

5 user(s) are reading this topic

1 members, 4 guests, 0 anonymous users

villager

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate