Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 19 2024 22:46, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
294
#5113
Posted 27 May 2022 - 09:39
Acum ceva timp am verificat si domeniul hidorelectrica.ro nu era rezolvat de o multime de servere DNS din lume. In Europa era ok, unele servere din SUA mergeau si ele, iar in rest aproape niciunul.
Am verificat chiar acum:
|
#5114
Posted 27 May 2022 - 09:46
vad ca funcționează normal acum; in 5 secunde de la verificarea CNP. ului am primit link-ul pe mail (yahoo).
tot nu au emis facturi pt cei care sunt la distributie oltenia. |
#5115
Posted 27 May 2022 - 10:30
Yahoo. Am incercat acum si tot nu apare. Macar am reusit sa iau CLC-urile pt 2 puncte de consum noi dupa jumatate de ora asteptat la callcenter. La anu o sa pot sa iau vreo 4 lei cand aplica noile standarde de performanta.
|
#5116
Posted 27 May 2022 - 11:47
Am primit a doua factura:
Mi-au luat in vedere autocitirile, dar nu pricep ce-i cu estimarea lor. 1 -- 31 martie = 54 kWh autocititi (indexul este corect) 1 -- 15 martie = 37 kWh estimati Cica TOTAL = 91 kWh Ori m-am tampit eu, ori factura asta n-are niciun sens. |
#5117
Posted 27 May 2022 - 11:56
@unu999: Daca ce e in poza e tot si la plata au intrat 91kWh, atunci intr-adevar se vede ca ti-au taxat de doua ori intervalul de index 11651…11688, fiind inclus odata separat si a doua oara in celalalt interval. Depune o sesizare pe site. Prima factura cum era, la ce index se termina? Acolo a fost corect?
|
#5118
Posted 27 May 2022 - 12:05
Da. Prima factura a fost corecta:
Indexul este corect in ambele facturi, doar ca au bagat de la ei inca o estimare, asa in plus |
#5119
Posted 27 May 2022 - 12:24
crislacor, on 27 mai 2022 - 08:08, said: și tu ai pretenția să-i „deștepți” cu reclamații? Uită-te mai întîi în jurul tău și vezi de ce se fac în primul rînd reclamații! Pentru că majoritatea reclamanților NU ÎNȚELEG ceea ce citesc, devin frustrați și cred că rezolva problema cu o reclamație! Nu, nu o rezolvă, doar devin și mai frustrați... Bine, mai există și cealaltă categorie, a reclamagiilor de profesie, cei care caută prin subsolurile paragrafelor o portiță, ceva ce să le ofere un avantaj cît de mic! Bineînțeles, ca mai apoi să se și laude cît de deștepți „e” ei... Cam cum sta treabă cu frustrarea și alte treburi ce le enumeri tu aici când la mine ultima factura este emisa in data de 07.03.2022 cu un index estimat in craci iar în momentul de față suntem la sfârșitul lui mai? Iar contractual ei au obligația asumată să emită factura lunar conform indexului citit de distribuitor sau celui autocitire și în ultim caz estimat doar in cazul in care nu exista unul din primele două. Eu de ce pana mea îmi fut creieri sa el transmit un index lunar când ei facturează când doresc și cu ce index doresc ei? Și în cazul asta consideri că o reclamație și o amendă de la ANRE le prinde bine sau nu? Sau ar trebui sa stăm să așteptăm până la sfântul așteaptă să vedem când vor binevoi ei să emită o factura și cu indexul pe care îl bagă o cucoană din burta? |
#5120
Posted 27 May 2022 - 12:57
bluesys, on 26 mai 2022 - 18:35, said:
Pentru deschidere cont la distribuitorul Electrica Distributie zona Transilvania Sus (de exemplu, Brasov) exista un portal la https://epayments.sd...strationForm Din pacate, nu se poate schimba codul furnizor cu HIDROEL_B, e fixat pe FFEE_ETS, adica Electrica Furnizare. Deci zona Distributie Transivania Sud e cea mai in urma, practic nu poti crea cont pentru utilizatorul casnic. In schimb, pentru Muntenia Nord, am putut deschide cont fara probleme. Codul de furnizor pentru Hidroelectrica, la distribuitorul FDEE Transilvania Sud, este: HDRO_FU_B Edited by av_myjob, 27 May 2022 - 13:07. |
#5121
Posted 27 May 2022 - 13:11
ForsakenTotal, on 27 mai 2022 - 08:54, said:
(...) Avem Hidro care emite pe baza estimarilor indiferent daca e dat indexul sau nu, Enel la gaze la fel, totul cu incalcarea clara a legii. ForsakenTotal, on 27 mai 2022 - 08:54, said:
Ei, de ce isi permit sa faca aceste lucruri? Pentru ca in realitate o minoritate reclama. Majoritatea platesc factura (...) |
#5122
Posted 27 May 2022 - 13:35
av_myjob, on 27 mai 2022 - 12:57, said:
Selectezi FFEE_ETS...click mouse buton dreapta si alegi optiunea Inspect...selectezi cuvantul readonly in fereastra din dreapta si il stergi cu tasta delete...revii in fereastra din stanga si modifici FFEE_ETS cu alt cod furnizor... Codul de furnizor pentru Hidroelectrica, la distribuitorul FDEE Transilvania Sud, este: HDRO_FU_B Am introdus asa furnizorul, nu a dat erori, dar mesajul de confirmare pentru crearea contului e o pagina web alba, Si nu primesc nici mesaj pentru activare cont in email. Deci, per total nu merge sa-ti faci cont la Transilvania Sud. Iar din ce am vazut in contul de la Muntenia Nord, din aprilie Hidroelectrica le transmite indecsii (daca o face), nu invers, inclusiv estimarile |
|
#5123
Posted 27 May 2022 - 13:40
Trebuie sa trimita ei datele de logare pe email?
Mie imi apare la logare ca datele de autentificare sunt introduse gresit. Edited by tokomer, 27 May 2022 - 13:42. |
#5124
Posted 27 May 2022 - 13:48
Exact asa apar si la mine la logare, cred ca de fapt nu e activat contul sau nu il creeaza deloc.
|
#5125
Posted 27 May 2022 - 14:20
crislacor, on 27 mai 2022 - 13:11, said:
Cînd se va înțelege că indecșii din factură, chiar și cei estimați, vin tot de la operatorul de distribuție?! Păi, da! Și de ce crezi că o plătesc? Pentru că nu o înțeleg și în loc să se chinuie două minute să înțeleagă sau să ceară ajutor pentru a înțelege, o plătesc și gata! Ei, conform atat prevederilor din contract cat si din lege (ordin ANRE), FURNIZORUL (distribuitorul nu are nicio treaba) e OBLIGAT sa emita factura pe baza indexului citit de furnizor, daca exista, indexului autocitit de client, daca primul nu exista, si DOAR daca cele doua anterioare nu exista atunci pe baza indexului estimat. Asta este problema, ce face furnizorul cu indecsii pe care-i are la dispozitie, ce nu e conform nici cu legea nici cu prevederile contractuale. |
#5126
Posted 27 May 2022 - 14:33
Malineanu, on 27 mai 2022 - 08:28, said:
Da,da (...) ForsakenTotal, on 27 mai 2022 - 14:20, said: Nu cred ca intelegi ce zic eu. (...) Da, e o tîmpenie, apar multe erori și neconcordanțe din cauza asta, dar numai și numai pentru că oamenii care lucrează acolo acolo unde lucrează, nu-și fac treaba! betivul, on 27 mai 2022 - 12:24, said:
(...) Eu de ce pana mea îmi fut creieri sa el transmit un index lunar când ei facturează când doresc și cu ce index doresc ei? (...) |
#5127
Posted 27 May 2022 - 14:40
Ordinul președintelui ANRE nr. 29/2016, cu
modificările și completările ulterioare, au fost stabilite următoarele: ”Art. 36 (1) Pentru perioada de facturare în care operatorul efectuează citirea indexului echipamentului de măsurare, facturarea se realizează pe baza consumului efectiv de gaze naturale, determinat de operator şi preluat de furnizor. (2) În cazul în care intervalul de citire de către operator a indexului echipamentului de măsurare este mai mare decât perioada de facturare, prevăzută în contractul de furnizare a gazelor naturale, facturarea în perioada cuprinsă între două citiri consecutive ale operatorului se realizează, după caz: a) pe baza consumului efectiv de gaze naturale, determinat prin autocitirea indexului echipamentului de măsurare de către clientul final şi transmiterea acestuia în intervalul de timp şi în condiţiile comunicate de furnizor; b) pe baza unui consum estimat de gaze naturale, prevăzut într-o convenţie de consum stabilită de comun acord de clientul final cu furnizorul la încheierea contractului de furnizare a gazelor naturale, care se preia doar în situaţia în care clientul final nu transmite indexul autocitit în intervalul de timp şi în condiţiile comunicate de furnizor. (3) Pentru situaţia prevăzută la alin. (2), furnizorul are obligaţia să efectueze o regularizare pentru perioada cuprinsă între două citiri consecutive, în prima factură emisă după momentul citirii indexului echipamentului de măsurare de către operator, dacă constată că la sfârşitul intervalului de citire există diferenţe între consumul efectiv realizat de către clientul final şi consumul facturat acestuia, în intervalul dintre citirile operatorului. Art. 37 (1) Pentru situaţia prevăzută la art. 36 alin. (2) lit. a), în vederea transmiterii indexului echipamentului de măsurare determinat prin autocitire, furnizorul are obligaţia să comunice clientului final, prin intermediul facturii, cel puţin următoarele informaţii: a) intervalul de timp în care se poate transmite indexul autocitit, care nu poate fi mai mic de 5 zile calendaristice; b) linia telefonică dedicată şi gratuită, care înregistrează atât data transmiterii indexului autocitit, cât şi conţinutul mesajului; suplimentar, se pot pune la dispoziţia clientului final şi alte mijloace de transmitere a indexului, ca de exemplu, dar fără a se limita la acestea, mijloace electronice. (2) Pentru situaţia prevăzută la art. 36 alin. (2) lit. b), consumul estimat prevăzut în convenţia de consum se poate stabili fie pe baza istoricului de consum al anului anterior, fie pe baza cantităţilor lunare determinate pe baza profilului de consum anual; convenţia de consum poate fi modificată oricând pe parcursul derulării contractului, la iniţiativa clientului final, în situaţia în care acesta consideră că valorile estimate nu mai corespund consumului real, cu condiţia ca noile valori să fie notificate furnizorului cu cel puţin 30 de zile calendaristice înainte de începerea perioadei respective de facturare.” Dispozitia data de ANRE la reclamatia mea la adresa Enel pt gaze: "Față de cele de mai sus, solicităm furnizorului să procedeze în consecință, respectiv în lunile în care nu se emit facturi în baza indexului citit de operatorul sistemului de distribuție a gazelor naturale, clientul final să aibă posibilitatea transmiterii indexului autocitit, urmând ca facturarea să se realizeze în baza acestuia, iar în lipsa indexului autocitit facturarea să se realizeze în baza cantității de gaze naturale estimată și prevăzută în programul de consum agreat cu clientul final (anexă la contractul de furnizare a gazelor naturale)." Deci nu, ce spui tu legat de operatorul de distributie este total lipsit de baza contractuala sau legala. Si scrie negru pe alb mai sus ce trebuie sa faca furnizorul. |
|
#5129
Posted 27 May 2022 - 17:11
@ForsakenTotal
Ai dreptate în toate cele de mai sus! Ce nu știai (poate, dar mai mult ca sigur) e faptul că inclusiv indexul autocitit, pe care tu cu bună intenție îl transmiți furnizorului, ajunge la operatorul de distribuție, de unde se întoarce mai apoi la sfîrșit de lună împreună cu toți ceilalți indecși de la toți clienții finali! Da, e o bulibășeală imensă, dar asta e metodologia! Iar undeva în tot lanțul ăsta al slăbiciunilor, dacă cineva nu-și face treaba, apar situațiile de care vorbim noi aici! Furnizorul este obligat să facă facturile după lista cu indecși primită de la distribuitor. Acuma, că indexul tău autocitit a fost trimis către distribuitor, că acesta l-a primit, că l-a prelucrat și a fost inclus în lista de final de lună... Dumnezeu cu mila! Edited by crislacor, 27 May 2022 - 17:12. |
#5130
Posted 27 May 2022 - 17:25
Imi amintesc ca la electrica, nu am avut probleme de genul asta ani de zile.
Sistemul lor mergea perfect. Se factura dupa indecsii autocititi, estimati in lipsa primilor si la cateva luni era o citore facuta pe teren care era regularizarea. Facturi la timp, corecte, plati online. Cum s-a putut la ei, de ce nu se poate si la altii? (oare pentru ca electrica furnizare si electrica distributie erau firme surori?) Edited by radurus, 27 May 2022 - 17:27. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users