Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Magazin online - comanda anulata pe motiv de pret gresit
Last Updated: Nov 27 2023 22:06, Started by
_D_A_N_
, Jun 27 2019 10:20
·
0
#1
Posted 27 June 2019 - 10:20
Salut
Zilele trecute am comandat niste produse online, la un pret ce-i drept ridicol (10 lei un espressor de cafea care la Emag costa 2000 lei), cu plata ramburs. O astfel de eroare cu preturile s-a mai produs acum ceva timp la Emag si-mi aduc aminte ca Emag-ul a livrat produsele, chiar daca au iesit in pierdere. Acum stau si ma intreb, oare pretul afisat, chiar daca este prea mic, nu este obligatoriu pentru ambele parti? Ce ziceti, are sens sa ma duc la Protectia Consumatorului? Cu ce drept au anulat o comanda? Nu trebuia sa fiu si eu de acord cu aceasta anulare de comanda? |
#3
Posted 27 June 2019 - 10:25
cred ca s-au invatat minte si daca e o eroare in sistem pot anula comanda..cauta la conditii....
|
#4
Posted 27 June 2019 - 10:25
#5
Posted 27 June 2019 - 10:25
Acum vreo doua ierni, parca, am prins un set de anvelope pe best-tires ,la vreo 50 de lei. SETUL. Imediat mi-au anulat comanda. Cam toate astea online au in contracte treaba cu pretul foarte mic gresit.
|
#6
Posted 27 June 2019 - 10:26
Daca nu era campanie de marketing cu preturi gresite nu livreaza nimic.
Au facut si ei o campanie acum ani de zile si acum toata lumea viseaza ca vor face zilnic, de cate ori gasesc un chilipir ei. S-a dus, nici nu fac alta prea curand atata timp cat lumea inca e in hipnoza celei vechi, ca nu e nevoie. |
#7
Posted 27 June 2019 - 10:26
Nu are sens sa te duci la Protectia Consumatorului caci tine de politica magazinului daca onoreaza comanda cu pretul gresit de angajat sau nu.
eMag a onorat comenzile atunci pt. ca a vrut sa castige notorietate in Romania. Posibil sa fi fost chiar o intentie a lor acea "intamplare". |
#8
Posted 27 June 2019 - 10:26
"greseala" din trecut de BF a fost bine gandita. A fost stirea pe toate teveurile si au avut crestere puternica de vizualizari si comenzi.
Acum a fost o greseala. Nu primesti nika. |
#9
Posted 27 June 2019 - 10:27
Era emag sau un partener emag?
Teoretic, poti incerca cu OPC-ul. Nu stiu daca rezolvi ceva sau nu. O baga pe aia "ca s-a terminat stocul pana la comanda ta" si cred ca sunt acoperiti. |
#10
Posted 27 June 2019 - 10:27
aia la emag a fost campanie publicitara mascata. intre timp au mai avut si ei un astfel de incident, de data asta pe bune, au dat clientilor 100 ron si un sut in fund.
|
|
#11
Posted 27 June 2019 - 10:28
onoreaza comenzile cu preturi "gresite" doar cand au campanie de publicitate. cand au intr-adevar o problema tehnica, anuleaza comenzile.
Edited by laffin, 27 June 2019 - 10:29. |
#12
Posted 27 June 2019 - 10:36
S-a schimbat legea de ceva timp, comanda trebuie livrata doar daca este confirmata de magazinul online
|
#13
Posted 27 June 2019 - 10:39
Au mai fost cel putin 2 topicuri cu tema asta, unul cu aparate foto, altul cu hdd extern, ambele parca la pcgarage, o gramada de oameni de pe forum au facut comenzi, normal ca nimeni nu a primit nimic. Eu odata am prins, invertoare la 3,5 lei, la tehnoelectric, parca, am comandat 3 bucati, au trimis unul, spunand ca era ultimul pe stoc, dar macar au trimis, desi pretul normal era de 10 ori mai mare.
|
#14
Posted 27 June 2019 - 10:40
Au mai fost cazuri, au mai fost topicuri, nu se poate face nimic, totul este perfect OK.
Cazurile alea cind chiar au trimis produsele la acele preturi foarte mici au fost chestii de marketing, de publicitate, de promotie, de atras clientii |
#15
Posted 27 June 2019 - 10:49
nu ai nici o sansa, la fel cum este si cu Error Fares la avioane, cand uneori ti se anuleaza biletul. Este scris cu siguranta in termeni si conditii.
|
|
#16
Posted 27 June 2019 - 11:13
Am uitat sa va spun ca am fost prevazator si am tiparit confirmarea comenzii direct de pe pagina lor web. Cei de la OPC mi-au spus ca in principiu am dreptate si chiar daca pretul a fost eronat, daca au confirmat comanda atunci se considera contract incheiat intre parti, indiferent ce spun clauzele lor de vanzare. Evident, nu mi-au promis nimic, dar mi-au zis sa le trimit documentele si corespondenta purtata cu magazinul online.
|
#17
Posted 27 June 2019 - 11:15
La ce magazin a fost eroare initoator?
_D_A_N_, on 27 iunie 2019 - 11:13, said:
Am uitat sa va spun ca am fost prevazator si am tiparit confirmarea comenzii direct de pe pagina lor web. Cei de la OPC mi-au spus ca in principiu am dreptate si chiar daca pretul a fost eronat, daca au confirmat comanda atunci se considera contract incheiat intre parti, indiferent ce spun clauzele lor de vanzare. Evident, nu mi-au promis nimic, dar mi-au zis sa le trimit documentele si corespondenta purtata cu magazinul online. Care OPC ti-a spus asta? Au drepatte. Din moment ce ti-au confirmat, comanda trebuie onorata. Inseamna ca si-au dat acordul. |
#18
Posted 27 June 2019 - 11:15
Si la mediagalaxy a fost acum mult timp, nu au trimis nimic, au dat vouchere de 50 de lei in schimb.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users