Magazin online - comanda anulata pe motiv de pret gresit
Last Updated: Nov 27 2023 22:06, Started by
_D_A_N_
, Jun 27 2019 10:20
·
0
#55
Posted 23 November 2023 - 14:29
Îți pot băga articolul cu prețul derizoriu și s-au spălat pe mâini.
Edited by caiuscorneliu, 23 November 2023 - 14:33. |
#56
Posted 23 November 2023 - 15:31
Pai asa pot sa isi creasca pretul la produs oricat de mult si sa refuze comenzile achitate de clienti, avand marfa pe stoc. Nu e un produs achizitionat cu 2 lei.
|
#57
Posted 25 November 2023 - 05:36
Așteaptă liniștit. Nu se va livra. Să vedem cât reziști cu banii dați la furnizor și fără produs.
Am pățit ceva similar de curând, dar am achitat doar 150 lei, vândut de un partener. După o săptămână de așteptare să îmi fie livrat produsul am contactat eMag, care se comporta ca un autist - eu întrebam ceva, suportul răspundea ce voia. Nici măcar când se jurau că vorbesc cu un umanoid nu eram convins de asta - aceleași fraze standard irelevante in context le folosea, ca și chatul robotizat. Au spus că verifică, că rezolvă, că plm... N-au făcut nimic, după încă o săptămână am anulat comanda. A mai durat încă câteva zile sa vad banii in cont. Era perioada cu BF, problema mea era neimportantă pentru ei. Produsul e in continuare la vânzare, livrare din stoc, atât pe site-ul partenerului cât și pe eMag. La 180 lei. Nu îmi mai trebuie, am comandat altceva similar de la concurență. Dacă eram contactat de seller sau eMag, la 1-2 zile după plasarea comenzii, să-mi spună că produsul nu mai e disponibil sau a fost un preț eronat, pe cuvânt că nu mă supăram. Dar să te comporți mârșăvește cu clientul care deja ți-a băgat banii în buzunar, asta e nesimțire curată. Atât a sellerului cât și a emag, că permite așa ceva. Edited by nei-k, 25 November 2023 - 05:44. |
#58
Posted 26 November 2023 - 22:46
Exact!
Au zis că mâine, luni, vin cu rezoluția. Oricum, mâine sunt pregătit să sesizeze și ANPC și autoritatea europeană pentru protectia consumatorilor, pt partenerul polonez, dar tot portalul o să indice in sesizare. Banii nu se pierd, doar că merită insistat pt produs. |
#59
Posted 27 November 2023 - 16:30
Merita clar. Ca noi restul suntem perfecti si nu gresim niciodata. Daca au gresit sa plateasca.
|
#60
Posted 27 November 2023 - 18:26
A revenit emag sec cu un voucher trimis pe email si anuntand ca anuleaza comanda.
Daca e sa stai de ei, sigur isi iau amenda, dar prefera sa plateasca o amenda modica decat sa livreze cu pierdere de 1000 e la fiecare bucata de produs la care s-a dat click. |
#61
Posted 27 November 2023 - 18:31
Nu primesc nicio amenda. OPC urmareste doar sa se ajunga la o intelegere agreabila intre vanzator si cumparator. Daca ti-au dat banii inapoi, ba si voucher rezonabil pentru neplacere, magazinul si-a facut treaba, OPC si-a facut treaba.
Nu confundati OPC cu un calau, merge la magazin, taie si spanzura, cumparatorul are dreptate 100%, vanzatorul e un idiot bun de plata. |
#62
Posted 27 November 2023 - 22:06
Atenție la ofertele unor parteneri, mai ales Agro Premium Polonia.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users