Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
E-Golf 2018
Last Updated: Nov 29 2022 11:07, Started by
N62B44
, Jan 14 2018 22:37
·
0
#55
Posted 15 January 2018 - 13:54
Aici se vede avantajul tehnologiei "invechite" de la Toyota cu hibrizii normali: fie vara, fie iarna poti merge cu caldura la max (si se incalzeste muuuult mai repede decat in Golf 6 de ex.) la consumuri de 5,5%. La diesel de 1.5 TDCI postase cineva ca are pe vremea asta consum extraurban de 9.5%.
|
#56
Posted 15 January 2018 - 13:58
cavaliere, on 15 ianuarie 2018 - 12:52, said: Tu vad ca de multe ori scrii fara sa ai habar, sau doar presupui, zic si eu. Tesla merge 50% din timp cu frana de motor cand vreau sa franez. Practic frana de motor e suficienta de cele mai multe ori. Daca am calcat pedala clasica de frana jumatate, iesi lejer prin parbriz. Frana clasica nu are cum sa fie mai puternica ca al alta masina, nu iesi deci prin parbriz, decat daca nu stii sa conduci o masina, oricare ar fi ea, si sa ii folosesti frana. Orice masina merge cu frana de motor cand doresti, asta nu inseamna ca frana "clasica" cum ii zici tu nu se uzeaza mai repede la masini mai grele, si cateva sute de kg in plus e al naiba de multa greutate in plus mariovrs, on 15 ianuarie 2018 - 12:54, said:
mda, 2 persoane cu masini electrice, si amandoi spun ca nu le folosesc pe frig... cam dubios edi10000, on 15 ianuarie 2018 - 13:54, said:
La diesel de 1.5 TDCI postase cineva ca are pe vremea asta consum extraurban de 9.5%. Si mai putin, insa iesirea si intrarea in Buc sint dificile intotdeauna |
#57
Posted 15 January 2018 - 14:08
In mod evident tu nu intelegi cat de eficient e alteratorul ala la franare. Evident nu ca o frana pe disc, dar, intr-adevar, frana de picior, la un hibrid, este foarte rar folosita.
|
#58
Posted 15 January 2018 - 14:37
Stii ca nu e nicu un “alterator” (si nici alternator), nu?
|
#59
Posted 15 January 2018 - 15:01
unbrutus, on 15 ianuarie 2018 - 13:58, said:
mda, 2 persoane cu masini electrice, si amandoi spun ca nu le folosesc pe frig... cam dubios Pai daca am o optiune mai buna? Vrei tu sa merg musai cu electrica? Am o masina 4x4, foarte grea, cu cauciucuri (noi !) de iarna, care face fum si vorba aia unde e fum e si caldura, care baga si caldura ca lumea, ca are webasto (deci are si soba) si am sa merg cu electrica ca vrea unu' de pe SP . Oricum, s-ar descurca fara probleme, sunt atatea videoclipuri cu masini electrice in zapada. Edited by MembruAnonim, 15 January 2018 - 15:07. |
#60
Posted 15 January 2018 - 15:11
JohnSmith, on 15 ianuarie 2018 - 14:08, said:
In mod evident tu nu intelegi cat de eficient e alteratorul ala la franare. Evident nu ca o frana pe disc, dar, intr-adevar, frana de picior, la un hibrid, este foarte rar folosita. Sint niste exagerari postate aiurea pe aici de cate unii. Nu este folosita chiar asa de rar, daca pleci cu masina full de acasa, nici nu ai deloc frana pe regenerare, f periculos daca te astepti sa o ai si te bazezi pe ea. Insa repet, am condus in modul B mult timp si cunosc, si cu orice alta masina termica ai frana de motor si o poti folosi, ceea ce si fac, astfel ca folosesc frana "clasica" mai rar. Conducandu-le pe amandoua, pot vedea asemanarile. |
#61
Posted 15 January 2018 - 15:12
unbrutus, on 15 ianuarie 2018 - 13:58, said:
raportam pt atac la persoana? Frana clasica nu are cum sa fie mai puternica ca al alta masina, nu iesi deci prin parbriz, decat daca nu stii sa conduci o masina, oricare ar fi ea, si sa ii folosesti frana. Orice masina merge cu frana de motor cand doresti, asta nu inseamna ca frana "clasica" cum ii zici tu nu se uzeaza mai repede la masini mai grele, si cateva sute de kg in plus e al naiba de multa greutate in plus mda, 2 persoane cu masini electrice, si amandoi spun ca nu le folosesc pe frig... cam dubios e probabil o greseala sau un motor defect, 1.5 dci la mine mananca 3.6 l/100km extraurban pe vremea asta. Si mai putin, insa iesirea si intrarea in Buc sint dificile intotdeauna Raporteaza pentru ce doresti tu, dar pur si simplu trollezi. Daca nu ai mers cu Tesla mea, de ce iti permiti sa aiurezi pe aici? La decelerare motoarele mele electrice fac frana suficienta pt majoritatea situatiilor. Cum apare unul ca si-a luat electrica, cum sar cinci experti care nu vad sensul, ca mai bun e dieselul care consuma 3.6. Ca fapt divers am si diesel si cateva benzinare in ograda, dar ce faceti voi pe topicurile de electrice e trolleala. Mai e altul mai sus care nu intelege de ce a dat omul 45k euro pe Golf, cand dă banii ăia lua lejer x5 sh dizăl biturbo. Na, fiecare isi ia ce vrea si face ce vrea cu banii lui, asta nu pricep multi. Poate ca unii o sa dea 100 k euro pe un Golf cu vopsea de aur, care e problema? Eu de exemplu mi-am luat electrica fix asa de fentă. Nu sunt cu hype ul ecologic si nici nu ma intereseaza vreo economie, Mai am si doua benzinare euro 1 si 2 cu care imi place sa poluez din cand in cand. Omul si a luat golf de 45k pt ca asa a vrut el, pt ca ii este avantajos si din orice alt motiv care ii dau dreptul sa faca ce vrea cu banii sai. |
#62
Posted 15 January 2018 - 15:27
La E-Golf regenerare se produce si la franarea normala (prin apasarea pedalei ) si e clar vizibil in bord.
Computerul decide cat sa regenereze si cat sa franeze clasic . Se cheama "brake blending". Fara regenerare activa (B , sau + din schimbator ), tot regenereaza la frana, dar nu se simte diferit. Tehnologia e Bosch , IBooster gen2. |
#63
Posted 15 January 2018 - 18:26
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:58, said:
@unbrutus Ba da pe acolo sunt. Doar ce le-au marit in ianuarie. Masina e leasing operational. Nu ma risc sa o cumpar ca devalorizarea e mare la electrice, cine stie ce va fi peste 3-5 ani. Daca nu-mi place masina iau alta marca, asta e avantajul si nu-mi bat capul cu nimic (taxe, service, asigurare etc ) Subventia o ia firma de leasing. Habar n-am cat e in Olanda, daca e. @feitosak1 Intre 3.6 si 40kw/h sunt incarcatoarele. Cat dureaza calculezi aici https://leccy.net/ca...lkswagen-e-golf In practica cele mai intalnite chargere sunt de 11kw/h sau de 22kw/h Depinde de cat de plina e bateria intre 1-4h. Cu superchargere de 50kw , E-Golf accepta max 40kw de la 0 la 80% in 30-40 min si restul de 20% inca vreo 45 min. E greu de estimat. E-Golf nu are racire/incalzire activa la baterie ca Tesla. Daca bateria e supra incalzita dureaza mai mult pentru ca electronica masinii nu accepta maxim cat da chargerul. La priza de casa (3.6 kw) probabil 10-15 ore. Costuri : vreo 10-12 euro (0.35 euro /kw ) pentru o incarcare completa (~ 200-230 km ) Superchargere-le sunt mai scumpe 0.40-0.60 euro /kw, depinde de firma/locatie/ etc. Eu am un card care merge la majoritatea si platesti la sfarsitul lunii. Nu stiu inca ce si cum. LE : Farurile sunt OZN - intradevar E60 doar ce a facut 200.000 merge ca in prima zi. A fost dragoste la prima vedere. Nu prea ma indur sa-l dau. 10 euro pt 200 de km??? Esti sigur? Eu ies mai ieftin de atata cu un 1.6 16v gpl. Sa o stapanesti sanatos. Viitorul navaleste peste noi mai repede decat credeam. |
#64
Posted 15 January 2018 - 18:36
MembruAnonim, on 15 ianuarie 2018 - 18:14, said:
Nu stiu de ce, dar masina aia nu cred ca exista, deci 25 k km, la mai putin de jumatate din pret, ...si aprilie 2017 ! |
|
#65
Posted 15 January 2018 - 18:36
Vorbim de tari diferite, autorul topicului sta in afara tarii, sunt diferente de pret.
|
#66
Posted 15 January 2018 - 18:49
Diferenta pe care o face Clima (22 grade +AC) la 5 grade temperatura exterioara + ploaie.
Fara clima - 301 km raza estimata faraClima.jpg 344.5K 169 downloads Cu clima (22 grade +AC ) - 223 km raza estimata cuClima.jpg 295.35K 164 downloads Ambele poze facute cu masina incarcata 100% , setata in mod normal (nu Eco sau Eco+) Edited by N62B44, 15 January 2018 - 18:50. |
#67
Posted 15 January 2018 - 18:59
Zi ne si niste date tehnice. 0 50 km/h, 0 100 km/ h, v max, in curbe se simte altfel decat un golf normal avand in vedere greutatea?
|
#68
Posted 15 January 2018 - 19:18
Referitor la incalzire, am un electric car heater, asemanator cu asta
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wh9yjQN9M8s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] , dar are bateria dusa, ma gandesc sa-i pun baterie Li-Ion si sa-l folosesc in oras ptr. caldura. Al meu e mai mare si mai silentios. cris26, on 15 ianuarie 2018 - 18:59, said:
Zi ne si niste date tehnice. 0 50 km/h, 0 100 km/ h, v max, in curbe se simte altfel decat un golf normal avand in vedere greutatea? Garantat se simte altfel in curbe, are centrul de greutate foarte jos si pe mijlocul masinii (bateria) , putin spre fata (motorul) , golful clasic are greutatea in fata, sus. Sunt curios, cate kg are? 1600 ? (estimez) L.E. am gasit 1605 kg. Edited by MembruAnonim, 15 January 2018 - 19:28. |
#69
Posted 15 January 2018 - 19:32
V-Max -156
Am gasit pe youtube un film cu cifre : 0-50/ 0-100 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/chbahhpRPV0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Masina are cam 1550 kg. Centrul de greutate e jos,deci masina e stabila. Setup-ul suspensiei e foarte bine gandit. Sta bine pe curbe dar nu e sportiva . Da impresia de masina mai mare , confort foarte bun (jante de 16 ). Tinuta de drum e similara cu un C-Classe. Ca acceleratie e rezonabila. Pana la 50-60 km/h trage bine de tot, dupa lesina. Gumele standard sunt praf (cu rezistenta scazuta ), la un demaraj mai puternic se aprinde continuu controlul tractiunii (e si temperatura scazuta acum afara ). Raspunde instant la pedala, nu are cutie de viteza deci trage pana la viteza maxima. Senzatia e aiurea pana ma obisnuiesc cu ea pentru ca nu face nici un zgomot, motorul nu se aude, doar cauciucurile pe asfalt, iar in capul meu astept mereu sa schimbe treapta Izolarea e bunicica. Nu are greieri. Combinat cu lane-assist si ACC e foarte relaxant de condus, doar te tii de volan, masina tine singura banda, face corectii singura de directie iar ACC tine distanta fata de masina din fata opreste, pleaca iar. Foarte placuta in trafic bara la bara. Recunoaste semnele de circulatie , limite de viteza, etc. Pe total o masina corecta si placuta ca tinuta de drum. Electronica multimedia e excelenta (avand facelift anul trecut ), display-urile au rezolutie buna, reactioneaza instant. Suporta toate formele de conectivitate (bluetooth, WLAN, Hotspot, 2-3 usb-uri, 2 SD-carduri, loc de simcard, dvd, wireless charging in compartimentul de sub clima, car play, Android Auto, mirror link ). Via car-net poti sa dai drumul la clima, sa pornesti/opresti incarcarea, dezaburirea, faruri, claxon, diagnoza de pe telefon . Recunoaste inclusiv gesturi facute cu mana fara a atinge display-ul. Farurile LED optiunea de TOP sunt OZN. Aici trebuie sa fac un post separat . De abia am facut 300-400 km cu masina, imi trebuie timp sa imi formez o parere pertinenta. |
|
#70
Posted 15 January 2018 - 19:44
Ca paranteza la silentiozitatea motorului, acu vreo 3 ani m a luat una pe capota eu fiind pe trecerea de pietoni ... avea o electrica si intre 2 semafoare avea viteza si a franat intarziat. Evident era o muiere care abia isi luase masina si era mirata ca vai nu aude motorul si nu si da seama ce viteza are ... probabil numarul accidentelor minore va creste prin orase odata cu electricele.
|
#71
Posted 15 January 2018 - 20:03
E optiune oficiala (vreo 160 euro parca) sa-ti pui difuzor exterior cu sunet fals pentru pietoni. Ai un buton langa schimbator de unde il pornesti/opresti.
Numa pe aia nu mai dadeam banii. Edited by N62B44, 15 January 2018 - 20:04. |
#72
Posted 16 January 2018 - 06:53
La Leaf vine din fabrica. O mai pornesc prin cartier. E destul de utila, dar babele surde tot nu o aud.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users