Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E-Golf 2018
#73
Posted 16 January 2018 - 07:45
dorel_acdc, on 15 ianuarie 2018 - 00:08, said: Electricele or sa aduca cele mai mari tepe O baterie litiu rezista max 500 de cicluri. Deci in conditii ideale te tine 100.000 km daca ai autonomie 200 km. Dar de unde conditii ideale ca la bateriile litiu nu le place nici caldura nici frigul nici socul si nici superchargerele. Mai mult de 50.000 km nu rezista. Si sa vezi ce tepe o sa traga cei care isi vand masina dupa 50.000 km. @Initiator, cat iti iese rata lunara? La noi la motherland conditiile de leasing nu-s prea bune la electrice. Masinuta e super tare, am facut doua test drive-uri cu ea si mi se pare excelenta pentru deplasari urbane si suburbii. Felicitari de achizitie, astept cu mare interes sa vad cum se desfasoara jurnalul. |
#74
Posted 16 January 2018 - 12:17
N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 15:27, said:
La E-Golf regenerare se produce si la franarea normala (prin apasarea pedalei ) si e clar vizibil in bord. Computerul decide cat sa regenereze si cat sa franeze clasic . Se cheama "brake blending". Fara regenerare activa (B , sau + din schimbator ), tot regenereaza la frana, dar nu se simte diferit. Tehnologia e Bosch , IBooster gen2. Castigurile sint minime si in cazul celor electrice, in modul B abia scoteam 2-3 mile in plus. |
#75
Posted 16 January 2018 - 13:37
Castigul depinde si de stilul de condus. Daca poti sa estimezi traficul si sa folosesti la maxim franarea recuperativa se simte binisor. Problema e ca in momentul in care ai configurat o franare recuperativa agresiva, orice micsorare de viteza, duce la folosirea franarii recuperative. Daca nu mentii viteza constanta si o tot ajustezi, ba se franeaza recuprativ ba se accelereaza. Randamentul unui astfel de ciclu este pe la 50%. Asta inseamna ca daca tu mergeai cu 50 km/h, ai ridicat piciorul usor de pe acceleratie pana masina a ajuns la 45km/h si apoi ai accelerat la loc tu ai pierdut mai multa energie decat daca franarea recuperativa nu ar fi fost activa si in momentul in care ai ridicat usor piciorul de pe acceleratie si masina ar fi incetinit de una singura fara sa se mai piarda energie prin incarcarea si descarcarea bateriei. Desigur ai fi franat intr-un timp mult mai lung, dar de multe ori ajustam viteza inconstient si in mod nejustificat de foarte multe ori.
Din cauza asta la drum in exteriorul orasului unde si vitezele sunt mai mari si energiile vehiculate in modul B sunt mai mari, se recomanda modul D astfel incat permanenta ajustare a vitezei sa nu mai ajunga pana in punctul in care este angajata franarea recuperativa. In oras e mai util modul B pentru ca condusul in oras e un lung sir de franari si accelerari. Din cauza asta, daca nu stii sa folosesti corect modul B, se poate intampla sa consumi mai mult curent cand il folosesti. La BMW i3 au o zona de "buffer". Cand ridici piciorul de pe acceleratie intai se opreste accelerarea si masina merge la liber(ca in modul N) si numai dupa ce ridici si mai tare piciorul intra in functiune franarea recuperativa. E mult mai util asa pentru minimarea consumului. Edited by bzalex, 16 January 2018 - 13:41. |
#76
Posted 16 January 2018 - 13:56
Cel mai eficient e sa anticipezi . Regenerarea are randament mic . In B franeaza cam prea tare pentru gustul meu.
Incerc sa merg pe ACC cat mai mult pentru ca recupereaza singur si doar in cazuri extreme foloseste frana. E un meniu separat la E-Golf cu tips-uri pentru mers eficient. Daca ai navigatia activata ,iti zice sa iei piciorul de pe acceleratie pentru ca urmeaza sens giratoriu, curba, etc. Are un fel de joculet cu condus eficient si trebuie sa te apropii cat mai mult de 100%. Faza hilara, mergeam pe autostrada si pasagerul deschide geamul ca sa fumeze. Dupa 1-2 minute imi apare mesaj in bord : "Inchide geamul ca afecteaza aerodinamica masinii si creste consumul " |
#77
Posted 16 January 2018 - 14:02
Mesajul asta apare si la masini cu motor traditional.
|
#78
Posted 16 January 2018 - 14:03
N62B44, on 16 ianuarie 2018 - 13:56, said:
Faza hilara, mergeam pe autostrada si pasagerul deschide geamul ca sa fumeze. Dupa 1-2 minute imi apare mesaj in bord : "Inchide geamul ca afecteaza aerodinamica masinii si creste consumul " Edited by Kroghy, 16 January 2018 - 14:04. |
#79
Posted 16 January 2018 - 15:01
N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 19:32, said:
Farurile LED optiunea de TOP sunt OZN. Aici trebuie sa fac un post separat . Sint mai tari ca cele cu xenon? cris26, on 15 ianuarie 2018 - 19:44, said:
Ca paranteza la silentiozitatea motorului, acu vreo 3 ani m a luat una pe capota eu fiind pe trecerea de pietoni ... avea o electrica si intre 2 semafoare avea viteza si a franat intarziat. Evident era o muiere care abia isi luase masina si era mirata ca vai nu aude motorul si nu si da seama ce viteza are ... probabil numarul accidentelor minore va creste prin orase odata cu electricele. N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 20:03, said:
E optiune oficiala (vreo 160 euro parca) sa-ti pui difuzor exterior cu sunet fals pentru pietoni. Ai un buton langa schimbator de unde il pornesti/opresti. Numa pe aia nu mai dadeam banii. Attached FilesEdited by Dany_Darke, 16 January 2018 - 20:20. |
#80
Posted 16 January 2018 - 15:03
bzalex, on 16 ianuarie 2018 - 13:37, said: La BMW i3 au o zona de "buffer". Cand ridici piciorul de pe acceleratie intai se opreste accelerarea si masina merge la liber(ca in modul N) si numai dupa ce ridici si mai tare piciorul intra in functiune franarea recuperativa. E mult mai util asa pentru minimarea consumului. Asa face si e-UP. |
#81
Posted 16 January 2018 - 15:09
Kroghy, on 16 ianuarie 2018 - 14:03, said:
Asta apare si la Audi A4 lansat in 2008 indiferent de motorizare. E prima masina VAG din viata, asa ca n-am de unde sa stiu. Mi s-a parut hazliu. Sper sa nu apara mereu, ca fumez si n-am trapa. E bine totusi ca nu are avertizare in computer de mers cu cotul pe geam, sau cu ochelari de soare noapte ( asta e doar la BMW-uri in I-Drive ). |
#82
Posted 16 January 2018 - 17:18
|
#83
Posted 16 January 2018 - 20:17
Zi-ne mai bine de farurile alea cu LED, ai promis ca revii cu mai multe info. Poate si ceva poze?
Edited by Dany_Darke, 16 January 2018 - 20:23. |
#84
Posted 16 January 2018 - 20:24
bzalex, on 16 ianuarie 2018 - 16:42, said: Ce am vrut sa zic ca o franare regenerativa puternica poate fi mai putin eficienta in anumite conditii decat una mai slaba si am explicat de ce. Cel mai placut la o regenerare puternica e ca nu mai apesi asa des pe frana - condusul cu o singura pedala. Asta nu inseaman neaparat ca e mai eficienta. Eu daca vreau sa conduc eficient nu folosesc modul B ... Viata scurta si cum traiesti tu cu aceleratia isi au locul pe alt topic. Le ignor. Comentariile la viata scurta se refera la aceste incercari disperate de a stoarce inca 1 km in plus la autonomie in detrimentul placerii de a conduce. Le poti ignora, si eu le ignor si conduc cum sa ma simt bine, nu sa scot inca un 1km in plus. Sper ca si tu faci la fel. MembruAnonim, on 16 ianuarie 2018 - 20:19, said:
du-te ma cu pozele tale...pe alt topic. (am o masina care consuma 9 L/ 100, daca vrei, maine, iti aduc poze cu consum de 6 L, crezi ca numai tu ai masina ) L.E. hai recunoaste ca ai resetat consumu' si ai mers la vale pentru poza aia. Daca nu accepti, macar recunoaste ca e penibil sa contrazici pe cineva asa aiurea fara nicio dovada. E ciudat ca tot numai dati din gura, si cand cineva posteaza dovezi, tot mai dati din gura, ba mai si jigniti... |
#85
Posted 16 January 2018 - 21:00
unbrutus, on 16 ianuarie 2018 - 20:24, said:
Comentariile la viata scurta se refera la aceste incercari disperate de a stoarce inca 1 km in plus la autonomie in detrimentul placerii de a conduce. Le poti ignora, si eu le ignor si conduc cum sa ma simt bine, nu sa scot inca un 1km in plus. Sper ca si tu faci la fel. Adevarul e ca cea mai mare placere e plecatul ca o naluca de la semafor. Sa-i vezi pe totii in oglinda la 200m in urma cum inca nu au apucat sa schimbe dintr-a doua. Dupa asta franarea cu B-ul e binevenita. Storsul km-ului il practic doar la drum lung. Din pacate bateria inca mica(am in plan un upgrade de la 24kWh la 40kWh) si incarcatoarele rare, nu ma lasa sa ma bucur de ea si la drum lung: mers la mare(pe portiunea Ploiesti - Constanta) urcat la munte(pe portiunea Ploiesti - Brasov). Bine, acum ca au pus incarcatorul rapid de la Busteni, nu o sa mai trebuiasca sa practic mersul 'eco' pe acolo. Ce a fost mai greu cu electricele a cam trecut. Inca cateva incarcatoare rapide in localitati cheie si pot sa ma plimb cu ea fara grija autonomiei prin toata tara. |
#86
Posted 16 January 2018 - 23:07
unbrutus, on 15 ianuarie 2018 - 13:58, said: mda, 2 persoane cu masini electrice, si amandoi spun ca nu le folosesc pe frig... cam dubios Dc dubios? 2 proprietari de electricr, nu simpli comentatori neproprietari, spun clar ca iarna, scade mult autonomia si merg in frig. Ce mai e de spus? Eu si altii cand spuneam la Tesla ca scade autonomia iarna, multi contraziceau. Dece scade. Si iarna e blāndć tare. E normal sa nu doreasca sa sufere de frig in masina. MembruAnonim, on 15 ianuarie 2018 - 15:01, said: Pai daca am o optiune mai buna? Vrei tu sa merg musai cu electrica? Am o masina 4x4, foarte grea, cu cauciucuri (noi !) de iarna, care face fum si vorba aia unde e fum e si caldura, care baga si caldura ca lumea, ca are webasto (deci are si soba) si am sa merg cu electrica ca vrea unu' de pe SP . Oricum, s-ar descurca fara probleme, sunt atatea videoclipuri cu masini electrice in zapada. Bravo. Bine zis. ✌👏 Edited by Torquemada-666, 16 January 2018 - 23:07. |
#87
Posted 16 January 2018 - 23:08
N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 00:07, said:
Masina fara piele e ca femeia fara ...... Ia vezi cu un copil de 2-3 ani cum e sa cureti niste suc/iaurt pe tapiteria de stofa , si cum iese de pe piele. era 1000 euro pompa de caldura. dorel_acdc, on 15 ianuarie 2018 - 00:08, said: Electricele or sa aduca cele mai mari tepe O baterie litiu rezista max 500 de cicluri. Deci in conditii ideale te tine 100.000 km daca ai autonomie 200 km. Dar de unde conditii ideale ca la bateriile litiu nu le place nici caldura nici frigul nici socul si nici superchargerele. Mai mult de 50.000 km nu rezista. Si sa vezi ce tepe o sa traga cei care isi vand masina dupa 50.000 km. |
|
#88
Posted 16 January 2018 - 23:09
N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 00:07, said:
Masina fara piele e ca femeia fara ...... Ia vezi cu un copil de 2-3 ani cum e sa cureti niste suc/iaurt pe tapiteria de stofa , si cum iese de pe piele. In masina nu se bea suc, iaurt, etc. Tine de educatie. Copiii care mananca si beau in masina ajung sa creada ca pot face orice si la un moment dat se vor lovi tare cu capul de realitate. Existenta si respectarea de reguli se invata de mici, asta o sa-i invete sa respecte legea. Edited by Kroghy, 16 January 2018 - 23:14. |
#89
Posted 16 January 2018 - 23:14
cavaliere, on 15 ianuarie 2018 - 00:13, said: da Dorele, eu am 84 de mii de km cu Tesla si inca rezista bateria. M au pacalit astia, bine ca mi-ai zis ca maine o vand. Banuiesc ca nu stai in Ro? cris26, on 15 ianuarie 2018 - 00:19, said: E interesant ca pretul energiei electrice creste cu atat mai mult cu cat masinile electrice is mai implementate ... ex 0.1 bulgaria, 0.16 franta, 0.35 suedia. Vaci de muls suntem ... platim din ce in ce mai mult. Sorry de offtopic, felicitari de alegere si drumuri line. |
#90
Posted 16 January 2018 - 23:16
tfmercedez, on 16 ianuarie 2018 - 23:14, said:
Am cautat dupa un jurnal de bord de am chiorīt. Banuiesc ca nu stai in Ro? Pai nu mi se pare corect ca pretul energiei electrice sa creasca, de acum inainte oe motiv ca se va circula electric. Dar probabil ca asta ne asteapta. Vanzarile de carburanti si accizele vor veni din alta parte. E foarte corect. Guvernele, vor colecta minim aceeasi bani, ca de pe masinile conventionale si carburantul vandut acestora. Nu va amagiti singuri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users