Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

E-Golf 2018

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
464 replies to this topic

#73
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 dorel_acdc, on 15 ianuarie 2018 - 00:08, said:

Electricele or sa aduca cele mai mari tepe

O baterie litiu rezista max 500 de cicluri. Deci in conditii ideale te tine 100.000 km daca ai autonomie 200 km.
Dar de unde conditii ideale ca la bateriile litiu nu le place nici caldura nici frigul nici socul si nici superchargerele. Mai mult de 50.000 km nu rezista.
Si sa vezi ce tepe o sa traga cei care isi vand masina dupa 50.000 km.
Who cares? Masina electrica se foloseste, nu se detine. Ai terminat de folosit, o predai inapoi la leasing. Sau o folosesti in regim ride sharing.

@Initiator, cat iti iese rata lunara? La noi la motherland conditiile de leasing nu-s prea bune la electrice.

Masinuta e super tare, am facut doua test drive-uri cu ea si mi se pare excelenta pentru deplasari urbane si suburbii.

Felicitari de achizitie, astept cu mare interes sa vad cum se desfasoara jurnalul.

#74
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 15:27, said:

La E-Golf regenerare se produce si la franarea normala (prin apasarea pedalei ) si e clar vizibil in bord.
Computerul decide cat sa regenereze si cat sa franeze clasic . Se cheama "brake blending".
Fara regenerare activa (B , sau + din schimbator ), tot regenereaza la frana, dar nu se simte diferit.
Tehnologia e Bosch , IBooster gen2.
E aceeasi tehnologie care exista si pe modelele cu motor termic Bluemotion, care recupereaza energia si o folosesc pe incarcarea bateriei, eliberand motorul de sarcina alternatorului.
Castigurile sint minime si in cazul celor electrice, in modul B abia scoteam 2-3 mile in plus.

#75
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Castigul depinde si de stilul de condus. Daca poti sa estimezi traficul si sa folosesti la maxim franarea recuperativa se simte binisor. Problema e ca in momentul in care ai configurat o franare recuperativa agresiva, orice micsorare de viteza, duce la folosirea franarii recuperative. Daca nu mentii viteza constanta si o tot ajustezi, ba se franeaza recuprativ ba se accelereaza. Randamentul unui astfel de ciclu este pe la 50%. Asta inseamna ca daca tu mergeai cu 50 km/h, ai ridicat piciorul usor de pe acceleratie pana masina a ajuns la 45km/h si apoi ai accelerat la loc tu ai pierdut mai multa energie decat daca franarea recuperativa nu ar fi fost activa si in momentul in care ai ridicat usor piciorul de pe acceleratie si masina ar fi incetinit de una singura fara sa se mai piarda energie prin incarcarea si descarcarea bateriei. Desigur ai fi franat intr-un timp mult mai lung, dar de multe ori ajustam viteza inconstient si in mod nejustificat de foarte multe ori.

Din cauza asta la drum in exteriorul orasului unde si vitezele sunt mai mari si energiile vehiculate in modul B sunt mai mari, se recomanda modul D astfel incat permanenta ajustare a vitezei sa nu mai ajunga pana in punctul in care este angajata franarea recuperativa. In oras e mai util modul B pentru ca condusul in oras e un lung sir de franari si accelerari.

Din cauza asta, daca nu stii sa folosesti corect modul B, se poate intampla sa consumi mai mult curent cand il folosesti.

La BMW i3 au o zona de "buffer". Cand ridici piciorul de pe acceleratie intai se opreste accelerarea si masina merge la liber(ca in modul N) si numai dupa ce ridici si mai tare piciorul intra in functiune franarea recuperativa. E mult mai util asa pentru minimarea consumului.

Edited by bzalex, 16 January 2018 - 13:41.


#76
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Cel mai eficient e sa anticipezi . Regenerarea are randament mic . In B franeaza cam prea tare pentru gustul meu.
Incerc sa merg pe ACC cat mai mult pentru ca recupereaza singur si doar in cazuri extreme foloseste frana.

E un meniu separat la E-Golf cu tips-uri pentru mers eficient. Daca ai navigatia activata ,iti zice sa iei piciorul de pe acceleratie pentru ca urmeaza sens giratoriu, curba, etc.
Are un fel de joculet cu condus eficient si trebuie sa te apropii cat mai mult de 100%.

Faza hilara, mergeam pe autostrada si pasagerul deschide geamul ca sa fumeze. Dupa 1-2 minute imi apare mesaj in bord : "Inchide geamul ca afecteaza aerodinamica masinii si creste consumul " Posted Image

#77
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mesajul asta apare si la masini cu motor traditional.

#78
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 N62B44, on 16 ianuarie 2018 - 13:56, said:

Faza hilara, mergeam pe autostrada si pasagerul deschide geamul ca sa fumeze. Dupa 1-2 minute imi apare mesaj in bord : "Inchide geamul ca afecteaza aerodinamica masinii si creste consumul "
Asta apare si la Audi A4 lansat in 2008 indiferent de motorizare.

Edited by Kroghy, 16 January 2018 - 14:04.


#79
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 19:32, said:

Farurile LED optiunea de TOP sunt OZN. Aici trebuie sa fac un post separat .
Si eu as fi interesat. Nu te referi la luminile de zi, nu?
Sint mai tari ca cele cu xenon?

 cris26, on 15 ianuarie 2018 - 19:44, said:

Ca paranteza la silentiozitatea motorului, acu vreo 3 ani m a luat una pe capota eu fiind pe trecerea de pietoni ... avea o electrica si intre 2 semafoare avea viteza si a franat intarziat. Evident era o muiere care abia isi luase masina si era mirata ca vai nu aude motorul si nu si da seama ce viteza are ... probabil numarul accidentelor minore va creste prin orase odata cu electricele.
de aceea legea obliga producatorii sa produca un zgomot artificial pana la o anumita viteza, de la care se considera ca zgomotul produs de cauciucuri e suficient

 N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 20:03, said:

E optiune oficiala (vreo 160 euro parca) sa-ti pui difuzor exterior cu sunet fals pentru pietoni.  Ai un buton langa schimbator de unde il pornesti/opresti.
Numa pe aia nu mai dadeam banii.
inseamna ca e obligatoriu prin lege doar in america inca?

Attached Files


Edited by Dany_Darke, 16 January 2018 - 20:20.


#80
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 bzalex, on 16 ianuarie 2018 - 13:37, said:



La BMW i3 au o zona de "buffer". Cand ridici piciorul de pe acceleratie intai se opreste accelerarea si masina merge la liber(ca in modul N) si numai dupa ce ridici si mai tare piciorul intra in functiune franarea recuperativa. E mult mai util asa pentru minimarea consumului.

Asa face si e-UP.

#81
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

 Kroghy, on 16 ianuarie 2018 - 14:03, said:

Asta apare si la Audi A4 lansat in 2008 indiferent de motorizare.

E prima masina VAG din viata, asa ca n-am de unde sa stiu. Mi s-a parut hazliu. Sper sa nu apara mereu, ca fumez si n-am trapa.
E bine totusi ca nu are avertizare in computer de mers cu cotul pe geam, sau cu ochelari de soare noapte ( asta e doar la BMW-uri in I-Drive ).Posted Image

#82
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,321
  • Înscris: 22.04.2017

 bzalex, on 16 ianuarie 2018 - 06:53, said:

La Leaf vine din fabrica. O mai pornesc prin cartier. E destul de utila, dar babele surde tot nu o aud.
Si "o turezi" din butonul de volum? :)

Eu, cand nu vreau sa claxonez, turez putin motorul ca sa nu sara lumea.

#83
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Zi-ne mai bine de farurile alea cu LED, ai promis ca revii cu mai multe info. Poate si ceva poze?

Edited by Dany_Darke, 16 January 2018 - 20:23.


#84
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 bzalex, on 16 ianuarie 2018 - 16:42, said:


Ce am vrut sa zic ca o franare regenerativa puternica poate fi mai putin eficienta in anumite conditii decat una mai slaba si am explicat de ce. Cel mai placut la o regenerare puternica e ca nu mai apesi asa des pe frana - condusul cu o singura pedala. Asta nu inseaman neaparat ca e mai eficienta. Eu daca vreau sa conduc eficient nu folosesc modul B ...

Viata scurta si cum traiesti tu cu aceleratia isi au locul pe alt topic. Le ignor.
Si asta am zis si eu, ca acea franare regenerativa nu aduce nici un aport semnificativ la autonomie, asa cum insa multi isi imagineaza (suna f hightech) si evident in unele cazuri, faptul ca nu mai ai acel "coasting", adica mers "cu ambraiajul apasat" la liber, ci automat cand ridici piciorul masina intineste, scade in anumite conditii eficienta, pt ca tre sa accelerezi ca sa revii la viteza initiala.

Comentariile la viata scurta se refera la aceste incercari disperate de a stoarce inca 1 km in plus la autonomie in detrimentul placerii de a conduce.
Le poti ignora, si eu le ignor si conduc cum sa ma simt bine, nu sa scot inca un 1km in plus. Sper ca si tu faci la fel.

 MembruAnonim, on 16 ianuarie 2018 - 20:19, said:

du-te ma cu pozele tale...pe alt topic. Posted Image
(am o masina care consuma 9 L/ 100, daca vrei, maine, iti aduc poze cu consum de 6 L, crezi ca numai tu ai masina Posted Image  )
L.E. hai recunoaste ca ai resetat consumu' si ai mers la vale pentru poza aia.
hmm... voi de fapt vreti doar sa trolati.... este? hai sa facem altfel... mergem cu masina mea si facem testul, conduc eu la dus, tu la intors, si daca scoatem 3.6 sau sub, imi dai masina ta electrica. Daca nu obtinem consumul, iti dau eu masina mea.
Daca nu accepti, macar recunoaste ca e penibil sa contrazici pe cineva asa aiurea fara nicio dovada.
E ciudat ca tot numai dati din gura, si cand cineva posteaza dovezi, tot mai dati din gura, ba mai si jigniti...

#85
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008


 unbrutus, on 16 ianuarie 2018 - 20:24, said:

Comentariile la viata scurta se refera la aceste incercari disperate de a stoarce inca 1 km in plus la autonomie in detrimentul placerii de a conduce.
Le poti ignora, si eu le ignor si conduc cum sa ma simt bine, nu sa scot inca un 1km in plus. Sper ca si tu faci la fel.

Adevarul e ca cea mai mare placere e plecatul ca o naluca de la semafor. Sa-i vezi pe totii in oglinda la 200m in urma cum inca nu au apucat sa schimbe dintr-a doua. Dupa asta franarea cu B-ul e binevenita.

Storsul km-ului il practic doar la drum lung. Din pacate bateria inca mica(am in plan un upgrade de la 24kWh la 40kWh) si incarcatoarele rare, nu ma lasa sa ma bucur de ea si la drum lung: mers la mare(pe portiunea Ploiesti - Constanta) urcat la munte(pe portiunea Ploiesti -  Brasov). Bine, acum ca au pus incarcatorul rapid de la Busteni, nu o sa mai trebuiasca sa practic mersul 'eco' pe acolo. Ce a fost mai greu cu electricele a cam trecut. Inca cateva incarcatoare rapide in localitati cheie si pot sa ma plimb cu ea fara grija autonomiei prin toata tara.



#86
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 unbrutus, on 15 ianuarie 2018 - 13:58, said:


mda, 2 persoane cu masini electrice, si amandoi spun ca nu le folosesc pe frig... cam dubios


Dc dubios? 2 proprietari de electricr, nu simpli comentatori neproprietari, spun clar ca iarna, scade mult autonomia si merg in frig. Ce mai e de spus? Eu si altii cand spuneam la Tesla ca scade autonomia iarna, multi contraziceau.

Dece scade. Si iarna e blāndć tare.

E normal sa nu doreasca sa sufere de frig in masina.

 MembruAnonim, on 15 ianuarie 2018 - 15:01, said:



Pai daca am o optiune mai buna? Vrei tu sa merg musai cu electrica? Am o masina 4x4, foarte grea, cu cauciucuri  (noi !) de iarna, care face fum si vorba aia unde e fum e si caldura, care baga si caldura ca lumea, ca are webasto (deci are si soba)  si am sa merg cu electrica ca vrea unu' de pe SP . Oricum, s-ar descurca fara probleme, sunt atatea videoclipuri cu masini electrice in zapada.

Bravo. Bine zis. ✌👏

Edited by Torquemada-666, 16 January 2018 - 23:07.


#87
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007

 N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 00:07, said:

Masina fara piele e ca femeia fara  ......
Ia vezi cu un copil de 2-3 ani cum e sa cureti niste suc/iaurt pe tapiteria de stofa , si cum iese de pe piele.

era 1000 euro pompa de caldura.
Iese cu servetele umede , din alea de sters la cur copiii mici.

 dorel_acdc, on 15 ianuarie 2018 - 00:08, said:

Electricele or sa aduca cele mai mari tepe

O baterie litiu rezista max 500 de cicluri. Deci in conditii ideale te tine 100.000 km daca ai autonomie 200 km.
Dar de unde conditii ideale ca la bateriile litiu nu le place nici caldura nici frigul nici socul si nici superchargerele. Mai mult de 50.000 km nu rezista.
Si sa vezi ce tepe o sa traga cei care isi vand masina dupa 50.000 km.
Alea chinezesti tin doar 500 de cicluri. Pentru ca sunt facute ieftin.

#88
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 00:07, said:

Masina fara piele e ca femeia fara  ......
Ia vezi cu un copil de 2-3 ani cum e sa cureti niste suc/iaurt pe tapiteria de stofa , si cum iese de pe piele.
Pielea frige vara si te ingheata iarna, e un fel de tortura pt. masochisti.
In masina nu se bea suc, iaurt, etc. Tine de educatie. Copiii care mananca si beau in masina ajung sa creada ca pot face orice si la un moment dat se vor lovi tare cu capul de realitate. Existenta si respectarea de reguli se invata de mici, asta o sa-i invete sa respecte legea.

Edited by Kroghy, 16 January 2018 - 23:14.


#89
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007

 cavaliere, on 15 ianuarie 2018 - 00:13, said:

da Dorele, eu am 84 de mii de km cu Tesla si inca rezista bateria. M au pacalit astia, bine ca mi-ai zis ca maine o vand.
Am cautat dupa un jurnal de bord de am chiorīt.
Banuiesc ca nu stai in Ro?

 cris26, on 15 ianuarie 2018 - 00:19, said:

E interesant ca pretul energiei electrice creste cu atat mai mult cu cat masinile electrice is mai implementate ... ex 0.1 bulgaria, 0.16 franta, 0.35 suedia. Vaci de muls suntem ... platim din ce in ce mai mult.
Sorry de offtopic, felicitari de alegere si drumuri line.
Pai nu mi se pare corect ca pretul energiei electrice  sa creasca, de acum inainte oe motiv ca se va circula electric. Dar probabil ca asta ne asteapta. Vanzarile de carburanti si accizele vor veni din alta parte.

#90
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 tfmercedez, on 16 ianuarie 2018 - 23:14, said:

Am cautat dupa un jurnal de bord de am chiorīt.
Banuiesc ca nu stai in Ro?

Pai nu mi se pare corect ca pretul energiei electrice  sa creasca, de acum inainte oe motiv ca se va circula electric. Dar probabil ca asta ne asteapta. Vanzarile de carburanti si accizele vor veni din alta parte.

E foarte corect. Guvernele, vor colecta minim aceeasi bani, ca de pe masinile conventionale si carburantul vandut acestora. Nu va amagiti singuri.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate