Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

E-Golf 2018

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
464 replies to this topic

#37
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004

View PostN62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:37, said:

@connectorxp


Iti dau eu Lexus de 32.000 euro cu Alcantara si vinilin Posted Image pardon, NuLux, doar echiparile de top pupa piele, fiind numita si masina vegana de testerii auto,

Toyota echipeaza in standard hibridele cu pompe de caldura si rezistoare electrice in sistemul de climatizare si tot faci frig in ele fata de un benzinar clasic. Daca setezi clima la 20 grad si preincalzesti masina va fi perfect, luandu-ti caldura din scaun pentru corp, pacat ca nu au pus volan inclazit pe ea.

Edited by connectorxp, 15 January 2018 - 00:51.


#38
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostMembruAnonim, on 15 ianuarie 2018 - 00:47, said:

Masina electrica are si frana si acceleratie pe aceeasi pedala. Nu trebuie sa schimbi pedala, este o mare diferenta. De fapt este mai mult de explicat....dar ia de bun ce iti spun, acceleratia poate functiona ca o frana, la automata nu e asa. (dar exista si o pedala de franare clasica, pe disc, dar nu este nevoie s-o folosesti)
ia si tu de buna ce iti spun, tot un picior folosesti si la una si la alta. chiar incerci sa contrazici asta?
tinand cont ca am detinut Nissan leaf, stiu f bine cum e modul B, insa nu schimba cu nimic ca nu e nici o diferenta din punct de vedere al numarului de picioare folosite fata de o masina clasica cu cutie automata.
Cat despre frana clasica pe disc, sigur ca este nevoie sa o folosesti :)

#39
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ok, fie ca tine, mai vorbim pe tema, sa nu stricam topicul omului. Eu nu folosesc frana clasica, merg numai in B. (exceptie cand am bateria full si nu am franare regenerativa)

L.E. (oricum faza cu piciorul era o gluma, se vede, nu? )

Edited by MembruAnonim, 15 January 2018 - 01:08.


#40
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
@connectorxp

Daca ar fi avut volan incalzit il bifam, dar nu exista in nici un configurator.
Pentru 5 zile pe an cat sunt intre 0-3 grade in Olanda, nu-mi fac probleme. Am facut 180 km fara pompa de caldura cu temperatura exterioara intre 0 si 5 grade si i-am dat in gura, fara regenerare , fara eco. Poate faceam 220 cu pompa asta e. Nu prea conteaza cand am 30 km pana la munca dus-intors.

#41
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

View PostN62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:58, said:

La priza de casa (3.6 kw) probabil 10-15 ore.

Costuri : vreo 10-12 euro (0.35 euro /kw ) pentru o incarcare completa (~ 200-230 km )


Adica 6 euro suta de km?? Pai...care-i afacerea?  Cu ursii polari, ti-e clar ca mai mult le-ai daunat cumparand tigaia...

Din diferenta de 1-2 euro/100 km si cateva taxe cand scoti tu banii pe saracie? Ca ai platit 2 masini si ti-au dat una :)

#42
darcip

darcip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 07.01.2016

View Postfeitosak1, on 15 ianuarie 2018 - 00:14, said:

@N62

Deci la pretul energiei din Ro de ~0.6 ron/kwh, inseamna ca o incarcare completa pt 200km ar costa, acasa, 21 ron, adica 10.5 ron pt 100km, deci un consum tradus in benzina de 2%. Suna bine.


La 45.000 eur pe un golf chiar nu inteleg unde este economia.

#43
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Felicitări pentru achiziție. Voi urmări cu mare interes jurnalul tau. Sunt tare curios cum se va descurca mașina asta zi de zi, în mâinile unui simplu client. Că de "gogoși tipice unui constructor, suntem sătui.
Totuși, dacă e să fiu cârcotaș, mi se pare un preț cam mare pentru o compacta, fie ea și electrica. Daca o folosești mai mult în oraș & stuff, nu ar fi fost mai potrivit un ZOE sau un Nissan Leaf? Autonomia era cam la fel, iar prețul cred că mai mic. Cel puțin în cazul lui Zoe.

#44
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Felicitari pentru achizitie! Vad ca se inmultesc electricele si hibridele.

View Postdarcip, on 15 ianuarie 2018 - 07:50, said:

La 45.000 eur pe un golf chiar nu inteleg unde este economia.
Lasa ca pentru tine exista Bembeu ursulet la 2000 de euro. Acolo ai economie maxima!

#45
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostN62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:08, said:

E standard in Europa. Prin Canada si SUA e optional in functie de dotari. Suge 40 Kw/h max DC din Superchargere de Tesla.
Din cate stiam eu, Superchargerele Tesla nu accepta alte masini. As fi surprins sa fi ajuns la vreun acord cu alti producatori. Probabil te referi la chargere DC, particulare gen FastNed, de mare putere?

Oricum, felicitari pentru achizitie si multi km ieftini si fara probleme. Si cel mai important: nu te lasa speriat sau contrazis de haterii masinilor electrice. Calculele facute iti arata rentabilitatea si asta e cel mai important. Felicitari

#46
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Felicitari pentru electrica de la VW. Sa mergi cu ea fara incidente.

View PostN62B44, on 15 ianuarie 2018 - 00:14, said:

@dorel_acdc
Corect.
Dar aproximativ mi se rupe. De abia astept sa se duca dracu bateria. Garantie 8 ani, la 80% capacitate bateria se schimba gratis de VW.
E leasing operational, nu-mi mai place culoare peste 2 ani, schimb masina cu un seria 3 , platesc le fel pe luna.
Iti dai seama ca mi-am luat toate masurile de precautie. Nu sunt deloc "eco-warrior", "tree-hugger". Pur si simplu a fost avantajos financiar. Si masina e decenta.

Bravo si pentru sinceritatea motivelor achizitiei.

#47
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
@inuendo0
La chargere DC ma refeream, FastNED intradevar. N-am ajuns inca sa incarc, sunt destul de rare.


La 45.000 euro masina nu e nici ieftina , nici calitatea constructie nu se apropie de suma respectiva. E un Golf dotat bine de 25.000 + inca 20.000 cat costa bateriile.
Dar , in conditii de leasing e avantajos, pentru ca neavand taxe, pretul de leasing reflecta pretul net al masinii, in cazul masinilor clasice jumatate din suma de leasing reprezinta taxa de prima inmatriculare, taxa de drum, aici in Olanda.

Curentul iar nu e ieftin in chargere, probabil cu un diesel mic poti sa mergi lejer cu 6 euro /100 km. Doar ca pentru mine 90% din incarcari sunt gratis, pentru ca am la munca 8 chargere.

#48
AndreiMarianCiprian

AndreiMarianCiprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 11.02.2014
Felicitari. De azi e-Golful (2016) pe care il conduc l-am tras pe dreapta. Motivul e simplu autonomia scazuta la temperaturile din Bucuresti plus ca nu i-am cumparat cauciucuri de iarna. Eu folosesc pe telefon aplicatia PlugShare care e utila dar se poate si mai bine daca toti cu electrice ar folosicand opresc la statiile de incarcare.

#49
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Cata autonomie mai avea?

#50
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da pe frig autonomia scade rau. Si a mea e parcata la caldurica, in garajul subteran. Nici eu nu am cumparat cauciucuri de iarna, neintentionand s-o folosesc la temperaturi negative, am fumigena pentru asta.

#51
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postunbrutus, on 15 ianuarie 2018 - 00:43, said:

e exact invers, din cauza greutatii mai mari, fortele pe sistemul de franare si pe suspensii sint mai mari. La fel si pe cauciuri.

Se compenseaza putin din franarea regenerativa, dar putin.

Tu vad ca de multe ori scrii fara sa ai habar, sau doar presupui,  zic si eu. Tesla merge 50% din timp cu frana de motor cand vreau sa franez. Practic frana de motor e suficienta de cele mai multe ori.  Daca am calcat pedala clasica de frana jumatate,  iesi lejer prin parbriz.

#52
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Ce aiurea...
Sta in garaj ca un Lamborghini..

Fita mare egolfu'.


Edited by mariovrs, 15 January 2018 - 12:55.


#53
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011

View Postdarcip, on 15 ianuarie 2018 - 07:50, said:




La 45.000 eur pe un golf chiar nu inteleg unde este economia.

Eu calculasem cat costa sa te deplasezi pe distanta de 100km si la 10.5 ron mi se pare foarte bine. Acum, cat costa masina, cine si-o permite, e alta discutie. Eu de ex am 3.0 benzina si nu ma intereseaza cat consuma, dar daca n-as avea ce face cu 45.000€, m-ar tenta sa ma plimb prin oras cu o electrica.
Cred ca asta e viitorul, probabil peste 7-10 ani vor exista autonomii de ~500km si statii de incarcare rapida mai peste tot, plus o scadere a pretului masinilor electrice.

#54
AndreiMarianCiprian

AndreiMarianCiprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 11.02.2014

View Postbzalex, on 15 ianuarie 2018 - 12:35, said:

Cata autonomie mai avea?
ajunsese la 100 km autonomie pe eco si putina caldura.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate