E-Golf 2018
Last Updated: Nov 29 2022 11:07, Started by
N62B44
, Jan 14 2018 22:37
·
0
#37
Posted 15 January 2018 - 00:50
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:37, said:
@connectorxp Iti dau eu Lexus de 32.000 euro cu Alcantara si vinilin pardon, NuLux, doar echiparile de top pupa piele, fiind numita si masina vegana de testerii auto, Toyota echipeaza in standard hibridele cu pompe de caldura si rezistoare electrice in sistemul de climatizare si tot faci frig in ele fata de un benzinar clasic. Daca setezi clima la 20 grad si preincalzesti masina va fi perfect, luandu-ti caldura din scaun pentru corp, pacat ca nu au pus volan inclazit pe ea. Edited by connectorxp, 15 January 2018 - 00:51. |
#38
Posted 15 January 2018 - 00:56
MembruAnonim, on 15 ianuarie 2018 - 00:47, said:
Masina electrica are si frana si acceleratie pe aceeasi pedala. Nu trebuie sa schimbi pedala, este o mare diferenta. De fapt este mai mult de explicat....dar ia de bun ce iti spun, acceleratia poate functiona ca o frana, la automata nu e asa. (dar exista si o pedala de franare clasica, pe disc, dar nu este nevoie s-o folosesti) tinand cont ca am detinut Nissan leaf, stiu f bine cum e modul B, insa nu schimba cu nimic ca nu e nici o diferenta din punct de vedere al numarului de picioare folosite fata de o masina clasica cu cutie automata. Cat despre frana clasica pe disc, sigur ca este nevoie sa o folosesti |
#39
Posted 15 January 2018 - 01:00
Ok, fie ca tine, mai vorbim pe tema, sa nu stricam topicul omului. Eu nu folosesc frana clasica, merg numai in B. (exceptie cand am bateria full si nu am franare regenerativa)
L.E. (oricum faza cu piciorul era o gluma, se vede, nu? ) Edited by MembruAnonim, 15 January 2018 - 01:08. |
#40
Posted 15 January 2018 - 01:01
@connectorxp
Daca ar fi avut volan incalzit il bifam, dar nu exista in nici un configurator. Pentru 5 zile pe an cat sunt intre 0-3 grade in Olanda, nu-mi fac probleme. Am facut 180 km fara pompa de caldura cu temperatura exterioara intre 0 si 5 grade si i-am dat in gura, fara regenerare , fara eco. Poate faceam 220 cu pompa asta e. Nu prea conteaza cand am 30 km pana la munca dus-intors. |
#41
Posted 15 January 2018 - 07:19
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:58, said:
La priza de casa (3.6 kw) probabil 10-15 ore. Costuri : vreo 10-12 euro (0.35 euro /kw ) pentru o incarcare completa (~ 200-230 km ) Adica 6 euro suta de km?? Pai...care-i afacerea? Cu ursii polari, ti-e clar ca mai mult le-ai daunat cumparand tigaia... Din diferenta de 1-2 euro/100 km si cateva taxe cand scoti tu banii pe saracie? Ca ai platit 2 masini si ti-au dat una |
#42
Posted 15 January 2018 - 07:50
feitosak1, on 15 ianuarie 2018 - 00:14, said:
@N62 Deci la pretul energiei din Ro de ~0.6 ron/kwh, inseamna ca o incarcare completa pt 200km ar costa, acasa, 21 ron, adica 10.5 ron pt 100km, deci un consum tradus in benzina de 2%. Suna bine. La 45.000 eur pe un golf chiar nu inteleg unde este economia. |
#43
Posted 15 January 2018 - 09:30
Felicitări pentru achiziție. Voi urmări cu mare interes jurnalul tau. Sunt tare curios cum se va descurca mașina asta zi de zi, în mâinile unui simplu client. Că de "gogoși tipice unui constructor, suntem sătui.
Totuși, dacă e să fiu cârcotaș, mi se pare un preț cam mare pentru o compacta, fie ea și electrica. Daca o folosești mai mult în oraș & stuff, nu ar fi fost mai potrivit un ZOE sau un Nissan Leaf? Autonomia era cam la fel, iar prețul cred că mai mic. Cel puțin în cazul lui Zoe. |
#44
Posted 15 January 2018 - 10:10
#45
Posted 15 January 2018 - 10:50
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:08, said:
E standard in Europa. Prin Canada si SUA e optional in functie de dotari. Suge 40 Kw/h max DC din Superchargere de Tesla. Oricum, felicitari pentru achizitie si multi km ieftini si fara probleme. Si cel mai important: nu te lasa speriat sau contrazis de haterii masinilor electrice. Calculele facute iti arata rentabilitatea si asta e cel mai important. Felicitari |
#46
Posted 15 January 2018 - 11:19
Felicitari pentru electrica de la VW. Sa mergi cu ea fara incidente.
N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 00:14, said:
@dorel_acdc Corect. Dar aproximativ mi se rupe. De abia astept sa se duca dracu bateria. Garantie 8 ani, la 80% capacitate bateria se schimba gratis de VW. E leasing operational, nu-mi mai place culoare peste 2 ani, schimb masina cu un seria 3 , platesc le fel pe luna. Iti dai seama ca mi-am luat toate masurile de precautie. Nu sunt deloc "eco-warrior", "tree-hugger". Pur si simplu a fost avantajos financiar. Si masina e decenta. Bravo si pentru sinceritatea motivelor achizitiei. |
|
#47
Posted 15 January 2018 - 11:48
@inuendo0
La chargere DC ma refeream, FastNED intradevar. N-am ajuns inca sa incarc, sunt destul de rare. La 45.000 euro masina nu e nici ieftina , nici calitatea constructie nu se apropie de suma respectiva. E un Golf dotat bine de 25.000 + inca 20.000 cat costa bateriile. Dar , in conditii de leasing e avantajos, pentru ca neavand taxe, pretul de leasing reflecta pretul net al masinii, in cazul masinilor clasice jumatate din suma de leasing reprezinta taxa de prima inmatriculare, taxa de drum, aici in Olanda. Curentul iar nu e ieftin in chargere, probabil cu un diesel mic poti sa mergi lejer cu 6 euro /100 km. Doar ca pentru mine 90% din incarcari sunt gratis, pentru ca am la munca 8 chargere. |
#48
Posted 15 January 2018 - 12:13
Felicitari. De azi e-Golful (2016) pe care il conduc l-am tras pe dreapta. Motivul e simplu autonomia scazuta la temperaturile din Bucuresti plus ca nu i-am cumparat cauciucuri de iarna. Eu folosesc pe telefon aplicatia PlugShare care e utila dar se poate si mai bine daca toti cu electrice ar folosicand opresc la statiile de incarcare.
|
#50
Posted 15 January 2018 - 12:44
Da pe frig autonomia scade rau. Si a mea e parcata la caldurica, in garajul subteran. Nici eu nu am cumparat cauciucuri de iarna, neintentionand s-o folosesc la temperaturi negative, am fumigena pentru asta.
|
#51
Posted 15 January 2018 - 12:52
unbrutus, on 15 ianuarie 2018 - 00:43, said:
e exact invers, din cauza greutatii mai mari, fortele pe sistemul de franare si pe suspensii sint mai mari. La fel si pe cauciuri. Se compenseaza putin din franarea regenerativa, dar putin. Tu vad ca de multe ori scrii fara sa ai habar, sau doar presupui, zic si eu. Tesla merge 50% din timp cu frana de motor cand vreau sa franez. Practic frana de motor e suficienta de cele mai multe ori. Daca am calcat pedala clasica de frana jumatate, iesi lejer prin parbriz. |
|
#52
Posted 15 January 2018 - 12:54
Ce aiurea...
Sta in garaj ca un Lamborghini.. Fita mare egolfu'. Edited by mariovrs, 15 January 2018 - 12:55. |
#53
Posted 15 January 2018 - 13:04
darcip, on 15 ianuarie 2018 - 07:50, said: La 45.000 eur pe un golf chiar nu inteleg unde este economia. Eu calculasem cat costa sa te deplasezi pe distanta de 100km si la 10.5 ron mi se pare foarte bine. Acum, cat costa masina, cine si-o permite, e alta discutie. Eu de ex am 3.0 benzina si nu ma intereseaza cat consuma, dar daca n-as avea ce face cu 45.000€, m-ar tenta sa ma plimb prin oras cu o electrica. Cred ca asta e viitorul, probabil peste 7-10 ani vor exista autonomii de ~500km si statii de incarcare rapida mai peste tot, plus o scadere a pretului masinilor electrice. |
#54
Posted 15 January 2018 - 13:20
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users