Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

E-Golf 2018

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
464 replies to this topic

#1
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Dupa cum ma stiti mare iubitor de ursi polari, incalzire globala si pinguini am decis prin septembrie anul trecut sa comand o jucarie electrica.
Cum buget de Tesla nu e , si chiar daca ar fi nu m-as risca (cineva apropiat a murit acum 1.5 ani intr-o Tesla, masina a luat foc , etc ), am studiat putin piata si m-am decis la un E-Golf .

Modelul e lansat in 2014, anul trecut a aparut a-2-a versiune,  e bazat pe Golf 7.5 ,  au marit bateria la 35.8 KW , motor mai puternic fata de E-Golf 2014 etc.
Am testat Opel Ampera E 2017, Hyundai Ioniq.

E a-2a masina in casa, destinatia e dus la munca, cumparaturi, fataiala prin oras, drumuri scurte. Motivul principal (in afara de ursi polari ) a fost 0 taxe de inmatriculare (~45% la masinile cu motor normal ), 0 impozit, 0 taxa de drum. (~ 450 euro la 3 luni la un Golf TDI ). In principiu platesti doar curentul la ea.
Masina a fost livrata pe 9-Jan 2018. E leasing operational, garantie 8 ani la baterie.

Specificatii:
Putere : 136 cai
Cuplu : 290 Nm
Cutie de viteze :n-are in sensul clasic (0-12.000 ture la motorul electric )
Viteza maxima : 156 km/h
0-100km/h ~ 9.1 s - "foarte conservativa estimarea"
Autonomie - 300 km (vrajeala) , in practica in jur de 200 km. (asa zice si VW)
Pret de pornire : 37.900 euro in Olanda.

Datorita pretului de pornire, multe dotari suplimentare pe alte modele Golf sunt standard pe E-Golf ( ACC, display mare Discovery PRO, versiunea standard de faruri LED , parbriz incalzit etc )

Pret total cu dotari suplimentare :45004 Euro

Dotari suplimentare :

Vopsea exterior Alb (pure white uni)
Active Info Display- afisaj digital
Alarma antifurt "Plus"
Blind Spot Plus si Rear Traffic Alert
Blind Spot cu Rear Traffic Alert
Camera video Rear View
Dynamic Light Assist si Lane Assist,
Faruri LED TOP pentru Dynamic Light
Iluminare ambientala
Interfata telefonie Comfort
Keyless Access
Lampi spate cu LED rosu inchis
Light Assist si Lane Assist
Light Assist si Lane Assist cu Traffic
Oglinzi exterioare rabatabile electric
Pachet piele/piele ecologica "Vienna"
Park Assist inclusiv Park Pilot
Sistem audio DYNAUDIO Excite
Scaune incalzite

Dotare de serie

Dotari exterior
Carcase oglinzi exterioare in culoarea
caroseriei cu partea inferioara neagra si manere usi in culoarea caroseriei
Caroserie in 4 usi
Eleron spate in culoarea caroseriei
Lampi spate cu LED
Lumini de zi cu LED cu designul tipic în
forma literei C
Dotari interior
Butoane reglare oglinzi si
intrerupatoare lumini cu elemente cromate
Cotiera centrala fata
Covorase textile fata/spate
Insertii decorative "New Brush Dark
Metal" pentru plansa de bord pasager si usi
Insertii decorative "Polar Night Black"
pentru bord sofer si consola centrala
Scaune fata confort
Scaune fata cu reglaj pe verticala
Spatar bancheta spate rabatabil
asimetric,inclusiv cotiera centrala rabatabila pentru transportarea obiectelor lungi
Suport lombar reglabil manual
pentru scaunele din fata
Tapiterie stofa,design Zoom
Torpedou iluminat cu sistem de racire
interior
Siguranta
Airbag cortina fata/spate
Airbag sofer si pasager cu posibilitatea
dezactivarii airbagului pasager;
airbag genunchi pe partea soferului
Blocare electronica a diferentialului
XDS
Detector oboseala
Pachet asistenta sofer
Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic
Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului
Pedestrian monitoring
Sistem de avertizare sonora si luminoasa
pentru necuplare centuri de siguranta fata.
Sistem de franare automata "Multi
Collision Brake"
Sistem electronic pentru control al
stabilitatii masinii - ESC
Sistem monitorizare presiune pneuri
Sistem proactiv de protectie
recunoaste situatiile potential periculoase si strange centurile de siguranta ale soferului si pasagerului din fata si inchide automat geamurile si trapa
Suporti prindere isofix pentru 2 scaune
copil pe bancheta din spate
Triunghi reflectorizant
Functionalitate
Aer conditionat automat Air Care
Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga / dreapta, inclusiv filtru alergen
Cablu pentru incarcare AC la Wallbox
inclusiv priza 220V
Computer de bord "Premium"
cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare,limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate
Frana de stationare electronica cu
functie Auto Hold
Geamuri fata si spate actionate
electric
Inchidere centralizata cu telecomanda,
2 chei briceag
Lumini pentru citit fata/spate cu LED
Oglinzi exterioare reglabile electric
si incalzite separat
Oglinzi make-up iluminate integrate in
parasolare
Priza 12V in portbagaj
Priza AC
Selectarea modului de conducere
Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco.
Servodirectie electromecanica,reglabila
in functie de viteza
Sisteme multimedia
Car-Net "Guide&Inform" si "Security &
Service" pentru 36 luni
Date de navigatie pentru Europa
inclusiv Romania
Security & Service
Sistem de navigatie Discover Pro
4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate)
display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si senzor de proximitate
tuner FM/AM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita
unitate citire DVD/CD
functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD
redare harta 2,5D sau 3D
date de navigatie preinstalate pentru Europa, inclusiv Romania
capacitate de stocare de 64GB, din care 10GB disponibili pentru utilizator
redare imagini (JPEG, TIFF, BMP sau PNG)
redare fisiere video (MPEG, H.264 sau DIV) la viteze de pana la 6 km/h
interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP)
conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm)
cititor pentru 2 carduri SD
conector USB
comanda vocala
egalizator cu 5 frecvente
app-connect si Volkswagen Media Control
Jante / Roti
Jante aliaj "Astana" 6,5J x 16 cu
anvelope 205/ 55 R16 cu rezistenta redusa la rulare
Set de pana Tire Mobility, inclusiv
compresor 12 V si lichid de vulcanizare
Suruburi antifurt
Lumini si vizibilitate
Faruri LED MID
reglare automata a distantei de iluminare
lumini de drum LED
Lumini de cornering
Pachet lumini si vizibilitate
faruri cu functie automata "Coming Home" si functie manuala "Leaving Home"
senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor
senzor de lumina pentru activarea automata a farurilor
oglinda interioara cu sistem automat antiorbire
Parbriz incalzit
Volane
Volan multifunctional piele si maner
schimbator de viteze imbracat in piele
------------------------------------------------------------------------------------------------

Poze si povesti cand o spal si apuc ceva lumina afara  (de abia am facut 300 km cu ea )

Edited by N62B44, 14 January 2018 - 22:39.


#2
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Felicitari de achizitie.
Chiar lipsea de pe forum o masina full electrica din clasa asta...era sa zic accesibila dar cei 40+ k€ m-au facut sa ma razgandesc.
   Cum de nu ai luat Ioniq ...care e mult mai ieftin si la fel de dotat??? ....si poate mai incapator???

#3
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Bravo.
VW face cele mai bune masini la toate categoriile.
Sa te bucuri de masina.
Din cate tin minte, mai este un eGolf pe forum.

#4
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
@m6d

Ioniq - e foarte bine dotata la banii la care se vinde, doar ca arata ca porcu' si tinuta de drum e praf, la fel ca prototipul de  Opel Ampera 2017 (Chevy Bolt ) care n-are frane si navigatie la 50.000 euro.

E-Golf e 100% platforma de Golf 7.5 normal. Bateriile sunt in locul rezervorului, sub bancheta spate si scaune fata. Foarte bine echilibrat. Masina e cateva sute de kg mai grea ca un golf normal dar centrul de greutate e jos si se simte. Se conduce ca un C-Classe, da impresia de masina mult mai mare. Se simte greutatea dar tuning-ul suspensiei e foarte bun si confortabil.

#5
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,598
  • Înscris: 07.02.2003

 N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 22:37, said:

Poze si povesti cand o spal si apuc ceva lumina afara  (de abia am facut 300 km cu ea )
Felicitari, testeaza si scrie despre ea Posted Image

 Kroghy, on 14 ianuarie 2018 - 22:50, said:

VW face cele mai bune masini la toate categoriile.
Hodoronk tronk... lasa omul sa vada ce si cum. Ca sa vezi care e mai buna trebuie teste cu toate marcile si pana acuma putini scot electrice accesibile pe piata.

Edited by andreic, 14 January 2018 - 23:01.


#6
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

Quote

E a-2a masina in casa, destinatia e dus la munca, cumparaturi, fataiala prin oras, drumuri scurte. Motivul principal (in afara de ursi polari ) a fost 0 taxe de inmatriculare (~45% la masinile cu motor normal ), 0 impozit, 0 taxa de drum. (~ 450 euro la 3 luni la un Golf TDI ). In principiu platesti doar curentul la ea.

cu povestea asta ti-ai bagat :- in ei de ursi polari si pinguini, tocmai au mai murit vreo 3-4 ca sa iti produca si aceasta a doua masina
daca cosumai motorina doar cu unica masina in casa, mureau cel mult 2-3
dar..nu vedem padurea de copaci

#7
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

 Kroghy, on 14 ianuarie 2018 - 22:50, said:

VW face cele mai bune masini la toate categoriile.
Eh..... Si cu tine acum.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 22:37, said:


.....



Masina are dotari si ultra dotari...dar nu  vad sistemul de incarcare fast charge . Nu l-ai luat?  

Combined Charging System (CCS)

Edited by MembruAnonim, 14 January 2018 - 23:06.


#9
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

 aeon, on 14 ianuarie 2018 - 23:01, said:

cu povestea asta ti-ai bagat :- in ei de ursi polari si pinguini, tocmai au mai murit vreo 3-4 ca sa iti produca si aceasta a doua masina
daca cosumai motorina doar cu unica masina in casa, mureau cel mult 2-3
dar..nu vedem padurea de copaci
Ma simteam vinovat sa stii. Acum poluarea pe cap de familie e acceptabila . E-Golf Electric + V8 benzina de 4.4L  / 2 = 7-10 L Benzina in medie Posted Image

 MembruAnonim, on 14 ianuarie 2018 - 23:04, said:

Masina are dotari si ultra dotari...dar nu  vad sistemul de incarcare fast charge . Nu l-ai luat?
E standard in Europa. Prin Canada si SUA e optional in functie de dotari. Suge 40 Kw/h max DC din Superchargere de Tesla.

#10
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,958
  • Înscris: 04.10.2007

 Kroghy, on 14 ianuarie 2018 - 22:50, said:

VW face cele mai bune masini la toate categoriile.
De asta pe Service Area cele mai multe subiecte deschise le are VW, si nu poti sa zici ca cele mai multe masini din tara sunt VW.

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:08, said:

E standard in Europa. Prin Canada si SUA e optional in functie de dotari. Suge 40 Kw/h max DC din Superchargere de Tesla.

Deci pe mine m-a mintit vanzatorul cand a zis ca e discount. Posted Image  .....si totusi in configurare costa 500 si ceva de euro. Sau poate e standard la e-Golf (la cat costa) , ca eu am e-UP.

Edited by MembruAnonim, 14 January 2018 - 23:16.


#12
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Kroghy, on 14 ianuarie 2018 - 22:50, said:

VW face cele mai bune masini la toate categoriile..

Posted Image si eu si prietenii avem masini din gama VAG, dar daca te mai aud odata cu tampeniile astea gen "vw face cele mai bune masini, samsung e cel mai tare" cred ca merg la nebuni... Posted Image

#13
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
@mesterX

Nu exista optiunea de fast charge in configuratoarele din Olanda si Romania pentru E-Golf, doar ce am verificat. E standard. Al doilea capacel sub mufa de incarcare. Nu l-am probat inca.
Daca stai in State sau Canada, posibil alte tari am vazut pe youtube ca intradevar e optiune, probabil fiecare regiune are libertatea sa-si faca pachetele de optiuni in functie de piata.

LE.
Stau in Olanda si n-am avut asa ceva in configurator. Doar ce am luat optiunile de pe site-ul romanesc si nu am vazut AC/DC. Se poate sa fie in Romania asa.
Am sigur mufa DC sub mufa normala, ca am scos capacelul.

Edited by N62B44, 14 January 2018 - 23:25.


#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am configurat acum un e-Golf in Romania, nu arata a fi standard, se numeste   Priza combinata AC/DC si costa 546, 21 euro. Fara asta nu poti sa incarci rapid.

https://cc.porschein...8/5K5K/TW/$ST/@

...stau in Romania, inca.

L.E.  Daca ai mufa si functioneaza...e ok.

Edited by MembruAnonim, 14 January 2018 - 23:28.


#15
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,904
  • Înscris: 14.11.2004
Felicitari de achizitie si la cati mai multi kW economisiti!

M-am plimbat cu ea, m-a lasat masca computerul de bord si navigatia aceea mare cat China, care pe deasupra are si o grafica superba.
Pompa de caldura nu i-ai pus? Este vitala la o masina electrica, ajuntand la reducerea consumului de energie.

Distractie placuta cu ea si tine aproape PlugShare si aplicatii similare, noi inca descoperim apa calda in Romania, asa ca prizele de incarcare inca sunt rare si de multe ori blocate de melteni ce nu au ce cauta acolo.

In afara de ZOE si viitorul Leaf, altceva nu ai ce sa iei pe langa eGolf care vine cu un design normal si materiale de calitate.

#16
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
@connectorxp

Mersi. Intradevar s-ar putea sa regret ca nu i-am pus pompa de caldura Posted Image
Nu prea baga caldura cum trebuie la 0-3 grade afara. Noroc cu scaunele incalzite si pre-incalzirea pe telefon.
Nu ma intereseaza asa mult autonomia, am 4 chargere intr-o raza de 200-300 m de casa, 8 la munca si fac max 30-50 km intr-o zi normala. E plina Olanda de ele, greu sa ramai fara curent.
Intradevar electronica si conectivitatea  de pe 7.5 sunt super ok.
Calitatea interiorului e decenta dar nu as clasifica interiorul "de calitate". La 2500 euro extra ma asteptam la piele din vaca/porc nu "ecologica". In 2-3 ani e sigur praf.

LE.
Si nu are scrumiera ....

Edited by N62B44, 14 January 2018 - 23:45.


#17
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 22:37, said:

E a-2a masina in casa, destinatia e dus la munca, cumparaturi, fataiala prin oras, drumuri scurte. Motivul principal (in afara de ursi polari ) a fost 0 taxe de inmatriculare (~45% la masinile cu motor normal ), 0 impozit, 0 taxa de drum. (~ 450 euro la 3 luni la un Golf TDI ). In principiu platesti doar curentul la ea.
N-am inteles cifrele de mai sus, 45% taxa inmatriculare?
Taxa drum si impozit 450 euro la 3 luni pt Golf TDI?

Pare ca e ceva gresit, parca nu sint asa mari

#18
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
@N62

Cati kw/h sunt necesari pentru o incarcare completa?

Inca mai ai E60-ul? :D

Edited by feitosak1, 14 January 2018 - 23:49.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate