Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
E-Golf 2018
#1
Posted 14 January 2018 - 22:37
Dupa cum ma stiti mare iubitor de ursi polari, incalzire globala si pinguini am decis prin septembrie anul trecut sa comand o jucarie electrica.
Cum buget de Tesla nu e , si chiar daca ar fi nu m-as risca (cineva apropiat a murit acum 1.5 ani intr-o Tesla, masina a luat foc , etc ), am studiat putin piata si m-am decis la un E-Golf . Modelul e lansat in 2014, anul trecut a aparut a-2-a versiune, e bazat pe Golf 7.5 , au marit bateria la 35.8 KW , motor mai puternic fata de E-Golf 2014 etc. Am testat Opel Ampera E 2017, Hyundai Ioniq. E a-2a masina in casa, destinatia e dus la munca, cumparaturi, fataiala prin oras, drumuri scurte. Motivul principal (in afara de ursi polari ) a fost 0 taxe de inmatriculare (~45% la masinile cu motor normal ), 0 impozit, 0 taxa de drum. (~ 450 euro la 3 luni la un Golf TDI ). In principiu platesti doar curentul la ea. Masina a fost livrata pe 9-Jan 2018. E leasing operational, garantie 8 ani la baterie. Specificatii: Putere : 136 cai Cuplu : 290 Nm Cutie de viteze :n-are in sensul clasic (0-12.000 ture la motorul electric ) Viteza maxima : 156 km/h 0-100km/h ~ 9.1 s - "foarte conservativa estimarea" Autonomie - 300 km (vrajeala) , in practica in jur de 200 km. (asa zice si VW) Pret de pornire : 37.900 euro in Olanda. Datorita pretului de pornire, multe dotari suplimentare pe alte modele Golf sunt standard pe E-Golf ( ACC, display mare Discovery PRO, versiunea standard de faruri LED , parbriz incalzit etc ) Pret total cu dotari suplimentare :45004 Euro Dotari suplimentare : Vopsea exterior Alb (pure white uni) Active Info Display- afisaj digital Alarma antifurt "Plus" Blind Spot Plus si Rear Traffic Alert Blind Spot cu Rear Traffic Alert Camera video Rear View Dynamic Light Assist si Lane Assist, Faruri LED TOP pentru Dynamic Light Iluminare ambientala Interfata telefonie Comfort Keyless Access Lampi spate cu LED rosu inchis Light Assist si Lane Assist Light Assist si Lane Assist cu Traffic Oglinzi exterioare rabatabile electric Pachet piele/piele ecologica "Vienna" Park Assist inclusiv Park Pilot Sistem audio DYNAUDIO Excite Scaune incalzite Dotare de serie Dotari exterior Carcase oglinzi exterioare in culoarea caroseriei cu partea inferioara neagra si manere usi in culoarea caroseriei Caroserie in 4 usi Eleron spate in culoarea caroseriei Lampi spate cu LED Lumini de zi cu LED cu designul tipic în forma literei C Dotari interior Butoane reglare oglinzi si intrerupatoare lumini cu elemente cromate Cotiera centrala fata Covorase textile fata/spate Insertii decorative "New Brush Dark Metal" pentru plansa de bord pasager si usi Insertii decorative "Polar Night Black" pentru bord sofer si consola centrala Scaune fata confort Scaune fata cu reglaj pe verticala Spatar bancheta spate rabatabil asimetric,inclusiv cotiera centrala rabatabila pentru transportarea obiectelor lungi Suport lombar reglabil manual pentru scaunele din fata Tapiterie stofa,design Zoom Torpedou iluminat cu sistem de racire interior Siguranta Airbag cortina fata/spate Airbag sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbagului pasager; airbag genunchi pe partea soferului Blocare electronica a diferentialului XDS Detector oboseala Pachet asistenta sofer Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului Pedestrian monitoring Sistem de avertizare sonora si luminoasa pentru necuplare centuri de siguranta fata. Sistem de franare automata "Multi Collision Brake" Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii - ESC Sistem monitorizare presiune pneuri Sistem proactiv de protectie recunoaste situatiile potential periculoase si strange centurile de siguranta ale soferului si pasagerului din fata si inchide automat geamurile si trapa Suporti prindere isofix pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate Triunghi reflectorizant Functionalitate Aer conditionat automat Air Care Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga / dreapta, inclusiv filtru alergen Cablu pentru incarcare AC la Wallbox inclusiv priza 220V Computer de bord "Premium" cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare,limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Frana de stationare electronica cu functie Auto Hold Geamuri fata si spate actionate electric Inchidere centralizata cu telecomanda, 2 chei briceag Lumini pentru citit fata/spate cu LED Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite separat Oglinzi make-up iluminate integrate in parasolare Priza 12V in portbagaj Priza AC Selectarea modului de conducere Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Servodirectie electromecanica,reglabila in functie de viteza Sisteme multimedia Car-Net "Guide&Inform" si "Security & Service" pentru 36 luni Date de navigatie pentru Europa inclusiv Romania Security & Service Sistem de navigatie Discover Pro 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate) display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si senzor de proximitate tuner FM/AM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita unitate citire DVD/CD functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD redare harta 2,5D sau 3D date de navigatie preinstalate pentru Europa, inclusiv Romania capacitate de stocare de 64GB, din care 10GB disponibili pentru utilizator redare imagini (JPEG, TIFF, BMP sau PNG) redare fisiere video (MPEG, H.264 sau DIV) la viteze de pana la 6 km/h interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm) cititor pentru 2 carduri SD conector USB comanda vocala egalizator cu 5 frecvente app-connect si Volkswagen Media Control Jante / Roti Jante aliaj "Astana" 6,5J x 16 cu anvelope 205/ 55 R16 cu rezistenta redusa la rulare Set de pana Tire Mobility, inclusiv compresor 12 V si lichid de vulcanizare Suruburi antifurt Lumini si vizibilitate Faruri LED MID reglare automata a distantei de iluminare lumini de drum LED Lumini de cornering Pachet lumini si vizibilitate faruri cu functie automata "Coming Home" si functie manuala "Leaving Home" senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor senzor de lumina pentru activarea automata a farurilor oglinda interioara cu sistem automat antiorbire Parbriz incalzit Volane Volan multifunctional piele si maner schimbator de viteze imbracat in piele ------------------------------------------------------------------------------------------------ Poze si povesti cand o spal si apuc ceva lumina afara (de abia am facut 300 km cu ea ) Edited by N62B44, 14 January 2018 - 22:39. |
#3
Posted 14 January 2018 - 22:50
Bravo.
VW face cele mai bune masini la toate categoriile. Sa te bucuri de masina. Din cate tin minte, mai este un eGolf pe forum. |
#4
Posted 14 January 2018 - 22:59
@m6d
Ioniq - e foarte bine dotata la banii la care se vinde, doar ca arata ca porcu' si tinuta de drum e praf, la fel ca prototipul de Opel Ampera 2017 (Chevy Bolt ) care n-are frane si navigatie la 50.000 euro. E-Golf e 100% platforma de Golf 7.5 normal. Bateriile sunt in locul rezervorului, sub bancheta spate si scaune fata. Foarte bine echilibrat. Masina e cateva sute de kg mai grea ca un golf normal dar centrul de greutate e jos si se simte. Se conduce ca un C-Classe, da impresia de masina mult mai mare. Se simte greutatea dar tuning-ul suspensiei e foarte bun si confortabil. |
#5
Posted 14 January 2018 - 23:00
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 22:37, said:
Poze si povesti cand o spal si apuc ceva lumina afara (de abia am facut 300 km cu ea ) Kroghy, on 14 ianuarie 2018 - 22:50, said:
VW face cele mai bune masini la toate categoriile. Edited by andreic, 14 January 2018 - 23:01. |
#6
Posted 14 January 2018 - 23:01
Quote E a-2a masina in casa, destinatia e dus la munca, cumparaturi, fataiala prin oras, drumuri scurte. Motivul principal (in afara de ursi polari ) a fost 0 taxe de inmatriculare (~45% la masinile cu motor normal ), 0 impozit, 0 taxa de drum. (~ 450 euro la 3 luni la un Golf TDI ). In principiu platesti doar curentul la ea. cu povestea asta ti-ai bagat :- in ei de ursi polari si pinguini, tocmai au mai murit vreo 3-4 ca sa iti produca si aceasta a doua masina daca cosumai motorina doar cu unica masina in casa, mureau cel mult 2-3 dar..nu vedem padurea de copaci |
#7
Posted 14 January 2018 - 23:02
#8
Posted 14 January 2018 - 23:04
#9
Posted 14 January 2018 - 23:08
aeon, on 14 ianuarie 2018 - 23:01, said:
cu povestea asta ti-ai bagat :- in ei de ursi polari si pinguini, tocmai au mai murit vreo 3-4 ca sa iti produca si aceasta a doua masina daca cosumai motorina doar cu unica masina in casa, mureau cel mult 2-3 dar..nu vedem padurea de copaci MembruAnonim, on 14 ianuarie 2018 - 23:04, said:
Masina are dotari si ultra dotari...dar nu vad sistemul de incarcare fast charge . Nu l-ai luat? |
#11
Posted 14 January 2018 - 23:14
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:08, said:
E standard in Europa. Prin Canada si SUA e optional in functie de dotari. Suge 40 Kw/h max DC din Superchargere de Tesla. Deci pe mine m-a mintit vanzatorul cand a zis ca e discount. .....si totusi in configurare costa 500 si ceva de euro. Sau poate e standard la e-Golf (la cat costa) , ca eu am e-UP. Edited by MembruAnonim, 14 January 2018 - 23:16. |
#12
Posted 14 January 2018 - 23:19
#13
Posted 14 January 2018 - 23:19
@mesterX
Nu exista optiunea de fast charge in configuratoarele din Olanda si Romania pentru E-Golf, doar ce am verificat. E standard. Al doilea capacel sub mufa de incarcare. Nu l-am probat inca. Daca stai in State sau Canada, posibil alte tari am vazut pe youtube ca intradevar e optiune, probabil fiecare regiune are libertatea sa-si faca pachetele de optiuni in functie de piata. LE. Stau in Olanda si n-am avut asa ceva in configurator. Doar ce am luat optiunile de pe site-ul romanesc si nu am vazut AC/DC. Se poate sa fie in Romania asa. Am sigur mufa DC sub mufa normala, ca am scos capacelul. Edited by N62B44, 14 January 2018 - 23:25. |
#14
Posted 14 January 2018 - 23:22
Am configurat acum un e-Golf in Romania, nu arata a fi standard, se numeste Priza combinata AC/DC si costa 546, 21 euro. Fara asta nu poti sa incarci rapid.
https://cc.porschein...8/5K5K/TW/$ST/@ ...stau in Romania, inca. L.E. Daca ai mufa si functioneaza...e ok. Edited by MembruAnonim, 14 January 2018 - 23:28. |
#15
Posted 14 January 2018 - 23:23
Felicitari de achizitie si la cati mai multi kW economisiti!
M-am plimbat cu ea, m-a lasat masca computerul de bord si navigatia aceea mare cat China, care pe deasupra are si o grafica superba. Pompa de caldura nu i-ai pus? Este vitala la o masina electrica, ajuntand la reducerea consumului de energie. Distractie placuta cu ea si tine aproape PlugShare si aplicatii similare, noi inca descoperim apa calda in Romania, asa ca prizele de incarcare inca sunt rare si de multe ori blocate de melteni ce nu au ce cauta acolo. In afara de ZOE si viitorul Leaf, altceva nu ai ce sa iei pe langa eGolf care vine cu un design normal si materiale de calitate. |
|
#16
Posted 14 January 2018 - 23:37
@connectorxp
Mersi. Intradevar s-ar putea sa regret ca nu i-am pus pompa de caldura Nu prea baga caldura cum trebuie la 0-3 grade afara. Noroc cu scaunele incalzite si pre-incalzirea pe telefon. Nu ma intereseaza asa mult autonomia, am 4 chargere intr-o raza de 200-300 m de casa, 8 la munca si fac max 30-50 km intr-o zi normala. E plina Olanda de ele, greu sa ramai fara curent. Intradevar electronica si conectivitatea de pe 7.5 sunt super ok. Calitatea interiorului e decenta dar nu as clasifica interiorul "de calitate". La 2500 euro extra ma asteptam la piele din vaca/porc nu "ecologica". In 2-3 ani e sigur praf. LE. Si nu are scrumiera .... Edited by N62B44, 14 January 2018 - 23:45. |
#17
Posted 14 January 2018 - 23:45
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 22:37, said:
E a-2a masina in casa, destinatia e dus la munca, cumparaturi, fataiala prin oras, drumuri scurte. Motivul principal (in afara de ursi polari ) a fost 0 taxe de inmatriculare (~45% la masinile cu motor normal ), 0 impozit, 0 taxa de drum. (~ 450 euro la 3 luni la un Golf TDI ). In principiu platesti doar curentul la ea. Taxa drum si impozit 450 euro la 3 luni pt Golf TDI? Pare ca e ceva gresit, parca nu sint asa mari |
#18
Posted 14 January 2018 - 23:47
@N62
Cati kw/h sunt necesari pentru o incarcare completa? Inca mai ai E60-ul? Edited by feitosak1, 14 January 2018 - 23:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users