Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
E-Golf 2018
#19
Posted 14 January 2018 - 23:55
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 22:37, said:
Faruri LED TOP pentru Dynamic Light Poti posta o poza cu ele pe intuneric/lumina? Sa-ti traiasc in orice caz. Nu ai zis nimic de subventie aeon, on 14 ianuarie 2018 - 23:01, said:
cu povestea asta ti-ai bagat :- in ei de ursi polari si pinguini, tocmai au mai murit vreo 3-4 ca sa iti produca si aceasta a doua masina daca cosumai motorina doar cu unica masina in casa, mureau cel mult 2-3 dar..nu vedem padurea de copaci Fiecare masina dupa la Remat, oricat de non-Euro10 ar fi ea, tot polueaza mai putin ca producerea uneia noi mirel3003, on 14 ianuarie 2018 - 23:13, said:
De asta pe Service Area cele mai multe subiecte deschise le are VW, si nu poti sa zici ca cele mai multe masini din tara sunt VW. E cam ca si cum ai zice ca sint mult mai multe accidente rutiere in Bucuresti ca in Tecuci, fara sa te mai gandesti la nimic, marime orase, marime populatie... bravo! |
#20
Posted 14 January 2018 - 23:58
@unbrutus
Ba da pe acolo sunt. Doar ce le-au marit in ianuarie. Masina e leasing operational. Nu ma risc sa o cumpar ca devalorizarea e mare la electrice, cine stie ce va fi peste 3-5 ani. Daca nu-mi place masina iau alta marca, asta e avantajul si nu-mi bat capul cu nimic (taxe, service, asigurare etc ) Subventia o ia firma de leasing. Habar n-am cat e in Olanda, daca e. @feitosak1 Intre 3.6 si 40kw/h sunt incarcatoarele. Cat dureaza calculezi aici https://leccy.net/ca...lkswagen-e-golf In practica cele mai intalnite chargere sunt de 11kw/h sau de 22kw/h Depinde de cat de plina e bateria intre 1-4h. Cu superchargere de 50kw , E-Golf accepta max 40kw de la 0 la 80% in 30-40 min si restul de 20% inca vreo 45 min. E greu de estimat. E-Golf nu are racire/incalzire activa la baterie ca Tesla. Daca bateria e supra incalzita dureaza mai mult pentru ca electronica masinii nu accepta maxim cat da chargerul. La priza de casa (3.6 kw) probabil 10-15 ore. Costuri : vreo 10-12 euro (0.35 euro /kw ) pentru o incarcare completa (~ 200-230 km ) Superchargere-le sunt mai scumpe 0.40-0.60 euro /kw, depinde de firma/locatie/ etc. Eu am un card care merge la majoritatea si platesti la sfarsitul lunii. Nu stiu inca ce si cum. LE : Farurile sunt OZN - intradevar E60 doar ce a facut 200.000 merge ca in prima zi. A fost dragoste la prima vedere. Nu prea ma indur sa-l dau. Edited by N62B44, 15 January 2018 - 00:02. |
#21
Posted 15 January 2018 - 00:03
N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:19, said:
Stau in Olanda connectorxp, on 14 ianuarie 2018 - 23:23, said:
In afara de ZOE si viitorul Leaf, altceva nu ai ce sa iei pe langa eGolf care vine cu un design normal si materiale de calitate. N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:37, said:
Calitatea interiorului e decenta dar nu as clasifica interiorul "de calitate". La 2500 euro extra ma asteptam la piele din vaca/porc nu "ecologica". In 2-3 ani e sigur praf. Eu nu prea inteleg pielea la masini, ce avantaj aduce fata de tapiteria normala, pe piele parca si alunezi, si transpiri, si ingheti... N62B44, on 14 ianuarie 2018 - 23:37, said:
Itradevar s-ar putea sa regret ca nu i-am pus pompa de caldura |
#22
Posted 15 January 2018 - 00:07
Quote
De ce ai platit extra pt piele atunci? Eu nu prea inteleg pielea la masini, ce avantaj aduce fata de tapiteria normala, pe piele parca si alunezi, si transpiri, si ingheti... Cat ar fi costat in plus? Ia vezi cu un copil de 2-3 ani cum e sa cureti niste suc/iaurt pe tapiteria de stofa , si cum iese de pe piele. era 1000 euro pompa de caldura. |
#23
Posted 15 January 2018 - 00:08
Electricele or sa aduca cele mai mari tepe
O baterie litiu rezista max 500 de cicluri. Deci in conditii ideale te tine 100.000 km daca ai autonomie 200 km. Dar de unde conditii ideale ca la bateriile litiu nu le place nici caldura nici frigul nici socul si nici superchargerele. Mai mult de 50.000 km nu rezista. Si sa vezi ce tepe o sa traga cei care isi vand masina dupa 50.000 km. |
#25
Posted 15 January 2018 - 00:14
@dorel_acdc
Corect. Dar aproximativ mi se rupe. De abia astept sa se duca dracu bateria. Garantie 8 ani, la 80% capacitate bateria se schimba gratis de VW. E leasing operational, nu-mi mai place culoare peste 2 ani, schimb masina cu un seria 3 , platesc le fel pe luna. Iti dai seama ca mi-am luat toate masurile de precautie. Nu sunt deloc "eco-warrior", "tree-hugger". Pur si simplu a fost avantajos financiar. Si masina e decenta. |
#26
Posted 15 January 2018 - 00:14
@N62
Deci la pretul energiei din Ro de ~0.6 ron/kwh, inseamna ca o incarcare completa pt 200km ar costa, acasa, 21 ron, adica 10.5 ron pt 100km, deci un consum tradus in benzina de 2%. Suna bine. In Olanda, daca zici ca energia costa 0.35E/kwh, ar insemna 12E pentru 200km, 6E pentru 100, deci vreo 5.3% consum in benzina. Am calculat doar din curiozitate, chiar nu stiam cat costa pe 100km o electrica. E60-ul am vrut sa-l dau si eu dar nu m-am indurat pana la urma, imi place prea mult Edited by feitosak1, 15 January 2018 - 00:15. |
#27
Posted 15 January 2018 - 00:19
E interesant ca pretul energiei electrice creste cu atat mai mult cu cat masinile electrice is mai implementate ... ex 0.1 bulgaria, 0.16 franta, 0.35 suedia. Vaci de muls suntem ... platim din ce in ce mai mult.
Sorry de offtopic, felicitari de alegere si drumuri line. |
#28
Posted 15 January 2018 - 00:26
N62B44, on 15 ianuarie 2018 - 00:07, said:
Masina fara piele e ca femeia fara ...... Ia vezi cu un copil de 2-3 ani cum e sa cureti niste suc/iaurt pe tapiteria de stofa , si cum iese de pe piele. era 1000 euro pompa de caldura. cris26, on 15 ianuarie 2018 - 00:19, said:
E interesant ca pretul energiei electrice creste cu atat mai mult cu cat masinile electrice is mai implementate ... ex 0.1 bulgaria, 0.16 franta, 0.35 suedia. Vaci de muls suntem ... |
|
#29
Posted 15 January 2018 - 00:29
@cris26
Nu are treaba pretul energiei cu chargere-le de masini electrice. Si in Olanda platesti acasa intre 0.03 - 0.20 euro pe kw. Sau nimic daca ai panouri solare/ turbine de vant . Chargerele sunt facute de firme private si platesti cat cer alfel nu incarci. De aia ajungi la aproape 0.5 euro/kw la superchargere. (evident costa, daca ai de sapat 1-2 km sa tragi cablu mai gros la o benzinarie , prin Olanda ajungi la 50-100k fara aprobari ). Oricum e ok . Ca sa-ti instalezi acasa priza de 50kw/h e cam complicat si in jur de 5000-8000 euro, daca ai magistrala cu curent suficient. 50-70 kw putere instalata e aproape consum maxim pentru o strada cu 10 case, sau un bloc. Altfel incarci acasa la 3.6 kw un weekend si mergi 250 km. |
#30
Posted 15 January 2018 - 00:33
Daca zici ca faci 50km zilnic, merge o incarcare completa acasa de 10-12 ore la 3 zile, noaptea. Asta daca ai curte.
|
#31
Posted 15 January 2018 - 00:35
Pana la urma nu trebuie calculat numai consumul , o masina electrica are mult mai multe avantaje. Revizii la 30.000 km, nu ulei, nu filtre de ulei, de motorina, nu curele de distributie si alte zeci de chichite ce sug bani. Masina calcand mai putin in service, ai mai rar ocazia se ajunga pe mana unor dorei care sa ti-o strice, de buna....discurile de franare si placutele, se uzeaza mai greu...spre deloc...depinde de talpa. Masina elecrica se poate conduce cu un singur picior...deci al doilea pot sa-l tin pe bord.
Trebuie sa recunosc ...totusi are un dezavantaj, fiind foarte liniste in masina, la semafor, auzi toate rablele din jur, cum le scartaie pe la motor. Edited by MembruAnonim, 15 January 2018 - 00:42. |
#32
Posted 15 January 2018 - 00:41
Sa inteleg ca in suedia pretul total al utilizarii pe km al masinii iese mai ieftin decat ceva echivalent hybrid/termic?
|
#33
Posted 15 January 2018 - 00:43
MembruAnonim, on 15 ianuarie 2018 - 00:35, said:
discurile de franare si placutele, se uzeaza mai greu...spre deloc...depinde de talpa. Se compenseaza putin din franarea regenerativa, dar putin. |
|
#34
Posted 15 January 2018 - 00:43
feitosak1, on 15 ianuarie 2018 - 00:33, said:
Daca zici ca faci 50km zilnic, merge o incarcare completa acasa de 10-12 ore la 3 zile, noaptea. Asta daca ai curte. 50km ii incarc la munca in 30min-1 ora gratis (Avem 8 prize de 11 kw la munca) sau cand fac cumparaturi pentru 2-3 euro. (firmele primesc subventii si e avantajos sa faca prize pentru masini electrice, orice supermarket are 2-4 prize in parcare ). Probabil mai mult de 50 euro nu o sa platesc pentru incarcare pe luna. Asta inseamna 150-200 km facuti cu E60-u sau vreo 10 porniri la 0 grade. @unbrutus Asta apreciez la E-Golf. Trecerea intre regenerare si frana normala e superb facuta. Oricum discurile si placutele sunt mai mari datorita greutatii. S-ar putea sa aiba durata de viata mult mai mare. La cutie automata e alta mancare de peste. La E60 am schimbat discurile la 100.000 km si placutele la 70.000. E leasing operational. Reviziile la E-Golf sunt la 2 ani. Singura grija pe care o am e ce masina primesc la schimb alea 2-3 zile cat sta Golf-u la revizie. Platesc leasing-ul pe luna fix, in rest nu ma intereseaza. Se strica, imi aduc masina de schimb acasa, nu-mi mai place imi aleg o alta marca in aceiasi bani. Masinile electrice nu sunt de cumparat ca o masina normala pentru ca e riscant. Daca se duce dracu bateria si dealerul nu ti-o schimba ai luat teapa de cel putin 20.000 euro. Asa cu firma de leasing intre, riscul e al lor , nu al meu. Edited by N62B44, 15 January 2018 - 00:52. |
#35
Posted 15 January 2018 - 00:45
MembruAnonim, on 15 ianuarie 2018 - 00:35, said:
Masina elecrica se poate conduce cu un singur picior...deci al doilea pot sa-l tin pe bord. |
#36
Posted 15 January 2018 - 00:47
unbrutus, on 15 ianuarie 2018 - 00:45, said:
hmmm... realizezi ca orice masina cu cutie automata se conduce cu un singur picior, si al doilea poti sa il tii pe bord, daca faci un fel de spagat, altfel are la fel de putin sens ca si prima parte Masina electrica are si frana si acceleratie pe aceeasi pedala. Nu trebuie sa schimbi pedala, este o mare diferenta. De fapt este mai mult de explicat....dar ia de bun ce iti spun, acceleratia poate functiona ca o frana, la automata nu e asa. (dar exista si o pedala de franare clasica, pe disc, dar nu este nevoie s-o folosesti) Edited by MembruAnonim, 15 January 2018 - 00:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users