Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...
 

BMW F31 LCI 320d Xdrive Automat - Sport Line

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
1076 replies to this topic

#235
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mai și comentam de pe margine. Am avut 1 luna sau chiar mai mult un seria 4 coupe in probe. Totul îmi plăcea la el, singura chestie nașpa era suspensia cam tare pt gropile din bucale. Cred că faptul că avea 19".
Bine și bordul dar era clasic BMW.

Nu l-am luat pt că era "impractic" pt copii (2 uși) și poate soție cu care mai fac schimb de mașină. Că acum... dar că mașina era cam tot ce îmi place mie.

Așa e cu x4, sună mișto și e f buna pt oraș... Dar eu cred că am un fetish cu coupeurile... Îmi plac ușile mari și să aibă trapa, e că una decapotabila.

Asta cu doritul mai mult, nu am simțit până acum! Adică conduc de 15 ani mașină de firma de la A4 până la golf cu multe Megane, focusuri sau Skoda chiar intre ele... Nu am simțit nevoia. Acum că mă uit spre ele simt că nu mi-am făcut damblaua. Și nu prea vreau cazane cum le zic eu la unele super sport, vreau ceva masculinitate. Adică un seria 7 cred că m-ar mulțumi. Dar as vrea și un super sport sau de ce nu un mx5 că figo cu 250 cp.

#236
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Mie unul nu îmi place noul Seria 7, este prea sport pentru o limuzina, mai ca te aștepți  sa se dea unul in trening jos din ea.

Eu as putea sa schimb mașina in fiecare zi, dar pe termen mediu am doua mașini care le urmăresc pentru următorii 2-3 ani: Noul XC60 de la Volvo și Alfa Romeo Stelvio. Ambele pe benzina, eventual hibrida de la Volvo.

O sa înlocuiesc 308-ul, BMW-ul rămâne cât timp fac naveta in afara orașului și nu interzic ăștia dieselul (deja din 2022 o sa fie interzis mai jos de euro 6 in unele orașe). Aici s-ar putea sa vând bine Seria 3 pentru ca e Euro 6, o sa fie cerere mare la SH.

Edited by HEX2FUN, 25 March 2018 - 06:39.


#237
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai s-a anuntat ceva cu interzicerea diesel?

X4 ala 40D mi se pare ok... Sau un SQ7 :)



#238
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Da, in Suedia din 2022 este legal ca mașinile cu motorizări diesel sub euro 6 și benzina sub euro 5 sa fie interzise in orașele care decid asta (majoritatea orașelor au anunțat ca o sa o facă). Se constituie 3 tipuri de zone și in centrul orașelor aglomerate o sa fie interzis orice motor termic.
Începând din Iunie 2018 motoarele diesel însă fie taxate cu 300% comparat cu actuala taxa, dar doar pentru mașinile noi și doar pentru o perioada de 3 ani.

Așa ca aviz amatorilor de diesel, motorizările euro 5 au prețul in cădere liberă, căutați mașini din Stockholm :).

#239
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Adica tu o sa plătești taxe de 3 ori sau e vorba de taxa de prima înmatriculare?

#240
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Este doar pentru mașinile noi, taxa este crescută in primii trei ani de la cumpărarea mașinii.
In Suedia efectul unei legi nu se poate aplica retroactiv, eu plătesc taxele conform legii in vigoare de la achiziția mașinii, doar mașinile înmatriculate din Iulie o sa plătească taxa mărita (adică 450 EUR pe an, ceva de genul) primii 3 ani iar apoi taxa este undeva la 200 EUR anual. Treptat taxa creste, iar când apare o noua norma de poluare se dublează.

Nu exista taxe pe mașina in Suedia, exista o taxa de mediu care se plătește in funcție de noxe (adică un V8 nou plătește mult mai puțin decât un 2.0 diesel vechi de 7 ani).

#241
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Sunt curios ce părere o sa ai despre Stelvio după ce îl conduci, mie nici acum nu îmi vine sa cred cat de bine se simte, incredibil cât de bine calibrata e suspensia și sașiul. Din păcate nu am putut sa o conduc mai mult dar asa in jumătate de ora m-a împresionat, deși nu sunt fan deloc crossovere. E clar o masina gândită pentru plăcerea condusului, nu credeam sa le iasă asa de bine, pe partea de finisaje insa e o idee sub concurenta germana.

#242
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,034
  • Înscris: 16.07.2008
Este "multe idei" sub concurenta germana. Asta daca prin concurenta te referi la BMW,Audi si Mercedes. Nu ma pronunt despre cum se conduce ca nu am avut ocazia dar la interior nu poate concura cu marcile premium (aici includ si noile modele Volvo).

#243
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postmkdan2004, on 25 martie 2018 - 16:32, said:

Este "multe idei" sub concurenta germana. Asta daca prin concurenta te referi la BMW,Audi si Mercedes. Nu ma pronunt despre cum se conduce ca nu am avut ocazia dar la interior nu poate concura cu marcile premium (aici includ si noile modele Volvo).

View Postmkdan2004, on 25 martie 2018 - 16:32, said:

Este "multe idei" sub concurenta germana. Asta daca prin concurenta te referi la BMW,Audi si Mercedes. Nu ma pronunt despre cum se conduce ca nu am avut ocazia dar la interior nu poate concura cu marcile premium (aici includ si noile modele Volvo).
Volvo mi se pare departe de premium. Indiferent că vorbim.de s/v90 sau XC60.

#244
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Nu e chiar asa diferența, sa nu exageram. Depinde ce cmvrea fiecare de la mașină, pe mine ma interesează mai mult partea de dinamica decât sa pipai fetele de uși.

#245
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ce dinamica poti sa ai de la suv/corssover? vrei dinamica? coupe sau limuzina, cu greutatea distribuita si spre puntea spate (bmw, lexus etc).

Este amuzant cum vorbiti de dinamica, de la un dulap pe roti.  Ok sta bine pe drum comparativ cu ce? cu un duster? cu un x5? dar fata de un sedan cu distributia greutatii asezata corect este la ani lumina.

Este ca si cum te-ai scobi la urechea stanga cu mana dreapta. Daca iti cauti un suv, atunci clar nu te intereseaza dinamica ca fiind o principala preocupare.

#246
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Deenman, ia dute și condu un Stelvio si vorbim după, ai sa fi surprins.

#247
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
De ce sa fiu surprins? poate sunt surprins de un 640i sau de o Honda s2000, sau de la rx8, dar in nici un caz de un suv. O masina mica te va face pe curbe de iti va suna apa in cap. Ok, nu are ruliu pronuntat, dar uita-te la garda la sol, una e sa ai 10 cm si alta e sa ai 17-20cm.

Dinamica unei masini este data de garda la sol/centru de greutate, si distributia greutatii pe cele doua punti. Audi are in general motoarele puse in fata puntii fata, BMW le are mai spre spate, iar tractiunea spate= distributie mai buna a greutatii pe punti.  Poti sa ai tot felul de sisteme antiruliu electronice, care intaresc bucsile antirasturnare astlfe incat tu nu simti ca masina are ruliu, dar greutatea si comportamentul este tot acolo.

cu cotetul meu de 122CP ii dadeam flash-uri la unu cu ultimu Santa Fe, pe valea oltului sa se dea la o parte de pe banda doi, si aveam 120km/h+. Cotelul meu sta bine pe curbe pentru ca are suspensie sport, si cel mai important motorul este usor in comparatie cu caroseria, deci nu am o greutate imensa care sta pe puntea fata. In schimb comportamentul la masina mea era cu totul altful daca motorul era diesel, mai greu cu 100-150kg.

Edited by Deenman, 25 March 2018 - 16:56.


#248
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Stelvio are poate cea mai buna distribuție a a maselor din categorie, aproape 50 - 50, tracțiune integrala care transmite toata puterea punții spate și doar în caz de nevoie transfera și pe fata pana la 50%, plus de asta este cel mai ușor din clasa. De asta îți spun, pana nu conduci nu te pronunța, comparația cu Santa Fe e chiar hilara.

#249
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Si cu garda la sol ce face? o scurteaza? hai ma.... am inteles, sta cel mai bine pe sosea la capitolul SUV, dar cand il compari cu o masina sedan gen seria 4, sau m3, este departe rau.

cine isi cumpara stelvio nu o ia sa mearga ca pe circuit, o ia pentru alte calitati, ca primesti bonus o stabilitate buna pentru un suv asta e altceva, dar pana sa lauzi stabilitatea la un cotet pe roti e mult.

Ia de ex Giulia, il bate la popou de nu se vede pe curbe, daca tot iti place alfa.

Edited by Deenman, 25 March 2018 - 17:08.


#250
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Pai asta și vorbeam, din categoria aia are cea mai buna dinamica, ca tot e la moda sectorul suv. Evident ca un sedan e superior, nu contesta nimeni asta.

#251
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,034
  • Înscris: 16.07.2008

View Postandrey_r, on 25 martie 2018 - 16:37, said:

Nu e chiar asa diferența, sa nu exageram. Depinde ce cmvrea fiecare de la mașină, pe mine ma interesează mai mult partea de dinamica decât sa pipai fetele de uși.
Diferenta este foarte mare. Daca vrei sa fii "premium" pai concurezi cu tot ce ofera competitia nu doar cu faptul ca stai mai bine pe curbe. Din nou, nu contest calitatile dinamice dar nu e suficient ca sa-l compari cu un X3/4, GLC,Q5 sau XC60. De Macan nu amintesc ca este semnificativ mai scump.
@bobalex: Nu am fost niciodata mare fan Volvo, dar noile modele sunt cu adevarat premium din punctul meu de vedere. Vezi ca este "circul in oras", poti mergi sa le vezi daca ai ocazia. Eu am X5 si ultimul XC90 e foarte aproape ca perceptie a calitatii.

Edited by mkdan2004, 25 March 2018 - 17:35.


#252
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Sc 90 este reușită, dar la motorizarea de 4.0 benzina este f puțin mai bun decât Q7 cu motor de 3.0 diesel.

Giulia? Nu cea standard ci quadrifoglio

Hai sa ne uitam la s90 sa vezi cum arata  butonul pt setat stilul de condus dus?! Sau cel de reglat ventilația? Sau alte...îți spun, nu e ce trebuie.

V60 arată foarte sexy, dar nu am urcat efectiv. Exteriorul e demn de 2018.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate