BMW F31 LCI 320d Xdrive Automat - Sport Line
Last Updated: Oct 24 2021 10:14, Started by
HEX2FUN
, Jan 04 2018 16:30
·
0
#1064
Posted 19 October 2021 - 19:44
De-acord, la BMW trebuie făcut ca la IPhone: trebuie sa sari peste o generație ca sa fie un upgrade serios.
Eu in continuare sunt mulțumit de cum se conduce/comporta F30/F31. Normal ca G20 este o evoluție, dar nu este o revoluție (in principiu trenul de rulare este același). Aștept ori un G20 LCI sau generația noua, pana atunci poate se mai aseară lucrurile cu electrice /hibride. Revenind la problema cu senzorul de presiune: după 5 resetări și-a revenit, sa vedem cum evoluează, dar pentru moment problema este rezolvată. |
#1065
Posted 20 October 2021 - 03:44
Da, dar sincer nici nu stiu daca trebuie revolutie la Seria3; cred ca evolutie e suficient (ar putea revolutie sa bage pe Seria4).
O noua generatie care doar imbunatateste chestii de la generatia precedenta e ce trebuie (la G20 am inteles ca pe 330i au pus o noua caseta de directie dar pe M340i au pastrat-o p-aia de pe F30). Al meu in schimb are doua rezervoare pentru lichid de racire si doua baterii: una Li-Ion pe la motor si alta normala prin portbagaj (si nu-i mild-hibrid); daca ar fi de redundanta ca pe la avioane, as mai zice N-are nici joja de ulei si nici nivelul de racire nu-l poti citi ca nu e transparent vasul (sau ala de lichid de frana sa fie la vedere). [ https://i.postimg.cc/n9x3K4jz/5ed453011dc87099f7ef30a7c31e8541.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 20 October 2021 - 03:47. |
#1066
Posted 20 October 2021 - 06:45
Toate BMW-urile au doua baterii, inclusiv F30/F31. Bateria din portbagaj este dedicată accesoriilor. Și da, exista baterie cu litiu și la F30, numai ca trebuie sa plătești extra pentru ea.
BMW face iteratii, dar trecerea de la E92 la G20 este semnificativă comparata cu trecerea de la F30 la G20. La ultima iteratie de F30 (și nu ma refer la LCI, ci la ultimul update tehnic) primești multe chestii: ultima versiune de iDrive (de pe G20), bord digital și update-urile pe trenul de rulate (același motoare, cutii și diferențial). G20 e mai silențios și mai agil (și mai modern in design). |
#1067
Posted 20 October 2021 - 07:34
Nu exista F30 cu iDrive 7. Si nici bordul digital nu este acelasi ca pe G20.
|
#1068
Posted 20 October 2021 - 07:52
Si nici doua baterii nu stiu sa fi vazut.
G20 e un upgrade partial de eficienta as zice. Au trecut la integrarea de elemente de caroserie din aluminiu turnat (oalele telescop) si intercooler aer-apa care nu stiu daca e o imbunatatire, dar sigur ajuta la impachetare, mai ales sectiunea frontala. Dar tot nu s-au apucat de suspensie independenta. Despre casetele de directie eu sunt opinia minoritara care zice ca-s totuna, si obiectiv nici nu ai ce schimba semnificativ la ele. EPS electromecanice sunt practic un ax cnc cu surub melcat, toata finetea e in emularea din unitatea de control al unui feeling mai traditional. De fapt, daca dai jos detaliile de prindere pe subframe aproape ca nu mai poti recunoaste intre ele casete de la modele total diferite. MembruAnonim, on 19 octombrie 2021 - 17:36, said:
Asa cred ca o sa-mi iau si eu cand ma intorc in Romania (fix masina in configuratia actuala doar ca break); asta daca nu cumva sunt ceva oferte de leasing avantajoase. Daca totusi vrei sa faci greseala asta, de ce nu o cumperi acum in configuratia dorita? Daca o detii un an in US o poti importa tax free, gen 1200 shipping costs si apoi te intorci cu ea la volan din port. |
#1069
Posted 20 October 2021 - 15:40
HEX2FUN, on 20 octombrie 2021 - 06:45, said:
ultima versiune de iDrive (de pe G20), bord digital și update-urile pe trenul de rulate (același motoare, cutii și diferențial). Oricum, diferentele nu sunt majore si sunt de acord cu tine ca sarit peste doua generatii e cel mai ok sa primesti ceva (sau poate sa pierzi (de exemplu sunet) ca pe E90, 330i parca era cu 6 cilindri). The engine in the new BMW 330i Sedan generates more spirited performance than ever. Boasting numerous detail upgrades, this two-litre, four-cylinder unit delivers maximum output of 190 kW/258 hp between 5,000 and 6,500 rpm, while peak torque of 400 Nm (295 lb-ft) is available from 1,550 to 4,400 rpm. The 5 kW/6 hp increase in output and the extra 50 Nm (37 lb-ft) of torque compared with the predecessor engine are the result of the focused optimisation of the BMW TwinPower Turbo system – which comprises twin-scroll turbochargers, High Precision Injection direct petrol injection, VALVETRONIC fully variable valve timing and Double-VANOS variable camshaft timing. The High Precision Injection system ensures precise fuel metering and particularly clean combustion, its new fuel pump generating maximum pressure of 350 bar compared with the 200 bar of the previous version. The further developed direct injection system enables optimal fuel flow through the combustion chambers with atomised fuel delivered by multi-hole injectors. Other characteristics of this engine include a lighter crankshaft, reduced internal friction, optimised heat management and a new digital engine management system O fi mult marketing acolo in ce zic ei, dar rezultatul e ca Seria3-ul asta consuma mai putin ca Mazda3 a mea cu motor aspirat care e mai usoara (si mai putin puternica). sebulbus, on 20 octombrie 2021 - 07:52, said:
Daca totusi vrei sa faci greseala asta, de ce nu o cumperi acum in configuratia dorita? Daca o detii un an in US o poti importa tax free, gen 1200 shipping costs si apoi te intorci cu ea la volan din port. Edited by MembruAnonim, 20 October 2021 - 15:44. |
#1070
Posted 20 October 2021 - 16:10
În ro poți sa primești pana la 20% discount. Asa era acum un an.
Tu în America cumperi cu prețul de pe site? |
#1071
Posted 20 October 2021 - 16:15
Asta nu stiu sa iti raspund, probabil nu, pentru ca ar fi asimilata unui gray market import. Dar daca treci un an cu ea probabil neplacerile majore au timp sa se manifeste.
Oricum, din experienta mea cu masinile US, au fost in general relativ fiabile, fara neplaceri majore. E adevarat si ca intai nu sunt diesel iar apoi nu sunt asa chinuite ca astea de pe aici. Adica probabil dormi o noapte la arest daca incerci sa practici acolo viteza cu care merge gospodarul mioritic uneori pe nationale. |
#1072
Posted 20 October 2021 - 16:25
MembruAnonim, on 20 octombrie 2021 - 16:10, said:
În ro poți sa primești pana la 20% discount. Asa era acum un an. Tu în America cumperi cu prețul de pe site? Bine, exceptie e acum in 2021 ca e nebunie cu masinile din cauza stocului redus si e posibil sa ajungi sa platesti peste pretul de pe site. Edited by MembruAnonim, 20 October 2021 - 16:26. |
|
#1073
Posted 20 October 2021 - 16:26
Cam cât. La modelele "vechi" în ro ajungeai și la 25%. Rar dar ajungeai.
Dar la un leasing normal luai 18% relaxat. Edited by MembruAnonim, 20 October 2021 - 16:27. |
#1074
Posted 20 October 2021 - 16:29
E.g. MY2020 luat la inceput de 2021:
Year, Make, Model: 2020 BMW M340i (New) MSRP: ~$61,000 Selling Price: ~$51,850 (15% off before incentives) Monthly Payment: $515 + tax ($564 incl. 9.5% Los Angeles tax) Drive-Off Amount: $0 MSDs: None Months: 36 Annual Mileage: 10,000 MF: 0.00086 (buy rate) Residual: 58% Incentives: $3,000 (lease credit and loyalty) Detalii aici. Individul a cautat neaparat MY2020 ca e o discutie intreaga cu sunetul evacuarii mai slabe pe MY2021 pe care au bagat mild-hibrid. $51k vine cam 43k euro si e M340i cu ceva dotari; un M340i in Romania pleaca de la 65k euro (cu TVA) si configurat ca ala de mai sus, probabil vreo 75k euro. Edited by MembruAnonim, 20 October 2021 - 16:37. |
#1075
Posted 21 October 2021 - 16:33
Sincer nu îmi dau seama dacă e ieftin sau scump. Pare mega ieftin ca e în usd.
Cam putini km pe an. Dacă cereai 15.000 mile costa mai mult? |
#1076
Posted 21 October 2021 - 17:02
Asta cu ieftin sau scump e relativ si depinde de la individ la individ; mie, din experienta mea personala cu diverse masini atat in Romania cat si Irlanda (atat noi cat si second-hand), mi se pare mai ieftin decat in UE sa ai o masina si aici ma refer la TCO; pe langa pretul masinii, n-am ITP sau test de emisii, echivalentul TVA e 10%, nu e impozit pe capacitate cilindrica sau CO2, garantia la multe elemente e mai lunga, benzina e aproape la jumate fata de UE, schimbul de ulei la dealer e $80-100 cu uleiul lor OEM, etc).
Ofertele de leasing sunt foarte personalizate si alea incat nu poti trage o concluzie generala (credit-score, daca ai mai avut leasing inainte, daca ai mai avut leasing cu BMW (sau la ce marca te uiti), perioada din an, daca e model nou de masina sau nu, etc) Edited by MembruAnonim, 21 October 2021 - 17:08. |
#1077
Posted 24 October 2021 - 10:14
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users