Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BMW F31 LCI 320d Xdrive Automat - Sport Line
Last Updated: Oct 24 2021 10:14, Started by
HEX2FUN
, Jan 04 2018 16:30
·
0
#1
Posted 04 January 2018 - 16:30
Deschid un jurnal de bord pentru noul venit in parcare, un BMW Serie 3 320d Xdrive facelift.
Masina este un F31 (Touring) in echipare Sport Line cu cateva pachete optionale: - 2.0d - Cutie automata ZF8 - Xdrive (tractiune integrala) - Pachet Navigatie Profesionala - BMW Connected - Plafon si montanti inchisi la culoare - Bordul este negru + accente aluminiu - Pachet HiFi - Pachet iluminare LED - Pachet carlig de remorca electric - Jante vara 18' Turbine - Jante iarna 16' BMW Original. Masina este folosita de subsemnatul pentru naveta acasa-birou (100km - 50 dus, 50 intors) si pentru luat copii de la gradinita. La inceput am fost suspicios cu privire la spatiul din portbagaj si locurile din spate, insa masina se dovedeste excelenta pentru o familie cu 1 - 2 copii. Scaunele de copil incap lejer pe locurile din spate iar portbagajul cu hainoul strans (care are un loc de depozitat sub portbagaj) incap lejer 4 genti de voiaj mari pentru avion. Ceea ce mi-a placut de prima data este pozitia la volan si senzatia la condus. Este o masina care se simte foarte stabila iar pe un drum virajat este o placere - parca are gheare nu roti. Motorul de 2.0d si 190CP este bine balansat, se simte ca are resurse suficiente pentru dimensiunea masinii, fara a conduce la situatii imprevizibile. Puterea este suficienta, niciodata nu mi-a dat impresia ca este submotorizat insa nici impresie de sportivitate (desi in modul sport este o diferenta). Consumul mediu pentru naveta este de 5.1% cu o medie de 64 km/h in modul confort. La mers pe autostarda, 130 - 140 km/h consumul s-a situat undeva la 6.5%. Tractiunea integrala este bine setata pentru un Serie 3 in sensul ca masina porneste si merge cu propulsie pana cand detecteaza ca rotile aluneca. Atunci Xdrive o sa transmita cuplu si la puntea fata, reusind sa traga masina la loc pe traiectoria dorita. Cutia automata de la ZF in 8 rapoarte este usor de folosit si faptul care are convertizor este un mare plus in oras si la manevrele in parcare. In modul confort cutia are un comportament conservator, schimba treptele foarte repede si prezinta un lag la acceleratie. Deasemenea in primele 3 trepte motorul se turneaza cam mult pentru gustul meu, motiv pentru care am tendinta sa infig piciorul in acceleatie sa ajunga mai repede la 60 km/h (da un pic de senzatie de CVT - mai ales can uleiul este rece). Odata uleiul incalzit cutia se comporta exemplare, iar in modul sport este o placere, reactioneaza foarte repede (downshifturile sunt instant) si senzatia de "impins" din spate specifica BMW este prezenta. De asemenea lag-ul motorului nu mai este prezent iar pedala de acceleratie are un comportament "nervos" (in modul confort este anesteziata, in eco pro deja e in coma profunda). Pachetul de navigatie profesionala a fost una din optiunile "must have" pentru mine. IDrive (dupa mine) reprezinta cel mai bun sistem multimedia disponibil pe o masina la ora actuala. Display-ul de dimensiuni marie, rezolutia inalta si noul procesor este o incantare de folosit. Are si mod split - screen, unde ecranul poate sa fie folosit pentru doua aplicatii distincte (Google, Harti, Audio, Wikipedia, Vremea, Emailuri, Calendar Outlook, etc). Modelul updatat de iDrive vine cu un touch in roata de la iDrive care este foarte rapid (aproape in timp real) si care recunoaste scrisul de mana. Navigatia a fost "cuplata" si cu optiunea BMW Connected, astfel ca masina este mereu cuplata la internet (si pot sa accesez functille iDrive de pe telefon sau tableta), are hotspot Wifi si incarcator wireless pentru telefon. Pachetul HiFi vine cu un sistem audio cu 8 boxe si o calitate a sunetului mai buna fata de sistemul standard (si chiar cu un player CD/DVD). Scaunele sport sunt foarte confortabile si iti dau o senzatie de "imbratisare" - suportul lateral este foarte bun. Pana acum sunt foarte multumit de achizitie, este o masina care pastreaza ADN-ul BMW insa a devenit mai confortabila si mult mai practica (datorita dimensiunilor marite fata de generatia trecuta). Stiu ca in 2018 o BMW o sa lanseze noua Serie 3 insa de data asta am dorit sa iau o masina "matura". Cred ca dupa un facelift majoritatea problemelor au fost rezolvate. Ramane de vazut daca am dreptate sau nu. In plus, masina a fost luata de pe stock, am astept livrarea o saptamana si am primit o reducere substantiala fata de pretul de catalog. Cateva poze cu sistemul multimedia: Attached FilesEdited by HEX2FUN, 04 January 2018 - 16:50. |
#2
Posted 04 January 2018 - 16:37
să o stăpânești sănătos și mulți km fără probleme. de ce nu gt?
|
#5
Posted 04 January 2018 - 16:39
Mie personal GT mi se pare putin cam "supra diemensionat" pentru un Serie 3 (si cu dinamica mai dubioasa), plus ca am nevoie de portbagaj mai inpacator (pe inaltime).
M-am uitat is la un 520d Touring Xdrive, modelul anterior, si am zis pas. Chiar daca ofera mai mult spatiu, combinatia motor + cutie se simte mai potrivita pentru Seria 3. Multumesc de urari! |
#6
Posted 04 January 2018 - 16:43
E o masina excelenta, iar la consum/performanta sta ideal.
BTW, vezi ca la 190CP nu e biturbo, ci e un marketing tampit. Ai o singura turbina si clasicul turbolag, dar tinut la minim. Ai motorul B47 TwinPowerTurbo ≠ Twinturbo (2-4 turbine in serie) Clasic era sa: Biturbo = 2 turbine in paralel, fiecare alimentand cate un jumatate din cilindri. Suferea de turbo lag mare. TwinTurbo = 2 turbine (una mica si una mare), in serie. Scadea dramatic lag-ul. Triturbo = 3 turbine in serie QuadTurbo = 4 turbine in serie |
#7
Posted 04 January 2018 - 16:45
Asta explica atunci lag-ul de la turatii mici. Aviz amatorilor, cutia in modul Sport sau obisnuinta cu putin lag.
|
#8
Posted 04 January 2018 - 16:45
#9
Posted 04 January 2018 - 16:47
#10
Posted 04 January 2018 - 16:49
Iarna drumurile nu se curata complet de zapada, se da cu plugul cat sa nu dai cu spoilerul in ea:
Attached FilesEdited by HEX2FUN, 04 January 2018 - 16:53. |
|
#11
Posted 04 January 2018 - 16:49
HEX2FUN, on 04 ianuarie 2018 - 16:45, said:
Asta explica atunci lag-ul de la turatii mici. Aviz amatorilor, cutia in modul Sport sau obisnuinta cu putin lag. De obicei pe Esco masina devina mult mai nervoasa. Modul Sport din cutie tine strict de turatia (mai mare) la care schimba. |
#12
Posted 04 January 2018 - 16:52
Ba da, am langa schimbator selectorul pentru sport/confort/eco si ESP Off.
Cel mai bine se simte cu masina pusa in Modul Sport plus cutia in modul Sport (levierul din D in S). bobalex18, on 04 ianuarie 2018 - 16:47, said:
bi turbo de 190 de cai. e o glumă. are dreptate @Adm |
#13
Posted 04 January 2018 - 16:54
Sa o stapanesti sanatos!
Foarte draguta! Singurul lucru care nu imi place este pozitionarea displayului, ca o tableta atasata pe bord. Nu ca BMW ar fi singurii care au ales pozitionarea asta a displayului. Off topic: vezi ca o sa te ia la ochi baietii ca circuli cu luminile d ceata pe timp de ploaie. |
#14
Posted 04 January 2018 - 16:56
Luminile sunt puse in mereu in modul automat, acum fiind intunecat era pe faza scurta. Nu cred ca am dat drumul la proiectoare de 5 ori in 10 ani. In schimb faza lunga o folosesc zilnic, in drumul spre serviciu trec printr-o zona plina de elani si caprioare (cate o data si mistreti).
|
#15
Posted 04 January 2018 - 16:58
o singură dată am văzut o mașină care a dat într-un mistreț. era praf. mistrețul fugise de la locul faptei.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users