Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Vibratii in volan si in toata masina. Anvelope compromise?
Last Updated: Aug 08 2017 11:29, Started by
alexcristian97
, Jun 10 2017 13:21
·
0
#55
Posted 10 June 2017 - 21:08
Discurile sunt ok. Chiar daca ar fi de la ele, s-ar simtii numai la franare, nu si la accelerare/mers pe pilot automat.
|
#56
Posted 10 June 2017 - 22:23
#57
Posted 10 June 2017 - 22:27
Pana nu se benocleaza la roti cand se invart pe standul de echilibrare nu are rost sa presupunem nimic.
|
#58
Posted 10 June 2017 - 22:32
#60
Posted 11 June 2017 - 00:05
alexcristian97, on 10 iunie 2017 - 18:43, said:
Ieftin nu stiu ce inseamna la o janta. Atasata ai factura. Nu stiu "cat din pretul ala" a fost teapa dar ma rog...cert e ca n-a fost cea mai buna afacere a mea Ma bag si eu seama aiurea, dar un set de jante Audi / BMW/ Mercedes incepe de pe la 1000+ euro bucata OEM. sau 1500-2000 sh set - ceva de calitate . Tu probabil consideri ca 100 euro pe Dezent e lux . Daca aveai Logan intelegeam. De aia postezi pe aici ca tremura , de bune ce sunt..... Un set de jante Audi originale de iarna cu gume chele se vinde la 500-700 euro sh, tu vrei sa rupi gura targului cu Dezent la 100 euro bucata... . Ai curaj sa le cantaresti sa vezi ca au vreo 4-5 kg pe bucata in plus fata de cel mai ieftin set de jante originale ? |
#62
Posted 11 June 2017 - 09:37
N62B44, on 11 iunie 2017 - 00:05, said:
Ma bag si eu seama aiurea, dar un set de jante Audi / BMW/ Mercedes incepe de pe la 1000+ euro bucata OEM. sau 1500-2000 sh set - ceva de calitate . Tu probabil consideri ca 100 euro pe Dezent e lux . Daca aveai Logan intelegeam. De aia postezi pe aici ca tremura , de bune ce sunt..... Un set de jante Audi originale de iarna cu gume chele se vinde la 500-700 euro sh, tu vrei sa rupi gura targului cu Dezent la 100 euro bucata... . Ai curaj sa le cantaresti sa vezi ca au vreo 4-5 kg pe bucata in plus fata de cel mai ieftin set de jante originale ? Cand am zis ca ieftin nu stiu ce inseamna la o janta, nu am zis-o deloc ironic, nu ma pricep si nu ma dau zmeu. Pe astea le-am luat ca imi placuse design-ul la si cam atat. Nu aveam pretentii prea ridicate de la ele. In alta ordine de idei, vad ca lumea incepe sa zica si de planetare, discuri alta mancare de peste. Prima data o sa ma indrept spre prezoane si inele. Edited by alexcristian97, 11 June 2017 - 09:41. |
#63
Posted 11 June 2017 - 11:10
Daca cu cele originale de iarna nu ai probleme, este clar ca jantele sau gumele sunt de vina.
|
#64
Posted 11 June 2017 - 13:07
alexcristian97, on 10 iunie 2017 - 13:21, said: Salut, Am un Audi A4 B8 din 2010. Am luat-o in luna septembrie, dupa care am cumparat si un set de jante Dezent pe 17 inch, cu niste anvelope Nexen Nfera RU dimensiuni 225/50/R17(noi, de pe un site din Bucuresti, factura de 4200 de lei, 400 si ceva de lei anvelopa, mi-am cam luat teapa stiu). De ceva timp intampin problema ca pe la 120/130 km/h volanul sa inceapa sa tremure deranjant, dupa care tremuratul se propaga in scaun si implicit in toata masina. Se intampla si la accelerare si la mers constant si la franare. La franare, de la 100 km/h in jos, volanul vibreaza brutal pana pe la 70 km/h. Am echilibrat anvelopele de 3 ori intr-o saptamana. Din pacate nu le am la indemana pe cele de iarna cu jantele originale ca sa vad daca e de la anvelope. Voi ce ziceti? Poate fi altceva? M-am gandit si la discurile de frana, dar daca se intampla si la mers pe pilot automat si la accelerare, cade din start varianta asta. Mentionez ca vibratia incepe sa se amelioreze de la 150-160 km/h in sus. Pedala de frana nu vibreaza nicicand. PS: Am mers la 3 vulcanizari diferite, cam cele mai ok din zona. Unii mi-au spus ca anvelopele sunt deformate, ovale, altii ca nu au nimic. Am fost si la service saptamanile trecute, s-au uitat si la suspensii, gandindu-se ca poate fi o cauza, dar au zis ca sunt ok. Mentionez ca toate jantele au inele de ghidaj. M-as arunca sa iau alte cauciucuri si nu prea... Multumesc Da' ai 10 roti omule? 400 si ceva bucata, ca sa ajungi la factura ta...cam ca Giani asa... |
|
#65
Posted 11 June 2017 - 15:30
alexcristian97, on 11 iunie 2017 - 09:37, said:
Cand am zis ca ieftin nu stiu ce inseamna la o janta, nu am zis-o deloc ironic, nu ma pricep si nu ma dau zmeu. Pe astea le-am luat ca imi placuse design-ul la si cam atat. Nu aveam pretentii prea ridicate de la ele. In alta ordine de idei, vad ca lumea incepe sa zica si de planetare, discuri alta mancare de peste. Prima data o sa ma indrept spre prezoane si inele. Stii ce inseamna janta ne-omologata pe masina aia si facuta pe genunchi? Are maica-ta ceva negru prin casa? Pentru ca problema nu este daca mori, ci cand o faci... fa o proba Du-te la un centrul de echilibrare, fa-i echilibrarea Da roata jos de pe utilajuld e echilibrare. Monteaz-o inapoi in alta pozitie. Verifica echilibrarea. Daca se verifica, mergi la alt centru si VERIFICA doar echilibrarea facuta la centrul precedent. |
#66
Posted 11 June 2017 - 23:04
Am citit doar prima pagină.
Dacă repet niște chestii, nu dați cu tastatura. Acum vreo 2-3 ani am avut o roată blocată la o tinichea și am mers târâș vreo 200 de metri până mi-am dat seama că ceva nu e în regulă. Ei bine, anvelopa se tocise așa de nasol în târâșul ăla, încât aveam impresia că am toate roțile pătrate. Am schimbat anvelopa și nu au mai fost probleme. O altă tinichea a venit cu niște Continental de vară. Nu se vedeau a fi tocite sau deformate. Dar cum ajungeam la 130km/h cum tremura toată tinicheaua. Le-am schimbat și am aflat că tinicheaua poate chiar și mai mult. |
#67
Posted 13 June 2017 - 12:56
N-am citit tot ce-ai scris, dar simptomele din titlu le-a avut si Focusul meu. Intre 80 si 100 km/h trepida toata masina. Am indreptat jantele, am schimbat anvelopele ... facea la fel.
Problema era de la o planetata + volanta. Le-am schimbat, masina a scapat de tremurat. Asta daca si a ta e diesel |
#68
Posted 13 June 2017 - 14:13
Azi am schimbat prezoanele si am echilibrat rotile conform pasilor zisi de voi mai sus. In zadar. Aceiasi problema. Mi-a zis cineva ca poate sa fie de la discuri chiar si la accelerare/mers constant cu toate ca fizic, eu nu vad logica.
Volanta, placa de presiunea, ambreiajul, sunt schimbate de 2500 de km, nu se pune problema. La fel si la planetare si toata partea de suspensie. Sunt ok. "Joaca" este fie la anvelope/jante, fie la discuri. Edited by alexcristian97, 13 June 2017 - 14:14. |
#69
Posted 13 June 2017 - 15:41
Ce tip de prezoane ai pus?
Au verificat bine ca nu sunt jantele ovalizate? Edited by florinppv, 13 June 2017 - 15:48. |
|
#70
Posted 13 June 2017 - 15:45
Problema este 100% de la discuri, anvelope sau jante.
Ia-le prin eliminare. Am avut o problema asemanatoare cu un Golf4, 4x4 Tdi, desi discurile aveau doar 20.000 de km si franarea se prezenta ok. Problema a fost descoperita la al 4 -lea service. |
#71
Posted 14 June 2017 - 17:27
Am mai fost astazi la niste baieti, au urcat-o pe elevator si mi-au zis ca ar fi un joc la tripoda de la planetara din partea dreapta. E cam irelevant sa existe simptomul asta doar la 130-140, strict de la planetara si la viraje etc sa nu se auda nimic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users