Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 

Vibratii in volan si in toata masina. Anvelope compromise?

- - - - -
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#37
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Deloc adevarat. Ce,  fortele ce actioneaza pe roti sunt aceleasi si la 10-30km/h si la 100km/h? am avut jante fara inele de centrare si stiu cum faceau la 80-120km/h. Idiotii de la vulcanizare au zis ca nu trebuie inele ca se centreaza din prezoane, fals. Jocul intre janta si butuc trebuie sa fie de maxim 1 zecime.

Daca el are audi, butuc central este de 66.6 mm daca bine retin, insa jantele aftermarket vin de obicei in dimensiuni mari la gaura butucului tocmai pt a fi puse si pe alte masini, gen Mercedes care are tot prindere 5x112 insa butuc mai mare ca si audi.

Eu banuiesc ca el are butuc de 66.6mm si o janta cu gaura de 70mm sau mai mult, deci jocul este de 3.4mm, adica enorm, hai sa lasam comentariile inutile, sau aberatiile cum ca ar fi din anvelope, nu ai cum sa cumperi 4 anvelope si sa fie toate defecte, problema este la jante si/sau prezoane.

Uite aici, ca sa explic cat mai bine, la jantele oem sunt conice prinderile, la aftermarket am intalnit sa fie drepte.

[ https://www.tirerack.com/images/wheels/tech/lug_nut.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Deenman, 10 June 2017 - 17:43.


#38
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Poti face unele chestii :
1 ) cantareste rotile si imperecheaza-le pe cele cu valori apropiate
2 ) echilibrarea la zero nu inseamna obligatoru ca vor merge bine , pot avea deformari pe jante sau pe anvelope
3 ) verifica ansamblul disc/fuzeta cu comparatorul ca sa vezi ce bataie ai .
4 ) Daca cu anvelopele si jantele de iarna merge bine si cu cele de vara nu ..inseamna ca ansamblul de vara are probleme.
5 ) verifica si geometria rotilor fata/spate

#39
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,287
  • Înscris: 13.01.2011

View Postalexcristian97, on 10 iunie 2017 - 13:53, said:

Sunt din Craiova. Recunosc ca am momente cand merg foarte agresiv cu masina. Am avut faze cand am pus frane dure si am mers "taras" cu ea. De acolo m-am gandit ca s-au deformat. Cand le-am luat la inceput, pana sa le pun in Noiembrie pe cele de iarna a fost ok, nu au dat semne. Pe garantie nu am ce sa fac, o sa imi zica ca am dat in borduri/am intrat cu masina pe camp/am mers agresiv si o sa gaseasca motive. Cu jantele si cauciucurile de iarna (Fulda, nu sunt fantastice) nu aveam probleme.

Tiris = drifting ?!
Ca altfel nu ai cum, că ai abs/esp/& fucking shit sisteme".

#40
alexcristian97

alexcristian97

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 05.08.2015
Am vazut multe pareri. Probleme la jante (care nu au fost aftermarket ci noi si au avut prezoanele lor), la inele de ghidaj care intr-adevar sunt din plastic...ce sa incerc sa fac?

#41
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Este adevarat ce zice Deenman. Am patit aceeasi chestie cu jante originale Audi A4 puse pe A3. La A3 butucul central are 57.1 diametru, iar la A4 66,6, fara inele de centrare BUNE, care sa intre la fix atat in orificiul de la janta cat si pe butuc masina se manifesta la fel ca a ta, vibratii mari peste 110 km/h. Eu am comandat inele in aluminiu si le-am frezat pe dimensiunea corecta. De atunci nu mai am avut probleme.

Incearca sa verifici bine si jantele sa vezi daca nu cumva sunt ovalizate, cele AM nu sunt la fel de rezistente ca cele originale, iar pe drumurile noastre se deformeaza foarte usor.

Edited by florinppv, 10 June 2017 - 18:19.


#42
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
@alexcristian97

Dupa vreo 12 ani si multi km pe BMW-uri ( care tremura si daca se ca... o musca pe discul de frana ) , cam asta ai de facut :

1. Daca zici ca bratele sunt ok ( orice joc cat de mic, altele noi , eventual doar bucsa ), discurile la fel. ( am aruncat discuri noi Bosch (5000 km) + bani sa le rectific , degeaba tot tremura)
2 La masini premium (suspensie multi-brat ) echilibrarea roata/cauciuc nu se face ca la Logan cu guma pusa pe aparatul de la vulcanizare ci intreg ansamblul
   Asta e metoda corecta . Echilibrare dinamica cu roata pe masina.
3. Tot la masini din astea "sensibile" rotile se strang cu cheia dinamometrica si in cazul jantelor noi , se repeta operatia dupa 500 km ( se aseaza prezoanele / janta). Am patit-o la un E39 cand am strans prezoanele singur fara cheie si tremura ca dracu.
4. Evident ca Dezent sunt gunoaie chinezesti, vezi macar sa ai INELE DE CENTRARE, de preferat din aluminiu ( ca Audi nu e Logan de 900 kg).

Edited by N62B44, 10 June 2017 - 18:21.


#43
alexcristian97

alexcristian97

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 05.08.2015
Jantele nu sunt aftermarket. Inelele de centrare, din memoria mea vizuala, sunt de culoare albastra si 99% din plastic. Prezoanele, nu imi mai amintesc concret, dar parca sa zic ca sunt ale masinii, nu stiu daca au venit prezoane cu jantele, nu vreau sa spun prostii. O sa ma interesez sa comand prezoanele si sa vad cine face in Craiova inele de aluminiu, dupa cum ati spus voi.

#44
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postalexcristian97, on 10 iunie 2017 - 18:25, said:

Jantele nu sunt aftermarket.
Haidi, bre, trebuie sa te chinui sa gasesti jante mai ieftine ca Dezent. S-ori fi punand OEM pe Toyota Yaris, dar tot gunoie raman.
Daca nu ma inseala memoria stiu pe cineva care a rupt o cutie de Golf cu Denzent din astea (19 inch pe 120 cai ). Problema e ca sunt mult mai grele ca cele OEM si greutatea suspendata conteaza foarte mult.

#45
alexcristian97

alexcristian97

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 05.08.2015
Ieftin nu stiu ce inseamna la o janta. Atasata ai factura. Nu stiu "cat din pretul ala" a fost teapa dar ma rog...cert e ca n-a fost cea mai buna afacere a mea Posted Image) Nu stiu daca gasesc pe cineva cu capul pe umeri in Craiova sa ma indrume in privinta inelelor, cat si in privinta prezoanelor, pe viu.

Attached Files


Edited by alexcristian97, 10 June 2017 - 18:43.


#46
mobilewave

mobilewave

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,674
  • Înscris: 04.12.2008

View Postalexcristian97, on 10 iunie 2017 - 17:06, said:

Astea sunt, nu stiu cat se vad de bine

Mie mi se par cam tocite...sincer sa fiu.Nu ai facut multi kilometri cu ele,insa probabil depinde si de calitatea anvelopelor.
Ai grija la fenomenul de acvaplanare,poate fi extrem de periculos.

Edited by mobilewave, 10 June 2017 - 18:45.


#47
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Daca jantele au sigla Dezent nu sunt originale. Jantele originale sunt cu sigla Audi si sunt facut de diversi producatori: dezent, borbet, bbc, ronal, etc. Ce ai tu acolo sunt jante aftermarket toata ziua. ti-am dat deja solutia la problema, se poate inchide topicul. Daca m-as face mecanic, as castiga miliarde, 99% din mecanici sunt praf si pulbere. N-am nici o treaba cu mecanic, si deja stiu mai multe decat majoritatea.

Edited by Deenman, 10 June 2017 - 18:59.


#48
bekali

bekali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 25.11.2006
Am avut si eu aceiasi problema. Am echilibrat rotile de 3 ori  si avea aceleasi simptome. Ai cel putin o anvelopa deformata. Este posibil sa nu fie vizibila, ceea ce a fost cazul la mine. Schimba pe rand cate o anvelopa.

#49
ElcapoMafia

ElcapoMafia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 701
  • Înscris: 12.01.2011
Eu am patit la fel, echilibrat in cateva locuri si nimic. Un tip de la o vulcanizare a verificat inelele de centrare si aveau joc in partea dinspre janta. Am dat cateva randuri de banda scoci ingusta si am rezolvat. Oricum inelele sunt doar pentru centrare, dupa ce strangi prezoanele ele nu mai sunt solicitate ca in acest caz le faceau metalice.

#50
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010

View PostElcapoMafia, on 10 iunie 2017 - 19:26, said:

Oricum inelele sunt doar pentru centrare, dupa ce strangi prezoanele ele nu mai sunt solicitate ca in acest caz le faceau metalice.

Exact, nu conteaza daca sunt de plastic sau de metal, eu am avut ocazia si am preferat sa cumpar de metal pentru ca pot fi frezate la dimensiunea dorita sa se portiveasca la fix, oricum ele au rolul de a centra exact janta pe butuc. In mod normal, jantele au prezoanele lor dedicate pentru ca pot fi diferite de la producator la producator, la fel cum a explicat mai sus Deenman.

#51
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007

View Postarab, on 10 iunie 2017 - 13:57, said:

Unii mai si cantaresc anvelopele, de noi!
Am avut "montana" pe dacie: se simtea la mana ca cea dintr-o mana e mai grea decat cealalta.

#52
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cam gresiti toti, dar in fine. Lucrez in domeniul de prelucrari materiale, si am facut si inele de centrare la router.

Inele de centrare se fac din teflon sau plastic industrial. Nu din metale sau aluminiu, deoarece acestea oxideaza in asa hal incat formeaza o pelicula care sudeaza butucul de inel sau janta de inel, si e foarte greu sa-l dai jos. De asemenea e de prost gust sa pui un material care se dilata la caldura intre butuc si janta, deoarece apare fenomentul de sudare. Treaba fiecaruia cum merge si cu ce merge, cel mai bun ramane teflonul.

Gasiti suficientu oameni care fac inele de centare la comanda din plastic industrial/teflon duramyd, cu 40-50 ron toate 4 inelele custom, pe orice dimensiune, cu sau fara buza.

Edited by Deenman, 10 June 2017 - 20:14.


#53
alexcristian97

alexcristian97

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 05.08.2015
Poti sa mi le faci tu, si mi le trimiti prin curier si platesc cat trebuie? ar fi ideal

#54
Erwin_Rommel

Erwin_Rommel

    Titlul membrului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,499
  • Înscris: 17.04.2017
Ai verificat discurile de frana?

Edited by Erwin_Rommel, 10 June 2017 - 20:55.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate