Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vibratii in volan si in toata masina. Anvelope compromise?
Last Updated: Aug 08 2017 11:29, Started by
alexcristian97
, Jun 10 2017 13:21
·
0
#73
Posted 14 June 2017 - 22:15
Te-am rugat: mi le poti face tu daca se poate mi le trimiti prin curier si le iau fara probleme. Inele sunt, de plastic, dar sunt acolo.
|
#74
Posted 15 June 2017 - 02:45
Am avut si eu aceeasi problema pe Audi A4 B8. Am schimbat capetele de planetara (ca erau uzate) si a disparut si vibratia (pret pe bucata in jur de 1400 de ron cu tot cu montaj pe original). Acu nu zic sa te duci sa le schimbi, incearca sa le verifici la un service. Daca pleci tare de pe loc stanga dreapta cred ca poti sa iti dai seama (se simte un fel de patinaj dar nu patineaza rotile).
|
#75
Posted 15 June 2017 - 14:23
Am fost iarasi in service ca sa ma asigur, s-a dat o proba cu ea. Omul mi-a explicat ca la prosti: la 130 la ora masina vibreaza, toata caroseria, bun. Dupa ce a scos-o din viteza, pe liber, vibratul persista. Neavand sarcina, planetara nu mai are nici o treaba cu masina in momentul ala. Deci clar sunt inelele de ghidaj sau anvelopele, parerea mea.
|
#76
Posted 15 June 2017 - 14:27
#77
Posted 15 June 2017 - 18:53
Am gasit azi un strungar. mi-a facut inelele fix pe dimensiunile masurate. le-am echilibrat iar, dandumi-se valori si de 60 de grame/roata. am scapat de tremuratul la franare, dar la accelerare pe la 110 la ora face la fel
|
#79
Posted 15 June 2017 - 19:11
Singura solutie la indemana este echilibrarea prost facuta de astia prin Craiova. Dar altceva...
Discurile la acceleratie? Care e legatura? |
#80
Posted 15 June 2017 - 19:16
Cu golful am fost la trei service-uri, inclusiv la reprezentantă și tot nu au găsit buba.
Am un prieten mecanic și l-am lasat pe el sa meargă cu mașina și el mi-a spus de discurile pe față. Am schimbat discurile cu tot cu plăcute și nu am mai avut probleme. |
#81
Posted 16 June 2017 - 13:08
Caz rezolvat in sfarsit. La a 7-a, a opta vulcanizare, nu le-am mai tinut numarul, au avut aparatul de echilibrat bun si le-au echilibrat cum trebuie. Am iesit pe centura, am accelerat treptat si masina merge foarte bine. Poate nici n-a trebuit sa schimb inelele de ghidaj, dar e bine ca am facut-o, exista un joc. Multumesc tuturor pentru sfaturi.
|
#82
Posted 16 June 2017 - 13:16
Echilibrarile sa le faceti la firme serioase cu aparate calibrate si priceputi, exista riscul ca la dughenele mici care au un singur aparat cumparat second samd sa nu mai fie tocmai oki calibrat si nici operat.
|
|
#83
Posted 16 June 2017 - 13:32
alexcristian97, on 16 iunie 2017 - 13:08, said:
Caz rezolvat in sfarsit. La a 7-a, a opta vulcanizare, nu le-am mai tinut numarul, au avut aparatul de echilibrat bun si le-au echilibrat cum trebuie. Am iesit pe centura, am accelerat treptat si masina merge foarte bine. Poate nici n-a trebuit sa schimb inelele de ghidaj, dar e bine ca am facut-o, exista un joc. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Drumuri bune si fara probleme. |
#84
Posted 16 June 2017 - 16:39
Ma intorc cu o veste nu fantastica, dar cel putin am gasit problema sigura: dupa ce le-am echilibrat si masina s-a comportat bine si dupa ce v-am dat si voua vestea, am mai mers cu masina un drum de vreo 45 de km. Surpriza, volanul a inceput iar sa vibreze si la accelerare si foarte agresiv si la franare. M-am intors la baiatul care mi le-a echilibrat, asta in jur de ora 16. Le-a pus iar pe masina de echilibrat, aceiasi ca cea de azi-dimineata si cand am vazut mi-a cazut fata: toate 4 rotile aveau minim 20 de grame. S-a uitat atent la fiecare, pe interiorul jantei cumva si mi-a zis ca, clar problema e de la ele si s-a dus insertia. Am sunat la cei de la Alcar, mi-au trimis un proces verbal care trebuie completat si dupa stampilat de vulcanizare si trebuie sa trimit jantele cu cauciucurile la ei pentru investigari si in cel mai bun caz o sa le schimbe. Toate astea s-au intamplat azi, in interval de 5-6 ore. NEXEN...
Edited by alexcristian97, 16 June 2017 - 16:40. |
#85
Posted 16 June 2017 - 18:56
Ai piergut greutatile la viteze mai mari sau la ce insertie se fac referiri ?
|
#86
Posted 16 June 2017 - 19:01
Insertia de sarma din anvelope ... doamne greu e de priceput !
|
#88
Posted 20 June 2017 - 18:48
Da, noaptea mai ies la o bere cu verii lor de la yokohama.
Eu tot zic sa verifice discurile de frână. |
#89
Posted 08 August 2017 - 11:29
Salut, de la discuri sau de la jante ii problema, si la mine se manifesta la fel si am rezolvat prin schimbarea discurilor
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users