Vibratii in volan si in toata masina. Anvelope compromise?
Last Updated: Aug 08 2017 11:29, Started by
alexcristian97
, Jun 10 2017 13:21
·
0
#19
Posted 10 June 2017 - 14:16
Da, le-am mutat, am facut rocada. Degeaba. Si se vede cu ochiul liber ca cele care erau pe fata sunt mai tocate.
|
#20
Posted 10 June 2017 - 14:20
Ori mai mult de 1 janta este / sunt deformate, ori nu e de la jante (+anvelope).
Edited by Hunor_66, 10 June 2017 - 14:20. |
#21
Posted 10 June 2017 - 14:23
De ce nu inclina nimeni sa zica ca sunt anvelopele tocate/ovale? Eu cu gandul la asta ma duc prima data. O sa ma interesez sa vad daca pot face rost de un set de 4 jante cu anvelope sa le schimb si sa dau o tura cu ele, ca sa-mi dau seama.
|
#22
Posted 10 June 2017 - 14:27
Numa asa o sa iti dai seama, gaseste pe cineva sa te ajute cu 4 jante si caucicuri si vezi daca problema persista.
Iti zic din experienta ca nu are nimic cu toceala, pe mine pe spate nexen-le m-au tinut cam 11 luni daca nu mai putin, nu menajez masina, merg tare cu ea mai ales prin curbe. Alea de pe fata sunt si ele abuzate insa se tin inca bine, am suspensie sport deci si mai mult abuz pentru cauciuc si janta. Insa jantele sunt stock nu le-am schimbat, la cea veche am avut jante pe 18", masina a venit cu 16" si la fel nici o problema, la aia puneau cam mult plumbi la echilibrat insa nu facea figuri ca la tine. Se poate sa fi rupt vreo insertie la unul din cauciucuri... Edited by i860, 10 June 2017 - 14:30. |
#23
Posted 10 June 2017 - 14:30
Sigur e din 2010 masina? Ca se pare ca inainte au avut ceva probleme cu bratele fata! Cati km ai la bord? Iarna nu iti apare fenomenul, probabil pentru ca poate nu mergi ca vara cu peste 100 si ceva km/ora.
https://forum.softpe...43/page__st__54 Edited by arab, 10 June 2017 - 14:40. |
#24
Posted 10 June 2017 - 14:33
Si eu tot suspensie sport am. Dar cand de la 200-210 la ora pui frane agresive in mod repetat, nu prea poti sa spui ca mai ai anvelope "prea capabile". Nu acuz brand-ul, ci imi acuz pe drept stilul de condus, uneori extrem. Vreau sa aflu cauza ca sa le schimb eventual. Voiam sa plec cu masina la mare si daca plec cu anvelopele astea, daca ele sunt cauza, ori ajung la mare cu parkinson, ) ori doamne fereste face vreun cauciuc explozie.
Am undeva la 220 de mii de km. Nu exclud nici bratele, dar nu stiu cum sa imi dau seama daca ele sunt cauza. |
#25
Posted 10 June 2017 - 14:41
Si la cei peste 220 mii s-au schimbat bratele vreodata macar?
|
#26
Posted 10 June 2017 - 14:44
Dute la un service o pune pe un stand special si iti zice daca ai joc, fa testul si pentru puntea spate.
|
#27
Posted 10 June 2017 - 14:49
O sa vorbesc cu seful de service la care am fost sa il intreb daca s-au verificat bratele. Daca nu, o sa ma duc luni. Multumesc de sfaturi.
|
#28
Posted 10 June 2017 - 15:42
Anvelopele-s de vina
Audi-ul asta trecemsi de suta? Ca eu le vad ca se cam tarasc... iei masina de 10,000 si pui prfezervative pe ea... Eu as vrea un Bugati, dar nu stiu daca merge instalatie de GPL pe el |
|
#29
Posted 10 June 2017 - 15:52
alexcristian97, on 10 iunie 2017 - 13:21, said:
Salut, Am un Audi A4 B8 din 2010. Am luat-o in luna septembrie, dupa care am cumparat si un set de jante Dezent pe 17 inch, cu niste anvelope Nexen Nfera RU dimensiuni 225/50/R17(noi, de pe un site din Bucuresti, factura de 4200 de lei, 400 si ceva de lei anvelopa, mi-am cam luat teapa stiu). De ceva timp intampin problema ca pe la 120/130 km/h volanul sa inceapa sa tremure deranjant, dupa care tremuratul se propaga in scaun si implicit in toata masina. Se intampla si la accelerare si la mers constant si la franare. La franare, de la 100 km/h in jos, volanul vibreaza brutal pana pe la 70 km/h. Am echilibrat anvelopele de 3 ori intr-o saptamana. Din pacate nu le am la indemana pe cele de iarna cu jantele originale ca sa vad daca e de la anvelope. Voi ce ziceti? Poate fi altceva? M-am gandit si la discurile de frana, dar daca se intampla si la mers pe pilot automat si la accelerare, cade din start varianta asta. Mentionez ca vibratia incepe sa se amelioreze de la 150-160 km/h in sus. Pedala de frana nu vibreaza nicicand. Poti sa pui cateva poze cu anvelopele?Cati kilometri ai facut cu ele de cand le-ai achizitionat? Edited by mobilewave, 10 June 2017 - 15:52. |
#30
Posted 10 June 2017 - 15:59
Revin. Am vorbit cu seful de la service si mi s-a spus ca a fost verificata toata suspensia cand masina a fost in service. Nu spune vorbe aiurea, il cunosc de ceva timp si il cred. Deci partea de suspensie si bratele cad.
Cu anvelopele am facut in jur de 15-17 mii de km. O sa pun diseara poze cu ele. Tsunnnami, on 10 iunie 2017 - 15:42, said:
Anvelopele-s de vina Audi-ul asta trecemsi de suta? Ca eu le vad ca se cam tarasc... iei masina de 10,000 si pui prfezervative pe ea... Eu as vrea un Bugati, dar nu stiu daca merge instalatie de GPL pe el Da, recunosc ca m-am grabit. Dar cand am luat jantele, cei de la anvelope.ro mi-au spus ca Nexen echipeaza modelele gen Skoda Octavia si ca pe alea le au pe stoc si am vrut sa imi fie livrate rapid. Recunosc si ca "mi le-au bagat pe gat" sa scape de ele. Dar oricat ar fi de non-name-uri, fiind noi, nu stiu..m-am gandit ca tin macar un an.Chiar nu a fost vorba de buget...sunt constient ca sunt printre cele mai importante "piese" de pe masina si daca te joci cu ele, te cam joci cu propria-ti viata. Edited by alexcristian97, 10 June 2017 - 16:02. |
#31
Posted 10 June 2017 - 16:02
Nu-ti face griji, faptul ca sunt ne-echilibrate iti pot distruge suspensia.
Tu mergi in continuare asa... |
#32
Posted 10 June 2017 - 16:08
Am specificat chiar in primul mesaj ca le-am echilibrat de 3 ori doar saptamana asta, la vulcanizari diferite.
|
#33
Posted 10 June 2017 - 16:09
alexcristian97, on 10 iunie 2017 - 15:59, said:
Revin. Am vorbit cu seful de la service si mi s-a spus ca a fost verificata toata suspensia cand masina a fost in service. Nu spune vorbe aiurea, il cunosc de ceva timp si il cred. Deci partea de suspensie si bratele cad. Cu anvelopele am facut in jur de 15-17 mii de km. O sa pun diseara poze cu ele. Asteptam pozele 99% sunt anvelopele de vina ...am avut si eu aceeasi problema Edited by mobilewave, 10 June 2017 - 16:11. |
|
#34
Posted 10 June 2017 - 17:01
Nu este din anvelopa, este de la roti. 2 pagini de raspunsuri si fara nici un rezultat. Macar nu mai postati.
Problema ta este de la jantele dezent aftermarket si apare din cauza ca nu ai inele de centrare (care se fac doar din teflon, plastic industrial). Prezoanele trebuie sa fie pt jantele respective, la audi, la jantele originale, prezoanele sunt conice dupa filet spre partea de strangere, iar la jantele aftermarket pot fi drepte si iti trebuie prezoane cu buza dreapta nu conica. Deci du-te rezolva cele doua probleme si apoi zi mersi. |
#36
Posted 10 June 2017 - 17:30
Deenman, on 10 iunie 2017 - 17:01, said:
Nu este din anvelopa, este de la roti. 2 pagini de raspunsuri si fara nici un rezultat. Macar nu mai postati. Problema ta este de la jantele dezent aftermarket si apare din cauza ca nu ai inele de centrare (care se fac doar din teflon, plastic industrial). Prezoanele trebuie sa fie pt jantele respective, la audi, la jantele originale, prezoanele sunt conice dupa filet spre partea de strangere, iar la jantele aftermarket pot fi drepte si iti trebuie prezoane cu buza dreapta nu conica. Deci du-te rezolva cele doua probleme si apoi zi mersi. Daca ai avea dreptate fenomenul de constatare al vibratiilor s-ar simti la toate regimurile de functionare |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users