Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu
Last Updated: Jun 08 2023 15:33, Started by
inuendo0
, Jan 07 2017 21:40
·
15
#128
Posted 02 August 2017 - 09:27
Interiorul mi se pare urât cu spume. Părere personala, binențeles.... E probabil motivul pentru care nu m-aș apropia de masina asta..... Chiar dacă cochetam cu ideea unei electrice pe post de a doua masina.
|
#129
Posted 02 August 2017 - 14:04
Boom la electrice vom avea când una ca Tesla 3 va fi produsă la 25 koko. Dacă Tesla nu vede asta, îi va lua altu' cașcavalul (un gigant auto cel mai probabil) și vor rămâne un soi de Apple printre Android: Premium cică. Vor arăta lumii cum se fac electrice dar nu vor produce cu adevărat în masă, ceea ce pentru inspecții și reparații uzuale înseamnă costuri mai mari și nu rentează.
Celelalte chestii gen Supercharger și etc se rezolvă de la sine. Că noi suntem în urmă nu e nicio surpriză: încă avem căruțe pe șosele județene. |
#130
Posted 02 August 2017 - 14:38
Daca va realiza ceea ce Musk isi propune in Master Plan 2, pretul actual al Modelului 3 e rezonabil, calculand TCO (total cost of ownership) la care adaugi veniturile pe care le-ar aduce masina atunci cand umbla singura si transporta persoane in cadrul TeslaNetwork.
Bineinteles ca acest lucru va ramane de domeniul SF in Romania mult timp. Sau pentru multe persoane. |
#132
Posted 02 August 2017 - 16:42
Aia e ideea. Citeste Master Plan-ul 1 de acum 10 ani si vezi ca l-a realizat. Master Plan 2 e pe urmatorii 10 ani (mai raman 9). Si e in directia buna.
|
#133
Posted 02 August 2017 - 17:23
LeopardSurd, on 02 august 2017 - 14:04, said:
Boom la electrice vom avea când una ca Tesla 3 va fi produsă la 25 koko. Dacă Tesla nu vede asta, îi va lua altu' cașcavalul (un gigant auto cel mai probabil) și vor rămâne un soi de Apple printre Android: Premium cică. Vor arăta lumii cum se fac electrice dar nu vor produce cu adevărat în masă, ceea ce pentru inspecții și reparații uzuale înseamnă costuri mai mari și nu rentează. Celelalte chestii gen Supercharger și etc se rezolvă de la sine. Că noi suntem în urmă nu e nicio surpriză: încă avem căruțe pe șosele județene. Stai putin ca nu te inteleg. Apple face tot (sau macar 80%) profitul care se face pe telefoane. Deci e de departea cea mai de succes firma de telefoane. De departe insemna ca e de vvreo 4-5X mai de succes ca urmatorul (Samsung). Sa spui ca Apple e vreun oprimt intre Androide e ridicol. BMW de ce nu face masini la 25k? Porche? Ghici care companii de masini sint cele care fac profitul cel mai mare? BMW si Porsche sint alea de succes, cele low cost nu fac bani. De ce ar vrea Tesla sa faca masini cu margine de profit mica, vreodata? Edited by vrajitoruldinoz, 02 August 2017 - 17:24. |
#134
Posted 02 August 2017 - 18:38
Pentru ca vrea sa schimbe industria, dupa cum a declarat. Iar asta nu se poate face cu masini scumpe, precum Model S.
Nu-mi da modelul Apple, ca nu au legatura. Totusi, legat de profitul Apple cred ca ai inclus si tabletele la telefoane, altfel profitul exclusiv din telefoane este in jur de 50%. |
#135
Posted 02 August 2017 - 19:03
Eu vorbesc de o revoluție a electricelor în stilul modelului T de la Ford: ieftin de cumpărat, de întreținut și de reparat. Evident că pe vremea lui erau alți producători care rupeau stilul la performanțe, eleganță etc. dar asta e altceva.
Apple am dat ca exemplu din cauză că a dat drumul la trend într-o lume în care lumea nu prea se aventura la touch și sisteme de operare smart. Asta face acum Tesla dar sper să producă cândva și un "model T" electric. Dacă nu, va produce sigur altcineva și Tesla va rămâne doar o nișă mică cu chestii "premium" dar (părerea mea) de pomană. Eh, România... Când vom avea șosele europene care nu vor mai trece prin mijlocul satului și autostradă de la est la vest și de la nord la sud atunci mai vedem. Dar asta e altă discuție. |
#136
Posted 02 August 2017 - 19:07
Schimbarea industriei (nu retin/citesc citatele lui) cel mai degraba se refera la trecerea de la ICE la electric si atingerea masei critice la baterii pentru electrice.
Am dubii mari (inclusiv din ce am citit) ca ar vrea volum mare, modelul de business a fost orientat spre vanzarea cu margine pozitiva (sa nu uitam ca Bolt se vinde in pierdere). Modelul ulterior e car-share, care ar presupune utilizarea mai eficienta a investitiei. Sunt sofer nu ca imi place, ci de nevoie si cred ca sunt destul de multi ca mine. Un car-share nu-l prea poti face cu un lowcost, totusi standardul de fiabilitate si calitate decenta ar trebui sa fie ceva mai sus decat taxi-urile Logan, prin urmare nu cred ca vom vedea curand Tesla de 25k. |
|
#137
Posted 02 August 2017 - 19:48
Apple a schimbat industria facind telefoane, tablete si laptoape "premium" (nu scumpe, sint tot acolo sau mai ieftine ca produse similare facute de altii). Dupa iphone nu mai exista alte telefoane decit smartphone cu touchscreen. Macbook a generat avalansa de ultrabokuri, ipad avalansa de tablete.
Tesla nu o sa fie niciodata un producator pentru mase. Nu cred ca o sa scada vreodata pretul sub 35k$, probabil asta e cea mai ieftina Tesla pe care o sa o vedem. Insa o sa schimbe industria, de fapt deja a schimbat-o. Inainte de Tesla nu existau masini electrce pe strada, acum, cel putin pe strazil epe care ma uit eu e plin. Model S, model X dar mai ales Leaf. Si eGolf. Quote Nu-mi da modelul Apple, ca nu au legatura. Sint de fapt foarte similare. Cea mai evidenta similitudine (in afara de lider vizionar si incapatinat si care ii face si pe altii sa creada) este concentrarea pe un numar foarte mic de modele, si economii de scara. Daca faci numai un model vindut in milioane pot sa faci carcasa de aluminiu dintr-o bucata la preturi pe care ailalti nu le viseaza, un OS al tau care sa asigure stabilitatea. Sau gigafabrica de baterii. Piata low cost o sa fie lasata altora care deja trag de ea. Leul a omorit bivolul, maninca carnea buna dar ramine destula carne de calitatea a 2a si pentru tot felul de hiene si animale mai mici. A schimbat industria cind a omorit bivolul, nu trebuie sa se ocupe personal de curatatul fiecarui os. Quote
Totusi, legat de profitul Apple cred ca ai inclus si tabletele la telefoane, altfel profitul exclusiv din telefoane este in jur de 50%. Cred ca nu stii tu bine: https://www.cnbc.com...s-research.html 91% din profitul pe piata de telefoane e al lui apple. Restul poti sa spui linistit ca nu fac nici un ban sau pierd bani (cu exceptia samsung care face niste firmituri minuscule). |
#138
Posted 02 August 2017 - 21:30
valitudor, on 02 august 2017 - 18:38, said:
Pentru ca vrea sa schimbe industria, dupa cum a declarat. Iar asta nu se poate face cu masini scumpe, precum Model S. Nu-mi da modelul Apple, ca nu au legatura. Totusi, legat de profitul Apple cred ca ai inclus si tabletele la telefoane, altfel profitul exclusiv din telefoane este in jur de 50%. Nu poti nega asta. Scumpe, foarte scumpe Teslele, dar Model 3 e mult mai accesibil pentru tarile cu putere de cumparare peste noi. Adica oricare. Raul a fost facut de Tesla, masina electrica, autonomie relativ mare, performante de top. Pot sa bag mana in foc oricand ca fara Model S/X pe piata, si acum am fi vazut concept-car-uri care mai de care, moarte din fasa. Cu eterna scuza: "nu e cerere". Mai sa fie! Cate precomenzi a avut Model 3? |
#139
Posted 02 August 2017 - 21:35
Am înțeles eu greșit din ceea ce ai spus. Am crezut ca zici că 80% din profitul apple vine din telefoane. Procentul nu mai e chiar de 90%, am înțeles ca ar fi scăzut cu 20 procente, luate de Samsung.
Apple, in ciuda prețului ridicat, a fost lider multă vreme în domeniul smartphone. Telefoanele lor aduceau lucruri dramatice față de concurența, Tesla nu aduce decât un cost mai mic al combustibilului și liniuțe memorabile. În rest... e la nivelul concurenței sau sub. |
#140
Posted 02 August 2017 - 21:50
v-am sters offtopicul de care v-am amintit in prima postare de pe aceasta pagina si se pare ca ati luat alt subiect la rand, numai sa nu renuntati la discutiile pe langa. o alta atentionare nu mai fac.
|
#141
Posted 02 August 2017 - 23:40
valitudor, on 02 august 2017 - 21:35, said:
Apple, in ciuda prețului ridicat, a fost lider multă vreme în domeniul smartphone. Telefoanele lor aduceau lucruri dramatice față de concurența, Tesla nu aduce decât un cost mai mic al combustibilului și liniuțe memorabile. Imi place folosirea "diminutivelor": "cost mai mic al combsutibilului" si "liniute". Deci o masina care merge fara benzina si fara schimburi de ulei, nu face fum si are parametrul cel mai important pentru populatue la nivel de supercar (S) sau masina sport (3) nu aduce nimic dramatic nou. E ridicol cind cotrazici realitatea evidenta ca trebuie sa stai citiva ani la coada sa-ti cumperi una , si nu din cauza ca fac 1 pe zi ca Ferrari. Quote În rest... e la nivelul concurenței sau sub. Care concurenta? Da un singur nume, un singur model. (ok, e unul, Bolt). |
|
#142
Posted 03 August 2017 - 07:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users