Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu
Last Updated: Jun 08 2023 15:33, Started by
inuendo0
, Jan 07 2017 21:40
·
15
#91
Posted 27 July 2017 - 11:20
Hmmm, doar 30 de bucati si la sfârșitul lunii si cu posibilitatea sa spună ca au fost cumparate de angajati asa ca nu mai livrează si altora...
Cam penibil cumva. Spre binele lor ar trebui sa arate ceva mai multa seriozitate. |
#92
Posted 27 July 2017 - 11:32
Mie penibili mi se par doar 'marii producatori' din Europa care nu sunt in stare sa scoata o masina EV long range si doar promit ca o vor scoate in n ani. Bine ei se pricep la a face carteluri si la a falsifica testele de emisii. E si asta o abilitate. Nu e usor sa fii hot.
In contextul asta si sustinatorii lor sunt si mai penibili. In timpul asta americanii au lansat doua modele EV long range la preturi de 35000 $ fara reducerile de la stat. Iar aceste masini sunt din clasa compacta si nu din clasa mica si mini cum sunt cele europene care mai au si autonomii la o treime. Somn usor Europa, iar ai ratat startul ! |
#94
Posted 27 July 2017 - 12:01
inuendo0, on 09 ianuarie 2017 - 13:50, said: Hai sa te lamuresc, ca vad ca nu prea stii, sau daca ai ceva cifre si surse credibile, lamureste-ne tu. Sectorul carbunelui a primit subventii in valoare de 3,76 miliarde de lei in perioada 2005-2013, de aproape patru ori mai mari decat producatorii de energie regenerabila, potrivit unui studiu realizat de compania de consultanta Condole Partners pentru organizatia non-guvernamentala de mediu Greenpeace link: http://www.business2...abilele-1545134 "Estimam ca in perioada 2008-2012, companiile care fac parte din CE Oltenia au primit prin alocarea de certificate gratuite de emisii o suma intre 300 de milioane de euro si doua miliarde de euro, daca luam in calcul un pret minim al dioxidului de carbon de 4 euro pe tona si un pret maxim de 30 de euro pe tona". DOAR din banii pt subventii DOAR pt carbune si DOAR pt CE Oltenia se puteau cumpara intre 20.000 si 135.000 de instalatii eoliene COMPLETE de 2.5KW. Asta ar insemna, (dupa recensamantul gospodariilor din Romania din 2011), ca pana la 2% din gospodariile din Romania ar fi putut fi independente energetic. Din cifrele alea, cum poti sa zici ca treaba asta cu energiile eoliene e haiduceala moderna. Pai mai mult iti baga mana in buzunar pentru a subventiona carbunele, stii tu pe cine, pe nenea aia din Valea Jiului. Sa iti mai zic de subventiile pentru petrol? Si daca tot ai spirit civic, ceea ce e de admirat, de ce nu denunti cazurile in care aia care au primit subventii si le folosesc ca sa isi incalzeasca ilegal piscina? Si da, masina electrica e de fite, dar sigur ai vrea si tu una. |
#95
Posted 27 July 2017 - 12:03
Torquemada-666, on 27 iulie 2017 - 11:15, said:
Diferenta de clasa, de gandire, de traditie si de respect fata de clientii care asteapta de mult timp. Ferrari respecta clientii. http://m.automarket....-nou-78663.html "Ferrari caută să filtreze cât mai bine clientela sa, mereu mai numeroasă decât oferta anuală de mașini produse. În acest context, angajații nu pot cumpăra un Ferrari nou, întrucât ar întârzia livrările, iar clienții au mereu prioritate." Piloții de Formula 1 sunt singurii angajați Ferrari care au voie să-și cumpere mașinile companiei Angajatii Grupului Renault Romania au reducere 7% la masinile noi Edited by cata, 27 July 2017 - 12:10. |
#96
Posted 27 July 2017 - 12:16
Ford3, on 27 iulie 2017 - 11:32, said:
Mie penibili mi se par doar 'marii producatori' din Europa care nu sunt in stare sa scoata o masina EV long range si doar promit ca o vor scoate in n ani. Bine ei se pricep la a face carteluri si la a falsifica testele de emisii. E si asta o abilitate. Nu e usor sa fii hot. In contextul asta si sustinatorii lor sunt si mai penibili. In timpul asta americanii au lansat doua modele EV long range la preturi de 35000 $ fara reducerile de la stat. Iar aceste masini sunt din clasa compacta si nu din clasa mica si mini cum sunt cele europene care mai au si autonomii la o treime. Somn usor Europa, iar ai ratat startul ! Nu e nicaieri cutitul la os sa dezvolte electrice pe banda rulant. Cand va fi nevoie, clar Europa se va descurca. Daca nu.ti place in EU, poti pleca in US si maine. Noi iti facem din mana la avion. Sa nu uitam ca Europenii cucereau lumea, si explorau noi teritorii cu arme moderne, etc. de etc. ori, pe cand in America inca se tragea cu arcul dupa vrăbii, cu tubul cu țîflice si se dormea pe rogojini. Oricum americanii sunt niste mincinosi si hoti, mai rau ca europenii. Ei nu asteapta nox.ul sa ucida, doar bombardeaza sa acapareze resurse. Crezi ca aceste resurse ce le acapareaza, nu vor produce bani si se vor impiedica de electrice? Ma faci sa zambesc. cata, on 27 iulie 2017 - 12:03, said: Macar sunt pe fata, cred chiar ca este o practica generala, oricum, se putea face o smecherie din soft si nu mai stia nimeni Piloții de Formula 1 sunt singurii angajați Ferrari care au voie să-și cumpere mașinile companiei Angajatii Grupului Renault Romania au reducere 7% la masinile noi Mi de pare corect. Clientul e rege. Si mi.ar fi rusine sa ma numesc Vettel si sa vreau o reducere 🤣. Asa putea face Tesla, sa satisfaca clientii care asteapta de ani verzi, iar dupa sa dea la angajati. Dar asta e loc de intors caruta, cand nu vor livra masinile la timp. Vor motiva ca angajatii(sute de mii) au cumparat si de aceea din 373.000 comenzi au onorat numai un sfert sau jumate, in timpul promis ca dead line, cu mare tam tam. E gandita golaneala si pacaleala. Angajatul care nu e pe lista si nu a facut cheta de 1000 dolari, isi ia masina inaintea ta. Chestia ciudata e ca nimeni nu stie ce nr.are pe foaia aia de asteptare. Edited by Torquemada-666, 27 July 2017 - 12:21. |
#97
Posted 27 July 2017 - 12:25
#98
Posted 28 July 2017 - 14:31
JPelorat, on 27 iulie 2017 - 11:20, said:
Hmmm, doar 30 de bucati si la sfârșitul lunii si cu posibilitatea sa spună ca au fost cumparate de angajati asa ca nu mai livrează si altora... Cam penibil cumva. Spre binele lor ar trebui sa arate ceva mai multa seriozitate. Cam penibil sa speculezi in necunostinta subiectului. |
#100
Posted 29 July 2017 - 06:31
"Here’s the full list of specs and options from Tesla:
STANDARD EQUIPMENT Price – $35,000 Standard Battery Range: 220 miles (EPA estimated) Supercharging rate: 130 miles of range per 30 minutes Home charging rate: 30 miles of range per hour (240V outlet, 32A) Deliveries begin: Fall 2017 Performance 0-60 mph: 5.6 seconds Top speed: 130 mph Interior 15” touchscreen display Dual zone climate control system FM/Internet streaming radio Textile seating Front Center console with open storage and two USB ports Convenience Onboard maps and navigation Wi-Fi and LTE internet connectivity Keyless entry and remote climate control using the Tesla app Voice activated controls Bluetooth hands-free calling and media streaming 60/40 split folding rear seat to maximize cargo options Back-up camera Auto dimming rear-view mirror One-touch power windows throughout Power-adjustable side mirrors 12-volt power outlet Safety Full LED exterior lighting Seven cameras, forward radar and twelve ultrasonic sensors enabling active safety technologies including collision avoidance and automatic emergency braking Six front row and two side curtain airbags Three-point safety belts with belt-reminders for driver and four passengers Two LATCH (Lower Anchors and Tethers for Children) attachments in second row Electronic stability and traction control Four-wheel antilock disc brakes with electronic parking brake Child safety locks Anti-theft alarm system Tire pressure monitoring system Warranty Vehicle: 4 year, 50,000 mile limited warranty Battery warranty: 8 year, 100,000 mile (120,000 mile with Long Range Battery) OPTIONS Long Range Battery – $9,000 Range: 310 miles Supercharging rate: 170 miles of range per 30 minutes Home charging rate: 37 miles of range per hour (240V outlet, 40A) 0-60 mph: 5.1 seconds Top speed: 140 mph Deliveries begin: July 2017 Paint Solid Black: Standard Midnight Silver Metallic: $1,000 Deep Blue Metallic: $1,000 Silver Metallic: $1,000 Pearl White Multi-Coat: $1,000 Red Multi-Coat: $1,000 Wheels 18” Aero: Standard 19” Sport: $1,500 Premium Upgrades Package – $5,000 Upgraded interior with additional features and premium materials. Premium heated seating and cabin materials throughout, including open pore wood décor and two rear USBs 12-way, power adjustable front seats, steering column and side mirrors, with custom driver profiles Premium audio system with more power, tweeters, surround speakers and subwoofer Tinted glass roof with ultraviolet and infrared protection Auto dimming, power folding, heated side mirrors LED fog lamps Center console with covered storage and docking for two smartphones Enhanced Autopilot – $5,000 Model 3 will match speed to traffic conditions, keep within a lane, automatically change lanes, transition from one freeway to another, exit the freeway and self-park at your destination. Additional features will roll out over time through software updates. Full Self-Driving Capability – $3,000 (requires Enhanced Autopilot) In the future, Model 3 will be capable of conducting trips with no action required by the person in the driver’s seat. This feature is dependent upon extensive software validation and regulatory approval, which may vary by jurisdiction. VEHICLE SPECIFICATIONS Dimensions & Weight Length: 184.8” Width: 76.1” (72.8” with mirrors folded) Height: 56.8” Wheelbase: 113.2” Track (wheel center): 62.2” front and rear Ground clearance: 5.5” Head room, standard: 39.6” front row, 37.7” second row Head room, glass roof: 40.3” front row, 37.7” second row Leg room: 42.7” front row, 35.2” second row Shoulder room: 56.3” front row, 54.0” second row Hip room: 53.4” front row, 52.4” second row Seating capacity: 5 adults Luggage capacity: 15 cubic feet Curb weight: 3549 lbs. (Model 3) 3814 lbs. (Model 3 Long Range) Weight distribution: 47% front, 53% rear (Model 3) 48% front, 52% rear (Model 3 Long Range) Body Hybrid steel/aluminum body Drag coefficient of 0.23 Chassis Double wishbone, virtual steer axis front suspension with coil over twin-tube shock absorbers and stabilizer bar Independent multi-link rear suspension with twin-tube shock absorbers and stabilizer bar Variable ratio, speed sensitive electronic power steering Electromechanically boosted four wheel anti-lock disc brakes with electronic brake force distribution 18” Aero or 19” Sport wheels with all-season tires Standard Accessories 240 volt NEMA 14-50 adapter 120 volt NEMA 5-15 adapter J1772 public charging adapter 20 foot mobile connector with storage bag " https://electrek.co/...specs-revealed/ |
|
#101
Posted 29 July 2017 - 10:46
inuendo0, on 09 ianuarie 2017 - 13:50, said:
DOAR din banii pt subventii DOAR pt carbune si DOAR pt CE Oltenia se puteau cumpara intre 20.000 si 135.000 de instalatii eoliene COMPLETE de 2.5KW. Asta ar insemna, (dupa recensamantul gospodariilor din Romania din 2011), ca pana la 2% din gospodariile din Romania ar fi putut fi independente energetic. tfmercedez, on 27 iulie 2017 - 12:01, said:
Daca ce zici tu nu e din categoria "fake news" atunci e super urat ce mizerii se intampla in lumea asta. O Doamne... Asta e din ciclul: "oricat de rai politicieni exista intr-o tara... intotdeauna este loc de mai rau". Voi reprosati politicienilor romani ca n-au folosit banii aia de subventionare a carbunelui, de care se folosesc 100% din populatia tarii in prezent, adica 18-20 milioane de oameni, si ar fi trebuit sa-i redirectioneze catre centralele eoliene, cu o acoperire de 2%... cand bate vantul, in restul timpului cu acoperire de 0%? Tare asta. Bravo baieti. Statul roman a fost la fel de prost precum cel american, care au ales sa subventioneze primii 3 producatori de masini din SUA, care produc impreuna zeci de milioane de masini anual, iar lui Tesla i-adat o suma mult mai mica, care nici macar n-a ajuns la 200.000 exemplare vandute in intreaga sa istorie. Total nedrept. Tesla ar fi trebuit sa primeasca cel putin la fel, nu conteaza ca ei acopera 0,1% din piata. Epic Edited by valitudor, 29 July 2017 - 10:48. |
#102
Posted 29 July 2017 - 13:09
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2sXx79HqwpE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#103
Posted 29 July 2017 - 15:26
Am vrut sa postez eu evenimentul de lansare dar mi-ai luat-o inainte !
Oricum de vazut in videoclip comprtamentul mai bun la impactul lateral al Tesla fata de Volvo (o masina care pe vremuri impunea standarde de siguranta in lume). De remarcat ca majoritatea participantilor la eveniment erau foarte tineri. Daca ne mai uitam si la cat de tanar si degajat arata Elon Musk comparativ cu batranciosii CEO de la cartelul german, intelegem de ce si masini ca Tesla reprezinta viitorul comparativ cu 'dinozaurii' ICE actuali. |
#104
Posted 29 July 2017 - 15:45
Ce parere aveti de bord si de faptul ca e un singur display?
Designul cam forteaza trecerea spre full autonom, unde soferul devine un simplu pasager. |
#105
Posted 29 July 2017 - 17:13
Tesla Model 3 are implementat tot hardware-ul necesar pentru acest lucru. Probabil ca soft-ul va costa ceva insa !
La model S care are acest sistem si pretul e pe masura. |
|
#106
Posted 29 July 2017 - 18:33
vj_Heaven, on 29 iulie 2017 - 15:45, said:
Ce parere aveti de bord si de faptul ca e un singur display? Upgrade-ul la pilot autonom full cica va fi 7000-8000$. |
#107
Posted 29 July 2017 - 18:57
Softul nu exista, nu e vb de cat va costa...
Ce naiba hardware ai când nu stii cerintele software ? |
#108
Posted 29 July 2017 - 19:07
Cris007, on 29 iulie 2017 - 18:33, said: Bordul e cam singurul lucru care mi se pare deranjant rau. Ma uitam la testerii filmati in timp ce conduceau si personal gasesc enervant sa ma uit cand in fata la drum, cand in drapta la ecran. Dar ma rog, poate nu e nevoie asa de des cum faceau aia, poate fiind o chestie noua, toti se uita des. Upgrade-ul la pilot autonom full cica va fi 7000-8000$. JPelorat, on 29 iulie 2017 - 18:57, said:
Softul nu exista, nu e vb de cat va costa... Ce naiba hardware ai când nu stii cerintele software ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users