Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...
 samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#163
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postvrajitoruldinoz, on 03 august 2017 - 17:21, said:



View Postinuendo0, on 03 august 2017 - 13:12, said:



Nu vreau sa comentez despre ce am si am avut, userii cu vechime stiu. Cineva care a condus o masina speciala stie despre ce vb, iar cineva care are cat de cat habar stie ca 0-100km/h este doar marketing.

Nu contest, masina electrica este viitorul iar Tesla a facut un pas foarte important dar momentan raman scumpe raportat la ce ofera.

#164
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,002
  • Înscris: 21.06.2016
Daca tu crezi ca 0-100 e marketing, n-ai vazut in viata ta cum se misca model S, si nici cu model 3 nu o sa ne fie rusine.
Daca vrei neaparat, marketing pentru MAJORITATEA populatiei sint timpii de circuit. Dar 0-100 cu care pleci de la semafor, te inscrii pe banda, si faci depasiri.
Nu uita ca astia nu sint timpi 0-100 in care nenorocesti un ambreiaj la 5 lansari si ai nevoie de abilitat speciale sa controlezi puterea fara sa lasi prea mult cauciuc pe strada. Oricine poate sa-i obtina.

View Postionut_ionut, on 03 august 2017 - 20:50, said:

Nu vreau sa comentez despre ce am si am avut, userii cu vechime stiu. Cineva care a condus o masina speciala stie despre ce vb,

TOTI oamenii pe care ii stiu eu cu Tesla au avut inainte sau au in paralel o masina speciala! Minim un BMW 330, unul are un 911 ca a doua masina. TOTI sint incintati de  Tesla.
Asa ca nu stiu ce spui tu aici... pareri personale fara nici o baza depsre o masina in care nici nu te-ai urcat vreodata?
Una e sa ai pareri documentate alta e sa nu ai habar despre ce vorbesti dar si sa mai ai si opinii categorice negative, ca asta pare a fi specilitatea de baza. Pastrati mintea deschisa mai baieti, cine stie, s-ar putea sa va placa masina. Stiu, n-are autonomie ca una pe benzina, nu va place bordul sau interiorul, dar totusi mai sint chestii de considerat.

Edited by vrajitoruldinoz, 03 August 2017 - 21:14.


#165
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postericmario, on 03 august 2017 - 19:20, said:


Asta e comparatia perfecta!

ps. Pana acum erai mandru de dieselgate, cum de te-ai sucit de spui ca a fost o bataie de joc la adresa clientilor?

Iar nu citesti. Pt.mine si cumparatorii de vag, nu inseamna nimic dieselgate. Pt."capra vecinului" si comentatori i seamna f.mult. Iaca la Tesla e mai nasol, practic le.a dat cu "esapamentul" la nas, ca masinile le.au cumparat angajatii tesla, nu cei care asteapta de ani. Au avut prioritatea in a cumpara masinile, vidanjorul de la tesla, portarul, mecanicii.

Edited by Torquemada-666, 03 August 2017 - 23:56.


#166
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,847
  • Înscris: 07.06.2014
daca ai mai renunta la ura asta torque, poate ca ai reusi sa scoti si ochelarii de cal care ii ai in privinta denigrarii Tesla. si nu, nu incerc sa te jignesc, ci doar constat ceea ce faci de ceva vreme pe aria asta. lucru constatat de nenumarati colegi.

ca idee, daca nu aveai atata ura pe ei, doar pt ca strugurii sunt acri, ai fi inteles si motivul, acela fiind: ....   neaaah, te las pe tine sa-l descoperi, poate asa ai sa intelegi ca de fapt clientii au avantaj la treaba asta.

#167
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postvrajitoruldinoz, on 03 august 2017 - 21:13, said:

Daca tu crezi ca 0-100 e marketing,
Daca vrei neaparat, marketing pentru MAJORITATEA populatiei sint timpii de circuit. Dar 0-100 cu care pleci de la semafor, te inscrii pe banda, si faci depasiri.
Nu uita ca astia nu sint timpi 0-100 in care nenorocesti un ambreiaj la 5 lansari si ai nevoie de abilitat speciale sa controlezi puterea fara sa lasi prea mult cauciuc pe strada. Oricine poate sa-i obtina.


Asa gandeam si eu la 16-18 ani.

#168
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,002
  • Înscris: 21.06.2016
Numai ca eu am vreun milion de km si ceva ture de circuit facute, nu 16 ani.
De ce nu explici tu cum e 0-100 marketing si ce conteaza in opinia ta? ca pina acum mi se pare ca faci afirmatii scandaloase fara nici o acoperire numai de dragul de a trola.

#169
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostDany_Darke, on 04 august 2017 - 06:24, said:

daca ai mai renunta la ura asta torque, poate ca ai reusi sa scoti si ochelarii de cal care ii ai in privinta denigrarii Tesla. si nu, nu incerc sa te jignesc, ci doar constat ceea ce faci de ceva vreme pe aria asta. lucru constatat de nenumarati colegi.

ca idee, daca nu aveai atata ura pe ei, doar pt ca strugurii sunt acri, ai fi inteles si motivul, acela fiind: ....   neaaah, te las pe tine sa-l descoperi, poate asa ai sa intelegi ca de fapt clientii au avantaj la treaba asta.

Trebuie sa vedem toate partile. Nu e bine sa ai ochelari de cal in sens pozitiv absolut, iar oricarei greseli sa.i gasesti imediat o scuza. De fapt scuzele sa le ai in minte inainte de a apare greseala.
La 35.000e strugurii sunt f.dulci. Dar oricum daca va fi vreodata cazul nu imi iau Tesla.

#170
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postvrajitoruldinoz, on 04 august 2017 - 07:36, said:

Numai ca eu am vreun milion de km si ceva ture de circuit facute, nu 16 ani.
De ce nu explici tu cum e 0-100 marketing si ce conteaza in opinia ta? ca pina acum mi se pare ca faci afirmatii scandaloase fara nici o acoperire numai de dragul de a trola.

Mergi si fa 5-6-7 lansari pana la 100 sau de ce nu pana la 200km/h cu Tesla prietenilor, anunta-ne primul si ultimul rezultat. Succes !

#171
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,002
  • Înscris: 21.06.2016

View PostTorquemada-666, on 04 august 2017 - 07:37, said:

Trebuie sa vedem toate partile. Nu e bine sa ai ochelari de cal in sens pozitiv absolut, iar oricarei greseli sa.i gasesti imediat o scuza. De fapt scuzele sa le ai in minte inainte de a apare greseala.
La 35.000e strugurii sunt f.dulci. Dar oricum daca va fi vreodata cazul nu imi iau Tesla.

Macar esti sincer si ne destainuiesti ca nu iti pasa in nici un fel de vreo calitate obiectiva a unei masini, ci strict de brandul de pe capota. Dar in cazul asta mesajele tale sint complet ignorabile.

View Postionut_ionut, on 04 august 2017 - 07:45, said:

Mergi si fa 5-6-7 lansari pana la 100 sau de ce nu pana la 200km/h cu Tesla prietenilor, anunta-ne primul si ultimul rezultat. Succes !

De ce sa fac 5-6-7 lansari la 100 sau 200? Ce aplicatie reala, nu marketing, ar fi asta?
Oricum ai un filmulet in spate cu unul care face drag race cu o Tesla.

Edited by vrajitoruldinoz, 04 August 2017 - 07:48.


#172
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nu am zis ca nu.mi pasa ca si firma. Voi imi aratati pozitivele, eu cele scrise si publicate, dar omise intentionat de voi in a le arata.

@ionut_ionut la prima 0.100 Tesla face in 3, dar la a saptea sau a opta accelelratie, deja va face in 6. Este un film pe youtube foarte relevant, care arata lucrul acesta, dar care lumea nu prea vb.si aminteste de el. Eu l.a publicat 😉

Mai jos ai filmul.

https://forum.softpe...8#entry19754969

Edited by Torquemada-666, 04 August 2017 - 08:04.


#173
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postionut_ionut, on 04 august 2017 - 07:45, said:



Mergi si fa 5-6-7 lansari pana la 100 sau de ce nu pana la 200km/h cu Tesla prietenilor, anunta-ne primul si ultimul rezultat. Succes !
Mergi si fa 5-6-7 lansari cu orice masina cu motor termic si anunta-ma daca iti miroase a ambreiaj. LOL.
Vezi aici lansari toata noaptea
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ARzujfRiQ3c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#174
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Postul meu e real. Aia nu tine nici 2 lansari la aceleasi valori, din ce am postat.

Nu vad valoarea acceleratiei in secunde, deci e irelevant total ce ai postat. Iti dai seama, cand face suta in 3s sau in 5s sau in 6s? Pune un film cum am postat eu, concis si clar. Lansari fac toata bateria masinii, dar valorile accelerayiei sunt in scadere.

Edited by Torquemada-666, 04 August 2017 - 09:47.


#175
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,002
  • Înscris: 21.06.2016
Da ca-i bate repetat pe aia de 500-1000CP ai vazut?
Si cam cite lasnari de 3s crezi ca faci o masina puternica cu motor termic pina trebuie sa inlocuiesti ambreiajul? citeva?

#176
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Vrăjitorule, ești offtopic prietene cu supercarurile de 1000 CP bătute de Model S la semafor. Și offtopic, și ridicol, însă ultima, din păcate, nu poate fi îndreptată.
Trag nădejde că măcar prima poate fi...

#177
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postvrajitoruldinoz, on 04 august 2017 - 10:38, said:

Da ca-i bate repetat pe aia de 500-1000CP ai vazut?
Si cam cite lasnari de 3s crezi ca faci o masina puternica cu motor termic pina trebuie sa inlocuiesti ambreiajul? citeva?

Lasati cu bataia. Sunt filme cu Tesla de 700cai, care in cursa cu masini apropiate, la un moment dat zici ca franeaza. Sunt sharate filmele. Dar e off topic oricum. Tesla cu suta in 2 cum face? Fâsssss fâsssss, ca un mascul jugănit. Sau preferi sa auzi un lambo de 700 cai, asa ca un mascul cu big "cohones". Mie mi.ar fi rusine cu făsssss făsssss ..... sa fac curse auto. Merg linistit si atat.

Edited by Torquemada-666, 04 August 2017 - 12:09.


#178
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,774
  • Înscris: 30.10.2003
E faina masina la exterior, dar parca as fi vrut si grila din fata pentru racire sa fie acolo. Daca ar face si un break, cine stie ...

#179
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,847
  • Înscris: 07.06.2014
pt babutele de germania care merg doar la piata si biserica?

colegi, cred ca ajunge offtopicul, cand o sa se aplice si regulamentul asa cum trebuie tot voi o sa va dati raniti.

#180
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
https://www.google.r...les/?source=dam

Why Most People Probably Won’t Buy Tesla’s Model 3

"With much fanfare and talk of going mainstream, Tesla recently unveiled its latest baby, the Model 3, with a base range of 220 miles and an accessible starting price of $35,000. The Model 3 sedan’s price is right in line with today’s average transaction price of $34,721 for a new car, according to my employer, Kelley Blue Book. But calling the Model 3 mainstream is a bit of a misnomer, given that the vehicle is, regardless of price, electric. In fact, the only thing mainstream about the Model 3 is the price.

As part of my work on the 2014 report, “Overcoming Barriers to Deployment of Plug-In Electric Vehicles,” for the National Research Council at the National Academies, we applied the innovation curve, as first created by Bryce Ryan and Neal Gross in 1943, to electric vehicle adoption. According to Ryan and Gross, innovators (2.5% of the population) are willing to take risks even if they fail, since they have the resources to withstand an imperfect technology; think Tesla Roadster buyers circa 2008 and first-in-line Model S owners, as well as Model X buyers, due to the falcon-wing doors."

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate