Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#109
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
Softul și legile sunt mai greu de scris.
Hardware e simplu, full array de senzori, radar, lidar sau altele.
Cum le folosești e mai complicat.

#110
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Corect, Nenea Zap. Nu e de neglijat nici partea hardware dar modul de procesare/algoritmii sunt cei mai importanti. Iar legislatia e si mai dificila si e legata de posibilitatile tehnice. Presupunand ca de maine apare legislatia prin care e permisa conducerea autonoma, dar cu trecerea completa a responsabilitatii in caz de accident la producatorii auto, cati ar fi de acord si ar pune pe piata vehicule complet autonome? Cred ca niciunul. Plus ca soferii nu ar mai avea placerea depasirii vitezei legale in nici o conditie...
Revenind la topic, un review interesant: http://www.motortren...t-drive-review/
The Tesla Model 3 is here, and it is the most important vehicle of the century.
What’s blanching, though, is the car’s ride and handling. If anybody was expecting a typical boring electric sedan here, nope. The ride is Alfa Giulia (maybe even Quadrifoglio)–firm, and quickly, I’m carving Stunt Road like a Sochi Olympics giant slalomer, micrometering my swipes at the apexes. I glance at Franz—this OK? “Go for it,” he nods. The Model 3 is so unexpected scalpel-like, I’m sputtering for adjectives. The steering ratio is quick, the effort is light (for me), but there’s enough light tremble against your fingers to hear the cornering negotiations between Stunt Road and these 235/40R19 tires (Continental ProContact RX m+s’s). And to mention body roll is to have already said too much about it. Sure, that battery is low, way down under the floor. But unlike the aluminum Model S, the Tesla Model 3 is composed of steel, too, and this car’s glass ceiling can’t be helping the center of gravity’s height. Nearly-nil body roll? Magic, I’m telling you. Magic. And this is the single-motor, rear-wheel-drive starting point. The already boggled mind boggles further at the mention of Dual Motor and Ludicrous.

#111
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Ar trebui să facă unul și mai mic din categoria subcompacte cu dimensiunile corespunzătoare anului trecut că noile Polo și Ibiza cresc limitele categoriei.
Și ca să-l facă mai ieftin ar trebui să nu bage pe gât chestii gen autopilot, asistență de parcare și frânarea asistată în oraș, detectoare de pietoni și alte chestii care automatizează funcții pe care le putem face și fără ele. 30 k aș fi de acord să dau atâta timp cât 80% din baterie se încarcă în 40 de minute (supercharger) și autonomia iarna pe la -10°C la 300 km rămâne la un condus normal (nu sportiv) cu climatizarea și alte chestii de bun simț gen sistemul audio active.

Suta de kmh poate să o prindă și în 10-12 secunde că nu moare nimeni.

#112
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,712
  • Înscris: 21.06.2016
De ce ar avea interes Tesla sa faca masini din care nu cistiga bani? Doar cind capacitatea de productie ar fi destul de mare, dar in conditiile in care sint la maxim si la baterii si la masini nu o sa faca niciodata asa ceva (de fapt chiar nicicodata, Tesla are intentia sa ramine producator de masini premium).
Apropo, varianta de 50k$ are vreo 500km autonomie.

View PostCris007, on 29 iulie 2017 - 18:33, said:

Bordul e cam singurul lucru care mi se pare deranjant rau. Ma uitam la testerii filmati in timp ce conduceau si personal gasesc enervant sa ma uit cand in fata la drum, cand in drapta la ecran. Dar ma rog, poate nu e nevoie asa de des cum faceau aia, poate fiind o chestie noua, toti se uita des.

Upgrade-ul la pilot autonom full cica va fi 7000-8000$.

Pilot autonom full e posibil sa nu existe pe strazi nici in 10 ani, de fapt nici in 20.

#113
bullterrorist

bullterrorist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,942
  • Înscris: 18.10.2007
Sper ca nu este un repost:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MgzwBW_LPdE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by bullterrorist, 01 August 2017 - 10:27.


#114
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
De vorbe suntem satui toti. Las niste cifre interersante.
De mentionat ca modelul "chel" de 35.000USD (care de fapt are mai multe dotari de serie decat multe masini mai scumpe) va fi livrat peste cateva saptamani.
[ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170731/e189712828e9802f130f211dc66418f1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170731/a5885dee88009ef7e3e905b325c7f36f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170731/dbae98902f687ce1b7b1f24e85e2c898.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170730/1db9bb774c109194b3492c022dc4d07f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170730/b2bc706f84a87eb1c3199af969f56680.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170730/9a7766fcc2f131b8540b21723c2beb86.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/yxmqTqk.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/UKddNMb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.imgur.com/75ScdWc.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/awtlIyTxbTo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by inuendo0, 01 August 2017 - 11:07.


#115
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NebECf2kPi4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/H32uvXG1uZo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8INTSnHaEd0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#116
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Comparativul ăla între Model 3 și BMW și Mercedes ar trebui luat în serios și considerat obiectiv? Vezi pe undeva autonomia cu un plin? A nu? Irelevant, nu-i asa? Bine ca e dat timpul de liniuțe.

#117
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Cand autonomia nu e o problema pentru proprietar, sau cand are la dispozitie superchargere pe unde se deplaseaza, de ce sa nu iei in serios si sa consideri obiectiva comparatia respectiva? Sunt date foarte interesante, dar daca unii aleg sa fie orbiti doar de autonomie e altceva. Esti genul care conduce  peste 300km zilnic? Nu trebuie sa imi spui de alea 1-2 saptamani pe an. Fii sincer. Cu tine insuti inainte de toate.

Cea mai importanta cifra mie mi se pare greutatea: 1610kg are Model 3, fata de BMW cu 1530kg si Mercedes cu 1550kg. Doar cu cateva zeci de kg mai greu decat competitorii. La care daca le umpli rezervorul te apropii vertiginos de aceeasi greutate a Teslei. De aici trag concluzia ca noua baterie 21700 are o densitate energetica mult mai buna decat vechile 18650, masina fiind chiar mai voluminoasa, iar materialele nu sunt cele mai usoare (sasiu mixt aluminiu+ otel). De fapt aceasta informatie era intrevazuta inca de cand s-a aflat greutatea bateriilor Tesla Powerwall 2 (stocare dubla la greutate asemanatoare fata de Powerwall 1)
Odata cu Tesla Model 3 a mai murit un mit: masinile electrice cantaresc mult.

#118
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Evident, autonomia nu este importantă pentru toată lumea, însă pentru unii este. Tocmai din acest motiv comparativul nu este obiectiv, pentru că ascunde informații care sunt în dezavantajul Tesla.

#119
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Deasemenea ascunde multe alte lucruri, gen costul/km, costul cu intretinerea, ca sa nu mai vorbim de lucruri subiective gen estetica, senzatiile oferite, la care Tesla puncteaza bine. Dar cum spuneai astea nu sunt importante pentru toata lumea. Mai ales in Romania, unde toti isi "permit" sa bage jumatate din salariu in combustibil si intretinerea unei epave din secolul trecut.

#120
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
https://www.google.r...-squeamish.html

"Wall Street is not impressed by Tesla's Model 3 launch details Friday.
Shares fell more than 2 percent Monday.
The stock has rallied 57 percent this year through Friday versus the S&P 500's 10.4 percent return."

"Wall Street finally got to see all the details of the Tesla Model 3 during the car's launch event Friday.
So far investors have given it the thumbs down with the electric car maker's shares down more than 2 percent midday Monday.

"We believe the Model 3 was as good as or better than expected, and pricing was as expected with considerable initial upsell. That said, the rubber now hits the road, and the fundamental questions remain unanswered," Bernstein's Toni Sacconaghi wrote in a note to clients Monday. "CEO Elon Musk sounds increasingly squeamish about the production ramp."

The analyst cited how the $35,000 Model 3 car will not be available until early 2018 with only a higher-priced $49,000 model available this year. He also noted Musk's comment to employees to prepare for "production hell."

Sacconaghi reiterated his market perform rating on Tesla shares and his $265 price target, representing 21 percent downside to Friday's close.

"Tesla's Model 3 margins will clearly be strained initially, particularly given the company's huge cap ex ramp, hence its focus on higher priced offerings, only domestic deliveries, and cash and loan sales only," he wrote.

Tesla did not immediately respond to a request for comment. Its shares have rallied 57 percent this year through Friday versus the S&P 500's 10.4 percent return."

https://www.google.r...-facing-company

"The Tesla (TSLA) Model 3 launch on Friday was a big disappointment in Tesla fan circles as can be seen from fan sites such as Elekrek, TMC, and Inside EVs. Much of the disappointment has to do with Tesla delivering a $50K car and not the $35K as it has been promising for years. The production ramp and the delivery dates that are now being suggested by Tesla also are also causing considerable heartburn among reservation holders."

Nu e chiar roz.

Edited by Torquemada-666, 01 August 2017 - 17:47.


#121
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,712
  • Înscris: 21.06.2016

View Postvalitudor, on 01 august 2017 - 11:53, said:

Comparativul ăla între Model 3 și BMW și Mercedes ar trebui luat în serios și considerat obiectiv? Vezi pe undeva autonomia cu un plin? A nu? Irelevant, nu-i asa? Bine ca e dat timpul de liniuțe.

Uneori nu te inteleg, mi se pare ca scrii special ca sa te discreditezi singur si sa pari foarte caragios.
Vezi undeva cit costa un schimb d eulei si un rezervor d ebenzina? sint masini diferite. Cine are 40k$ si vrea o masina din clasa asta de dimensiuni se uita la astea trei masini (plus A4).
Timpul de liniute este probabil cel mai important numar in marketingul unei masini. Putini se uita la alte caractersitici tehnice.
Daca te intereseaza range peste 300 de mile, sau materiale nu stiu de care nu iei Tesla asta cum daca mergi des iarna la ski probabil ca preferi in A4.  Masinile nu trebuie sa fie cvasi identice ca sa le compari, numai pretul conteaza.

Edited by vrajitoruldinoz, 01 August 2017 - 23:36.


#122
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postinuendo0, on 01 august 2017 - 13:03, said:


Odata cu Tesla Model 3 a mai murit un mit: masinile electrice cantaresc mult.

Fals.

Skoda Ocavia este o masina mai mare decat un C-klass/ Seria 3 si totusi mult mai usoara, echipata cu motor de 1.0 cantareste sub 1300kg. In ciuda acestui fapt ele nu pot fi comparate.

#123
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Pai dacă îți dorești mașină cu range de peste 300 mile, și sa nu ți-o iei pe asta, trebuie sa știi că nu e potrivită pentru distante de peste 300 mile.
Noroc că au trecut drag coeficient și wheelbase, pentru de range nu duce nimeni lipsă, precum spui. Cine ar fi curios de range la o electrică? Voi să fiți sănătoși, mai vrăjitorule, că loc de penibilitate e loc destul.

#124
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,712
  • Înscris: 21.06.2016
Si atunci ce e fals? Te referi la materialele de interior care trag la greutate?

View Postvalitudor, on 02 august 2017 - 00:11, said:

Pai dacă îți dorești mașină cu range de peste 300 mile, și sa nu ți-o iei pe asta, trebuie sa știi că nu e potrivită pentru distante de peste 300 mile.
Noroc că au trecut drag coeficient și wheelbase, pentru de range nu duce nimeni lipsă, precum spui. Cine ar fi curios de range la o electrică? Voi să fiți sănătoși, mai vrăjitorule, că loc de penibilitate e loc destul.

Toata lumea stie cit e rangeul, de ce ai pune as ainformatie cind la benzina el nu e o data relevanta?
De ce de exemplu sa nu pui costul la benzina anual? Revizii, filtre, ulei? Cum sa nu conteze alea? Simplu, ca toata lumea stie ca masinile cu motor electric nu au asa ceva si stiu cit costa. La masina electrica schimbi una pentru alta, costul benzinei pe autonomie limitata (plec de la ideea ca alimentarea cu curent e gratis sau foarte ieftina, cum e de multe ori in SUA unde se lanseaza masina).
Oricum la 300 de mile problema asta devine din ce in ce mai inexistenta. Multi oameni nu conduc atit intr-o zi nici macar o data pe an. Oricum multi isi inchiriaza masini pentru drumuri lungi si acum (e mai ieftin decit sa pui km pe masina personala).

Edited by vrajitoruldinoz, 02 August 2017 - 00:19.


#125
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,573
  • Înscris: 15.06.2007
Asta chiar e "epica"..Attached File  tapatalk_1501655704689.png   88.59K   14 downloads

Mai lipsea o schita cu "head room" for xxx"
Are cumva si noptiera masina aia? Se poate dormi in masina aia?

#126
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,712
  • Înscris: 21.06.2016
Evident ca se poate, d-aia e schita. Cel putin asa am dedus eu.
Nu e prima masina asa, am un prieten care pe vremuri avea un Scion tC (toyota) la care l-a tras foarte mult faptul ca se facea pat. Ma rog, aia era masina de tineret care are de carat si doarme frecvent in masina (excursii etc). O masina de 35-50k$ nu prea se incadreaza...

Edited by Dany_Darke, 02 August 2017 - 10:05.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate