Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ielele

Fiscal / viza pe contract vanzare...

La multi ani @nicu131!

procura?
 Xiaomi aduce pe piața din Ro...

Ariana 22 ani din Ploiesti are ne...

Noul BMW seria 3:Sedan și To...

Tractor prin programul rabla
 Care cada de baie e mai buna?

Sfat upgrade ram și ssd

Sonoma 14.3 iMac i5 Late 2013

Reclama peste imagine Samsung 32M...
 Radu Stefan Banica ft. Juno - Sam...

Întrebare lichid de frana pe saboti

Grupul de firme Paysera Bulgaria ...

Upgrade Ryzen 9 5900X -> Ryze...
 

intinzator curea alternator audi a4 b5

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
soribog

soribog

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.11.2012
salut .  detin un Audi a4 b5 1,9tdi 1997 motor afn si am o problema cu intinzatorul de la cureaua de alternator si anume: cureaua a inceput sa scartie si cand am verifica am constatat ca si intinzatorul este blocat. am schimbat intinzatorul cureaua si in aproape 15 mii de km se intampla aceeasi problema, de data asta am hotarat sa shimb si alteranatoru pt ca cel vechi avea rola simpla iar asta nou are rola cu ambreaj, dupa inlocuire am mers cam 20 mii de km si acum aceeasi problema, curea si intinzator blocat, mentionez ca intre cele doua schiburi de intinzator l am mai schimbat inca o data pe garantie. nu inteleg de ce se blocheaza si tre sa le schimb( nu se schimba usor).
ma poate ajuta cineva in problema asta? sunt nou aici si nu cunosc bine locul.
multumesc.

Edited by soribog, 13 November 2012 - 21:05.


#2
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,378
  • Înscris: 28.09.2009
Cand zici ca ai schimbat intinzatorul, te referi ca ai schimbat si fulia aia?

#3
soribog

soribog

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.11.2012

View Posteug3n92, on 13 noiembrie 2012 - 21:44, said:

Cand zici ca ai schimbat intinzatorul, te referi ca ai schimbat si fulia aia?

View Posteug3n92, on 13 noiembrie 2012 - 21:44, said:

Cand zici ca ai schimbat intinzatorul, te referi ca ai schimbat si fulia aia?
am schimbat tot intinzatorul cu tot cu fuie ca asa vine pe comanda

#4
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009

View Postsoribog, on 13 noiembrie 2012 - 20:56, said:

salut .  detin un Audi a4 b5 1,9tdi 1997 motor afn si am o problema cu intinzatorul de la cureaua de alternator si anume: cureaua a inceput sa scartie si cand am verifica am constatat ca si intinzatorul este blocat. am schimbat intinzatorul cureaua si in aproape 15 mii de km se intampla aceeasi problema, de data asta am hotarat sa shimb si alteranatoru pt ca cel vechi avea rola simpla iar asta nou are rola cu ambreaj, dupa inlocuire am mers cam 20 mii de km si acum aceeasi problema, curea si intinzator blocat, mentionez ca intre cele doua schiburi de intinzator l am mai schimbat inca o data pe garantie. nu inteleg de ce se blocheaza si tre sa le schimb( nu se schimba usor).
ma poate ajuta cineva in problema asta? sunt nou aici si nu cunosc bine locul.
multumesc.


Vezi ca intinzatorul ala nu se blocheaza .Tija care vine din intizator prin suportul alternator nu mai sta drept,din cauza uzurii locasului ei.Din cauza ca tija sta inclinata putin in jos,intizatorul ramane intr-o pozitie( rola intinzatoare forteaza cureaua de alternator) si in scurt timp cureaua se distruge. Singura rezolvare este sa demontezi suportul alternator si sa faci la strung o bucsa pentru tija intinzatorului .Sa schimbi si rola intinzatoare ca sigur e distrus rulmentul. Rola alternatorului nu trebuie inlocuita cu una cu ambreiaj la modelu tau.Fulia de pe vibrochen cum sta?

#5
soribog

soribog

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.11.2012

View Postady_77, on 13 noiembrie 2012 - 22:03, said:



Vezi ca intinzatorul ala nu se blocheaza .Tija care vine din intizator prin suportul alternator nu mai sta drept,din cauza uzurii locasului ei.Din cauza ca tija sta inclinata putin in jos,intizatorul ramane intr-o pozitie( rola intinzatoare forteaza cureaua de alternator) si in scurt timp cureaua se distruge. Singura rezolvare este sa demontezi suportul alternator si sa faci la strung o bucsa pentru tija intinzatorului .Sa schimbi si rola intinzatoare ca sigur e distrus rulmentul. Rola alternatorului nu trebuie inlocuita cu una cu ambreiaj la modelu tau.Fulia de pe vibrochen cum sta?

View Postady_77, on 13 noiembrie 2012 - 22:03, said:



Vezi ca intinzatorul ala nu se blocheaza .Tija care vine din intizator prin suportul alternator nu mai sta drept,din cauza uzurii locasului ei.Din cauza ca tija sta inclinata putin in jos,intizatorul ramane intr-o pozitie( rola intinzatoare forteaza cureaua de alternator) si in scurt timp cureaua se distruge. Singura rezolvare este sa demontezi suportul alternator si sa faci la strung o bucsa pentru tija intinzatorului .Sa schimbi si rola intinzatoare ca sigur e distrus rulmentul. Rola alternatorului nu trebuie inlocuita cu una cu ambreiaj la modelu tau.Fulia de pe vibrochen cum sta?
te rog sa ma scuzi dar nu inteleg ce zici. este vorba de intinzatorul curelei de la alternator adevarat dar nu stiu despre ce tija este vorba. astazi ( cu mecanicul) am incercat sa schimb cureaua pt ca dupa cum am zis scartia si cand a pus cheia pe intinzator sa il preseze sa poata scoate cureaua, acesta era blocat deci el nu mai tinea cureaua intinsa si dupa cum am mai zis asta am patit de mai mullte ori, ceea ce nu inteleg este de ce se inatampla asta. alternatorul l am verificat nu are joc ( la fulie ma refer) si nici nu zornaie. itinzatorul are un surb prin mijloc cu care se fixeaza, nu stiu despre ce tija zici . fulia la vibrochen e buna.

#6
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
cureaua ai schimbat-o ?
montaj incorect ?

Edited by opop, 13 November 2012 - 22:24.


#7
soribog

soribog

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.11.2012

View Postopop, on 13 noiembrie 2012 - 22:23, said:

cureaua ai schimbat-o ?
montaj incorect ?

View Postopop, on 13 noiembrie 2012 - 22:23, said:

cureaua ai schimbat-o ?
montaj incorect ?



cureaua aam schimbat o de fiecare data cand am schimbat si intinzatorul ba mai mult
intre doua schimburi de intinzator am mai schimbat inca o data cureaua pt ca scartia
dar intinzatoatul era bun deci lucra. cat despre mantaj gresit nu poate fi vb, am lucrat
numai cu mecanici buni.

#8
soribog

soribog

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.11.2012
salut. revin cu aceeasi problema legata de intinzatorul de cura alternator la Audi a4 b5 motor 1,9 afn. m am gandit la ceea ce ma sfatuit ady si vin cu o intrebare: intinzatorul vine montat pe un capac din aluminiu, credeti ca intinzatorul si cureaua se poate strica din cauza capacului, adica sa se olareasca gaura prin care trece surubul intinzatosului ( cu toate ca intinzatorul este fixat prin surub si nu inteleg de ce sa il afecteze) cred ca la asta se refera si ady 77 mai sus.
multumesc.

#9
knauf75

knauf75

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,362
  • Înscris: 29.05.2008
ciudat...poti pune cateva poze?

#10
soribog

soribog

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.11.2012
nu am foto ca nu am apucat sa fac, masina este la sercice. azi a fost demontat si suportul pe care vine prins intinzatorul, am crezut ca este ceva acolo adica gaura in care intra surubul sa fie olarita dar totul este bine. intinzatorul vechi este blocat adica nu mai face arc sa tina cureaua intinsa..........nu inteleg de ce se strica intinzatoarele astea.........nici nu mai stiu ce sa ii mai fac.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate