Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sugestii road trip Moldova + Mara...

Recomandare apartament 3 camere

Casa in constructie la tara, ce s...

Procesor cu pini indoiti, vandut ...
 Examene competența lingvisti...

Probleme vw golf 7

laptop acer nu merge tastatura

De ce ca Freelancer caștigi ...
 La mulți ani @hvz!

La mulți ani @cotzi!

Probleme testosteron

Capac culbutori fisurat
 Solutii pentru backup date person...

Difuzor bas Q Acoustic 3050

Bolojan la presedintie?

Huawei band 8
 

Chevrolet Lacetti Sedan

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
253 răspunsuri în acest subiect

#1
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.883
  • Înscris: 22.03.2005
Mi-a luat 6 luni sa ma hotarasc sa-i fac un jurnal de bord dar in final am decis sa ii fac.

Am luat-o in decembrie 2006 si am inmatriculat-o final in ianuarie 2007. In talon este trecut la anul fabricatiei 2007 si este euro 4 nu euro 3 cum zicea cineva pe aici. :)
In acest moment are ~13500 km la bord fara ncio problema in exploatare.
Nu a fost menajate deloc in toata aceasta perioada de exploatare si nu m-a dezamagit deloc pana acum. 70% din km parcursi sunt facuti pe Bucuresti.

Totul a inceput cam asa...
Voiam o masina mare de familie benzinara care sa coste maxim 13.000 de euro si minimul acceptat ca dotari era: ABS, AC, geamuri electrice fata, oglinzi incalzite si reglabile electric, proiectoare, airbag-uri frontale.
Initial m-am orientat spre Skoda Tour. O masina extrem de fiabila din punctul meu de vedere care s-a comportat foarte bine pe drumurile patriei noastre. Imi placea cum arata atat la exterior cat si la interior, doar ca am avut o senzatie de vechi cand m-am urcat in ea la dealer. Ma incadram in pret cu niste dotari decente dar din pacate motorizarile mpi disponibile pentru ea nu m-au dat pe spate.  

M-am dus apoi la Renault sa ma uit la Megane Sedan. Stiam ca masinile frantuzesti nu cele mai fiabile si ca au un service mai scump, dar eram dispus sa trec peste toate astea tinand cont de faptul ca voiam o masina pentru 5 ani. Toate bune si frumoase. Am ajuns in show-room si eram gata gata sa o iau. Noroc cu alex_82 care mi-a taiat repede elanul. Mult plastic frate in megane.
Era sa-mi iau oricum o tapa cu RCI leaing unde la un calcul banal aveam DAE undeva in jur de 13,5% asa ca a fost taiat si Megane-ul de pe lista.

Urmatorul drum, reprezentanta Mitsubishi pentru un Lancer. Dus vazut, placut masina dar din pacate nu ma incadram in buget decat cu motorul de 1.4 cam micut pentru ea din punctul meu de vedere.

Urmatorul drum, reprezentanta Hyundai pentru Accent. Dus si aici vazut masina, testat, eram ok ca dotari, pret, motorizare, dar era ceva ce nu-mi placea la ea. Nu stiu exact ce nu  mi-a placut la ea, poate ca era prea rotunjita pe la colturi, nu stiu si nici nu m-a mai interesat sa aflu ce nu mi-a placut.  :lol:  

Ultimul drum, reprezentanta Opel pentru o Astra Classic 2. Nu eram foarte incantat de idee, nu-mi placea foarte tare masina, dar am zis sa dau o fuga sa vad ce si cum.

Cand am ajuns in showroom, am descoperit Lacetti.
Nu stiam mare lucru despre Chevrolet, nu vazusem in viata mea Lacetti pana sa intru in acel showroom Opel/Chevrolet. Pur si simplu mi-a placut cum arata masina atat la exterior cat si la interior, avea dotari peste toate masinile la care ma uitasem pana atunci, asa ca am luat-o.

Dupa ~13.500 de km petrecuti in aceasta masina pot sa zic cam asa.

-Imi place cum sta in viraje, e ok la demaraj desi acum imi pare rau ca nu mi-am luat cu motor de 1.8. Nu am ce sa-i reprosez la frane. M-a scos de vreo 3 ori din niste situatii de kkt. Desi e mare e destul de manevrabila si in trafic cu ceva tupeu de genul ca o ai mai mare te descurci fara probleme.  :D
-Scaunul cu suport lombar isi merita toti banii. Volanul reglabil pe inaltime si in adancime face aproape imposibila posibilitatea de a nu-ti gasi o pozitie confortabila la volan.
-linia audio stock mai mult decat decenta. Radio CD Blaupunkt 4x55 cu 8 boxe JBL si comenzi radio pe volan.
-vizibilitatea in oglinzile laterale este excelenta.
-torpedoul refrigerant si-a dovedit deja utilitatea pe caldurile astea la drum lung.
-managementul consumatorilor este extrem de util. Practic comutatorul de faruri nu-l folosesc decat sa dau flash-uri sau sa schimb faza scurta/lunga destul de rar pe timp de noapte, in rest sta tot timpul pe faza scurta ca se sting singure farurile, cd-ul, instalatia de climatizare, etc in momentul in care scoti cheia din contact. Dupa ce scoti cheia masina ramane pe pozitii 30 de secunde dupa care se sting singure daca nu aprinzi o plafoniera. In momentul in care deschizi usa soferului cand se opresc toti consumatorii din masina. Practic nu ai grija bateriei.  :D

Ce m-a deranjat pana acum.
-scrumiera care are un sistem de prindere de kkt. Daca nu esti atent, cum a fost si cazul meu, cand o pui la loc dupa ce ai golit-o poti zgaria bordul.  
-ma deranjeaza ca nu se blocheaza automat usile dupa ce pornesti motorul si pleci de pe loc si trebuie de fiecare data sa le blochez manual. De asemenea ma deranjeaza ca nu am buton pentru blocarea usilor linga blocul de comanda si blocare geamuri electrice si trebuie de fiecare data sa duc mana pana la tamburusul ala de pe usa stanga/fata ca sa blochez/deblochez. Butonul esra disponibil doar la versiunea de dotari platinium.
-ma deranjeaza tavita de sub torpedou care strica tot design-ul bordului, probabil ca o sa o dau jos cand o sa am timp.
-ma deranjeaza faprul ca am tapiterie din material textil in zona dintre blocul de comenzi geamuri electrice si partea din spate a usii. Practic acolo ma sprijin cu cotul si materialul ala in timp se va toca. As fi preferat sa am plastic acolo.
-ma deranjeaza ca nu am scut la masina si din lipsa de timp nu mi-am montat inca asa ca de fiecare data cand parchez trebuie sa fiu atent cum urc bordurile. Zilele trecute pe Transfagarasan cand am trecut peste niste viituri chiar mi-au tremurat putin chilotii sa nu sparg baia la motor. Cel mai probabil o sa-mi montez unul la revizia de 15.000 de km.
-suspensia rigida ofera o senzatie de disconfort prin gropi si la treceea peste liniile de tramvai in orase.

Anvelopele desi sunt ok ca performante (abs-ul imi intra destul de rar, se comporta super ok pe carosabil ud) mi se pare ca sunt foarte sensibile la loviturile laterale. Deja am reusit sa tai una intr-o bordura, mult, mult prea usor.
Facand abstractie de pretul maricel (aproape 400 RON pret la dealer) odata taiata o anvelopa incep problemele. Aproape o luna de zile am cautat pe la dealeri sa o cumpar. In nesimtirea lor unii dealeri, chiar daca nu le aveau pe stoc nici la comanda nu au vrut sa-mi aduca. Este vorba aici de Radacini Motorrs si Dibas. Noroc cu cei de la GTT, care, desi au intarziat cateva zile cu onorarea comenzii au reusit intr-un final sa mi-o aduca. La un moment dat dupa ce sunasem pe la vreo 8 dealeri mai aveam putin si plecam la Budapesta la reprezentanta Hankook sa o cumpar. Voiam neaparat anvelopa originala ca sa am toate 4 rotile la fel.  :notangel:
In toata aceasta perioada am rulat cu anvelope de iarna echivalente 185/60/15, in loc de 195/55/15 cat este dimensiunea anvelopelor la mine. Noroc ca s-a intamplat iarna.

Serviciul de relatii cu clientii la Chevrolet Romania este de kkt. Inca astept raspuns de la ei (de mai bine de 3 luni) sa-mi spuna de unde pot sa-mi cumpar o anvelopa Hankook din Romania.  :lol:  

Per ansamblu, masina tinad cont de raportul pret/dotari/dimensiuni/confort masina isi merita toti banii.

Date tehnice:
Motor pe benzina 1.6 16V DOHC euro 4
Putere furnizată (kW / CP) la (rpm): 80 / 109 @ 5800
Cuplu maxim (Nm) la (rot/min): 150 @ 3600
Cutie manuala in 5 trepte. Raport final de transmisie: 3722
Viteza maximă (kmh): 187
0-100(km/h) (s): 10,7
Suspensie fata/spate: bare McPherson/brate duble
Ambreaj hidraulic.

Dimensiuni:
Lungime (mm): 4515
Latime (mm): 1725
Inalțime (mm): 1445
Ampatament (mm): 2600
Greutate (kg): 1230
Capacitate portbagaj (scaune deplasate în sus/pliate) (litri): 405 / 1225

Dotari:
Geamuri fumurii
Sistem de conectare a remorcii (asta sa mor ca nu l-am vazut. O fi pliat sub spoiler what ever, nu am avut nevoie de el inca)
Mâner portbagaj/hayon - culoarea caroseriei
Oglinzi exterioare - culoarea caroseriei
Bara de protecție - culoarea caroseriei
Ornament lateral de protecție - culoarea caroseriei
Ornamente interioare cu aspect metalic
Panou central cu ornamente de culoare metalică
Mâner interior portieră cromat
Suport pentru ochelari de soare (partea șoferului)
Tapițerie ușă - parțial material textil
Volanul și schimbătorul de viteze îmbrăcate în piele
Scaun șofer reglabil pe înălțime
Suport lombar scaun șofer
Consolă centrală față cu cotieră
Tăviță de depozitare sub scaunul pasagerului din dreapta
Priză suplimentară în consolă
Capac rezervor și portbagaj cu deschidere din interior
Coloană de direcție reglabilă și telescopică
Geamuri față/spate acționate electric cu comandă "one touch" pe partea șoferului
Oglinzi exterioare electrice retractabile manual
Oglinzi cu încălzire
Închidere centralizată cu telecomandă fără alarmă
Lampă de avertizare centură șofer
Radio cu CD, fără mp3 8 difuzoare. (4 de bass/medii in fiecare usa + 4 tweetere in dreprul manerelor de la portiere)
Comenzi audio la volan
Aer condiționat cu filtru de aer
Conducte de încălzire spate
Torpedou cu răcire
Imobilizator motor
ABS
4 discuri de frână
Proiectoare de ceață
Bare de protecție rezistente la coliziuni de până la 8 km/h
Airbag șofer și pasager
Tetiere reglabile pe înălțime cu înclinare
Portiere cu protecție la deschidere pentru copii
Isofix
Centuri de siguranță față cu prindere în trei puncte, pretensionate electric
Protecție pentru genunchi

Gata am terminat cu dotarile  :lol:

P.S. Nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla in caz de accident cu masina si cat va dura reparatia la cum se misca dealerii cu onorarea comenzilor.  
Iata si cateva poze cu ea:

Fișiere atașate

  • Fișier atașat  a1.jpg   749,05K   742 download-uri
  • Fișier atașat  a2.jpg   685,94K   854 download-uri
  • Fișier atașat  a3.jpg   618,6K   632 download-uri


#2
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.372
  • Înscris: 18.02.2007
Felicitari!!!! :lol:  :lol:  :lol:

PS:Vroiam sa fiu primu' care te felicita. ;)

PSS:Bai nene ai scris ceva nu gluma!!!!

#3
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.372
  • Înscris: 18.02.2007
Parca ar merge niste jante .... :naughty: .

#4
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.306
  • Înscris: 06.10.2006
Arata bine masinuta sa o stapanesti sanatos am avut si eu in gand sa trec de la Aveo la Lacetti insa am optat pt. un Aveo Platinum adica full-options in locul unui Lacetti chelut dar evident mai fortos, spatios, etc. Oricum in viitor ramane pt. mine o optiune de luat in calcul.

Editat de starsteel, 21 iunie 2007 - 13:01.


#5
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.883
  • Înscris: 22.03.2005

 Alex_82, on Jun 21 2007, 13:55, said:

Parca ar merge niste jante .... :naughty: .
Pai stiu ca ar merge, dar mai urgent e un GPS.  :lol:

Editat de Night Elf, 21 iunie 2007 - 13:40.


#6
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.372
  • Înscris: 18.02.2007

 Night Elf, on Jun 21 2007, 14:40, said:

Pai stiu ca ar merge, dar mai urgent e un GPS.  :lol:

Stii vb. aia cu chelu' si tichia de margaritar? :lol:  :lol:  :lol:

#7
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.883
  • Înscris: 22.03.2005
Alex, la mine masina e un bun necesar nu o fitza. Mi se rupe de jenti atata timp cat am in plan vara asta niste drumuri in afara romaniei unde fara GPS esti mort. Ok, nu zic nu ar da bine niste jenti pe ea, dar aia sunt bani pierduti.  :notangel:
Important e sa-si faca treaba si sa pape cat mai putini bani. Deh, sunt mai practic ce vrei. :)

Prefer sa bag banii aia in carburant si sa ma plimb cu ea.  :peacefingers:
Avand in vedere ca urmeaza sa cumpar inca o masina in curand pentru sotie, nu cred ca vede jenti prea curand cel putin nu vara asta.

Editat de Night Elf, 21 iunie 2007 - 14:07.


#8
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.372
  • Înscris: 18.02.2007

 Night Elf, on Jun 21 2007, 15:06, said:


Corect.Daca vrei s-o tai pe afara atunci ia-ti GPS(sa-mi zici si mie cand te hotarasti :D ).
De jante poate te ajut eu spre Sept. incolo(vreo promotie ceva...).

Editat de MAK, 21 iunie 2007 - 15:05.


#9
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.882
  • Înscris: 26.02.2005
Elfule, sa-ti traiasca Gunguloiul   :lol:
Ce,   :huh:   nu seamana ?  
Scrie si pe el.   :lol:     :harhar:

Fișiere atașate



#10
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.883
  • Înscris: 22.03.2005
Hai mai MAK, m-ai dat de gol. Raule.
Ai aratat tu repede ce caram in portbagaj.  :P  :lol:

#11
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.882
  • Înscris: 26.02.2005

 Night Elf, on Jun 21 2007, 17:37, said:

Ai aratat tu repede ce caram in portbagaj.  :P  :lol:
:huh:    :lol:  :first:

#12
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.883
  • Înscris: 22.03.2005
Hai sa zic una alta si despre consum.

In conditii de trafic aglomerat (Bucuresti) masina papa 12%.
In conditii de trafic ceva mai lejer (tot Bucuresti) masina papa cam 10-10,5%
Consumul mixt al masinii este de 7,5% alergata cu 160-170 pe autostrada, 130-140 pe drum european si 60-70 in localitati.
Toate consumurile de mai sus sunt medii din ultimele 2 luni cu AC pornit non stop.

Iarna trecuta pe Bucuresti am avut o medie a consumului de 10,5%, consum real.

De regula iarna bag benzina lukoil de 98, vara benzina de 95 de la Agip sau petrom, ocazional lukoil de 98. Daca am chef sa alerg pe extraurban cateodata ii mai bag si OMV 100, desi plusul de performanta nu merita difereanta de bani. Foarte rar vede OMV 100. Merge foarte bine cu benzina de 95 pe urban si 98 pe extraurban.  :rolleyes:

Nu merg cu masina la consum, nu o menajez deloc, on demand ii mai dau si peste 6000+ rpm, nu merg subturat cu ea, schimb cam intre 3500 si 4000 rpm.
Am constatat in urma experimentelor ca mersul subturat la acest motor duce la consum ceva mai mare, asa ca prefer sa o conduc normal si nu sa ma tarasc cu ea pe strada. :D

Poze cu interiorul.  :P  :lol:

Fișiere atașate

  • Fișier atașat  a1.jpg   986,62K   670 download-uri
  • Fișier atașat  a2.jpg   990K   270 download-uri
  • Fișier atașat  a3.jpg   1,2MB   392 download-uri
  • Fișier atașat  a4.jpg   1006,77K   208 download-uri
  • Fișier atașat  a5.jpg   1,26MB   234 download-uri
  • Fișier atașat  a6.jpg   1,05MB   246 download-uri
  • Fișier atașat  a7.jpg   838,31K   334 download-uri
  • Fișier atașat  a8.jpg   1,18MB   211 download-uri
  • Fișier atașat  a9.jpg   1,15MB   333 download-uri
  • Fișier atașat  a10.jpg   1020,57K   259 download-uri
  • Fișier atașat  a11.jpg   952,8K   289 download-uri
  • Fișier atașat  a12.jpg   891,94K   215 download-uri
  • Fișier atașat  a13.jpg   967,42K   302 download-uri
  • Fișier atașat  a14.jpg   954,42K   239 download-uri
  • Fișier atașat  a15.jpg   717,02K   195 download-uri
  • Fișier atașat  a16.jpg   1MB   236 download-uri
  • Fișier atașat  a17.jpg   1,08MB   223 download-uri


#13
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.408
  • Înscris: 09.09.2006
Hai sa traiesti!
Ceva poze cu torpedo-ul refrigerat?! Tare ma mananca si pe mine sa-mi iau o chestie refrigeranta, sa pun apa si suc in ea...
Km multi cu satisfactii maxime!

#14
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.883
  • Înscris: 22.03.2005
Pai e torpedoul masinii doar ca are o gura de aerisire si un "robinet" in interior. Cand dai drumu la AC in masina daca deschizi robinetul, raceste si ce ai in torpedou. Incap cam 8-10 cutii de bere in el cu si fara alcool sau o sticla de icetea de un litru jumate + 4 cutii de bere fara probleme.  :P  :lol:

In maxim 15-20 minute iti raceste bauturile. La drum lung vara e ideal.  :D

O sa pun poze si cu el zilele astea + un nou set de poze daca sunt liber duminica si ies din Bucuresti la un gratar ceva. :)

Editat de Night Elf, 29 iunie 2007 - 17:38.


#15
T-MoBiLeR

T-MoBiLeR

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 776
  • Înscris: 20.12.2005
Salutare! Sa iti folosesti sanatos Lacetti-ul. Initial n-am observat ca e vb de un "sedan", asa ca am ramas putin masca cand am vazut pozele :D
Si eu am tot un 1.6 109 cp, numai ca hatchbackul. Cam tot ce ai zis despre consum si comportament e valabil si in cazul hatch-ului, desi in Cluj nu cred ca merge consumul peste 11 l /100 km - in ciuda aglomeratiei extreme care apare si aici de multe ori.
a) Ciudat ca la tine clima e pe sistemul vechi, gen Aveo. Al meu are un fel de mini-computer cu display, reglarea fiind digitala. O mare porcarie dupa parerea mea, ideea e buna dar practica ne omoara. Cand aveam Aveo, daca doream sa dezaburesc parbrizul, setam ventilatia sa dea pe parbriz si asteptam efectul, simplu, nu? Cu porcareala asta de computer nu mai pot seta aerul sa intre direct pe parbriz, trebuie sa actionez butonul pt dezaburire a acestuia, care, guess what, porneste AC-ul, facand un frig groaznic in masina si in momente cand nu e tocmai necesar (cand e racoare afara, noaptea, etc). Asadar mi-e extrem de groaza de ploaie, ploaie => geamuri aburite in interior => pornit dezaburire parbriz prin AC. :death:
b ) Despre playerele Blaupunkt, nimic de bine. La Aveo-ul pe care l-am avut mi s-a stricat dupa vreo 8 luni (sareau discurile in prostie, trecea pe modul Radio din senin, blocandu-se pe el, efectiv nu mai puteam muta inapoi pe CD pana nu resetam aparatul). L-am schimbat cu un Panasonic 1303N cu mp3 care merge perfect. Blaupunktul de pe Lacetti a venit cu magazie (nu am cerut-o eu...) si a inceput sa faca figuri dupa vreo 6 luni, l-am suportat cat l-am suportat si apoi l-am schimbat cu un Sony GT310 cu telecomanda. A fost o intreaga harababura, din cauza magaziei -> nu se putea monta ca ramanea suspendat de cabluri in atata spatiu ramas gol...asa ca am zis ca pastrez magazia si sa-mi scoata doar Blaupunktul... Sigur, la ambele playere inlocuite dezavantajul e trecerea in categoria "Decor inutil" a comenzilor de pe volan. Dar telecomanda aia de la Sony isi face efectiv toti banii :w00t:
c) Torpedou refrigerat? Wow, asta e o veste interesanta. Oare e valabil si la hatch? Habar n-aveam.
d) Mai am o dilema, am intre cele 2 becuri de marsarier exista inca 2 becuri acoperite cu plastic de culoare rosie (cam atehnica exprimarea :P ), asa cum reiese din imaginea atasata. Stie cineva ce ar trebui sa fie alea? Chiar exista becuri acolo! Sa fie ceata spate? A GASIT CINEVA CU LACETTI BUTONUL PENTRU ACTIVAREA BECULUI DE CEATA SPATE? Nu, nu se activeaza odata cu ceata-fata...

e) Benzina pun doar de la OMV, de obicei de 95, Carrera 100 e muuult prea scumpa. Am patit-o cu un plin facut la MOL, m-a scuturat de mi-a venit rau pana s-a terminat toata benzina din rezervor. Idem Lukoil, patit cu Luk98 acum cateva luni. Ador sa-i fac plinul, parca ia aripi :D
f) La a mea, scrumiera are un led verde in interior, fff misto. Iar cotiera e destul de comoda si la fix imi prinde spatiul dinauntru.

g) Cum anume se regleaza oare volanul pe adancime? Cred ca e o caracteristica valabila numai la sedan...
Bafta tuturor!

Fișiere atașate



#16
crazyAlex

crazyAlex

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 549
  • Înscris: 06.02.2007
a) Dezaburirea parbiz cu Ac este super pentru ca dezabureste in cateva secunde si nu porneste cu AC decat daca este necesar. Daca dai dezaburire si porneste si AC iar tu nu vrei ai incercat sa apesi butonul AC si sa se opreasca acesta iar aerul sa ramana doar pe parbriz? Eu zic ca merge.

b)Dupa un an jumate inca nu am nici o problema cu magazia de cd-uri si atata timp cat bag decat cd-uri matritate nu mi-a sarit nici unul. Casetofonul l-am folosit de cateva ori cu o caseta adaptoare care primea semnal de la un Palm unde rula IGO si ceva muzica in format mp3 de pe card si pot zice ca este silentios, nici nu sti ca merge o caseta in el.

c)In partea de sus dreapta a torpedoului ar trebuii sa ai un buson din care opresti sau cresti intensitatea aerului rece care intra in torpedou.

d)La Lacetti Sedan becurile ceata spate se aprint de la maneta stergatoarelor de parbriz. in capul manetei este un buton de care se roteste spre parbriz si care revine la loc. In acel moment la bord se aprinde un bec care semnifica ca ai becurile ceata aprinse. Sa se stinga trebuie rotit din nou de butonul sau dupa rotirea cheiei pe parcare acesta nu mai ramane aprins cand este pus din nou contactul astfel nu se pot uita luminile de ceata aprinse la urmatoarele porniri. Parca din cate stiu becurile pe ceata merg si cu faza de drum si cu faza lunga ceva deosebit fata de alte masini unde merg decat cu faza de drum si nu si cu pozitie si faza lunga. La fel si becurile la frana de picior care merg si fara chei in contact, diferit de alte masini.

g) Volanul se regleaza din maneta de sub volan care se trage in jos si in acel moment poti trage sau impinge si ridica sau cobora volanul dupa care se inpinge maneta inapoi.

#17
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.883
  • Înscris: 22.03.2005
@T-MoBiLeR
S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Si mie mi-a placut versiunea hatch, dar am luat sedan din motive legate de familie ca urmeaza un bebe (adica e in plan in viitorul apropiata, pana atunci doar ma antrenez cu sotia)  :lol: , concedii dese, etc. In principiu l-am luat din 2 motive:
1. portbagajul destul de mare, ca nevasta-mea pleaca cu toata casa in concediu
2. Bordul. Mi-a placut mult mai mult bordul de la sedan cu aerisirile dreptunghiulare, e mai clasic, mai pe gustul meu.

Deh, sunt prea batran pentru hatch, daca as fi avut posibilitatea sa-l iau acum vreo 5 ani era alceva.  :P

Referitor la instalatia de climatizare, eu nu am luat versiunea full din motive financiare, pentru ca am vrut sa-mi mai pot permite sa-i cumpar si sotiei masina dupa ce-si ia permisul asa ca in curand Lacetti va avea un fratior mai mic, adica un Spark probabil cu cutie automata ca sunt prea multe pedala la cele cu cutie manuala pentru a mea sotie.  -_-

La mine este pachetul 4 de dotari, adica pachetul Elite asa ca am AC manual, din acest motiv arata asa. Daca luam premium sau platinium aveam si eu clima, dar asta este.

Referitor la linia audio, nu stiu poate ai avut tu ghinion, nu am auzit de probleme generalizate. La mine a venit fara magazie CD in pachetul elite, in locul magaziei am o cutiuta goala in care imi tin telefonul mobil, tigarile si bricheta. Nu mi-a sarit niciodata CD-ul pana acum si oricum nu intentionez sa schimb playerul din motive legate de remote pus de volan care ar deveni inutil. In curand urmeaza sa iau un PDA/GPS asa ca o sa-l conectez la intrarea auxiliara de la CD ca sa am si mp3 player.  :rolleyes:

CU volanul si ceata ti-a raspuns crazyAlex. :)
Stopurile alea rosii s-ar putea sa fie ceata, verifica si tu acum ca ai aflat cum se aprinde.  :coolspeak:

@crazyAlex
Sa te bucuri si tu de ea si sa o stapanesti sanatos.

Eu pana in acest moment nu am nicio problema cu ea. Am 15600 de km la bord si astazi ii voi face prima revizie. Nu o sa ma zgarcesc la tarate ca sa zic asa si o sa-i schimb toate filtrele. Cel de aer la motor si cel de benzina nu sunt trecute in tabelul de revizii dar o sa le schimb oricum ca la ce praf e prin Bucuresti si la ce benzina avem prin tara nu strica sa fie noi, avand in vedere ca urmaza un concediu de 4000+ km in curand cu masina.   :rolleyes:

Editat de Night Elf, 20 iulie 2007 - 11:50.


#18
T-MoBiLeR

T-MoBiLeR

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 776
  • Înscris: 20.12.2005
Mersi pt sfaturi si lamuriri, crazyAlex si NightElf. :D

Quote

Referitor la linia audio, nu stiu poate ai avut tu ghinion, nu am auzit de probleme generalizate. La mine a venit fara magazie CD in pachetul elite, in locul magaziei am o cutiuta goala in care imi tin telefonul mobil, tigarile si bricheta. Nu mi-a sarit niciodata CD-ul pana acum si oricum nu intentionez sa schimb playerul din motive legate de remote pus de volan care ar deveni inutil. In curand urmeaza sa iau un PDA/GPS asa ca o sa-l conectez la intrarea auxiliara de la CD ca sa am si mp3 player. rolleyes.gif

Ei ce mi-as fi dorit si eu varianta fara magazie sa am locul acela pe care-l aveam la Aveo...numai eu stiu cate incapeau acolo si erau la indemana:lol:

Legat de instalatia de ventilatie, nu mi-a trecut prin gand faza cu echiparile diferite, acum m-am uitat pe site si am vazut ca nu e climatronic la toate variantele. E interesant, dar eu tot nu vad cu ochi buni dezaburirea prin AC, iar daca-l opresc, nu mai iese aerul pe parbriz.
O sa incerc maine cu prima ocazie faza cu ceata-spate, adevarul e ca am mai vazut eu la maneta pt stergator ca este parca o bucatica separata la varful ei, chiar am si incercat sa rotesc partea aia, dar n-a mers si mi-a fost frica sa nu rup toata maneta :P

crazyAlex, probleme cu magazia de la Lacetti aveam, dar numai in primele doua tray-uri (ciudata chestie!) ...si ma deranja oricum lipsa mp3. La Aveo in schimb, Blaupunktul era chiar dezastru (al meu cel putin), ma enervam o data la 10 de minute pe diverse probleme legate de el.  Chiar am povestit cu un tip de la service-ul Chevrolet si zicea si el ca sunt slabute si ca vin multi cu probleme la ele.

Eu am 18000 km cu masina asta, ciudat ca revizia de 15000 km m-a costat mai putin decat la Aveo la vremea respectiva( 520 lei fata de 570 lei ). Probabil din cauza scaderii euro...

Mnoah distractie multa si concedii cat mai lipsite de interferente negative! :coolspeak:

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate