Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Insignia Sports Tourer din 2010, 2.0 CDTI, 160 CP, cutie automata
Last Updated: Mar 29 2019 22:31, Started by
Silkworm
, Mar 24 2014 23:07
·
0
#127
Posted 09 January 2015 - 18:58
Masini foarte reusite Nubira pentru acea perioada. Imi amintesc cum imi curgeau balele acum vreo 15 de ani cand vedeam un Espero Pacat ca au ajuns istorie si modelele (ulterioare) la gunoi.
Edited by Silkworm, 09 January 2015 - 18:59. |
#128
Posted 26 July 2015 - 02:43
Prima buba de cand am utilajul. Mi-a aparut eroare in bord si s-a dezactivat ABS-ul. A trebuit sa schimb senzorii de ABS, adica doua cabluri imbatranite/ coapte. 150 ron x 2
Masina a trecut putin de 81.000 km pe bord; 16.000 km, un an si aproape jumatate de cand este la mine. Attached Files |
#129
Posted 29 July 2015 - 00:11
Iti urez sa o stapanesti sanatos in continuare, am citit cu interes tot jurnalul de pana acum. O singura intrebare am si eu.
Eu in momentul de fata schimb am la vanzare un seria 3 E90 2.0D, din 2007 si urc putin marja de pret la 10.000 euro. Treaba e, ca acesti 10.000 nu-mi ofera foarte multe alternative la masini (e o marja moarta din punctul meu de vedere) si alt BMW nu-mi voi mai lua o vreme, pentru ca nu gasesc decat alergate mai ceva ca un taxi (fac in jur de 30.000km pe an si nu imi convine sa vand masina odata pe an pentru ca se devalorizeaza imens) Asa ca , dupa un scout mai atent al pietei am ajuns sa ma rezum si eu la Insignia. As dori un notch, km putini, dotari multe. Insa, intrebarea mea vine acum, cat de rele sunt materialele din interior (ai spus ca-s mai rele ca la Ford si la Ford mi se pare teribile). Downgrade la marca stiu ca fac, e cale lunga de la Opel la BMW, dar chiar atat de slab calitativ (prin comparatie cu BMW-ul ) ar fi materialele interioare ? Am o boala cu asta, nu-mi place sa scartaie butoanele si plasticul sa sune a gol cand il lovesc... |
#130
Posted 29 July 2015 - 14:19
Sunt groaznice! Dar nimic atat de nasol incat sa nu te inveti cu ele. Optic sunt foarte ok, in opinia mea, insa scartaie, lucru deranjant, mai ales daca masina pe care ai avut-o nu are aceste probleme. Dar cum spuneam, te inveti si compenseaza prin alte lucruri Insignia... de la tinuta de drum, pana la spatiu interior.
Pe mine m-au facut cu nervii plasticele la inceput, acum nici nu le mai bag in seama. Oricum ai lua-o, masina merita! Daca esti din Bucuresti, te fac o tura si tragi tu concluziile... Edit: Ia-o pe cea de 160 de cai! Edited by Silkworm, 29 July 2015 - 14:25. |
#131
Posted 29 July 2015 - 14:31
Daca ajung prin Bucuresti in curand, chiar mi-as dori sa vad cum e. Multumesc frumos pentru raspuns
|
#132
Posted 29 July 2015 - 14:33
#133
Posted 14 August 2015 - 21:31
nu inteleg ce scartait la plastice auziti voi ?...eu nu am auzit absolut nimic poate in timp o sa aud si eu cu toate ca masina are 150.000 km (adevarat ca in Germania si nu Romania) , cu toate ca sunt foarte pretentios la chestiile astea , mie mi s-a parut foarte legata si plastice ok .
|
#135
Posted 21 August 2015 - 14:24
robocris, on 14 august 2015 - 21:31, said:
nu inteleg ce scartait la plastice auziti voi ?...eu nu am auzit absolut nimic poate in timp o sa aud si eu cu toate ca masina are 150.000 km (adevarat ca in Germania si nu Romania) , cu toate ca sunt foarte pretentios la chestiile astea , mie mi s-a parut foarte legata si plastice ok . Nu despre numarul de km este vorba, a mea are jumatate din cat are a ta. Si la una noua tot asa e. Stiu ca am prins la emisiunea cu Giurgea si Bratu, pe tvr, acum vreo doua luni cred, prezentarea modelului facelift Insignia si se plangeau de aceleasi probleme ca si mine, adica de plastice, in rest masina este foarte ok. Am spus in mai multe randuri, este o masina foarte ok, gandita pentru tari cu sosele bune. Are suspensia tare si sta perfect pe drum, dar la noi ar merge niste suspensii mai moi. Iar in Germania am consumat mult mai putin ca in Romania, in conditiile in care autostrazile lor nu au limita de viteza... razzvann, on 21 august 2015 - 08:54, said:
@silkworm, poate ne intalnim intr-o zi sa schimbam niste pareri. Detin de cateva luni o Insignia varianta notch automata 160 cp si ma sperie putin consumul in Bucuresti dar stiam la ce ma bag! Felicitari pentru achizitie! La mine consumul in oras ajunge pe medie si la 12%. Depinde cum merg, de aglomeratie, temperatura de afara etc. Daca e motorul cald, evident consuma mai putin pe acelasi segment de drum, daca afara sunt -10 grade si merg 3 km, evident ca am un consum imens. Vara asta am avut o medie de 8.5 mixt cu AC pornit permanent, cam 40% extraurban. Pe autostrada in Romania undeva la 7% e consumul la o medie indicata pe CB de 120-125 km/h. La 130 km/h consumul instantaneu este de 6.3%, la 150 - 8 si ceva, la 160 catre 10%-11%, peste 160 trece de 14%. Ca idee, in Polonia la o medie de 140 km/h indicata de CB, consumul a fost de ~7.3%, pe un sector de drum de 150 km. Limita legala in Polonia pe acea autostrada fiind 140km/h iar calitativ fiind peste cea nemteasca. Si cel mai important, depinde cat bag piciorul in ea, ca de dus se duce, dar se simte si la consum si evident la buzunar Consumul de care vorbesc este cel indicat de masina, nu am facut niciodata consumul la pompa cu niciuna din masinile pe care le-am avut! Si inca un aspect important, dupa ce m-am obisnuit cu masina, a crescut si consumul, poate ca mergeam mai potolit cand nu o cunosteam. A nu se intelege ca acum merg ca dementul! Din pacate in Romania nu se merge constant, se foloseste prea mult frana si fiind atat de dezorganizat traficul consumul creste fata plimbarile din tari cu drumuri civilizate chiar si cu 30%, in conditiile in care acolo timpul petrecut in masina pentru aceeasi distanta este sub jumatate. |
#136
Posted 21 August 2015 - 16:12
Si eu ajung in Bucuresti la consum de 12 % avand in vedere ca nu o menajez absolut deloc, nu stau cu ochii pe consum. Saptamana trecuta am reusit un consum de 7.8 cu 4 persoane + bagaje pe ruta Vaslui-Costinesti dus intors + plimbari prin Olimp si Eforie sud, pe autostrada de la Festesti i-am dat si 215 km/h pt o portiune foarte scurta, deh eram curios .
Mi se pare cam maricel pentru un diesel dar m-am obisnuit, cand e nevoie de putere are de unde . |
|
#137
Posted 22 August 2015 - 10:58
robocris, on 14 august 2015 - 21:31, said:
nu inteleg ce scartait la plastice auziti voi ?...eu nu am auzit absolut nimic poate in timp o sa aud si eu cu toate ca masina are 150.000 km (adevarat ca in Germania si nu Romania) , cu toate ca sunt foarte pretentios la chestiile astea , mie mi s-a parut foarte legata si plastice ok . nu se aude nimic pe drumuri bune cum ai tu in DE. eu la 2 Insignia noi am avut scartaituri pe drum prost si iarna la frig la carcasa de la camera video din parbriz , zgomotul dispare daca strang cu mana un pic de ea. |
#138
Posted 31 August 2015 - 01:18
Temperatura la apa s-a dus la maximum, mi-a aparut mesaj ca motorul este supraincalzit... Am pierdut tot anitigelul, am completat cat sa ajung acasa, iar maine am programare la service.
|
#139
Posted 31 August 2015 - 12:20
Dragi meseni, carcasa EGR-ului a decedat si trebuie schimbata, costul fiind 580 ron cu tot cu manopera si TVA (service OPEL). Dorind sa am garantie pe lucrare, prefer asa, altfel as putea sa ies la jumatate de pret.
Vina pentru acest defect este in mare parte a mea, in sensul ca la Insignia daca o turezi peste 3000 cu motorul rece, este posibil sa crape carcasa EGR. |
#140
Posted 21 September 2015 - 15:33
4000 km in ultimele doua saptamani. 80 km/h viteza medie si consum 6.7%. Clima a fost pornita permanent, iar cea mai mare parte din drum am mers pe autostrada, insa si prin cateva orase mari si aglomerate si o bucata de 200 km pe drumuri de coasta cu multe serpentine.
Acum sunt la Opel, update de soft, gratuit, recomandat de producator... Attached FilesEdited by Silkworm, 21 September 2015 - 15:37. |
#141
Posted 21 September 2015 - 17:22
|
#142
Posted 21 September 2015 - 20:42
Update-ul este valabil si gratuit pana la sfarsitul acestei luni. Este o campanie de rechemare in service. Exact ce imbunatatiri aduce nu stiu, nu stiau nici ei.
Va mai fi o campanie prin noiembrie pentru Tourer, sa repare hayonul |
#144
Posted 24 September 2015 - 17:08
Eu mi-am facut cont pe myOpel, ceea ce iti recomand si tie. Acolo te anunta de rechemari si alte bazaconii.
Cat despre plecarea din rampa... nu am avut probleme pana acum, in rest voi vedea ce presupune update-ul in perioada urmatoare, momentan nu simt nicio diferenta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users