Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...
Last Updated: Sep 04 2018 20:32, Started by
Ahasverus
, Mar 08 2013 23:44
·
0
#74
Posted 15 January 2016 - 22:07
Majoritatea constructorilor incep sa puna si motoare electrice pe cate o masina doua din gama lor, de la Audi, la Mercedes la Volvo.
Am fafut un test-drive cu Audi A3(motor 1.4 benzina(150cai) si un motor electric cu o baterie care ii da autonomie de 50,60 km. Pret 38.0000 euro fata de vreo 25.000 cat era acelas model pe benzina. Daca stai sa te gandesti, cu diferenta aia cumperi benzina pentru 150.000-200.000 km. Cine le cumpara? -Persoane din sectorul energiei renovabile sa-si faca publicitate. -Pasionati. -Ecologisti fanatici. -Sunt tari in care nu platesti curentul pentru incarcare, iti reduce la jumatate asigirarea,te scuteste de impozit, poti sa intri gratis in centre de orase unde altfel nu ai putea sau ai plati 100-200 euro pe luna. Eventual o subventie de cateva mii de Euro sau un bonus la scos din taxe etc. Exista cazuri limitate unde au si un sens economic. |
#75
Posted 16 January 2016 - 16:12
Eu nu inteleg de ce statul nu subventioneaza direct masina. Adica la fiecare masina vanduta sa ii dea dealerului/fabricantului/importatorului o suma de bani si la vanzare sa fie scoasa la pretul uneia cu ardere interna. Asa s-ar vinde mai multe, ar fi mai multa grija de mediu, etc. Deci parerea mea e ca nu se vrea, ci doar se doreste motivarea oamenilor de a accepta sa plateasca taxe si impozite nesimtite pe motiv ca vezi Doamne poluam. Un rahat de politica de muls prostimea.
|
#76
Posted 16 January 2016 - 20:20
Ideea e sa iei banii de la oameni nu sa le dai.
Quote si un motor electric cu o baterie care ii da autonomie de 50,60 km |
#77
Posted 17 January 2016 - 13:43
Da, fara aer conditionat, pana in 70-80 km/h, sa nu urci vreo panta, eventual opreste si radio-ul si foloseste doar frana de motor. Asa ai sanse sa ajungi la cei 50-60 km de autonomie garantati de producator.
|
#78
Posted 17 January 2016 - 14:09
#79
Posted 17 January 2016 - 19:16
#80
Posted 18 January 2016 - 01:32
crokodilu, on 16 ianuarie 2016 - 20:20, said:
Ideea e sa iei banii de la oameni nu sa le dai. Zice undeva si in ce conditii poti merge 50,60km? E o masina care a iesit de ceva vreme, toti bloggeri din sector si-au dat cu parerea si au facut teste, cauta putin pe google si vei gasi date reale despre autonomia acestui model. Nu imi mai aduc bine aminte, dar colegul cu care am mers la test-drive ca d a aparut masina asta, nebun dupa masini electrice si orice noutate in sector, parca zicea ca real la mers normal prin oras sau combinat ar fi vreo 40km. Ce iti scriu ei pe pliant e la mers in autostrada cu 70km/h:) Edited by ionutzitaly, 18 January 2016 - 01:42. |
#81
Posted 18 January 2016 - 08:34
E la fel ca si la consumul dat de carburant. Niciodata nu e ca ceea ce scrie in carte. Acolo consuma mai mult carburant si ai autonomie mai mica, aici mai mult curent.
|
#82
Posted 18 January 2016 - 13:16
Da, doar ca la electric sunt chestii suplimentare fata de carburant, ex. gerul de afara, aeroterma, care au un impact semnificativ, in plus fata de chestiunile comune gen stil de condus, aglomeratie, panta/rampa, cauciucuri.
Sunt curios cati km ar face o masina ce se lauda cu 50-60 autonomie maine dimineata la 8 prin bucuresti, ajungi din berceni in pipera si inapoi? Edited by crokodilu, 18 January 2016 - 13:22. |
|
#83
Posted 18 January 2016 - 14:56
Cred ca face vreo 15/20km in conditiile relatate de tine.
|
#84
Posted 18 January 2016 - 15:56
Mai cumperi un Duracell si rezolvi problema cu caldura. Ca cica tin de pana la 10 ori mai mult fata de alte bateri.
|
#85
Posted 18 January 2016 - 16:26
"Pana la 10 ori..".
Ai vazut cat costa un duracel d'ala micu? Cat 5l de motorina, asta in context de 150$ barilul, acum ca scade spre 20$ deja dao incolo de planeta... Edited by crokodilu, 18 January 2016 - 16:29. |
#86
Posted 18 January 2016 - 17:23
Da mai da tine mult, nimic nu vrei sa intelegi, ce sa-ti fac acum? 5l de motorina sunt aproape 5kg, ala e mic si puternic si nu polueaza planeta.
|
#87
Posted 18 January 2016 - 17:51
crokodilu, on 18 ianuarie 2016 - 13:16, said:
Da, doar ca la electric sunt chestii suplimentare fata de carburant, ex. gerul de afara, aeroterma, care au un impact semnificativ, in plus fata de chestiunile comune gen stil de condus, aglomeratie, panta/rampa, cauciucuri. Sunt curios cati km ar face o masina ce se lauda cu 50-60 autonomie maine dimineata la 8 prin bucuresti, ajungi din berceni in pipera si inapoi? Asta daca stai in ger. |
|
#88
Posted 18 January 2016 - 19:04
#89
Posted 18 January 2016 - 20:17
Bine atunci. Consuma mai putin in trafic de genul ala decat pe DN daca nu folosesti incalzirea nici pe DN nici in oras.
|
#90
Posted 18 February 2016 - 15:37
Ca o contra la titlul topicului, ia uite cum e pe hidrogen:
http://www.computerw...drogen-gas.html Priviti indelung la ea, ca e posibil sa n-o mai vedeti |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users