Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...
#37
Posted 27 October 2015 - 20:34
FlorinCCC, on 25 septembrie 2015 - 10:09, said:
Niciodata nu se va tine cont de ceea ce vrea piata, ci ne vor da impresia ca asta vrem, cand de fapt ne vor obliga sa vrem.(scumpiri si taxe aberante.. Practic, nu ne vom putea permite sa intretinem un motor cu ardere interna) Categorim, motoarele electrice sunt de viitor(electricitatea este o ramura care va acapara orice, deja suntem depedenti de electricitate), au si avantaje fata de un motor cu ardere interna, cuplu mai bun, constructie mai simpla, intretinere mai ieftina,zgomot redus, singura problema este legata de incarcare si autonomie, dar in timp se vor rezolva, oricum s-au facut progrese mari in acest domeniu. In plus, vom avea posibilitatea producerii curentului prin retele eoliene, panouri electrice. Deci ne va avantaja trecerea la motoare electrice? Eu zic ca da....daca nu vor incepe sa profite de asta, prin scumpiri si adaugiri de taxe aberante, cum au facut si cu combustibilul din ziua de azi. Si acum daca ne gandim, cat de complicata e constructia si proiectarea unui motor cu ardere interna, fata de unul electric (cine are studii de inginerie, va sti), ne intrebam de ce nu s-a facut aceasta trecere mai devreme si de ce ne chinuim cu ceva atat de complicat de atatia ani. Raspunsul e simplu, economia (dupa parerea mea, SUA are cel mai greu cuvant de spus, iar cand vor vrea sa ii sugrume pe arabi cu petrolul lor, vom trece la electrice cu toti) |
#38
Posted 28 October 2015 - 11:23
Toate astea sunt doar o conspiratie, cu pretul petrolului, cu faptul ca inviitor vor aparea masini electrice, etc. Eu am spus mai de mult si aici pe forum ca de exemplu piratii din Golful Aden vor disparea cand va fi nevoie de o reducere a pretului barilului, daca stati si analizati cu atentie si stirile despre masini electrice au inceput sa apara o perioada, apoi pur si simplu au cam disparut din mass media, la fel si stirile cu rezervele pe "pe terminate" de petrol, s-a batut apa in piua pe tema asta o perioada, acum e liniste, acum si barilul este doar 43 si ceva de Dolari.
Au avut nevoie de o crestere a pretului petrolului, au incercato in 2007-2008 artificial cu stiri de genul rezervele de petrol, piata a crescut, si apoi a scazut. Au vazut ca nu merge si au aparut piratii din Aden https://icc-ccs.org/...cked-by-pirates care au dat o lovitura maaaare, au avut resurse, cum? nu stiu... Am fost si eu pe o nava atacata, se numea Guanabara http://connection.eb...guanabara-case. Cam in perioada aia daca nu ma insel am vorbit si pe forum despre pretul petrolului si activitatea piratilor din Aden. Din 2009, cand au bagat frica in populatie cu piratii pretul petrolului a ramas ridicat, cam toata perioada peste 100$ barilul, insa Venezuela a facut ceva greseli fata de statul American, la fel si Rusia a facut ceva greseli fata de SUA, si uite asa pana si delfinii dn marea neagra erau impotriva lui Putin, iar Putin este rau si urat chiar si acum, si nimeni nu-l iubeste pentru ca e rau cica, de ce, nu stiu, dar ma rog, ideea este ca si Rusia si Venezuela traiesc in principal din exportul de petrol si gaze, si uite ca din2014 Piratii nu au mai atacat nici o nava in Golful Aden. Si uite asa.... si pretul petrolului a scazut dramatic. http://www.nasdaq.co...px?timeframe=8y . si stirile cu piratii http://www.lloydslis...ticle470050.ece Asa ca totul se invarte cum vor aia smecherii, si voi credeti doar ce vor aia smecherii sa credeti. Masinile polueaza, dar nu mult, la fel si Vacile, la fel si fabricile. Totusi daca e sa o luam la puricat, in comparatie cu Vulcanii, navele si fabricile, masinile sunt curate ca lacrima, dar o vaca buna de muls, si cam atat. Masinile electrice presupun catastofe ecologice mult mai mari pentru a fi produse, pe cand petrolul, si ardelea lui de catre masini (automobile, camioane, autobuze si de motociclete nu are rost sa vorbim) este un nimic. http://forum.softped...4#entry10718176 ce ziceam eu acum ceva timp Si ar mai fi multe spuse, dar nu stau acum sa le caut pe toate. |
#39
Posted 28 October 2015 - 13:02
Cam asta sintem noi oamenii de rand, vaca de muls, si nu doar la masini, ce ma enerveaza pe mine e ca ne mai si bucuram cand ne taxeaza.Daca maine scoate careva o noua taxa de mediu, toti se bucura.Imi aduc aminte cu timbrul de mediu, se spunea ca va opri importul de harburi din occident, lumea se bucura, fara sa tina cont ca tot harburi se aduc, tot masinile mai vechi de 10 ani sint majoritare, ca altele nu ne permitem oricum, in plus acu mai avem si taxa pe ele.La fel cand se discuta in ue taxa pe emisiile de carbon, tot poporul "sa puna sa puna' fara sa se gandeasca, ca tot noi o platim, si emisiile tot acolo sint.
|
#40
Posted 28 October 2015 - 18:51
Chestia e ca oricata propaganda s-ar face aici,si chiar daca tot forumul, si useri activi si aia inactivi ar fi de acord cu ce zic eu, si altii ca mine, oricum procentul e prea mic, si oricum ei si-au atins scopul sa ne arda pana nu mai putem. Oricum, sa tineti minte mesajul asta, si cititil in 2100, si vedeti ca acum eu spun ca in 2100 o sa fie Petrol la fel ca acum, si daca ne revenim ca civilizatie o sa aibe si un pret normal.
|
#41
Posted 28 October 2015 - 19:45
Sunt de părere cu voi, va mai dura ceva timp până mașinile electrice vor predomina pe piața auto. Asta deoarece țările arabe/africane încă mai au petrol )
|
#42
Posted 30 October 2015 - 18:57
A scos Toyota o masina pe hidrogen de serie... Mirai ... ma gandeam sa fac topic, dar mi-e lene, poate se incumeta altcineva... long story short e urata si scumpa in draci... e ca un prius mai mare si o sa aiba pret de pornire la nemti 60k + tva, adica vreo de la vreo 72k euro... evident o sa fie disponibila initial doar pe ici colo, dupa cum se dezvolta statiile de alimentare...
[ http://www.telegraph.co.uk/cars/images/toyota/mirai/Toyota-Mirai-front-large.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#43
Posted 08 November 2015 - 05:33
Scot si Honda ceva similar la anul, Honda Clarity
http://masinisijurna...iri-si-chestii/ touchthis, on 28 octombrie 2015 - 19:45, said:
Sunt de părere cu voi, va mai dura ceva timp până mașinile electrice vor predomina pe piața auto. Asta deoarece țările arabe/africane încă mai au petrol ) "inca" mai au petrol din 1970 foarte bun postul lui test-driver Edited by a3ds, 08 November 2015 - 05:34. |
#44
Posted 08 November 2015 - 06:16
de studiat pentru cei interesati de cum se fac preturile la petrol pe burse:
|
#45
Posted 08 November 2015 - 10:10
Bine, petrol mai este, emisiile de euro 1,2,3,4,5 si 6 sunt oricum vrajeli si un motiv pentru a umfla la taxe , dar realitatea este ca atunci cand ma aflu in trafic si in fata mea se afla un diesel puturos care fumega pe esapament si cand sta oprit la semafor, asta ma face pe mine sa ma scot din minti de imi intra tot fumul ala in habitaclu .Frustrarea mea este cu atat mai mare ca eu nu pot sa il poluez pe cel din spatele meu deoarece masina mea este una hibrida !
S-a inventat stop & go si la dieselu-uri dar nu asta e problema, problema este ca aceste motoare oricum te afuma cand stai in spatele lor cand esti in miscare , daca ele nu dauneaza la incalzirea globala , oricum imi dauneaza mie deoarece trebuie sa respir acel aer poluat din zona respectiva, nustiu cum sa va explic altfel. Masinile electrice si hibride si pe hidrogen reprezinta clar viitorul, nu cancerul pe care il respiram de la masinile diesel euro 8 ! ps: Ar trebui ca moderatorii sa va baneze si pentru ignoranta, (pe aria auto este destula) Edited by Benderbut, 08 November 2015 - 10:19. |
#46
Posted 08 November 2015 - 10:43
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CpaMDE5qrsA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#47
Posted 09 November 2015 - 01:48
Benderbut, on 08 noiembrie 2015 - 10:10, said:
Bine, petrol mai este, emisiile de euro 1,2,3,4,5 si 6 sunt oricum vrajeli si un motiv pentru a umfla la taxe , dar realitatea este ca atunci cand ma aflu in trafic si in fata mea se afla un diesel puturos care fumega pe esapament si cand sta oprit la semafor, asta ma face pe mine sa ma scot din minti de imi intra tot fumul ala in habitaclu .Frustrarea mea este cu atat mai mare ca eu nu pot sa il poluez pe cel din spatele meu deoarece masina mea este una hibrida ! S-a inventat stop & go si la dieselu-uri dar nu asta e problema, problema este ca aceste motoare oricum te afuma cand stai in spatele lor cand esti in miscare , daca ele nu dauneaza la incalzirea globala , oricum imi dauneaza mie deoarece trebuie sa respir acel aer poluat din zona respectiva, nustiu cum sa va explic altfel. Masinile electrice si hibride si pe hidrogen reprezinta clar viitorul, nu cancerul pe care il respiram de la masinile diesel euro 8 ! ps: Ar trebui ca moderatorii sa va baneze si pentru ignoranta, (pe aria auto este destula) Da, motoarele cu combustie interna polueaza. Dar energia electrica nu vine de la unicorni, cea mai mare parte este generata utilizand tehnologii poluante. Bateriile cum crezi ca sunt facute? Le materializeaza Houdini? Tot procese tehnologice poluante. Si mai zici de ignoranta E o chestie tipica la socialistii ecologisti, sa fie praf intr-un domeniu si sa aiba opinii pertinente despre orice. What is U.S. electricity generation by energy source? In 2014, the United States generated about 4,093 billion kilowatthours of electricity.1 About 67% of the electricity generated was from fossil fuels (coal, natural gas, and petroleum). Major energy sources and percent share of total U.S. electricity generation in 2014: Coal = 39% Natural gas = 27% Nuclear = 19% Hydropower = 6% Other renewables = 7% Biomass = 1.7% Geothermal = 0.4% Solar = 0.4% Wind = 4.4% Petroleum = 1% Other gases < 1% Tesla's new batteries may be harder on the environment ... Green Batteries' Graphite Adds to China Pollution - Bloomberg foarte haios: https://www.facebook...74502342566572/ etc Edited by a3ds, 09 November 2015 - 01:53. |
#48
Posted 09 November 2015 - 12:32
a3ds, on 09 noiembrie 2015 - 01:48, said:
Da, motoarele cu combustie interna polueaza. Dar energia electrica nu vine de la unicorni, cea mai mare parte este generata utilizand tehnologii poluante. Acum 10 de ani sursa de energie electrica din surse nepoluante din eoliene si solare nu reprezenta nici 1 % faptul ca azi s-a ajuns la 5 % este ceva. Quote Bateriile cum crezi ca sunt facute? Le materializeaza Houdini? Tot procese tehnologice poluante. Quote Si mai zici de ignoranta E o chestie tipica la socialistii ecologisti, sa fie praf intr-un domeniu si sa aiba opinii pertinente despre orice. Noi suntem niste ”oite ignorante ” care daca nu ne-ar obliga guvernele lumii sa ne schimbam drastic modul de viata si de gandire ne vom autodistruge singuri, la fel ca ca cel din filmat : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OHyF9oLkBIQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Benderbut, 09 November 2015 - 12:45. |
#49
Posted 09 November 2015 - 17:01
Benderbut, on 08 noiembrie 2015 - 10:10, said:
Bine, petrol mai este, emisiile de euro 1,2,3,4,5 si 6 sunt oricum vrajeli si un motiv pentru a umfla la taxe , dar realitatea este ca atunci cand ma aflu in trafic si in fata mea se afla un diesel puturos care fumega pe esapament si cand sta oprit la semafor, asta ma face pe mine sa ma scot din minti de imi intra tot fumul ala in habitaclu .Frustrarea mea este cu atat mai mare ca eu nu pot sa il poluez pe cel din spatele meu deoarece masina mea este una hibrida ! S-a inventat stop & go si la dieselu-uri dar nu asta e problema, problema este ca aceste motoare oricum te afuma cand stai in spatele lor cand esti in miscare , daca ele nu dauneaza la incalzirea globala , oricum imi dauneaza mie deoarece trebuie sa respir acel aer poluat din zona respectiva, nustiu cum sa va explic altfel. Masinile electrice si hibride si pe hidrogen reprezinta clar viitorul, nu cancerul pe care il respiram de la masinile diesel euro 8 ! ps: Ar trebui ca moderatorii sa va baneze si pentru ignoranta, (pe aria auto este destula) Cat despre hibride si electrice, sa nu le slavim inca, pana nu le vedem pe strada, industria de baterii e destul de poluanta, la fel producere curentului electric, iar plasticele din masina tot din petrol se obtin, asa ca s-ar putea sa dam ceva pe alceva, la fel sau mai rau:) Benderbut, on 09 noiembrie 2015 - 12:32, said: Fiecare baterie a oricarei masini electrice sau hibride se recicleaza prin intermediul reprezentantelor auto. De ex: Bateria masinii mele a fost schimbata acum 2 ani , dar stiu ceva de ea ? Nu! Oare au aruncat-o mecanicii la cosul de gunoi ? Nu ! Fii sigur ca s-a dus direct in Japonia . Noi suntem niste ”oite ignorante ” care daca nu ne-ar obliga guvernele lumii sa ne schimbam drastic modul de viata si de gandire ne vom autodistruge singuri, la fel ca ca cel din filmat : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OHyF9oLkBIQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ce am ras cand am citit asta:)) Cam ca % crezi tu ca e reciclabil dintr-o baterie? Sigur nu e 100%, iar despre aruncat, poti sa iti spun ca s-au aruncat si deseuri radioactive, sa nu mai vorbim de baterii, iar acele guverne de care zici tu vor defapt sa te taxeze pentruca poluezi.Daca de maine am folosi toti masini electrice, crezi ca nu s-ar descoperii ceva, ca sa te taxeze? Imediat ar aparea norme de poluare pentru ele:)) |
#50
Posted 09 November 2015 - 17:04
Daca vrei sa nu poluezi, faci ca mine. Iti iei o masina veche in stare cat mai buna, pe benzina si mergi cu ea, in loc sa dai de 5 ori mai multi bani pe una noua si inferioara din cam toate punctele de vedere.
Adica, reciclezi cum ar veni, nu irosesti ampulea din fanatism consumerist. Bine, eu mi-am luat o masina veche din cu totul alte considerente, dar si poluarea/reciclarea sunt importante. Edited by a3ds, 09 November 2015 - 17:05. |
#51
Posted 09 November 2015 - 18:09
fqx, on 09 noiembrie 2015 - 17:01, said:
Omule, nu confunda bateriile laptopurilor , a ceasurilor de perete pe care le arunci la cosul de gunoi . Repet: Bateriile masinilor hybrid se recicleaza prin reprezentantele auto ,casele automobilistice au datoria aceasta. Bateria a celor mai comune masini hybrid este NiMh adica contine substante toxice de intensitate medie si se pot recicla. a3ds, on 09 noiembrie 2015 - 17:04, said:
Daca vrei sa nu poluezi, faci ca mine. Iti iei o masina veche in stare cat mai buna, pe benzina si mergi cu ea, in loc sa dai de 5 ori mai multi bani pe una noua si inferioara din cam toate punctele de vedere. Adica, reciclezi cum ar veni, nu irosesti ampulea din fanatism consumerist. Bine, eu mi-am luat o masina veche din cu totul alte considerente, dar si poluarea/reciclarea sunt importante. Edited by Benderbut, 09 November 2015 - 18:11. |
|
#52
Posted 09 November 2015 - 19:11
N-au toti valoarea ta bos.
Edited by a3ds, 09 November 2015 - 19:20. |
#53
Posted 09 November 2015 - 19:36
Benderbut, on 09 noiembrie 2015 - 12:32, said:
[...]Acum 10 de ani sursa de energie electrica din surse nepoluante din eoliene si solare nu reprezenta nici 1 % faptul ca azi s-a ajuns la 5 % este ceva.[...] Uite o poză oarecum semnificativă la afirmația ta: surface.jpg 225.78K 31 downloads În pătratul negru este instalată o termocentrală e combustibil fosil (gaze naturale) cu putere instalată de 2300MW. Pe pătratul verde se vor instala panouri solare de ultimă generație (3.5 mil $ investiție). Puterea totală a întregii instalații, după modernizare? 2301.5MW, la vârf de sarcină Mai gândește-te nițel când arunci cu procentele alea... Edited by buntzi, 09 November 2015 - 19:40. |
#54
Posted 10 November 2015 - 01:51
"noi muncim, nu gandim"
avantul tovarasesc, elanul muncitoresc al energiilor verzi este dat de interventia masiva a statului in piata, care le da subventii smecherilor verzi. subventii din banul public, care este. si care afaceri verzi dau faliment pe banda rulanta (solindra e doar un ex), unii se imbogatesc pe mana cu politicienii, focile aplauda, pedaleaza si sunt fericite ca dau bani la stat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users