Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

S-a dus seceta pedologica?
 

Info din zona mass-media audiovizuală și conexă.

- - - - -
  • Please log in to reply
1789 replies to this topic

#1693
BAYMAX

BAYMAX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,065
  • Înscris: 08.11.2019
A intrat Info TV România HD pe Interlan.

#1694
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,839
  • Înscris: 06.11.2018
Posturile noi, preluate obligatoriu timp de un an

Orice post de televiziune nou apărut va fi preluat în mod obligatoriu de către companiile de cablu, timp de 12 luni. De ce?

Perioada de un an ar fi necesară pentru ca postul TV să se poată măsura, iar astfel să se poată calcula dacă este eligibil pentru lista de canale "must-carry" (listă calculată de CNA anual, în funcție de audiență).

După cele 12 luni, noul post poate intra în lista must-carry (dacă are audiența necesară) sau poate face un contract cu cablistul.

Noua Lege a audiovizualului:

„(6) Distribuitorii de servicii vor prelua gratuit serviciile de programe, a căror difuzare a început după data publicării listei de la alin. (1) și care sunt libere la retransmisie și fără condiționări tehnice sau financiare, ale radiodifuzorilor privați aflați sub jurisdicția României pentru o perioadă de cel puțin 12 luni înaintea întocmirii listei de servicii de programe de la alin. (1), în vederea asigurării posibilității măsurării indicelui de audiență.

Numărul programelor care vor fi preluate în condițiile prezentului articol poate fi limitat de capacitatea tehnică dovedită a distribuitorilor și notificată argumentat Consiliului.

(8) După expirarea termenului prevăzut la alin. (6), radiodifuzorii privați ale căror servicii de programe nu se regăsesc în procentul de 25% prevăzut la alin. (1) pot opta pentru distribuție contra cost la tarife de distribuție practicate în mod uzual de distribuitorul de servicii.” 

https://www.paginade...-aleph-20772186

Edited by IceCoolExtreme, 12 July 2022 - 13:34.


#1695
Alex-gorj

Alex-gorj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 16.03.2022
Asta ce spui tu se aplică de anul viitor odată cu viitoarea listă must carry. Nu vezi că Digi nu retransmite în grila digitală nici măcar acum cele 2 locale și 2 regionale în multe județe din țară. Oricum legea nu e pt Digi care oricum face ce vrea  .

#1696
BogdanI33

BogdanI33

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 03.01.2019
NU!
Asta înseamnă că orice post nou înființat care vrea în must-carry anul viitor (nu cer bani cabliștilor pentru distribuție) va fi preluat obligatoriu de toți cabliștii din ziua începerii emisiei până la anunțarea noii liste must-carry de anul viitor.
Pe lângă must-carry vom avea și mai multe canale de duzină conform noii legi.
Toți vor fi obligați să preia Info TV România, Profi 24 TV și Job TV (dacă obțin licență națională)...plus altele care vor fi lansate curând, Melos TV, Zoom TV, Lifestyle TV, Simfonica, etc.

#1697
Zygoth

Zygoth

    specimen

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,081
  • Înscris: 29.04.2006
Ce mizerie. Solutia e decablarea.

#1698
jytouip

jytouip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 695
  • Înscris: 18.07.2019
O Tâmpenie de lege

#1699
donmarinica

donmarinica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,472
  • Înscris: 17.06.2007
De ce o tâmpenie de lege? Posturile nou înființate vor fi nevoite să transmită emisiuni de calitate sau să vină cu ceva nou, altfel zboară din grila într-un an de zile.

#1700
Zygoth

Zygoth

    specimen

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,081
  • Înscris: 29.04.2006
Nu este deloc in regula sa obligi un operator, oricare ar fi acela, sa retransmita tot felul de servicii media. Insusi conceptul de must carry este o aberatie. Ok, sunt de acord cu canalele publice si vreo doua exceptii justificate temeinic, dar sa faci tot felul de liste cu zeci de canale, dintre care majoritatea starvuri, si mai nou sa obligi sa intre chiar orice mizerie noua de "televiziune", majoritatea fara sens, niste investitii minime, transmise din nu stiu ce garsoniere, cu tot felul de balarii de programe, multe dintre ele niste conserve politice si calitate execrabila, atat de productie cat si tehnica.
S-a ajuns la tot felul de aberatii sa mi se bage obligatoriu in abonament tot felul de canale de teleshopping, habotnice, unele chiar care promoveaza teorii ale conspiratiei. Eu refuz toate aceste laturi. Nu pe banii mei.

#1701
donmarinica

donmarinica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,472
  • Înscris: 17.06.2007
Cu tot respectul, nu este obligatoriu să le urmărești, exista opțiunea DELETE de pe telecomandă, le ascunzi pur și simplu, eu asa fac cu dublurile SD. Referitor la starvuri, ele se selectează singure, se cern ca faina prin sită, anul următor cele mai de Doamne-ajută rămân în grilă prin must carry, celelalte dispar și mai mult ca sigur dau faliment. Nu cred că vreun patron media, oricât de mic ar fi, investește o sumă de bani, are șansa să fie preluat de operatorii de cablu și peste un an să se falimenteze singur. Eu asa vad lucrurile, este doar părerea mea, respect și părerile celorlalți colegi de forum.

Edited by donmarinica, 13 July 2022 - 18:52.


#1702
BogdanI33

BogdanI33

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 03.01.2019
Eu cred că după 1 an de măsurare a audienței, vor intra toate în must-carry...această listă se va mări de la an la an (nu scrie în nici o lege micșorarea numărului de canale din must-carry și nici numărul exact; să fie fără număr).
Au schimbat legea pentru a ieși CNA-ul bine din toată povestea.
Anii trecuți unele canale au intrat în must-carry după 2 zile de măsurătoare și astfel au intrat în must-carry de pe o poziție mai bună față de celelalte la care audiența s-a măsurat pe un an.
Unii intrau pe cablu, alții pe platforme mici de streaming (și practic erau defavorizate).
Acum toți vor fi pe cablu, la toți operatorii și audiența se va măsura în mod egal pentru toți.
După un an de măsurători se va face o medie și aceea va fi audiența reală prin care se va crea viitoarea listă must-carry.
Lista de anul viitor va fi, în sfârșit, una reală!
Radu Moraru a făcut scandal pe această temă la CNA; reprezentantul Emi TV la fel.
Și au dreptate!
În condițiile în care lista must-carry se mărește de la an la an este foarte importantă poziția pe care intri în această listă.
Operatorii sunt obligați să introducă 25% din numărul total de canale din grila de programe.
La o grilă cu 200 canale, 50 dintre acestea trebuie să fie din must-carry; dacă ești pe 51 în must-carry, practic ești degeaba în acea listă pentru că operatorii nu sunt obligați să te preia.
Aceasta este miza!
După părerea mea este o lege bună.

Edited by BogdanI33, 13 July 2022 - 19:45.


#1703
BAYMAX

BAYMAX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,065
  • Înscris: 08.11.2019
Mediacom TV a intrat pe Interlan.

#1704
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,839
  • Înscris: 06.11.2018

Veniturile din serviciile Vodafone România au scăzut cu aproape 3% în primul trimestru


Vodafone România a înregistrat o scadere a veniturilor sale în trimestrul din iunie, veniturile din servicii scăzând cu 2,7% anual, până la 186 milioane EUR.

Aceasta se compară cu o scădere de 1,8% în trimestrul precedent și cu o creștere de 0,8% în perioada anului precedent.

Baza de clienți de telefonie mobilă a crescut ușor pe o bază anuală, la 9,646 milioane, iar clienții de bandă largă fixă au crescut la 710.000 de la 686.000 cu un an în urmă. ARPU mobil a scăzut la 4,6 EUR de la 4,8 EUR în același trimestru a anului trecut.

Pe o bază secvențială, Vodafone România a înregistrat o creștere îmbunătățită a clienților, câștigând 56.000 de abonați postplătiți și 147.000 de linii preplătite.

Adăugările nete pe piața fixă au ajuns la 11.000, față de o pierdere de 18.000 de abonați în aceeași perioadă cu un an în urmă. Traficul de date mobile a crescut cu 23% față de anul precedent.


Sursa: https://www.telecomp...-in-q1--1432060

Orange România face primul pas spre fuziunea cu fostul Telekom România Communications


Orange România, liderul local al pieței de telecomunicații, vrea să preia prin fuziune Orange Oro Holding, societate înregistrată în Cipru, care deține 54,01% din acțiunile Orange România Communications (fostul Telekom România Communications). Recent, Profit.ro a anunțat că Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) intenționează să cumpere servicii de consultanță și de informare juridică în procesul de fuziune dintre Orange România Communications și Orange România, în scopul elaborării unei strategii de răspuns și de identificare a opțiunilor pe care le are în calitate de acționar minoritar semnificativ, astfel încât să își protejeze interesele și să maximizeze rezultatele obținute în urma procesului de integrare și fuziune.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Orange România este asociatul unic al Orange Oro (Cyprus) Holding.


Orange România Communications este controlată de Orange Oro (Cyprus) Holding - 54,010282% și MCID - 45,989718%, potrivit datelor termene.ro.

"Fuziunea transfrontalieră dintre Orange România și Orange Oro (Cyprus) Holding face parte din strategia de reorganizare a grupului Orange, ca urmare a achiziționării Orange Oro (Cyprus) Holding de către Orange România.

Principalele motive pentru restructurare sunt:
  • a) fuziunea face parte dintr-un proces mai larg de reorganizare la nivelul grupului Orange, în vederea centralizării activităților operaționale ale grupului Orange în regiunea europeană;
  • b) având în vedere că Orange Oro (Cyprus) Holding este o societate de tip holding, care deține acțiuni la Orange România Communications (...), fuziunea va asigura o gestionare mai eficientă de către Orange România a Orange România Communications prin plasarea Orange Romania ca acționar direct al Orange Romania Communications;
  • c) procesul de restructurare va reduce costurile administrative legate de funcționarea Orange Oro (Cyprus) Holding și va simplifica structura corporativă a grupului;
  • d) simplificarea procesului de aprobare a guvernanței corporative la nivelul societăților care fuzionează;
  • e) simplificarea procedurilor de raportare contabilă și financiară utilizate atât față de autorități, cât și față de acționarii grupului. În urma fuziunii prin absorbție, cele două societăți vor beneficia de management, organizare și administrare unitară, asigurând astfel condițiile pentru o administrare mai eficientă a patrimoniului rezultat din fuziune și pentru adoptarea unei strategii comerciale unice", se arată în proiectul de fuziune transfrontalieră.
Orange România este controlată de Atlas Services Belgium - 99,2% și Radcom Inv - 0,8%. Asociații Radcom Inv sunt Liliana Monica Dogaru - 50% și Computerland Romania - 50%, societate deținută integral de omul de afaceri Nicolae Badea.

Profit.ro a anunțat, la începutul anului 2020, că Radcom, societate care deține o participație de 0,8% din Orange România, se va diviza și va transfera către o altă firmă, Radcom Inv, activitatea de gestiune a investițiilor în companiile operaționale din grup și eventualele retrageri din acționariatul acestora.

Orange România Communications (fostul Telekom Communications România, fost Romtelecom) a revenit pe minus în exercițiul financiar aferent anului 2021, pierderea netă atingând 361,1 milioane de lei, de la un profit net de 148,9 milioane de lei în 2020.

Afacerile companiei au scăzut anul trecut cu 10,3%, la 2,63 miliarde de lei.

Datoriile totale au cunoscut un regres de 25,5%, de la 1,37 miliarde de lei la 1,02 miliarde de lei. De asemenea, creanțele operatorului au coborât cu 29%, la 658,76 milioane de lei.

Numărul mediu de salariați în 2021 a fost de 3.090, inferior anului 2020 cu 9,1%.


În luna noiembrie 2021, Telekom Romania Communications și Orange au ajuns la o înțelegere pentru preluarea operațiunilor aferente rețelelor fixe de către grupul francez, confirmând informațiile anunțate de Profit.ro.

Prețul de achiziție, de 295,6 milioane euro - sau 268 milioane euro fără datorii – a oferit companiei preluate o valoare implicită de 497 milioane de euro.

Ulterior, grupul francez Orange cere o rambursare parțială din costul achiziției rețelelor fixe ale grupului Telekom România, de anul trecut, urmărind o reducere de 24 de milioane de euro.

Sursa: https://www.profit.r...ations-20785223

#1705
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,839
  • Înscris: 06.11.2018
Orange România: 1,5 milioane clienți tv la 30 iunie 2022

Grupul Orange anunță astăzi rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului 2022, disponibile la 30 iunie.

În intervalul aprilie – iunie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri* consolidată în valoare de 381 de milioane de euro**. Dinamica pieței în T2 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil ce a condus către stocuri scăzute, dar și de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminație. În primele șase luni din 2022 cifra de afaceri este de 766 de milioane de euro, anunță compania printr-un comunicat remis către HD Satelit România.

La 30 iunie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți***, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.

Rețea: mii de locuitori din rural au primit acces 4G

Pe parcursul trimestrului al doilea din 2022, peste 8.000 de locuitori din 21 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,41% din populație. În același timp, 262 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+, acoperirea atingând 74,19% din populație. În ceea ce privește rețeaua 5G, aceasta este disponibilă din luna iunie și în municipiul Bacău. Astfel, numărul orașelor în care clienții beneficiază astăzi de conectivitate Orange 5G ajunge la 18.

Orange Business Services: soluțiile de cloud și securitate cibernetică rămân cele mai cerute

Veniturile totale din servicii pentru companii au continuat să crească în al doilea trimestru din 2022, față de aceeași perioadă a anului trecut. Tendința a fost susținută de segmentul IT&C, prin evoluții pentru serviciile de securitate cibernetică și cloud.

Servicii digitale: funcționalități extra pentru canalele digitale și YOXO

În T2 2022 tendința de adopție a serviciilor digitale și a zonei de e-commerce rămâne constantă, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacții procesate digital înregistrând +25% față de perioada similară a anului trecut. Canalele de chatbot, Djingo, și voicebot, Djia, au fost din ce în ce mai solicitate de clienți în T2 2022, cu un număr sporit de conversații finalizate, dar și cu noi funcționalități lansate, precum roaming sau asistență în plasarea comenzilor online.

Din T2 2022, clienții YOXO au și mai multe beneficii în aplicația dedicată, precum lansarea magazinului online YOXO unde au la dispoziție telefoane, accesorii și obiecte conectate în magazin, fără contract și cu prețuri avantajoase. În plus, YOXO a demarat tot în T2 o campanie de conștientizare a impactului asupra mediului pe care îl au comportamentele digitale ale clienților și de promovare a unor acțiuni ce reduc acest impact.

”Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic și economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul și reziliența specifice industriei noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj atipic, am reușit să concretizăm multe dintre planurile începute, precum extinderea consistentă a rețelelor noastre, la care s-a adăugat și o nouă prezență 5G în zona de Nord-Est a țării, sau implementarea unor funcționalități suplimentare pentru canalele digitale și noile lansări YOXO, înregistrând și o creștere constantă în zona de B2B. Le mulțumesc echipelor Orange pentru implicarea și perseverența lor, care au asigurat performanța noastră în tot acest semestru”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

____________________________

* Începând cu 17.02.2022, ca urmare a achiziției a 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications, Orange România a schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru a se alinia la modelul grupului Orange și pentru a avea același referențial între Orange România – Orange Romania Communications.

** Perimetrul de consolidare al grupului de companii conține Orange România, Orange Romania Communications și Orange Money.

*** Clienții sunt considerați RGU – unități generatoare de venituri, iar baza de clienți este consolidată.

Sursa: https://www.hdsateli...clienti-tv.html

#1706
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,839
  • Înscris: 06.11.2018

Digi România: 5,3 milioane abonamente la televiziune, 4 milioane la internet fix și 4,5 milioane la telefonie mobilă


Digi Communications N.V. raportează o creștere robustă a bazei de utilizatori și a veniturilor în al doilea trimestru al anului 2022. Majorarea cu 19,1% a veniturilor în T2 se datorează creșterii continue înregistrate la nivel de Grup. Unitățile generatoare de venituri (RGU) și-au menținut cursul ascendent și au crescut cu 15,3% de la an la an, până la 19.4 milioane. Numărul utilizatorilor de telefonie mobilă din România a atins 4.5 milioane și a înregistrat un progress de 15,8%. Veniturile operațiunilor din Spania au crescut cu 39,2% față de anul anterior, până la 118.3 milioane de Euro. Grupul și-a extins operațiunile în Europa de Vest prin intrarea pe piața belgiană, anunța Digi printr-un comunicat remis către HD Satelit România.

Digi Communications N.V. raportează o accelerare a performanțelor financiare și operaționale în al doilea trimestru, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Veniturile consolidate ale Grupului au crescut cu 19,1% în T2 2022, ajungând la 370.4 milioane de Euro. EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 6,8% de la an la an, până la 120.5 milioane de Euro. EBITDA ajustată (excluzând IFRS 16) a progresat cu 10,4%, până la 100.9 milioane de Euro (informațiile comparative referitoare la rezultatele Grupului sunt prezentate doar pentru operațiunile continue și le exclud pe cele din Ungaria înregistrate în T2 2021).

În al doilea trimestru al acestui an, Grupul DIGI a menținut traiectoria de creștere a bazei de utilizatori, și a atins pragul de 19,4 milioane de RGU (+2.6 milioane de unități), prin oferirea de servicii performante și versatile clienților săi rezidențiali și corporate.

Operațiunile din România au înregistrat rezultate solide, atingând 14.7 milioane RGU, în creștere cu 9,6% de la an la an, cu o contribuție remarcabilă pe segmental serviciilor mobile și a celor fixe. Numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a crescut cu 15,8% în comparație cu aceeași perioadă a anului anterior, ajungând la 4,5 milioane. Totodată, ne-am menținut poziția de lider în ceea ce privește portabilitatea numerelor de telefonie mobilă. Pe segmentul serviciilor de internet fix, numărul utilizatorilor a crescut cu 11,9% și a atins un total de 4 milioane, iar al clienților Pay-TV a ajuns la 5,3 milioane.

Operațiunile din Spania se mențin, de asemenea, pe un trend ascendent. Veniturile s-au majorat cu 39,2% de la an la an, ajungând la 118.2 milioane de Euro, evoluție determinată de creșterea cu 29% a clienților de telefonie mobilă și cu 102% a celor de servicii fixe. De asemenea, numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a atins 3,4 milioane, iar al celor de internet fix 658.000. Operațiunile din Italia au înregistrat vânzări de 6,9 milioane de Euro, o creștere de 15% comparative cu T2 2021, în timp ce numărul de utilizatori de telefonie mobilă se ridică la 354.000.

În luna iunie, filiala românească RCS & RDS S.A., prin intermediul unui joint-venture cu Citymesh NV, parte a grupului Cegeka IT, a câștigat drepturile de utilizare a spectrului de frecvențe mobile, pentru un preț total de 114.330 milioane de Euro, în urma participării la o licitație organizată de Institutul Belgian pentru Servicii Poștale și Telecomunicații („BIPT").

Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications, a declarat: „Grupul DIGI a înregistrat rezultate solide în al doilea trimestru al anului 2022, cu performanțe pozitive obținute pe toate piețele în care activăm. Am continuat să ne extindem portofoliul de clienți și veniturile pe segmentele de servicii mobile și fixe, deși ne-am confruntat cu o situație economie delicată într-un context internațional incert.

Totodată, suntem încântați să începem un nou capitol în dezvoltarea noastră - deschiderea operațiunilor din Belgia în cadrul unui joint-venture cu Citymesh NV și ne propunem să aducem pe piața belgiană serviciile noastre atractive și competitive."

Raportul financiar poate fi consultat aici.

Despre Digi Communications N.V.

Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de telecomunicații RCS & RDS, liderul pieței de televiziune cu plată și servicii convergente de bandă largă din România, cu operațiuni în Spania, Italia și prezență în Portugalia și Belgia. Înființată în urmă cu mai bine de 28 de ani, compania operează în România o rețea extinsă și avansată de fibră optică. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și în cel al comunicațiilor mobile. De-a lungul timpului, acest avantaj competitiv a devenit un beneficiu pentru milioane de clienți, care au obținut acces mai rapid și mai accesibil la servicii de înaltă calitate.

Sursa: https://www.hdsateli...namente-la.html

#1707
streker

streker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 30.05.2013
Și Dacia vinde cele mai multe mașini în România. Asta nu înseamnă ca Dacia e cea mai buna mașina. Numai dacă te uiti la testele NCAP..


#1708
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,236
  • Înscris: 22.02.2017
Daca iti vine frontala poti sa ai tu orice ca tot ai belit o

#1709
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,839
  • Înscris: 06.11.2018
Prima Sport 5 a intrat pe interlan

#1710
novo_

novo_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,267
  • Înscris: 30.03.2019
Are ecran negru acum.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate