Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Info din zona mass-media audiovizuală și conexă.

- - - - -
  • Please log in to reply
1789 replies to this topic

#1675
novo_

novo_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,262
  • Înscris: 30.03.2019
Russia Today este interzis in Europa. Ramane de vazut ce se va intampla cu canalul TV.
La aceasta ora inca pot accesa rt.com fara vreun VPN.

https://www.hotnews....zise-europa.htm

#1676
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018
Deja a inceput oprirea lui, mie nu imi functioneaza https://www.rt.com/ pe Digi Fix.

La noi mai exista Russia Today HD dar doar la Ines.

#1677
novo_

novo_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,262
  • Înscris: 30.03.2019
Nu mai merge site-ul nici pe Vodafone mobil - din ce observ, blocarea s-a facut chiar de cei de la RT. Ma mir ca s-au conformat asa repede.

#1678
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,216
  • Înscris: 22.02.2017
Eu sunt pe Digi fix si merge bine mersi..

#1679
_Gaby_

_Gaby_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 15.11.2021
Eu am internet fix și mobil de la Orange.  Am încercat cu ambele , iar site-ul RT încă funcționează.

#1680
novo_

novo_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,262
  • Înscris: 30.03.2019
Acum merge iar si pe VDF mobil.

#1681
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018

Grupul Digi a avut venituri în creștere în 2021 ajungând la aproape 1,5 miliarde de euro


Veniturile Digi / RCS&RDS pentru anul încheiat la 31 decembrie 2021 au fost de 1.472,3 milioane de euro, comparativ cu 1.306,1 milioane de euro pentru anul încheiat la 31 decembrie 2020, reprezentând o creștere de 12,7%, din care veniturile din activitățile continue pentru anul încheiat la 31 decembrie 2021 au fost de 1.277 de milioane de euro, comparativ cu 1.106,6 milioane pentru anul încheiat la 31 decembrie 2020, reprezentând o creștere de 15,4%.

Generatorii de venit (RGU) au crescut de la 18,1 milioane (din care UGR pentru operațiunile continue erau 15,6 milioane) la 31 decembrie 2020, la 20,5 milioane (din care pentru operațiunile continue au fost 18,0 milioane) la 31 decembrie 2021 (o creștere globală de 13% și o creștere de 15% pentru operațiunile continue), principalii contribuitori la creștere fiind internetul fix și serviciile mobile din România, precum și serviciile mobile din Spania.

Cheltuielile totale de exploatare ale Digi pentru anul încheiat la 31 decembrie 2021 au fost de 1.310,3 milioane EUR, comparativ cu 1.136,1 milioane EUR pentru anul încheiat la 31 decembrie 2020, o creștere de 15,3%, din care cheltuielile de exploatare din operațiunile continue pentru anul încheiat la 31 decembrie 2021 au fost de 1.107,6 milioane EUR, comparativ cu 927,9 milioane EUR pentru anul încheiat la 31 decembrie 2020, reprezentând o creștere de 19,4%.

Cheltuielile de exploatare au crescut odată cu dezvoltarea afacerii, creșterile salariilor și ale cheltuielilor cu utilitățile pe parcursul anului.

Conducerea Grupului ia în considerare schimbarea politicii contabile pentru Imobilizări corporale de la modelul valorii juste la modelul costului istoric la 31 decembrie 2021. Impactul schimbării voluntare a politicii este încă în curs de analiză la momentul actual. Ca o consecință a schimbării, va avea un impact semnificativ asupra: Imobilizări corporale și capitaluri proprii recunoscute în situația poziției financiare la 31 decembrie 2021 și perioadele comparative, precum și la Cheltuieli preliminare cu amortizarea incluse în „Cheltuieli de exploatare” și cheltuieli preliminare cu impozitul amânat și impozitul pe profit recunoscute în Situația Consolidată a Profitului și Pierderilor la 31 decembrie 2021 și perioada comparativă.

Prin urmare, cheltuielile preliminare cu amortizarea incluse în „Cheltuielile de exploatare” prezentate mai sus pentru anul încheiat la 31 decembrie 2021 pot varia semnificativ în comparație cu rezultatele finale care vor fi incluse în Raportul anual pentru anul încheiat la 31 decembrie 2021.

La 3 ianuarie 2022, filiala din România a Companiei (RCS&RDS) și 4iG Plc. (4 iG Plc.), una dintre companiile lider ale pieței maghiare de IT și TIC, a încheiat cu succes tranzacția privind achiziția DIGI Tavkozlesi Szolgaltato Ltd. (Digi Ungaria) și a filialelor sale, Invitel Távközlési Zrt, Digi Infrastruktura Korlatolt Felelossegu Tarsasag și I TV Ltd de 4iG Plc („operațiunile din Ungaria”).

La 29 noiembrie 2021, părțile au încheiat contractul de vânzare-cumpărare privind achiziția de către 4iG Plc a pachetului de 100% deținut de RCS&RDS în principalul grup de telecomunicații și servicii media din Ungaria și cesiunea tuturor datoriilor Digi Hungary și ale filialelor sale către RCS. & RDS. Tranzacția a fost condiționată de îndeplinirea anumitor condiții, inclusiv de autorizarea autorității maghiare de concurență.

Ca urmare a îndeplinirii și/sau renunțării la condițiile stabilite de părți la încheierea contractului de vânzare cumpărare și aplicarea tuturor ajustărilor relevante, la data de 3 ianuarie 2022 RCS & RDS a primit un preț agregat de aproximativ 624,98 milioane EUR.

Compania și filialele sale („Grupul”) vor folosi această sumă pentru rambursarea datoriilor financiare ale Grupului, precum și pentru investiții ulterioare pe piețele lor de operațiuni și potențial noi piețe din Europa de Vest.
Conform cerințelor IFRS, în scopuri contabile, la 31 decembrie 2021 operațiunile din Ungaria vor fi prezentate în situațiile financiare consolidate ca o activitate întreruptă în 2021 (informațiile comparative referitoare la 2020 sunt prezentate pe o bază similară).

După primirea prețului de vânzare al operațiunilor din Ungaria, în ianuarie 2022, Grupul a efectuat o rambursare parțială a datoriei financiare a Grupului în valoare totală de 272 milioane EUR. Soldul restant al SFA 2020 și al facilităților pe termen scurt și de capital de lucru din România a fost rambursat.


Sursa: https://mediaexpres....e.aspx?id=19893

#1682
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018

Peste 3,4 milioane de numere portate în rețeaua Digi, în cei peste 13 ani de existență a serviciului


- DIGI rămâne principala alegere de portare a clienților, depășind pragul de 3,4 milioane de numere portate, de la înființarea serviciului de portabilitate și până în prezent;

- În primele trei luni ale anului, peste 180.000 de numere au fost portate în rețeaua mobilă și fixă DIGI;

- Pe segmentul portabilității în rețeaua mobilă, compania deține 60% din numărul de portări în primul trimestru din 2022, cu o medie lunară de peste 58.000.

DIGI anunță printr-un comunicat remis către HD Satelit România că este operatorul care și-a păstrat poziția de lider, încă de la lansarea portabilității, cu peste 3,4 milioane de numere de telefonie mobilă și fixă atrase în cei peste 13 ani de existență a serviciului de portabilitate, potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), prelucrate de companie.

În primele trei luni din 2022, DIGI a depășit 180.000 de numere de telefon portate, din care peste 174.500 în rețeaua mobilă și peste 6.300 în rețeaua fixă. În luna martie, peste 66.000 de utilizatori au ales, prin portare, rețeaua mobilă și fixă DIGI.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2021 (ianuarie - martie), DIGI a atras cu 22,8% mai multe numere de telefonie fixă și mobilă și cu 27,2% mai multe numere mobile decât în primele trei luni ale anului anterior.

În noiembrie 2021, compania a câștigat drepturile de utilizare pentru spectrul în benzile de 800 MHz și 2600 MHz FDD și TDD, în urma licitației organizate de ANCOM pentru alocarea unor noi frecvențe pentru comunicații mobile de bandă largă. În acest fel, DIGI și-a maximizat portofoliul deținut, astfel încât să dezvolte și să extindă în continuare capacitatea rețelei mobile, scopul final fiind acela de a le oferi clienților servicii de calitate și tehnologie de ultimă generație.

Compania își continuă strategia de a le oferi abonaților săi cele mai bune servicii de comunicații, la cele mai avantajoase prețuri de pe piață și, de aceea, investește constant în infrastructură pentru a crește permanent calitatea acestora.

În prezent, rețeaua mobilă are acoperire outdoor de peste 99,5% din populația României.

În plus, încă din 2019, DIGI a lansat serviciul 5G, care  este disponibil, în prezent, în București, în alte 13 localități din țară, dar și în zone cu mobilitate ridicată, precum Valea Prahovei.

Despre Grupul DIGI| RCS & RDS

DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni în Spania, Italia și Portugalia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Grupul DIGI pune la dispoziția abonaților săi și o ofertă complexă de conținuturi trans-media, prin intermediul diviziei media care cuprinde: televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3, 4, Digi4K, Film Now (pay-TV), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, PROFM, Dance FM, Chill FM și serviciul de content Digi Online.

Sursa: https://www.hdsateli...portate-in.html

#1683
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018

Numărul de abonați Orange România la 31 martie 2022: 1,5 milioane clienți la tv cablu si satelit, 1,32 la milioane internet și 10,5 milioane la servicii mobile


Grupul Orange anunță astăzi printr-un comunicat remis către HD Satelit România rezultatele financiare* pentru primul trimestrul al anului 2022, disponibile la 31 martie.

În intervalul ianuarie – martie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 384 de milioane de euro**. Dinamica pieței în T1 2022 este reflectată de creșterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor, dar și de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminație.

La 31 martie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,5 milioane de clienți***, servicii fixe în bandă largă către 1,32 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.

Pentru Orange în România, trimestrul întâi a fost marcat de finalizarea tranziției Orange Romania Communications**** către brandul Orange și de lansarea primei oferte comune de servicii fix-mobil destinată tuturor clienților Orange și Orange Romania Communications. Cele două companii continuă să funcționeze ca două entități juridice separate.

Rețea – 11.000 de locuitori din rural au primit acces 4G

Pe parcursul T1 2022, peste 11.000 de locuitori din 50 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,38% din populație, în timp ce 89 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+, procentul de acoperire atingând 72,48% din populație. În ceea ce privește rețeaua 5G, aceasta este disponibilă astăzi clienților din 17 orașe. Tot în acest trimestru, capacitățile 5G au fost testate cu succes în premieră în laboratorul 5G Orange din România, unde a fost realizat primul apel de date ce folosește nativ doar infrastructura 5G, respectiv rețeaua de tip StandAlone (5G SA), ceea ce permite uRLLC (Ultra-Reliable Low Latency Communications), oferind latență de sub 5ms și capacitate mare de transfer a datelor în partiții dedicate ale rețelei 5G.

Orange Business Services - Soluțiile de cloud și securitate cibernetică sunt cele mai cerute

Primul trimestru al anului 2022 a fost marcat de o creștere a veniturilor totale din servicii pentru companii față de aceeași perioadă a anului 2021, continuând tendința ultimilor ani. Segmentul  IT&C rămâne cel mai dinamic, cu creșteri semnificative în zona de securitate cibernetică și Cloud. La nivelul ultimelor 3 luni, veniturile din servicii mobile au fost în creștere, completând celelalte verticale în ascensiune, în contextul extinderii conceptului de birou de oriunde.

Servicii digitale: bază în creștere de 3 ori pentru YOXO

În T1 2022, YOXO, abonamentul 100% digital, la preț minimal și fără limite contractuale, a ajuns la o bază de clienți de aproape 3 ori mai mare față de aceeași perioadă a anului precedent. Creșterea se datorează în mod special caracteristicilor acestui produs inovator, accesibil și flexibil, administrat direct de pe telefonul mobil.

Nivelul de utilizare a serviciului My Orange și numărul clienților care au optat pentru zona de e-commerce și servicii digitale au continuat să crească în T1 2022. Această tendință a fost susținută de ofertele digitale exclusive, cât și de funcționalitățile îmbunătățite în aplicație pentru tranzacțiile procesate digital. O creștere semnificativă au avut-o și canalele de chat bot, Djingo, respectiv voice bot, Djia. Numărul de conversații cu Djingo a crescut în T1 2022 cu 40% față de T1 2021, în timp ce jumătate de milion de clienți au discutat în primul trimestru al anului cu Djia.

”Intens poate fi cuvântul care descrie cel mai bine aceste prime 3 luni ale lui 2022, un trimestru în care eforturile noastre au fost îndreptate și mai puternic către clienți, într-o reală tornadă operațională provocată de contextul socio-economic dificil și de criza politico-militară și umanitară dată de războiul din Ucraina. Un astfel de efort a fost continuitatea comunicării cu Ucraina, pe fondul preocupării noastre de a ține oamenii aproape, conectați, și al responsabilității Orange față de societate. În cel mai scurt timp, ne-am mobilizat și am venit în sprijinul tuturor celor afectați de criza din Ucraina cu soluții urgente pentru a-i ajuta să comunice ușor cu cei apropiați și să aibă acces rapid la informație, demonstrând, astfel, solidaritatea noastră față de poporul ucrainean.

În pofida provocărilor, rezultatele noastre sunt pozitive și ne confirmă faptul că produsele și serviciile Orange posedă cel mai înalt nivel de calitate. Cele două mari milestones pentru noi, schimbarea numelui operatorului Telekom Romania Communications în Orange Romania Communications și finalizarea tranziției sale către brandul Orange, încununate de prima ofertă comună de servicii fix-mobil pentru toți clienții Orange, au fost dublate de alte realizări importante. Printre acestea se află furnizarea accesului la conectivitate către noi clienți, fructificarea de către Orange Business Services a dinamismului zonei de IT&C, cât și interactivitatea și accesibilitatea serviciilor digitale, segment mult apreciat de utilizatori.

Felicit din nou marea echipă Orange care ne-a arătat în aceste vremuri dificile că dispune de resurse uriașe de operativitate și empatie, consolidând poziția și numele Orange pe piața locală de telecomunicații”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
_______________
* Începând cu 17.02.2022, ca urmare a achiziției a 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications, Orange România a schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru a se alinia la modelul grupului Orange și pentru a avea același referențial între Orange România – Orange Romania Communications.

** Perimetrul de consolidare al grupului de companii conține Orange România, Orange Romania Communications și Orange Money.

*** Clienții sunt considerați RGU – unități generatoare de venituri, iar baza de clienți este consolidată.

**** Denumită anterior Telekom Romania Communications.

Sursa: https://www.hdsateli...ania-la-31.html

#1684
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018
CommScope va implementa decodorul video digital 4K UHD Hibrid DVB-C și IP pentru Orange Moldova. Operatorul plănuiește să îmbine serviciile TV DVB-C cu streaming OTT. https://www.broadban...ops-to-moldova/

Edited by IceCoolExtreme, 30 April 2022 - 00:23.


#1685
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018
Cea mai mare realizare este însă creșterea majoră a EBITDA în primul trimestru al anului, la 11,7 milioane de euro, sub aceeași referință de raportare, alimentată de două realizări: pe de o parte, creșterea bazei totale de clienți și, pe de altă parte, de reducerea consistentă a costurilor directe cu 28,6%.

Baza totală de clienți a Telekom Mobile a crescut cu 7,6% în T1 2022 față de T1 2021, până la 3,82 milioane. Din acest total, 1,75 milioane au fost abonați (în creștere cu 5,1% de la an la an, al optulea trimestru consecutiv) și 2,07 milioane au fost utilizatori prepaid (în creștere cu 9,8% de la an la an, pentru al treilea trimestru consecutiv).

https://www.economic...-7_583106.html/

#1686
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018

Numărul de abonați Digi la 31 martie 2022


Digi Communications N.V. raportează o creștere accelerată a veniturilor în primul trimestru al anului 2022:

- Dinamica din primul trimestru a fost remarcabilă, cu o creștere de 21% a veniturilor față de anul precedent, din operațiunile continue.

- Pe baza rezultatelor operaționale solide, EBITDA ajustată (excluzând impactul IFRS 16) a atins 105 milioane de euro.

- Traiectorie de creștere continuă pentru unitățile generatoare de venituri (RGU), cu un avans de 15,2% de la an la an.

- Veniturile operațiunilor din Spania au crescut cu 42,3% față de același interval al anului trecut.

- Vânzarea operațiunilor din Ungaria a fost finalizată în ianuarie 2022.

Digi Communications N.V. anunță printr-un comunicat remis catre HD Satelit România că și-a depășit performanțele financiare și operaționale în primul trimestru, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Veniturile consolidate ale Grupului, din operațiunile continue, au crescut cu 21% în primul trimestru al acestui an, ajungând la 361 milioane de euro. EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 9,5% de la an la an, până la 124 milioane de euro. EBITDA ajustată (excluzând IFRS 16) a crescut cu 6,1%, până la 105 milioane de euro.

În ianuarie 2022, Grupul a finalizat cu succes tranzacția privind vânzarea operațiunilor sale din Ungaria, pentru o valoare totală de 625 milioane de euro.

În primele trei luni ale acestui an, DIGI și-a mărit portofoliul de servicii cu 2,5 milioane de unități, ajungând la 18,7 milioane de RGU, oferind servicii complete, adaptate clienților săi rezidențiali și de afaceri.

Pe piața sa de origine, DIGI se bucură de un trimestru de creștere substanțială a numărului de clienți. România a înregistrat 14,4 milioane de RGU, ceea ce reprezintă un progres de 9,5%, de la an la an. Majorarea a fost susținută atât de serviciile mobile, cât și de cele de bandă largă, care au contribuit împreună cu 79% la creșterea totală. În România, DIGI și-a menținut poziția de lider în rândul operatorilor de telecomunicații, în ceea ce privește portabilitatea mobilă și fixă, adăugând peste 180.000 de numere în T1 2022 și depășind 3,4 milioane de numere portate de la lansarea serviciului de portabilitate (octombrie 2008).

Veniturile operațiunilor din Spania au atins 111 milioane de euro, reprezentând o creștere de 42% față de anul precedent, determinată de majorarea cu 29% a numărului de utilizatori de telefonie mobilă. Totodată, progresul este și rezultatul creșterii numărului de clienți de internet, cu mai mult decât dublul valorii înregistrate în T1 2021. Utilizatorii de telefonie mobilă au însumat 3,2 milioane, în timp ce numărul celor de bandă largă a ajuns la 575.000.

Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications, a declarat: „DIGI a înregistrat încă o performanță solidă a veniturilor în primul trimestru din 2022. Ca urmare a vânzării cu succes a operațiunilor noastre din Ungaria, ne-am concentrat eforturile pe piețele tradiționale: România, Spania și Italia. Totodată, analizăm alte oportunități de extindere. Suntem recunoscători clienților noștri pentru încrederea lor neîntreruptă și ne menținem angajamentul de a oferi, în continuare, servicii remarcabile. De asemenea, aș dori să îmi exprim profunda recunoștință față de colegii noștri, pentru obținerea acestor rezultate remarcabile”.

Indicatori comerciali în funcție de țară (RGU)

România


Pay-TV

T1 22: 5.185.000

T1 21: 4.870.000

Variație (%): 6,5%


Broadband

T1 22: 3.875.000

T1 21: 3.440.000

Variație (%): 12,6%


Servicii mobile

T1 22:  4.348.000

T1 21: 3.796.000

Variație (%): 14,5%


Telefonie fixă

T1 22: 969.000

T1 21: 1.027.000

Variație (%): -5,6%


Spania


Servicii mobile

T1 22: 3.210.000

T1 21: 2.496.000

Variație (%): 28,6%


Broadband

T1 22: 575.000

T1 21: 249.000

Variație (%): 130,9%


Telefonie fixă

T1 22: 196.000

T1 21: 86.000

Variație (%): 127,9%




Italia

Servicii mobile

T1 22: 341.000

T1 21: 268.000

Variație (%): 27,2%





TOTAL

T1 22: 18.699.000

T1 21: 16.232.000

Variație (%): 15,2%


Raportul financiar poate fi consultat aici.

Despre Digi Communications N.V.

Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de telecomunicații RCS & RDS, liderul pieței de televiziune cu plată și servicii convergente de bandă largă din România, cu operațiuni în Spania, Italia și prezență în Portugalia. Înființată în urmă cu mai bine de 28 de ani, compania operează în România o rețea extinsă și avansată de fibră optică. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și în cel al comunicațiilor mobile. De-a lungul timpului, acest avantaj competitiv a devenit un beneficiu pentru milioane de clienți, care au obținut acces mai rapid și mai accesibil la servicii de înaltă calitate.

Sursa: https://www.hdsateli...-in-primul.html

#1687
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018

7,8 milioane abonamente la servicii tv în România: migrare de la serviciile tv prin satelit către cele prin cablu


În a doua jumătate a lui 2021 a fost depășit pragul de 6 milioane conexiuni la internetul fix, ceea ce înseamnă că trei sferturi din gospodării beneficiau de internet fix, la finalul anului. Din cele 410.000 conexiuni noi în 2021, activarea a 250.000 conexiuni în rural a dus penetrarea la 64% din gospodării, comparativ cu 81% în urban, conform raportului de date statistice pentru anul 2021, publicat astăzi de ANCOM, anunță autoritatea printr-un comunicat remis către HD Satelit România.

Iată câteva dintre cele mai relevante informații cuprinse în raport:

Indicatorii statistici ce caracterizează evoluția pieței de comunicații electronice în anul 2021 evidențiază o creștere de 32% a traficului de internet mobil, în timp ce traficul de internet fix a înregistrat o creștere de 16%.

Internet fix

6,1 milioane de conexiuni la internet fix la sfârșitul anului 2021 (+7% anual), dintre care 85% (adică 5,2 milioane, în creștere anuală cu 15%) reprezentau conexiuni de foarte mare viteză (peste 100 Mbps). În mediul rural, creșterea conexiunilor de foarte mare viteză a fost de 35%;

Traficul de internet fix și-a domolit creșterea, ajungând la aproape 12 mii PB (+16% în 2021, comparativ cu creșterea excepțională de +51% din anul 2020), astfel că traficul mediu lunar de internet fix/locuitor a fost de 52 GB/lună;

În urban, 9 din 10 conexiuni sunt de peste 100 Mbps, proporția fiind de 8 din 10 în rural;

În funcție de numărul de conexiuni la internet fix înregistrate la sfârșitul anului 2021, RCS&RDS avea o cotă de piață de 63%, grupul Orange 23%, ceilalți furnizori însumând 14%.

Internet mobil

La finalul lui 2021 existau 21,2 milioane de conexiuni active la internet mobil (+4%), 74% dintre acestea fiind conexiuni 4G sau 5G (15,6 milioane, în creștere cu 15%);

Traficul de internet mobil a ajuns la 1,5 mii PB, în creștere cu 32% față de 2020, astfel că traficul mediu a ajuns la 6,5 GB/lună/locuitor;

În funcție de numărul de conexiuni active la internet mobil de la finalul anului 2021, grupul Orange avea o cotă de piață de 43%, Vodafone 24%, ceilalți furnizori însumând 33%.

Telefonie mobilă

22,9 milioane de cartele SIM active de telefonie mobilă, dintre care 62% pe bază de abonament și 38% pe bază de cartele preplătite;

Numărul cartelelor SIM preplătite de telefonie mobilă active a înregistrat o scădere anuală de 3%, în timp ce numărul de cartele SIM cu abonament a crescut cu 4%;

După creșterea excepțională din anul 2020 (+8%), traficul de voce din rețelele mobile și-a reluat tendința de scădere: în 2021 a scăzut cu 4%;

Traficul mediu de telefonie mobilă efectuat de un locuitor a fost de 4 ore și 57 minute/lună, respectiv de 23 SMS-uri/lună;

În funcție de numărul de cartele SIM active la sfârșitul anului 2021, grupul Orange avea o cotă de piață de 41%, Vodafone 29%, ceilalți furnizori însumând 30%.

Televiziune

7,8 milioane de abonamente la servicii tv, tot mai mulți abonați înlocuind serviciile prin satelit/DTH (-17%, până la un total de 1,5 milioane) cu cele prin cablu (+6%, până la un total de 6,2 milioane);

În funcție de numărul total de abonați de la finalul anului 2021, RCS&RDS avea o cotă de piață de 65%, grupul Orange 19%, ceilalți furnizori însumând 16%.

Venituri din sectorul telecom

Veniturile din furnizarea de rețele și servicii de comunicații electronice au înregistrat o creștere anuală de 2%, depășind 17 miliarde de lei (3,5 miliarde de euro), cu o pondere în PIB de 1,45%;

Telefonia mobilă a generat 36% din totalul veniturilor telecom, internetul (fix și mobil) 33%, segmentul de retransmisie a programelor TV 15%, celelalte servicii însumând 16%;

În medie, venitul lunar din sectorul telecom a fost de 74 lei per locuitor, cu 2 lei mai mult decât media din 2020;

În funcție de veniturile obținute în 2021 din rețele și servicii de comunicații electronice, grupul Orange avea o cotă de piață de 40%, Vodafone 24%,
RCS&RDS 22%, ceilalți furnizori însumând 14%.

NB: Pentru tot anul 2021, utilizatorii, traficul și veniturile grupului Orange înseamnă Orange împreună cu fostul Telekom fix și NextGen.

Raportul de date statistice

Raportul de date statistice privind piața de comunicații electronice din România pentru anul 2021 este realizat de ANCOM pe baza datelor statistice raportate semestrial de furnizorii care au obligația de a transmite către ANCOM valorile indicatorilor corespunzători categoriilor de servicii conform Deciziei nr. 333/2013 și este disponibil aici.

Sursa: https://www.hdsateli...ervicii-tv.html

#1688
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018

Grupul DIGI, contribuție de 80 milioane de lei în luna mai la bugetul de stat


Grupul DIGI a virat 80 de milioane de lei în luna mai, către bugetul de stat, sumă ce reprezintă taxele și impozitele operațiunilor companiei de telecomunicații RCS & RDS și a tuturor entităților din Grup, active pe piața locală. În primele cinci luni ale acestui an, valoarea contribuțiilor subsidiarelor din România a atins 405 milioane de lei, anunță compania printr-un comunicat de presă remis către HD Satelit România.

În primul trimestru din 2022, veniturile operațiunilor din România au depășit 244 milioane de Euro, în creștere cu 13,27 % comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția s-a datorat majorării cu 9,5 % a bazei unităților generatoare de venituri, care a excedat 14,4 milioane de RGU. Serviciile mobile și cele de bandă largă au contribuit împreună cu 79 % la creșterea totală.

"DIGI aduce pe piața autohtonă servicii de telecomunicații fixe și mobile de cea mai bună calitate, la prețuri avantajoase, de care se bucură, de aproape trei decenii, milioane de abonați", mai arată compania în comunicatul de presă.

Sursa: https://www.hdsateli...0-milioane.html

#1689
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,797
  • Înscris: 06.11.2018

Google lansează în România Google News Showcase, un nou program dedicat industriei media


Google anunță lansarea în România a Google News Showcase, un produs și un program de licențiere dedicat redacțiilor de știri. În acest sens, Google a semnat parteneriate cu 16 publicații din România, urmărite de oameni din toată țara (mass-media națională, agenții de știri și radiodifuzori), precizează reprezentanții companiei printr-un comunicat remis către HD Satelit România.

Aceste publicații sunt, în ordine alfabetică: Adevarul.ro, Agerpres.ro, Descopera.ro, Digi24.ro, Edupedu.ro, G4Media.ro, Gandul.ro, HotNews.ro, iDevice.ro, mai.incet.cu.spamul.pe.scari.ro, News.ro, Newsweek.ro, Profit.ro, StartupCafe.ro, StirileProTV.ro și Wall-Street.ro. Google va continua să extindă colaborarea pe platforma Google News Showcase cu alte redacții.

Prin News Showcase, publisherii vor avea acces la o serie variată de paneluri prin care să ofere mai mult context știrilor și să adauge articole conexe, cronologie și multe altele. Noile paneluri îi vor ajuta pe publisheri pentru a-și face conținutul mai vizibili pentru cititori. Panelurile News Showcase vor apărea în Google News și Google Discover (pe mobil și desktop) și vor direcționa cititorii către articolele de pe pagina publisherului. Mai mult, publicațiile partenere vor primi plăți lunare de la Google pentru drepturile de licențiere ce vizează conținutul pe care-l furnizează în News Showcase.

„Suntem bucuroși pentru semnarea acestui parteneriat cu Google News Showcase, pe care îl vedem ca un nou mod de a furniza publicului conținut original, de încredere și verificat. ProTV Digital salută și încurajează orice tip de investiție în mass-media de calitate. Rămânem dedicați informării cititorilor și telespectatorilor, pe cât mai multe platforme posibil. Investiția în știri de încredere pentru publicul larg este unul dintre cele mai importante angajamente pe termen lung ale noastre de până acum”, a declarat Andrei Bereanda, Head of Digital ProTV, televiziune care deține stirileprotv.ro.

„Vom utiliza noul News Showcase pentru două proiecte editoriale: Hotnews.ro, cea mai importantă publicație a grupului, și StartupCase.ro, site-ul de educație antreprenorială. Chiar dacă cele două publicații sunt diferite în termeni de trafic și audiență, ni se pare utilă ideea de a utiliza un canal dedicat de distribuție a știrilor pe dispozitive mobile - Google News - pentru a furniza articole selectate de către editorii noștri de știri”, a explicat Clarice Dinu, redactor șef Hotnews.

„Suntem încântați că experiența și autoritatea noastră editorială pot fi transpuse într-o experiență vizuală modernă precum Google News Showcase. Wall-Street.ro se bucură că este partener în lansarea acestui produs în România și suntem mândri că am fost selectați ca una dintre primele publicații de știri care să furnizeze zilnic conținut de calitate. Anticipăm că participarea în Google News Showcase va aduce o creștere a traficului către pagina noastră, va impulsiona interacțiunea cu utilizatorii și ne va ajuta să fim mai aproape de cititorii noștri”, a adăugat Alina Gheorghiescu, Digital Marketing Manager Wall-Street.

De la lansarea din octombrie 2020 a News Showcase, Google a semnat parteneriate cu mai mult de 1500 de publicații de știri din toată lumea. Google News Showcase a fost lansat până acum în 16 țări (India, Japonia, Germania, Portugalia, Brazilia, Austria, Marea Britanie, Australia, Cehia, Italia, Columbia, Argentina, Canada, Irlanda, Slovacia, Polonia), iar acum și în România.

Google News Showcase este cea mai recentă inițiativă a companiei de susținere a jurnalismului și a întregului ecosistem media. Astfel, cu ajutorul Google News, Top Stories și Search, Google ajută oamenii să găsească știrile căutate, iar editorii să ajungă mai ușor la cititori.

Mai mult, Google investește în produse, finanțare și programe care să sprijine industria media. Acest efort include sprijinirea a 16 publisheri din România prin Fondul Digital News Innovation, cu un total de 1,8 milioane de dolari, precum și furnizarea de ajutor financiar în perioada pandemiei către 50 de publisheri, prin Journalism Emergency Relief Fund. Din 2015, Google a oferit programe de training pentru aproape 900 de jurnaliști din România, sprijinindu-i în a verifica, documenta și prezenta vizual mai bine articolele.

Sursa: https://www.hdsateli...oogle-news.html

#1690
-TINO-

-TINO-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,295
  • Înscris: 11.08.2019
mai.incet.cu.spamul.pe.scari.ro

Ce site mai e si asta? 😂😂😂😂😂

#1691
Gabrielrosca111

Gabrielrosca111

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 293
  • Înscris: 04.05.2014

 -TINO-, on 09 iunie 2022 - 18:20, said:

mai.incet.cu.spamul.pe.scari.ro

Ce site mai e si asta? ����������
Cred că este vorba despre „mobi-lissimo”.

Edited by Gabrielrosca111, 09 June 2022 - 18:23.


#1692
AndReW99

AndReW99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,405
  • Înscris: 15.07.2016
mobilissimo.ro

Edited by AndReW99, 09 June 2022 - 18:49.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate