Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Info din zona mass-media audiovizuală și conexă.

- - - - -
  • Please log in to reply
1789 replies to this topic

#1711
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

O nouă conexiune prin fibră optică între Europa de Vest și Europa Centrală și de Est


Unitatea de afaceri internațională a A1 Telekom Austria Group și Invitech ICT Services (Ungaria) au anunțat printr-un comunicat remis către HD Satelit România că au instalat cea mai directă și mai rapidă conexiune prin fibră între Viena și Budapesta. Dezvoltarea de succes a acestui proiect de modernizare a rețelei a fost rezultatul unei colaborări a celor două companii. Au fost implementate două rute complet diferite pentru a garanta cea mai sigură conectivitate între cele două capitale.


Prin această conexiune comună de fibră, A1 Telekom Austria Group își extinde deja rețeaua vastă de fibră din Europa. Cu PoP-uri în 47 de țări, A1 Group este unul dintre cei mai mari furnizori de astfel de servicii. Conexiunea suplimentară include interconectarea serviciilor Ethernet, VPN, Wavelength și IPT și permite nu doar accelerarea, ci și maximizarea traficului de date și astfel creșterea prezenței companiei în Europa. Așadar, A1 și Invitech pot oferi acum o conexiune proprie de servicii de rețea de mare capacitate între Viena și Budapesta.

„Serviciile și produsele noastre se bazează pe structura noastră paneuropeană, a A1 Telekom Austria Group, pe infrastructura filialelor noastre din șapte țări din ECE și pe diverse parteneriate stabilite cu alți furnizori de telecomunicații. Astfel, o extindere continuă a coloanei noastre de transport de date este o necesitate absolută. Doar o infrastructură de top are a rezultat mai multe servicii, precum și satisfacția și loialitatea clienților noștri”, a precizat Judit Albers, Director Afaceri Internaționale la A1 Telekom Austria Group.

Cu acest proiect, echipa de afaceri internaționale a Grupului A1 extinde parteneriatul de lungă durată cu Invitech, un partener de top pe piața maghiară a furnizorilor de servicii de telecomunicații integrate și IT. Această nouă rută asigură cea mai scurtă și mai sigură conexiune pe acest segment între marginea Europei de Vest și Europa Centrală și de Est.

„Suntem mândri că prin această nouă rețea de fibră, de mare capacitate, Invitech poate îmbunătăți în continuare calitatea serviciilor oferite clienților noștri și poate oferi o soluție unică pentru viitoarele nevoi de tranzit din regiune. Cred cu tărie că prezența noastră pe termen lung ca furnizor de servicii de rețea de încredere pe piața maghiară și cooperarea cu A1 Telekom Austria Group ne transformă în opțiunea principală pentru nevoile regionale și garantează o experiență de cea mai bună calitate pentru clienți”, a precizat Albert Kis, director de operațiuni, servicii de infrastructură și de transport la Invitech.


Despre Invitech

Invitech are o rețea de peste 11.000 km, foarte securizată, în principal de-a lungul liniei feroviare principale a Ungariei și este situată în inima ECE, cu 11 transbordări către țările învecinate. Invitech garantează opțiuni de rutare de tranzit prin fibră fără întreruperi în Ungaria și oferă o capacitate de centru de date de peste 3.500 metri pătrați, parte din aceasta cu certificare TIER-III. Rețeaua operatorilor majori din Ungaria se bazează pe infrastructura Invitech. Invitech este membru al grupului 4iG.

Sursa: https://www.hdsateli...bra-optica.html

#1712
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

SES a lansat o platformă DVB-S2X, dedicată pentru transmisii sportive prin satelit


Baza de clienți a SES pentru transmisiuni din lumea sportului, dar și a altor evenimente, este una în dezvoltare rapidă. Din aceste considerente, compania a decis să furnizeze aceste evenimente live interesante către ecranele din Europa și din regiunea MENA prin intermediul unei noi platforme de satelit a SES.

Noua platformă de distribuție dedicată sporturilor și evenimentelor oferă o acoperire cu semnal puternic în Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord și utilizează cea mai recentă modulare DVB-S2X, permițând deținătorilor de drepturi media și utilizatorilor autorizați de feed-uri să beneficieze de un randament ridicat, eficiență sporită a rețelei, flexibilitate și securitate.

Platforma va sprijini diverși clienți, inclusiv radiodifuzori, ligi sportive profesionale, asociații sportive naționale și internaționale, precum și deținători de drepturi sportive care transmit evenimente sportive majore ce au loc la nivel global, inclusiv sporturi de iarnă și cu motor.

Unul dintre primii clienți care a folosit noua platformă pentru sporturile cu motor din EMEA este WRC Promoter. Florian Ruth, Senior Director Content and Communication la WRC Promoter, a precizat: „Pe măsură ce crește numărul evenimentelor noastre, așteptăm cu nerăbdare să extindem parteneriatul cu SES ca distribuitor de conținut prin satelit și să utilizăm această nouă platformă pentru distribuția europeană și în MENA. Am avut o relație foarte bună în ultimii cinci ani, SES asigurându-ne că tot conținutul nostru ajunge la fanii sporturilor cu motor din regiune.”

Odată cu revenirea evenimentelor sportive, am observat o nevoie din ce în ce mai mare de a ne asigura că partenerii noștri sunt capabili să ofere fanilor conținutul sportiv live cheie, în mod fiabil și la cea mai înaltă calitate a imaginii. Este pentru prima dată când SES lansează o platformă dedicată conținutului de sport și evenimentelor în Europa și regiunea MENA, ceea ce ne afirmă angajamentul față de clienții și partenerii noștri ce transmit sport și evenimente. Această nouă platformă, împreună cu întreaga noastră flotă geostaționară, fibra și infrastructura IP, ne va permite să ajungem in continuare la cel mai larg public posibil”, a spus Michele Gosetti, șef de vânzări, sport și evenimente la SES.

Lider în transmisii din sport și alte evenimente, SES difuzează peste 700 de ore de sport premium în fiecare zi și colaborează cu peste 500 de clienți pentru transmisii sportive și alte evenimente. SES transmite o gamă largă de sporturi, de la fotbal profesionist masculin și feminin, fotbal american, tenis, golf și cricket, până la ciclism. Acestea includ meciuri pentru ligi de înalt profil, cum ar fi NFL, Premier League și Serie A feminină, dar și sporturi cu interes specializat, cum ar fi sporturile cu motor.

SES deține si operează, printre altele, sateliți foarte importanți pentru Europa, cum ar fi de exemplu sateliții Astra de la poziția orbitală 19,2 Grade Est.

Sursa: https://www.hdsateli...x-dedicata.html

#1713
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Orange România: 1,4 milioane clienți la TV cablu și satelit, 1,3 milioane clienți la internet fix, 10,4 milioane la servicii mobile


Grupul Orange anunță astăzi rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului 2022, disponibile la 30 septembrie, prezentate într-un comunicat remis către HD Satelit Romania. Astfel, în intervalul iulie – septembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri* consolidată în valoare de 403 milioane de euro**, în creștere cu 3,6% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primele nouă luni din 2022 cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii.

La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți***, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.

Rețea: conectivitatea 5G, în continuă expansiune

Și în acest trimestru Orange a continuat efortul de extindere a rețelei și de a le furniza clienților acces la tehnologii ce oferă conexiuni de mare viteză. În T3 2022, încă 26 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,49% din populație, iar 284 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+, cu viteze de download de până la 355,6 Mbps și de până la 47,5 Mbps pentru upload, acoperind 75,79% din populație. Din T3 rețeaua 5G e disponibilă și în Arad și Sibiu, iar numărul orașelor în care clienții beneficiază azi de conectivitate Orange 5G ajunge, astfel, la 20.

După ce în trimestrele anterioare calitatea rețelei Orange a fost analizată de auditori independenți și ai autorității naționale, în T3 Orange a primit certificarea auditorului european Systemics-PAB, fiind recunoscută drept cea mai bună rețea din România, cu cel mai mare punctaj pentru serviciile de voce mobilă și date mobile. Orange România s-a evidențiat și prin cea mai bună calitate a serviciilor VoLTE și cea mai mare viteză de transfer a datelor mobile, certificarea confirmând preocuparea constantă a companiei pentru menținerea unei calități ridicate a rețelei și serviciilor.

Responsabilitate socială: Orange continuă acțiunile de protejare a mediului

În ultimele 3 luni, Orange a intensificat eforturile de eficientizare a consumului de energie în infrastructura de telecomunicații, prin folosirea unor soluții de energie alternativă, precum panourile solare, achiziționarea și implementarea unor echipamente de tip LED și automatizarea sistemelor de iluminat.

Orange a continuat în T3 educarea publicului în vederea dezvoltării unui comportament responsabil de utilizare a tehnologiei și a dispozitivelor mobile, prin campania de conștientizare a programului ”Re” (Reparare, Reciclare, Recondiționare și Recumpărare). În urma acesteia, 67.000 de telefoane au fost colectate în magazinele Orange de la clienți, urmând să fie reintroduse în circulație.

Servicii digitale: trimestru plin de noutăți și funcționalități pentru toți clienții Orange

În septembrie, la un an de la achiziția Orange Romania Communications, My Orange a devenit aplicația pentru mobil comună pentru gestionarea serviciilor Orange România și Orange Romania Communications, utilizatorii beneficiind de o singură aplicație pentru accesarea contului și de o experiență unificată și optimizată de funcționare.

Ecosistemul YOXO, abonamentul 100% digital, care atrage din ce în ce mai mulți clienți, a lansat în T3 secțiunea YOXO Dealz. Aici se găsesc diverse beneficii din partea partenerilor, dar și resurse ori programe de fidelizare precum “Invită un prieten”.

Comunitatea Orange, unde se regăsesc pasionații de tehnologie, de produsele și de serviciile Orange, a lansat în acest trimestru o platformă cu multiple funcționalități. Acest upgrade confirmă omogenitatea și consistența celor peste 31.000 de membri, care se implică activ și responsabil în comunitate, susținându-se reciproc.

În ceea ce privește serviciile digitale financiare, Orange Money, în T3 numărul clienților noi care au venit din online a fost de 3 ori mai mare față de aceeași perioadă din 2021. În plus, s-a înregistrat o creștere de 48% a volumului tranzacțiilor pentru cardurile de debit și de credit, cu o preferință puternică pentru plățile online și contactless cu telefonul mobil.

”Trimestrul trei încheie o perioadă alertă și 9 luni pline de provocări, în care marcăm și un an de când facem echipă cu Orange Romania Communications. Trecem printr-un proces complex de transformare, într-un context economic dificil, însă reușim să aducem rezultate pozitive pentru a ajunge și mai aproape de ambiția noastră de a fi alegerea #1 de servicii convergente pentru business-uri & consumatori. Mă bucur că am reconfirmat calitatea rețelei Orange, care a fost din nou recunoscută ca cea mai bună rețea din România.

În același timp, ne concentrăm pe impactul pe care-l avem în societate și ne asigurăm că tot ceea ce facem contribuie la reducerea decalajului digital și a resurselor pe care le consumăm pentru a oferi servicii de telecomunicații la cele mai înalte standarde. Știu că echipele Orange sunt un motor puternic, cu care facem lucrurile să se întâmple, iar pentru asta le mulțumesc din nou foarte mult”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

* Începând cu 17.02.2022, ca urmare a achiziției a 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe Orange Romania Communications, Orange România a schimbat modelul de raportare a rezultatelor financiare, pentru a se alinia la modelul grupului Orange și pentru a avea același referențial între Orange România – Orange Romania Communications.

** Perimetrul de consolidare al grupului de companii conține Orange România, Orange Romania Communications și Orange Money.

*** Clienții sunt considerați RGU – unități generatoare de venituri, iar baza de clienți este consolidată.

Sursa: https://www.hdsateli...clienti-la.html

Edited by RODigitalum-megafanro, 27 October 2022 - 21:31.


#1714
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Cum arată cifrele după prima lună de Antena 3 CNN? Care au fost cele mai urmărite televiziuni din România, în prime-time. Pro TV, Antena 1 și Kanal D, în top.


Luna octombrie a adus creșteri în audiențele televiziunilor, însă nu la fel de consistente ca în septembrie, când vorbeam de plusuri de 200.000 - 250.000 de telespectatori.

Locul unu e de necontestat. Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune din România, cu peste 1,3 milioane de telespectatori, în prime-time. Nicio surpriză pentru pozițiile doi și trei, ocupate de Antena 1 și de Kanal D.

Octombrie a fost și prima lună plină de când avem Antena 3 CNN. Cum s-a descurcat? Cifrele au fost pe plus pe toate targeturile, național, urban, comercial. Chiar și așa, la nivel național și la orașe este încă în urma Romania TV.

Pe publicul cormercial urban, cu vârste între 21 și 54 de ani, televiziunea familiei Voiculescu a urcat chiar pe cinci (de pe șapte) și a trecut peste Digi24. De altfel, Antena 3 a fost singura dintre posturile de știri care au fost pe plus, în octombrie, pe publicul comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele lunii octombrie, în prime-time:

NAȚIONAL. Pro TV își menține poziția de lider de audiențe, cu peste 1,3 milioane de telespectatori, media în prime-time, în luna octombrie. Cifrele au fost în creștere față de septembrie, cu un plus de aproape 50.000 de persoane.

Locul doi este rezervat Antenei 1, cu o medie de 970.000 de telespectatori în prime-time. Și aici a fost o creștere consistentă, de 80.000 de telespectatori.

Kanal D a avut poziția a treia și a sărit de borna de 900.000 de telespectatori în octombrie. Mai exact, postul TV, care difuzează seriale turcești șase seri din șapte, a avut o medie de 930.000 de telespectatori. Un plus de peste 60.000 de persoane față de septembrie.

Creștere consistentă și la Digi Sport 1, care a urcat un loc în clasamentul audiențelor, pe șase, cu o medie de 230.000 de telespectatori.

Toamna a adus mai multă audiență și televiziunii Antena Stars. Postul a avut o medie de 163.000 de telespectatori în prime-time în octombrie, față de 124.000 în septembrie. În plus, televiziunea-tabloid a Antenei Group a urcat de pe poziția 10, pe 8.

TVR 1 și-a menținut poziția în audiențe, pe 12, însă a fost printre puținele televiziuni care au scăzut în audiențe. La fel și TVR 2.

Televiziunea Diva, care a început cu „tradiționalele” filme de Crăciun, a urcat un loc în audiențe și a câștigat telespectatori.

Cum au stat televiziunile de știri:
  • Romania TV - 383.000 de telespectatori (8.000 în plus față de septembrie)
  • Antena 3 CNN - 272.000 de telespectatori (plus de 36.000)
  • Digi24 - 111.000 de telespectatori (în scădere cu aproximativ 10.000)
  • Realitatea Plus - 106.000 de telespectatori (plus 2.000)
  • B1 TV - 47.000 de telespectatori (plus 7.000)
URBAN. Pro TV a avut o medie de 640.000 de telespectatori în mediul urban, luna trecută, cu peste 33.000 de persoane în plus față de septembrie.

Antena 1, de pe locul secund, a avut o medie de 490.000 de persoane, seară de seară.

Kanal D, cu serialele turcești, a avut o medie de aproape 450.000 de persoane, pe seară, în octombrie. Și aici creștere este de peste 30.000 de persoane.

Romania TV își menține poziția a patra în clasamentul audiențelor pe orașe, dar cu o ușoară scădere. Chiar și așa, se menține la distanță de următorul clasat, Antena 3 CNN.

Televiziunea condusă de Mihai Gâdea a avut luna trecută o medie de aproape 160.000 de persoane, cu 17.000 mai multe față de septembrie.

Și la orașe, Digi Sport 1 a sărit peste Happy Channel. Televiziunea de sport a câștigat aproape 30.000 de telespectatori, după media din prime-time.

Aproape la fel cât au câștigat Pro TV și Kanal D.

Cum au stat televiziunile de știri:
  • Romania TV - 204.000 de telespectatori (minus 7.000)
  • Antena 3 CNN - 157.000 de telespectatori (plus de 17.000)
  • Digi24 - 71.000 de telespectatori (minus 10.000)
  • Realitatea Plus - 61.000 de telespectatori (minus 1.000)
  • B1 TV - 22.000 de telespectatori (a stagnat)
COMERCIAL URBAN 21-54 ANI. Pro TV este lider și pe publicul tânăr cu peste 340.000 de telespectatori media în prime-time.

A fost la mai bine de 100.000 de persoane distanță de locul al doilea, ocupat de Antena 1, care a avut o medie de 230.000 de persoane.

Kanal D, de pe poziția a treia, a avut o medie de aproape 140.000 de persoane tinere, în prime-time, luna trecută.

Digi Sport 1 își menține poziția a patra, la fel ca în septembrie.

Interesantă este urcarea Antenei 3 CNN, care ia locul Digi24, pe poziția a cincea. De altfel, pe zona marilor televiziuni de știri, din cele cinci, doar Antena 3 CNN a crescut. A avut o medie de 34.000 de telespectatori pe publicul tânăr.

Sursa: https://www.paginade...ombrie-20907720

#1715
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Grupul DIGI, contribuție de 804 milioane de lei la bugetul de stat, în perioada ianuarie – octombrie 2022


Grupul DIGI a virat, în luna octombrie, către bugetul de stat, 80 milioane de lei, sumă ce reprezintă taxele și impozitele operațiunilor companiei de telecomunicații RCS & RDS și ale tuturor entităților din Grup, active pe piața locală. În total, valoarea contribuțiilor fiscale ale filialelor din România a depășit, în perioada ianuarie – octombrie, 804 milioane de lei, anunță compania printr-un comunicat de presă remis către HD Satelit România.

"Compania pune în practică o viziune de business bazată pe investiții durabile și tehnologii avansate, cu scopul de a satisface nevoile tot mai variate ale clienților. DIGI aduce pe piața autohtonă servicii de telecomunicații fixe și mobile de cea mai bună calitate, la prețuri avantajoase, de care se bucură, de aproape trei decenii, milioane de abonați", se mai precizează în comunicatul de presă.

Sursa: https://www.hdsateli...4-milioane.html

#1716
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018
Pe interlan au intrat: Atomic Academy SD/HD si Disco Mix HD.

#1717
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018
Pe interlan a intrat Prima News SD/HD.

#1718
violatimi

violatimi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 471
  • Înscris: 01.12.2011
Digi Mobil va închide complet rețeaua 3G
https://www.hdsateli...et-reteaua.html
La Timișoara sa închis luni 19 decembrie.

#1719
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Pământ contra acțiuni. Statul român pune la bătaie 32 de terenuri pentru a-și menține intactă participația la fostul Romtelecom într-o operațiune de majorare a capitalului social în care Orange a venit cu 0,84 mil. lei bani gheață


Statul român, reprezentat de Ministerul Digitalizării, a decis să pună la bătaie 32 de terenuri – evaluate la aproape 0,8 mil. lei pentru a-și menține intactă șarticipația la fosta companie Romtelecom în cadrul unei operațiuni de majorare a capitalului social unde noul acționar majoritar – grupul francez Orange – a venit cu bani cash, conform unei decizii luate de acționari în data de 24 noiembrie 2022 și publicate recent în Monitorul Oficial.

“La data de 24 noiembrie 2022, acționarii Orange Romania Communications - S.A., respectiv:

- ORANGE ORO (CYPRUS) HOLDING LTD, deținând 54,0102822767% din numărul de voturi, reprezentată prin dl Marius- Cristian Bârlădeanu și MINISTERUL CERCETĂRII, INOVĂRII ȘI DIGITALIZĂRII, deținând 45,9897177233% din numărul de voturi, reprezentat prin dna Ramona Moldovan (denumit în continuare "MCID"), au adoptat o hotărâre în legătură cu subiectele aflate pe ordinea de zi. Acționarii au aprobat în unanimitate următoarea ordine de zi:
  • Majorarea capitalului social al Societății prin emisiunea de noi acțiuni în schimbul unei contribuții în natură a acționarului MCID constând în 32 de terenuri și respectiv a unei contribuții în numerar a acționarului Orange ORO (Cyprus) Holding LTD, în exercițiul dreptului acestuia de a subscrie noi acțiuni pentru a-și menține cota de participație existentă. Numărul exact de acțiuni noi ce vor fi emise va fi determinat în conformitate cu raportul de evaluare pentru terenuri care va fi astfel încât să reflecte cea mai recentă rată a inflației înainte de data Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor”, conform documentului citat.
“Ca urmare a majorării de capital social în conformitate cu cele de mai sus, Orange Romania Communications va avea un capital social de 320.025.230 Iei, divizat în 32.002.523 acțiuni ordinare, nominative, în formă dematerializată, având o valoare nominală de 10 lei/acțiune, deținut astfel: • ORANGE (CYPRUS) va deține un număr de 17.284.653 acțiuni, având o valoare nominală de 10 Iei fiecare și o valoare nominală totală de 172.846.530 lei, reprezentând 54,0102822518% din capitalul social al Orange Romania Communications, precum și din cota de participare la profit și pierderi; și • MCID va deține un număr de 14.717.870 acțiuni, având o valoare nominală de 10 Ici fiecare și o valoare nominală totală de 147.178.700 lei, reprezentând 45,9897177482% din capitalul social al Orange Romania Communications, precum și din cota de participare la profit și pierderi.”

Evaluarea terenurilor puse la bătaie de stat a fost realizată de compania Darian DRS SA, conform documentului. “Valoarea totală a aportului în natură, așa cum rezultă din raportul de evaluare nr. 939/15.11.2022 emis de către expertul evaluator independent Darian DRS - S.A. (autorizat de Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România ca membru corporativ) și numit de către Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București prin Rezoluția nr. 121083/31.08.2022”. CEO-ul companiei Darian DRS este Adrian Crivii.

Sursa: https://www.zf.ro/bu...entine-21469297

Amazon va renunța la 18.000 de angajați, cel mai mare număr anunțat de companiile tech în ultimele luni


​Amazon anunța în noiembrie că va face concedieri, atunci estimările erau că vor fi peste 10.000 de oameni, dar compania a comunicat acum numărul mai precis, fiind vorba despre 18.000 de oameni. Este cel mai mare număr anunțat de o companie tech în ultimele luni, dar Amazon este și cea mai mare ca număr total de angajați.

Informația a fost dată miercuri seara de către Wall Street Journal și, la scurt timp, CEO-ul companiei Amazon, Andy Jassy, a confirmat-o într-o postare în care explica faptul că Amazon a mai traversat și în trecut momente dificile și că le va depăși cu bine și de data aceasta.

Cele 18.000 de tăieri de job-uri vor afecta și operațiunile din Europa. Amazon are 1,5 milioane de angajați în lume.

La fel ca alte mari companii tech, Amazon a crescut puternic în pandemie, mai ales la capitolele servicii cloud și e-commerce. În doar doi ani, Amazon a crescut cât în aproape zece, și-a dublat rețeaua logistică și a crescut cu câteva sute de mii efectivele. A fost o creștere mult prea rapidă.

Spre finalul pandemiei mulți oameni au revenit în magazinele fizice și Amazon a fost nevoită să pună în practică un plan de reducere a costurilor.

Amazon are o capitalizare de piață de 870 miliarde dolari, departe de maximul din noiembrie 2021: 1.800 miliarde dolari.

Meta anunțase în toamna lui 2011 că va renunța la 11.000 de oameni și multe companii mari au anunțat tăieri ale efectivelor de ordinul miilor de angajați.

Sursa: https://economie.hot...timele-luni.htm

Edited by IceCoolExtreme, 07 January 2023 - 01:09.


#1720
serpiko33

serpiko33

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,298
  • Înscris: 16.05.2005
4iG va cumpara Vodafone Ungaria pentru suma de 1,67 miliarde de euro

4iG has signed a binding sale and purchase agreement for the acquisition of 100% of Vodafone Hungary for HUF660 billion (€1.67 billion).

In a statement, 4iG says that the deal, which is between its subsidiary Antenna Hungária; Corvinus International Investment representing the Hungarian state; and Vodafone Europe, follows due diligence. It adds that the transaction is expected to close of January 31, with 4iG acquiring a 51% indirect controlling stake and the Hungarian State acquiring a 49% indirect stake in Vodafone Hungary, the second largest telecommunications company on the Hungarian market.

4iG notes that the transaction announced on the Budapest Stock Exchange is of particular importance in the history of Hungarian telecommunications in various respects. In addition to being one of the largest acquisitions in terms of volume since the regime change, the national group created by the merger of fixed and mobile telecoms portfolios of 4iG Group and Vodafone Hungary will reopen the market in numerous service areas and strengthen its role in offering convergent telecoms services.

Commenting on the transaction, Gellért Jászai, chairman of 4iG, said: “The acquisition of Vodafone Hungary opens a new chapter in the Hungarian telecommunications market. It is the first info-communications group in almost thirty years that can operate as a Hungarian majority-owned convergent operator.

“The strategic cooperation between the Hungarian state and 4iG in this transaction will not only transform the market but also improve competitiveness and accelerate the digital transformation of the economy”.

Vodafone is the leading mobile network in Hungary in terms of voice and data reliability with 800,000 fixed line customers and 3 million mobile customers. With the transaction, 4iG and the Hungarian state will acquire Vodafone Hungary’s mobile frequencies, active radio transmission equipment, active antennas and cables, part of the outdoor cabinets, as well as the uplink and optical network serving the towers.

Following the closing of the transaction, the combined portfolio of 4iG Group (DigiMobil) and Vodafone will be the second largest in the mobile voice and internet services market, which is the largest revenue generator. to 4iG will secure market leader position in fixed line internet services and will also become market leader in the TV broadcasting market.

According to preliminary calculations, the telecoms companies owned by the 4iG group will have a total of 7.6 million RGUs in Hungary after the closing of the acquisition.

Broadband TV News notes that the transaction, for a then reported HUF715 billion, was first announced in August last year.

Sursa stire: https://www.broadban...e-hungary-deal/

P.S.: Eu in locul celor de la Digi nu cedam in fata santajului guvernului Orban sub nici o forma , iar guvernul Romaniei trebuia sa sustina Digi, sa calce pe cap pe Mol si OTP pe piata din RO. Digi erau la un pas sa ajunga lider de piata pe servicii fixe in Ungaria , chiar daca aveau la acel moment licenta 5G nu prea avea nimeni ce sa le faca, plus ca aveau si o gramada de drepturi TV cumparate pentru canalele Digisport locale.

Edited by serpiko33, 09 January 2023 - 14:26.


#1721
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018
Colman Deegan, CEO al Vodafone Spania, a informat compania cu privire la decizia sa de a-și părăsi funcția pe 31 martie. El va continua să ofere consiliere privind proiectele strategice ale Grupului Vodafone până la sfârșitul lunii iulie, când va avea loc plecarea sa definitivă. https://www.broadban...deegan-resigns/

#1722
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

În anul 2022 au fost portate peste 1,3 milioane de numere de telefonie


În anul 2022 a continuat tendința de creștere a volumului de numere de telefon portate, fiind stabilit un nou record de portări, de la lansarea, în 2008, a serviciului de portabilitate. Astfel, anul trecut, 1.336.982 de numere de telefon și-au schimbat operatorul, dar nu și utilizatorul. Din totalul numerelor portate, 94%, adică 1.255.962, sunt numere de telefonie mobilă. Recorduri au fost înregistrate și în ceea ce privește numărul mediu de portări, acesta atingând valoarea de 111.415. Cele mai multe portări, de peste 140 de mii, au fost realizate în lunile noiembrie și decembrie 2022.
Attached File  Portari 2022.jpg   38.54K   20 downloads
În procesele de portare desfășurate în 2022 au fost implicați 35 de furnizori de telefonie fixă și mobilă. Din totalul portărilor aferente anului trecut, 84% au fost realizate de către utilizatori – persoane fizice și 16% de către persoane juridice.

De la introducerea serviciului de portabilitate în România, care a avut loc în octombrie 2008, peste 9,7 milioane de numere au fost transferate între rețele. Dintre acestea, 8,7 milioane sunt numere de telefonie mobilă (89%) și 1 milion de numere sunt de telefonie fixă.

Telefonie mobilă

În anul 2022 au fost portate 1.255.962 de numere de telefonie mobilă. RCS & RDS este furnizorul care a primit, prin portare, cele mai multe numere mobile, respectiv 754.833, fiind urmat de Vodafone cu 191.822 numere primite și Orange cu 149.361. Telekom Romania Mobile Communications a primit 129.732 de numere, iar Orange Romania Communications 30.190.

Furnizor - Numere de telefonie mobilă portate în 2022
  • RCS & RDS - 754.833
  • Vodafone - 191.822
  • Orange - 149.361
  • Telekom Romania Mobile Communications - 129.732
  • Orange Romania Communications - 30.190
  • Alții - 24
Din totalul numerelor de telefonie mobilă portate în 2022, 56% (703.810) au fost numere utilizate pe bază de abonament.

Telefonie fixă

În anul 2022 au crescut semnificativ (cu peste 30%) și portările numerelor de telefonie fixă. Astfel, în acest an, au fost portate 81.020 de numere de telefonie fixă. Majoritatea utilizatorilor au optat pentru ofertele următorilor furnizori: RCS & RDS (26.259 numere), GTS Telecom (15.345), Vodafone (12.516), Orange (10.744) și BT Global Europe (4.542).

Furnizor - Numere de telefonie fixă portate în 2022
  • RCS & RDS - 26.259
  • GTS Telecom - 15.345
  • Vodafone - 12.516
  • Orange - 10.744
  • BT Global Europe - 4.542
  • Alții - 11.614
Din totalul numerelor fixe portate în acest an, 14.401 au fost numere independente de locație, numere cu acces gratuit și numere cu tarif special.

Pe parcursul anului trecut ANCOM a primit 320 de petiții privind portarea numerelor de telefon, utilizatorii semnalând în special aspecte legate de anularea proceselor de portare, în contextul în care au fost reofertați de către furnizorii la care intenționau să renunțe, precum și realizarea cu întârziere a procesului de portare.

Informații utile

ANCOM a creat pentru informare site-ul www.portabilitate.ro, unde utilizatorii pot afla în ce rețea funcționează orice număr de telefon folosit în România, chiar dacă a fost portat. Site-ul oferă detalii cu privire la pașii care trebuie urmați pentru a porta un număr de telefon, răspunsuri la întrebări care apar frecvent în situația portării numerelor, dar și sfaturi pentru a evita posibilele probleme care pot interveni pe parcursul procesului de portare. Sfaturile sunt bazate pe situațiile reale semnalate Autorității de utilizatori.

Utilizatorii care doresc să-și porteze numărul de telefon sunt sfătuiți să verifice contractul pe care îl au cu operatorul actual. În cazul în care perioada minimă contractuală nu a expirat, cel mai probabil vor fi în situația de a plăti penalități pentru rezilierea anticipată a contractului, în special dacă a fost achiziționat și un terminal odată cu serviciile de comunicații.

ANCOM acordă sprijin operatorilor pentru desfășurarea corespunzătoare a proceselor de portare, dar nu poate aproba, refuza sau anula cererile de portare (toate acestea fiind realizate de furnizori, la cererea utilizatorilor și cu respectarea legislației în vigoare).

În cazul telefoniei mobile, pentru a vedea calitatea semnalului din rețeaua furnizorului la care vor să-și porteze numărul, în zonele de interes pentru ei, utilizatorii pot consulta harta aisemnal.ro, ce cuprinde rezultatele măsurătorilor realizate de Autoritate în perioada 2019 - 2022 și este pusă la dispoziția publicului în acest scop.

Sursa: https://www.hdsateli...portate-in.html

#1723
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Reclamații în creștere față de serviciile poștale și de comunicații în 2022: Vodafone și Fan Curier - pe primele locuri / Pe ce poziție a coborât Poșta


Românii au făcut anul trecut peste 3.200 de reclamații față de serviciile poștale și de comunicații electronice, în creștere cu 350 de reclamații față de anul 2021, iar cele mai reclamate companii au rămas Vodafone România - pe zona de comunicații electronice - și Fan Curier - la servicii poștale.

Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM) a anunțat vineri că anul trecut a primit și a soluționat 3.236 de reclamații de la utilizatorii de servicii poștale și de comunicații electronice.

Numărul este în creștere față de 2021, când s-au înregistrat 2.886 de reclamații.

Top 3 operatori cu cele mai multe reclamații în telecom: Vodafone, Orange, RCS&RDS

72% din numărul total al reclamațiilor primite de autoritate anul trecut au vizat serviciile de comunicații electronice, principalele nemulțumiri reclamate referindu-se la aspecte care țin de relația contractuală cu furnizorii de servicii de comunicații electronice.

Utilizatorii au semnalat probleme privind încetarea contractelor (19% din reclamațiile referitoare la serviciile de comunicații electronice), derularea contractelor la distanță (15%), facturarea serviciilor de telefonie/internet (13%) și calitatea acestora (11%).

14% din petițiile primite, referitoare la serviciile de comunicații electronice, au semnalat probleme întâlnite pe parcursul procesului de portare a numerelor de telefon.

9% din petiții s-au referit la serviciul de roaming, vizând în special condițiile de utilizare a acestui serviciu în Spațiul Economic European (Roam like at home).
Cele mai multe reclamații s-au referit la serviciile furnizate de:
  • Vodafone România - 26%
  • Orange România - 20%
  • RCS&RDS - 14%
  • Orange Romania Communications - 12%
  • Telekom Romania Mobile Communications - 12%.
Spre comparație, în 2021, cele mai multe reclamații în zona de comunicații electronice s-au referit la: Vodafone România în proporție de 18%, Telekom Romania Communications - 14%, Orange România - 15%, RCS&RDS - 11% și Telekom Romania Mobile Communications - 9%.

Top 3 operatori de servicii poștale cu cele mai multe reclamații: Fan Curier, Cargus și DPD

Din totalul reclamațiilor înregistrate la ANCOM anul trecut, 21% au avut ca subiect furnizarea serviciilor poștale.

Cele mai multe dintre problemele semnalate de utilizatorii serviciilor poștale au vizat deteriorarea trimiterilor poștale (21% din totalul reclamațiilor privind serviciile poștale), nelivrarea trimiterilor poștale (15%), termenul de livrare a trimiterilor poștale (13%) și pierderea sau furtul acestora (12%).

În contextul restricțiilor impuse de pandemie în ultimii ani, ce au impulsionat masiv utilizarea serviciilor de comerț online, serviciul de livrare a coletelor a căpătat o amploare din ce în ce mai mare.

Furnizorii cel mai des reclamați la ANCOM au fost Fan Courier (24% din totalul reclamațiilor referitoare la serviciile poștale), Cargus (18%), Dynamic Parcel Distribution (17%) și Nemo (13%).

Câte reclamații au fost împotriva Poștei Române în 2022

HotNews.ro a solicitat ANCOM informații privind numărul reclamațiilor la adresa Poștei în 2022.

Datele transmise de oficialii autorității arată că anul trecut românii au făcut 68 de reclamații la ANCOM împootriva serviciilor Poștei Române, număr care reprezintă 10% din totalul de 679 de reclamații din zona de servicii poștale.

Spre comparație, în 2021, Poșta Română s-a clasat pe locul 2. Cei mai reclamați furnizori de servicii poștale în anul 2021 au fost Fan Courier (31% din totalul reclamațiilor referitoare la serviciile poștale), Compania Națională Poșta Română (22%), Dynamic Parcel Distribution (10%) și Urgent Cargus (7%).

O posibilă explicație pentru care Poșta a coborât anul trecut în topul reclamațiilor ar putea fi aceea că operatorul național poștal are o cotă de piață mult prea mică pe segmentul de livrări de colete și pachete mici, segment care generează însă peste 80% din veniturile pieței de servicii poștale.

Cum soluționează ANCOM reclamațiile

În cele mai multe cazuri, situațiile punctuale reclamate ANCOM sunt remediate de către furnizori, în cadrul procesului de analiză a petițiilor, având în vedere faptul că, în contextul unei piețe competitive, aceștia sunt direct interesați de soluționarea oricăror probleme semnalate de clienții proprii.

În cazurile în care sunt identificate încălcări ale legislației din domeniul comunicațiilor electronice, soluționarea sesizărilor primite de ANCOM se realizează prin transmiterea unui răspuns către reclamant, prin care acesta este informat cu privire la sancțiunile și măsurile de remediere dispuse.

Pe de altă parte, dacă nu identifică o astfel de încălcare, ANCOM redirecționează sesizarea către autoritatea competentă să o soluționeze (de regulă, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor) sau comunică petentului sugestii privind modalități alternative de soluționare a celor reclamate.

Sursa: https://economie.hot...borat-posta.htm

#1724
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Piața TV din România a difuzat peste 16 milioane de reclame în anul 2022


Anul trecut, piața de televiziune monitorizată din România (83 de stații) a difuzat 16.297.973 de reclame comerciale, conform monitorizărilor Kantar Media. Intensitatea bombardamentului publicitar s-a situat la nivelul anului precedent: o creștere de doar 3% a numărului de spoturi difuzate.

Durata totală a celor 16,2 milioane de reclame difuzate în 2022, la o medie de 20 de secunde pe spot, se ridică la 10 ani. Un deceniu de reclame într-un singur an!

Reclamele care i-au bombardat pe români au provenit, în principal, din patru mari categorii/domenii:

Farmaceutice & servicii de sănătate – 4,55 milioane de difuzări;

Produse alimentare (mâncare) – 1,92 milioane de difuzări;

Magazine (retail) – 1,81 milioane de difuzări; (sunt incluse și magazinele de electrocasnice și IT&C, platformele de retail)

Divertisment & media/timp liber – 1,22 milioane de difuzări. (În această categorie intră și reclamele pentru casele de pariuri sportive și jocuri de noroc.)

Spoturile difuzate pentru categoria „farmaceutice & servicii de sănătate” reprezintă 28% din volumul total de reclame difuzate în cursul anului 2022. Altfel spus, una din patru reclame TV a fost fie pentru un medicament OTC (eliberare fără rețetă), fie pentru o clinică medicală sau un serviciu de sănătate. Difuzările de reclame pentru această categorie au crescut cu 16,2% față de anul 2021.

În cazul categoriei „produse alimentare”, numărul de inserții difuze în 2022 este mai mic cu 13% față de anul anterior. Scăderea reflectă contracția vânzărilor de alimente pe fondul creșterii inflației și a scăderii puterii de cumpărare a românilor. O scădere a vizibilității a suferit și categoria „cosmetice & parfumerie”. Numărul de spoturi s-a micșorat cu 11% față de 2021.

În schimb, expunerea categoriei „Retail” a crescut cu 31,4%. Marile lanțuri de supermarketuri și hipermarketuri au urmărit să-și fidelizeze clienții și să-i convingă că inflația a fost învinsă.

Sugestivă este și ierarhia subcategoriilor cu cele mai mari volume de spoturi difuzate. Avem următoarea ierarhie: medicamente (eliberate fără prescripție, suplimente alimentare, dispozitive medicale), retail general, dulciuri și pariuri, loterii, jocuri de noroc.
Attached File  Screenshot (3535).png   54.59K   7 downloadsAttached File  Screenshot (3536).png   46.37K   7 downloads
De departe, reclamele pentru medicamente, suplimente alimentare și dispozitive medicale au reprezentat grosul publicității, având o cotă de piață de 25% din totalul reclamelor difuzate de piața TV. Volumul a fost mai mare cu 15% față de anul 2021.

Aflată pe locul patru, subcategoria „pariuri, loterii și jocuri de noroc” reprezintă doar 3,6% din volumul total de spoturi TV din 2022. Mai mult, numărul de reclame difuzate pentru această categorie a fost mai mic cu 4% față de 2021, culmea!, într-un an cu aceleași competiții sportive și în plus Campionatul Mondial de fotbal din Qatar. Scăderea se explică prin absența unor case de pariuri din calupurile de publicitate.

În topul subcategoriilor cu cele mai multe reclame TV difuzate în 2022 se mai află „băuturile alcoolice” (513.874 inserții), în scădere cu 18% față de 2021 și „detergenții pentru rufe” (414.303 inserții).

În 2022, televiziunile care au difuzat cele mai multe reclame comerciale au fost televiziunile cu ratinguri mici pentru că acestea trebuie să difuzeze de mai multe ori spoturile pentru a livra volumul stabilit de GRP-uri ca să atingă bugetele angajate cu clienții publicitari. (Publicitatea TV se vinde pe punctul de audiență.)

Primele cinci locuri ale topului din anul 2022 sunt ocupate de televiziunile: National Geographic Wild (o durată totală de 73 de zile), Warner TV (cu o durată de 72 de zile), Național TV (71 de zile) și Comedy Central (71 de zile).

Sursa: https://www.forbes.r...nul-2022-311223

#1725
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Platforma Digisport.ro a fost lider absolut la categoria „Sport” din România, cu peste 1 miliard de afișări


Digisport.ro a înregistrat în 2022 un record de trafic absolut, în rândul platformelor media online cu profil sportiv din România, platforma (site și aplicație) depășind 1 miliard de afișări (1,087,561,326), în creștere cu 18% față de 2021, potrivit rezultatelor obținute în „Studiul de Audiență și Trafic Internet” efectuat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), și prelucrate de companie.

În 2022, platforma Digisport.ro a înregistrat cea mai bună medie lunară de vizitatori unici, din ultimii 6 ani, pentru un site de sport, astfel, aceasta a reprezentat, lunar, principala sursă de informație sportivă pentru peste 5 milioane de vizitatori unici (5.016.435).

De asemenea, platforma Digisport.ro (site și aplicație) a înregistrat rezultate remarcabile, raportate la media lunară, privind atât numărul de vizitatori unici (5,016,435 - în creștere cu 15% față de media lunară a anului 2021), cât și numărul de vizite înregistrate (27.176.052 de milioane de vizite) și afișări de pagină (o medie lunară de 90.630.111 de milioane de afișări), fiind cea mai vizitată platformă cu profil sportiv în 2022, din întreg universul de internet măsurat de Biroul Român de Audit Transmeda.

Lider la nivel de zi și în 2022, în categoria „Sport”

Raportat la media zilnică înregistrată, digisport.ro și-a menținut și în 2022 poziția de lider la nivelul categoriei „Sport”, fiind cel mai vizitat site cu profil sportiv din România de către cel mai mare număr de vizitatori unici. Platforma online Digi Sport a fost accesată, în medie, de peste 582.823 de vizitatori unici, care au efectuat o medie zilnică de peste 893.477 de vizite. De altfel, în 2022 Digi Sport a reprezentat platforma media online cu profil sportiv cu cele mai multe pagini consumate zilnic - peste 2,9 milioane pagini (2.979.615).

Televiziunile Digi Sport 1, 2, 3, 4 și site-ul digisport.ro fac parte din Grupul DIGI | RCS & RDS. Grupul mai deține canalul Digi24, primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile tematice Digi Life, Digi World și Digi Animal World, cele de muzică, UTV, Music Channel, Hit Music, postul de filme (pay-tv), Film Now, și posturile de radio PROFM, Digi FM, Digi24 FM, Dance FM și Chill FM.

Știrile, clipurile video cu cele mai tari momente din cadrul competițiilor, rezultatele partidelor de fotbal sunt disponibile tuturor utilizatorilor, în timp ce, partidele integrale difuzate pe site-ul digisport.ro și în aplicație sunt disponibile, exclusiv, abonaților DIGI | RCS & RDS, care beneficiază continuu de transmisiunea live a tuturor celor patru posturi TV Digi Sport: 1, 2, 3, 4. Aplicația Digi Sport poate fi descărcată din GooglePlay sau AppStore.

Sursa: https://mediaexpres....e.aspx?id=20494

#1726
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Orange lansează campania "Mai mult loc pentru încredere"


"Prin strategia #OrangeForward lansată în 2022, Orange România și-a asumat să ofere clienților o experiență simplă și sigură și să contribuie la crearea unei lumi digitale responsabile. În linie cu aceste angajamente, Orange lansează campania „Mai mult loc pentru încredere”, prin care își consolidează poziția de partener responsabil într-o lume digitală tot mai complexă. Astfel, Orange dorește să atragă atenția asupra celor mai des întâlnite pericole din mediul online, cyberbullying-ul și phishing-ul, și să le ofere clienților soluții pentru a se proteja de acestea", anunță compania printr-un comunicat remis către HD Satelit România.

Gamerii care răspund corect la quiz-ul din Safe Zone deblochează surprize, prin care câștigă apoi recompense în joc.

Conștientizarea pericolelor din digital și protejarea tinerilor

Special pentru a-i ajuta pe gameri să se bucure în siguranță de lumea virtuală, Orange a creat proiectul inovator Safe Zone, un spațiu de suport împotriva cyberbullyingului disponibil în Roblox și, în curând, în Fortnite, două dintre platformele de gaming cele mai populare în rândul adolescenților. În Safe Zone, aceștia află informații despre cyberbullying și cum pot primi ajutor de la specialiști, totul în mod interactiv:În timp ce se joacă pe aceste platformele, gamerii vor întâlni cabine virtuale portocalii în care se pot refugia. Acestea se numesc Safe Zone. Când intră în Safe Zone, sunt întâmpinați de un bot, Orange Droid, care îi poate ghida către un quiz despre cyberbullying sau către informații care îi pot ajuta într-o situație de cyberbullying.

Cei care vor să raporteze un caz de cyberbullying sau au nevoie de consiliere psihologică vor afla din joc că pot apela gratuit, din orice rețea din România, 119, numărul unic național dedicat raportării și prevenirii cazurilor de abuz, exploatare, neglijare și forme de violență asupra copilului.

În Roblox, minigame-ul The Impossible Obby are deja o cabină de conștientizare și protecție împotriva cyberbullyingului, iar în Fortnite vor exista în curând cabine Safe Zone pe șase insule, care vor putea fi accesate de câteva milioane de utilizatori din întreaga lume.

Protejarea împotriva tentativelor de phishing

În același timp, rețeaua de fibră și mobil #1, Orange, atrage atenția și asupra phishingului, una dintre cele mai comune acțiuni de fraudă la nivel global, prin care diverse persoane folosesc mediul online pentru a obține bani, prin înșelătorie.

Phishingul are loc de obicei prin metode simple, prin care sunt solicitate date personale sau informații confidențiale, precum codul PIN, parole, numărul de card bancar. Aceste tentative solicită victimelor să instaleze programe malware, să transfere bani, să se aboneze la diverse servicii cu suprataxă, să autorizeze plăți pe care nu le-au solicitat.

Pentru a rămâne în siguranță, clienții nu trebuie să răspundă la mesaje suspecte, să acceseze link-uri sau pagini web asemănătoare cu ale unor organizații cunoscute. Întotdeauna trebuie să verifice expeditorul, conținutul mesajelor, link-urile și fișierele primite, să seteze parole sigure pentru fiecare echipament sau cont utilizat și să actualizeze periodic versiunile de software de pe toate dispozitivele (telefon mobil, tabletă, laptop, router, Smart TV etc.). Conectarea la internet se va face doar utilizând conexiuni la rețele de internet securizate și având instalat un program antivirus și protecție de tip firewall, care necesită actualizare permanentă.

Soluții din portofoliul Orange pentru siguranță în lumea digitală

Abonații Orange, persoane fizice, își poți păstra în siguranță toate datele importante de pe smartphone, tabletă sau calculator prin activarea opțiunii Norton Security Online. Pentru clienții care aleg pachetele Love, opțiunea este inclusă în abonament în primele 2 luni.

Pentru clienții companii, Orange Business Services pune la dispoziție soluția Business Internet Security (BIS), care protejează informațiile transmise pe internet, precum și datele companiei, ale angajaților și vizitatorilor, de atacurile cibernetice, atunci când aceștia accesează internetul. Folosind date anonimizate colectate din infrastructura serviciului BIS al Orange Business Services, Orange publică în fiecare an Raportul Business Internet Security, ce cuprinde informații despre analize și tendințe în domeniul securității cibernetice.

Mai multe informații despre campania „Mai mult loc pentru încredere” sunt disponibile aici. http://orange.ro/sigurpenet
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tTI5fEicx28?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sursa: https://www.hdsateli...i-mult-loc.html

#1727
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,834
  • Înscris: 06.11.2018

Topul televiziunilor de știri cu cele mai mari audiențe la nivel național în anul 2022


Nișa televiziunilor de știri a pierdut telespectatori la nivel național, în anul 2022 față de anul precedent. Asta în ciuda unor evenimente importante care au avut loc în cursul anului, precum războiul din Ucraina și adâncirea crizei energetice.

România TV, liderul nișei, a pierdut 35.770 de telespectatori față de 2021 (-12,6%), dar și-a păstrat a patra poziție în topul audienței naționale cu un rating de 247.456 de telespectatori pe minut.

Antena 3 CNN a pierdut 4.526 de telespectatori la nivel național, o pierdere minoră pentru ratingul său de 193.230 de telespectatori pe minut.

Digi24, a treia televiziune de pe nișa știrilor, a câștigat 5.295 de persoane față de 2021, având un rating de 69.503 de telespectatori pe minut.

Realitatea Plus încearcă să atace a treia poziție ocupată de Digi24, având un rating de 63.947 de telespectatori pe minut, în creștere cu 1.877 de persoane.

B1 TV ocupă locul 18 în topul audienței naționale, cu un rating 30.097 de telespectatori pe minut, în scădere cu 6.237 de persoane față de anul 2021.

Televiziunile de știri, venite relativ recent în măsurătorile Kantar Media, au avut următoarele ratinguri:

TVR Info, canalul de știri al televiziunii publice: 4.237 de telespectatori pe minut (măsurătoare în intervalul septembrie – decembrie 2022).

Aleph News, televiziunea lansată de Adrian Sârbu în septembrie 2020: 2.305 telespectatori pe minut.

Euronews România: 2.183 de telespectatori pe minut (măsurătoare pentru noiembrie – decembrie 2022).

Sursa: https://www.forbes.r...nul-2022-313274

#1728
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,413
  • Înscris: 04.08.2010
Hackerii au atacat TVR - Panică în regia de emisie în timpul jurnalului de știri

Regia de emisie a Televiziunii Române a fost ținta unui atac cibernetic luni seara, în timpul jurnalului de știri, potrivit unor surse din cadrul instituției. Hackerii nu au perturbat însă emisia, ci au lăsat doar un mesaj prin care atenționau cu privire la breșele de securitate.

„Către Televiziunea Română,
Aștept cu drag după telejurnal ca cineva de la tehnic să mă contacteze pentru a discuta breșele de securitate descoperite și despre problemele pe care le-am văzut pe posturi. Văd că cineva vă tot sabotează. Vă voi lăsa adresa de email la final de jurnal.
Cu drag, un telespectator fidel”
, se arăta în mesajul apărut pe ecran.

În cursul zilei de marți, potrivit surselor din TVR, urmează ca STS să reseteze sistemul și să analizeze breșele de securitate prin care a fost posibilă o asemenea perturbare a activității televiziunii.

Attached File  331119046_641082107784976_2119208511303446420_n.jpg   303.44K   77 downloads

Sursa: Facebook - Europa Press RO

Edited by Cipry7, 14 February 2023 - 10:03.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate