Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#919
digibrain

digibrain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 20.05.2004

 aeon, on Apr 2 2007, 17:32, said:

aveti idee care e politica de garantie la emag la monitoare samsung LCD cu pixeli semimorti?
am luat monitorul de ~2 luni si are un punct cam cat o gamalie de bold care partial functioneaza, dar este mai deschis decat culoare din jurul lui si are un fel de umbra gri in jurul lui.
am dar email la emag...de 6 zile tot astep :(


Trebuie sa scrie in certificatul de garantie emis. Este o obligatie de a scrie asa ceva. Eu personal, cred, ca daca nu este mentionat nicaieri in certificatul de garantie ar trebui sa ceri sa ti-l schimbe imediat. Pentru firma la care lucrez am luat 4 monitoare din 3 locuri diferite. Pe toate certificatele de garantie emise este precizat - dar nu face referire ca la o marca sunt mai multi pixeli morti sau mai putin (cel putin la ViewStar, Sony, LG - monitoarele cumparate)

#920
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,661
  • Înscris: 07.02.2003

 digibrain, on Apr 2 2007, 16:32, said:

Ce-si face omu' cu mana lui ... era o vorba... ai fost rerabdator se pare... :-)
Asta e, am comis-o... alta data e o lectie, schimb radiatorul la nevoie sau nu mai cumpar pasive ca se incing ca dracu :) Deja imi face cu ochiul un Gainward Bliss sa vedem daca e pe stoc.

Edited by andreic, 02 April 2007 - 17:02.


#921
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
Salut baieti.

Am scris mail la cel.ro

am spus, ori rezolcam problema urgent si banii inapoi sai o camera video noua urgent ca am nevoie de ea

ori daca nu:
- OPC si ANPC.ro
- Emisiunea " pe ce dam banii " de la TVR 1
- postez in toate forumurile mar din romania
si cam atat....

Culmea  :huh:  nu a trebuit sa sun eu, ci m-au sunat ei....

Dupa 30 min de vb, primesc oferta ca:

1. trimit inapoi si primesc unul nou ( daca este pe stoc )
2. trimit inapoi si mi se ramburseaza banii daca nu au pe stoc....
( asta in decursul acestei saptamani)

Sincer, ce ziceti .... ca nu as vrea sa cand din nou in captacana, sa mi se dea o teapa, sau sa termin din nou in randul celor fraieriti ???
Ce spuneti

#922
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
Salut am sa fiu scurt si la subiect ( si sper ca pe intelesul tuturor )

Stiti ca am cumparat o camera video.
Mi s-a livrat prin curierat rapid.
Insa, aparatul video avea carcasa crapata.
Dupa zece de minute de negocieri si dupa amenintari ( OPC etc ) mi s-a spus ca fie imi schimba camera inapoi, fie mi se dau banii inapoi....
sincer, nu prea imi vine sa cred....

DE ACEEA, intrebarea mea este:
Exista un serviciu special / o firma care ar accepta ceva de genul:

Firma xxxxx imi trimite o camera noua, intr-un colet cu o firma de curierat ( care are asa servicii )
Ajunge la mine, platesc taxa de livrare....
SI ACUMA VINE "SPECIALUL"
curierul care vine, imi preda coletul NUMAI SI NUMAI in cazul in care eu ii predau coletul cu camera crapata la carcasa ...
Daca eu ( absolut nonsens, dar sa presupunem ) eu refuz sa predau coletul cu, camera video crapata la rand mi se refuza dreptul de a prelua coletul in care se afla camera video noua....
EXISTA UN ASEMENEA SERVICIU ??? sau ceva de genul ca ar fi important

PS. nu conteaza la ce firma numai la Fan Curier sa nu fie  

Merci mult

#923
xelanoimis

xelanoimis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 20.06.2006
Sunt curios si eu daca a reusit cineva sa returneze un produs la emag (sau alt online shop), fara scandal,
n termenul legal de 10 zile conform dreptului la renuntare.
Se pare ca legea da acest drept, fara sa ai un motiv anume.

Adica l-ai luat, nu ti-a placut cum merge, si vrei sa-l returnezi.
Ca de povesti de genul "da merge domn'le, ca asa sunt toate", m-am saturat!

Este ascest termen specificat in contractele primite in urma comenzilor online  (cum se pare ca ar trebui sa fie) ?
Eu am intrebat despre asta pe email si nu am primit nici un raspuns.
Din fericire, inca nu ma aflu in aceasta situatie dar nici mult nu mai aveam.

http://www.anpc.ro/a...n...4&Itemid=49

Deci daca stie cineva detalii practice, adica ce sa ceri, si cand ca sa se poata aplica legea corect...
Merci

#924
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,661
  • Înscris: 07.02.2003
Eu am comandat ieri seara o placa video BFG la emag... sa o inlocuiesc pe asat care a ramas cu 2d only, dar inca astept confirmarea, stocul cica era limitat :( Sper sa o aibe... am gasit produsul "in stoc" la altii dar nu sunt de incredere.

Edited by andreic, 03 April 2007 - 16:50.


#925
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 xelanoimis, on Apr 3 2007, 17:35, said:

Sunt curios si eu daca a reusit cineva sa returneze un produs la emag (sau alt online shop), fara scandal,
n termenul legal de 10 zile conform dreptului la renuntare.
Se pare ca legea da acest drept, fara sa ai un motiv anume.

Adica l-ai luat, nu ti-a placut cum merge, si vrei sa-l returnezi.
Ca de povesti de genul "da merge domn'le, ca asa sunt toate", m-am saturat!

Este ascest termen specificat in contractele primite in urma comenzilor online  (cum se pare ca ar trebui sa fie) ?

Am cumparat de emag o camera foto si pe certificatul de garantie este mentionata posibilitatea de returnare in 10 zile, cu conditia sa fie totul intreg, in ambalajul original. Banii inapoi integral mai putin transportul. Mi se par ok conditiile, nu am incercat sa si returnez :)

#926
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006

 Gogoo, on Apr 3 2007, 19:04, said:

Am cumparat de emag o camera foto si pe certificatul de garantie este mentionata posibilitatea de returnare in 10 zile, cu conditia sa fie totul intreg, in ambalajul original. Banii inapoi integral mai putin transportul. Mi se par ok conditiile, nu am incercat sa si returnez :)

Eu zic ca aceasta chestie e mai mult teorie decat practica .... vedeti voi cata probleme sunt legate de garantii ....
Si si ala este specificat, in documente, si tot nimic.
Romanu' tot cauta portite ca sa scape de raspundere, deci sincer eu nu m-as risca sa dau inapoi produsul si sa astept sa se treimita banii.....

Stiti voi:
- ba ca, contabilul s-a imbolnavit
- ba ca li s-a blocat contul ( out )
- ba ca o sa trimita da uita .... ba ca asta ba ca aia numai cum trebuie nu se face....

Miercurea trecuta, am vb cu emag, au spus ca ma suna sa-mi zica daca au produsul X pe stoc.... ( am fost doar curios, nici nu mi-a trecut prin minte sa cumpar )

Si... credeti ca m-au sunat, cu toate ca are in favoarea lor....
Asta este promisiunea, cand banii is la tine ... APOI imaginati-va cum stau lucrurile cand banii vostrii deja au ajuns la ei....

PS. la noi daca legile s-ar aplica, am fi cea mai dezvoltata tara din lume, ca aveam de unde.... da vedeti si joi cum se aplica legea, regulile si cum se tin oamenii de cuvant ....  <_<

#927
renderman

renderman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.11.2004

 kgyula, on Apr 3 2007, 20:49, said:

Eu zic ca aceasta chestie e mai mult teorie decat practica .... vedeti voi cata probleme sunt legate de garantii ....
Si si ala este specificat, in documente, si tot nimic.
Romanu' tot cauta portite ca sa scape de raspundere, deci sincer eu nu m-as risca sa dau inapoi produsul si sa astept sa se treimita banii.....

Stiti voi:
- ba ca, contabilul s-a imbolnavit
- ba ca li s-a blocat contul ( out )
- ba ca o sa trimita da uita .... ba ca asta ba ca aia numai cum trebuie nu se face....

Miercurea trecuta, am vb cu emag, au spus ca ma suna sa-mi zica daca au produsul X pe stoc.... ( am fost doar curios, nici nu mi-a trecut prin minte sa cumpar )

Si... credeti ca m-au sunat, cu toate ca are in favoarea lor....
Asta este promisiunea, cand banii is la tine ... APOI imaginati-va cum stau lucrurile cand banii vostrii deja au ajuns la ei....

PS. la noi daca legile s-ar aplica, am fi cea mai dezvoltata tara din lume, ca aveam de unde.... da vedeti si joi cum se aplica legea, regulile si cum se tin oamenii de cuvant ....  <_<
Ideea e ca in lege nu se spune nimic despre returnarea efectiva a produsului ci doar de denuntarea contractului. Poti sa le trimiti notificarea, moment in care incep sa curga cele 30 zile. Produsul il poti da dupa ce iti dau banii, daca vrei sa te pui la mintea lor ;). Oricum asta e o chestiune care trebuie dezbatuta pentru a fi clarificata.

#928
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007
Salut,

O intrebare: daca se schimba produsul, se mai tine cont de cat a stat cel de dinainte in service?... in conditiile in care pe cel de-al doilea produs l-am dus dupa 2 saptamani in service... Ca vad ca  "dragutzii" de la emag ma amana iar, si spun ca rezilierea contractului nu e posibila deoarece 10% de nefunctionare se considera numai pentru noul produs, plus ca l-am folosit 2 saptamani dupa ce l-am primit... Povestea e mai sus...
Oricum maine ma duc la ANPC, poate ma lamuresc ei.. :D

#929
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006

 un_student, on Apr 4 2007, 15:55, said:

Salut,

O intrebare: daca se schimba produsul, se mai tine cont de cat a stat cel de dinainte in service?... in conditiile in care pe cel de-al doilea produs l-am dus dupa 2 saptamani in service... Ca vad ca  "dragutzii" de la emag ma amana iar, si spun ca rezilierea contractului nu e posibila deoarece 10% de nefunctionare se considera numai pentru noul produs, plus ca l-am folosit 2 saptamani dupa ce l-am primit... Povestea e mai sus...
Oricum maine ma duc la ANPC, poate ma lamuresc ei.. :D


Problema e ca emag e deja prea mare si prea gras ... ca sa le mai prea pase de multe. Oricum, rau le putem face destul si noi, consumatorii mici...

Eu pana acuma am observat ca:

Mai bine prezint un exeplu clar.....
cardurimemorie.ro ... cumpar card de 4GB SD... bun, soseste, bag in camera, MEMORY card error, trimit inapoi ( pe costul meu ), se confirma ca e defect.... vine povestea:
De ce nu trimiteti odata cardul nou, sau aleg eu altceva:
" aia de la service is in Germania " ... ok
" aia de la service is bolnavi "
" doamna cu care ati vb e bolnava "
" nu avem pe stoc produsul x, y, z ... ca asta si asta ( ok se mai intampla )

va sunam noi in data de x, y , z .... credeti ca au sunat ?

In fine, trimit mail ca vreau un card de 4 GB nou, sau alte produse ce doresc sa aleg eu, sau banii ca daca nu:
OPC, ANPC, postat pe forumuri, etc etc....
Nici nu trec 10 minute si suna telefonul... ah domnul ------ ... " da eu sunt "

Uitati ca asta si asta nu avem, dar va putem trimite tot ce este pe stoc....
Aleg un card de 2GB 150x, un flash drive de 1GB si unul de 512 MB .... costa exact atat ca si ala de 4GB SDHC ....
Bun... si s-a rezolvat. Mi s-a spus ca soseste martia viitoare prin colet postal...

Cam asa se rezolva problemele la noi

PS 1 . de nu soseste, ii dau in faliment  B)
PS 2. Nu cred ca, cu emag ar functiona asa ceva, ei is prea mari deja ( de pe urma noastra ) ... astia mici te mai inteleg si el e si frica, dar pur si simplu nu mai cumparati de pe emag, si atunci o sa vada ei, ca nu numai cresteri la cifra de afaceri sunt, ci si scaderi >>>> )

PS 3. inca astept telefonul de la emag ... oricum nu as fi cumparat, dar sper ca am sa fiu sunat inainte de a ma pensiona  B)

#930
digibrain

digibrain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 20.05.2004
Salut !

Am comandat produse cu o valoare de peste 1000 ron. Maine trebuie sa soseasca conform spuselor unui domn de la ei, pentru ca se afla in stoc.  Astept, si maine va pot spune daca totul a decurs ok sau nu...

Edited by digibrain, 04 April 2007 - 21:34.


#931
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007
Da... Se pare ca legea HG786/95, care mi-ar fi oferit castig de cauza , a fost scoasa din uz la 1 ianuarie 2007. Noua lege, care este HG449/2003 este doar un document care-ti batai de cap cand il citesti si nu intelegi nimic... Iar tu ca si cosumator, cam depinzi de vanzator, pardon de conformitati...

:death:

#932
digibrain

digibrain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 20.05.2004

 Gogoo, on Apr 3 2007, 19:04, said:

Am cumparat de emag o camera foto si pe certificatul de garantie este mentionata posibilitatea de returnare in 10 zile, cu conditia sa fie totul intreg, in ambalajul original. Banii inapoi integral mai putin transportul. Mi se par ok conditiile, nu am incercat sa si returnez :)

Pai de ce sa incerci sa o returnezi omule din moment ce functioneaza ??? Am un amic care a trimis o camera foto inapoi pentru ca nu-i placea cum facea poze... este hilar... omu' nu stia sa faca o poza... aparatul in mainile unui om normal mergea impecabil !


Revin la ce am spus intr-un post anterior... calitatea produselor nu cade in sarcina niciunui comerciant...indiferent ca se numeste flanco, altex, carrfour, cora, metro. La urma urmei este o societate de consum... cumperi din placerea de a cumpara (online). Este asa ? De ce sa mai pleci de acasa sa intri prin magazine cand vezi produsul pe web ???

#933
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

 digibrain, on Apr 4 2007, 22:34, said:

Salut !

Am comandat produse cu o valoare de peste 1000 ron. Maine trebuie sa soseasca conform spuselor unui domn de la ei, pentru ca se afla in stoc.  Astept, si maine va pot spune daca totul a decurs ok sau nu...
mai bine nu ridica pachetul de la posta/curier, ca sa nu ajungi sa scrii pe aici aventurile tale cu service-ul si garantia, aventuri desfasurate pe perioada a 2-3 luni, cu zeci de telefoane date si tone de nervi. daca faci socoteala la cat vei da pe telefoane, probabil vei constata ca dai mai mult pe telefoane decat pe diferenta daca iei de la alt magazin.
si daca te intreaba de ce ai refuzat comanda, aminteste-le de acest thread si da-le si un link. poate asa mai schimba ceva.

#934
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 digibrain, on Apr 4 2007, 23:58, said:

Pai de ce sa incerci sa o returnezi omule din moment ce functioneaza ???

Nu vreau sa returnez nimic. Cineva se intreba mai sus daca vreunul dintre magazine respecta legea si iti da in scris ca poti returna in 10 zile si eu am verificat certificatul de la emag si scrie. N-am zis mai mult :).
Mi se pare o prostie sa te joci aiurea comandand si returnand. Eu ma consider responsabil de alegerile pe care o fac si casc ochii ...si la produs si de unde cumpar ...si n-am avut nici o problema ...ever. A ...ca a mai intarziat un curier, ca n-a fost pe stoc ceva ...ok, e omenesc sa se intample. Daca esti capabil sa judeci unde e buba reala, cand ai de rezolvat o buba, fara sa-ti versi toate frustarile aiurea ....viata e mult mai simpla si frumoasa.

Btw, in ultimi 5 ani mi-am cumparat de pe net majoritatea lucrurilor, de la apartament la jucariile pentru copil. Si nu cred ca voi face altfel de acum incolo.

@rex: garantezi tu ca la 'alt magazin' e mai bine ? Ai motive reale sa faci recomandarile alea sau te-au convins unii pe forum ? Sportul asta cu datul cu parerea e oricum boala nationala ...unde injura unul, se mai strang o gloata sa injure si ei, desi habar n-au de ce ...

#935
renderman

renderman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.11.2004

 Gogoo, on Apr 5 2007, 08:19, said:

Nu vreau sa returnez nimic. Cineva se intreba mai sus daca vreunul dintre magazine respecta legea si iti da in scris ca poti returna in 10 zile si eu am verificat certificatul de la emag si scrie. N-am zis mai mult :).

Bun, si de cand scrie chestia asta pe certificatele de garantie? Legea se aplica inca din 2002 si era obligatorie aceasta clauza.
Oricum mai bine mai tarziu decat niciodata.

#936
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

 renderman, on Apr 5 2007, 09:04, said:

Bun, si de cand scrie chestia asta pe certificatele de garantie? Legea se aplica inca din 2002 si era obligatorie aceasta clauza.
Oricum mai bine mai tarziu decat niciodata.

...daca unii s-ar putea abtine sa faca afirmatii gratuite ... nici cand se respecta legea nu e bine, trebuie rascolit si vazut daca a existat vreun moment in care nu s-a respectat. Domnule inchizitor ...bateti campii. V-a trecut vremea.

Nu stiu de cand scrie ...dar scrie.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate