Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce boli pot indica o jena insupor...

Aproape 100 de medici din Spitalu...

Rulota, home-made, RAR

La multi ani @ccf_cristi!
 Masina de spalat rufe - curge apa...

Mucegai grinzi si lemn in pod

Laptop - probleme shutdown cu caddy

Long exposure Photography
 Canile filtrante filtreaza okey a...

Rabla Plus - limita de 75000 EUR ...

Inlocuire aeroterma Skoda Octavia 2

Retur la un produs cumparat in rate
 Anomalie valori calorice pui

Update Linux Mint

Interpretare radiografie pulmonara

Noile buletine cu cip din perspec...
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#955
Sorin Danilescu

Sorin Danilescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.04.2007

View Postebodu, on Apr 12 2007, 11:38, said:

Eu va supun atentiei un alt aspect: cam pe la sfarsitul lui martie a aparut pe site (situl EMAG evident) un concurs ceva de genul raspunde la intrebarile cutare despre western digital si castigi o .... cumparatura. Mie mi s-a parut dubios de la inceput cand au zis ca extragerea castigatorului se va face pe 9 aprilie (cand normal e liber - a2a zi de pasti). Cert este ca a disparut tot concursul si castigatorii si orice referire la el. Ma gandesc ca nu a trimis raspunsul "cine trebuie".

Bine, este cunoscut ca aceste concursuri si tombole sunt "un pic aranjate" si castiga "cine trebuie" (nu numai la emag - la orice firma din romania). Premiul cel mare intotdeauna se duce la o ruda, la un client de top, la un organ de control, etc... dar emag a reusit imposibilul - NU MAI DA LA NIMENI. E ca in bancul ala...daca nu a jucat la loto..cum sa castige :)

Da, ai dreptate ca am intarziat cu anuntarea castigatorilor si pentru asta imi cer scuze si aici. Extragerea a fost facuta luni 9 aprilie, castigatorii vor fi postati pe site incepand de luni.

Referitor la tombolele "aranjate" (si aici ma refer doar la emag, pentru ca in astea sunt implicat) as vrea sa te invit sa participi la toate extragerile pe care le vom face de acum inainte, tocmai pentru a iti risipi orice urma de indoiala. Poate mai exista pe acest forum persoane care au indoieli referitoare la extragerile concursului nostru si realizam o echipa de validare a concursurilor.

Ce zici?


Sorin

#956
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007

View PostSorin Danilescu, on Apr 13 2007, 09:49, said:

Da, ai dreptate ca am intarziat cu anuntarea castigatorilor si pentru asta imi cer scuze si aici. Extragerea a fost facuta luni 9 aprilie, castigatorii vor fi postati pe site incepand de luni.

Referitor la tombolele "aranjate" (si aici ma refer doar la emag, pentru ca in astea sunt implicat) as vrea sa te invit sa participi la toate extragerile pe care le vom face de acum inainte, tocmai pentru a iti risipi orice urma de indoiala. Poate mai exista pe acest forum persoane care au indoieli referitoare la extragerile concursului nostru si realizam o echipa de validare a concursurilor.

Ce zici?
Sorin

Domnule Sorin,
Am si eu o intrebare. Dintre toate problemele postate pe acest forum, numai acestia cu tombola ii gasiti o rezolvare? Restul chiar nu conteaza pentru dvs. catusi de putin?  De ce atat interes pentru ceva atat de neinteresant? Oricum e doar o tombola....
Eu stau fara imprimanta de mai bine de 2 luni si ma duceti cu zaharelul,  si pe dvs. va doare de tombola... Hai sa fim seriosi... De ce anume vreti sa dati dovada prin asta?

#957
Sorin Danilescu

Sorin Danilescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.04.2007

View Postun_student, on Apr 13 2007, 10:58, said:

Domnule Sorin,
Am si eu o intrebare. Dintre toate problemele postate pe acest forum, numai acestia cu tombola ii gasiti o rezolvare? Restul chiar nu conteaza pentru dvs. catusi de putin?  De ce atat interes pentru ceva atat de neinteresant? Oricum e doar o tombola....
Eu stau fara imprimanta de mai bine de 2 luni si ma duceti cu zaharelul,  si pe dvs. va doare de tombola... Hai sa fim seriosi... De ce anume vreti sa dati dovada prin asta?

M-am simtit obligat sa raspund unei probleme unde aveam toate informatiile. Problema dvs cu imprimanta nu o cunosc dar va asigur ca ma voi interesa de cazul respectiv.

Din pacate nu aici este locul unde se ofera suport si rezolvare pentru "emag - experienta nefericita" asa cum este titlul topicului. Daca ati urmat caile "oficiale" call center/service emag si problema dvs nu a fost rezolvata, avem o problema, bineinteles.

Pe de alta parte, cred ca daca un insider vine si incearca sa comunice cu dvs nu ar trebui aruncate pietrele de la primul post, nu? ;)
Hai mai intai sa cream puntile de comunicare si abia apoi sa le dam foc ;)

#958
ebodu

ebodu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 11.08.2006

View Postun_student, on Apr 13 2007, 10:58, said:

Domnule Sorin,
Am si eu o intrebare. Dintre toate problemele postate pe acest forum, numai acestia cu tombola ii gasiti o rezolvare? Restul chiar nu conteaza pentru dvs. catusi de putin?  De ce atat interes pentru ceva atat de neinteresant? Oricum e doar o tombola....
Eu stau fara imprimanta de mai bine de 2 luni si ma duceti cu zaharelul,  si pe dvs. va doare de tombola... Hai sa fim seriosi... De ce anume vreti sa dati dovada prin asta?

Ce pot sa-ti spun? Ca ai ghinion si nu ai ce face. In lege zice ca trebuie facuta reparatia intr-o perioada rezonabila si functie de importanta obiectului. Cum imprimanta ta nu e la cernavoda sa listeze parametrii radioactivi...3-4 luni poate fi "rezonabil". In privinta asta chiar nu acuz emag-ul. Au si ei probabil un service care mai mult constata daca e stricat si il trimit mai departe la serviceurile autorizate cu care lucreaza si indicate de furnizor. Ei sunt intermediari.
Stii cine e de vina? Importatorul si "inteligentii" care au dat legea.

Chiar, ce imprimanta e? (dupa ce imi zici o sa-ti spun aia cu "si la banii astia ce vrei ma, sa-ti mearga 3 ani" :)

#959
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 897
  • Înscris: 16.12.2003
Domnule Sorin Danilescu, va felicit pentru initiativa de a intra pe acest forum, si in calitate de client relativ multumit, va sugerez chiar sa va pierdeti mai mult timp pe aici. Rezultatul s-ar masura in mai putini clienti suparati si in reclama buna pentru firma dvs.

#960
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007

View PostSorin Danilescu, on Apr 13 2007, 12:04, said:

M-am simtit obligat sa raspund unei probleme unde aveam toate informatiile. Problema dvs cu imprimanta nu o cunosc dar va asigur ca ma voi interesa de cazul respectiv.

Din pacate nu aici este locul unde se ofera suport si rezolvare pentru "emag - experienta nefericita" asa cum este titlul topicului. Daca ati urmat caile "oficiale" call center/service emag si problema dvs nu a fost rezolvata, avem o problema, bineinteles.

Pe de alta parte, cred ca daca un insider vine si incearca sa comunice cu dvs nu ar trebui aruncate pietrele de la primul post, nu? ;)
Hai mai intai sa cream puntile de comunicare si abia apoi sa le dam foc ;)

Poate ca aveti dreptate, dar stiti...  Eu nu mai am loc de pietre, asa ca incerc sa le distribui celor avizati... Ca doar nu vreti sa le primiti pe toate o data, ca in sesiune, nu?  :D
Referitor la puntile de comunicare:
    -- ar fi bine sa cititi toate problemele postate pe acest forum si pe altele, caci sunt multe, va asigur... si ceea ce este foarte grav, este faptul ca sunt doar o mica parte din ele... ;
    -- sa incercati sa va instruiti personalul in ceea ce priveste comunicarea cu clientul si informarea acestuia;
    -- sa incercati sa oferiti solutii credibile clientilor, pentru ca nu toate lumea este pasionata de SF.
    -- ar fi bine ca fiecare angajat sa-si asume raspunderea pentru informatiile date;
    -- si nu in ultimul rand, dati, va rog, la fiecare produs cumparat o punga de aspirine sau ceva calmante, iar in spate la service sa fie nelipsite... (asta pentru ca ati amintit de caile "oficiale")
Referitor la dat foc puntilor... Eu zic sa aveti grija, pentru ca nici nu banuiti cati "angajati -dinamita" aveti, iar daca stiti acest lucru imi pare tare rau de dvs.

Acum nu am timp (plec din localitate), dar saptamana viitoare o sa va impartasesc o parte din "trairile mele", alaturi de "brava" echipa emag.

Aaa.. pentru mine sunteti binevenit, domnule insider, atat timp cat oferiti solutii concrete, si nu doar scuze... Desi, poate ar fi bune si acelea, pentru ca de la angajatii emag nu am avut parte...


#961
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007

View Postebodu, on Apr 13 2007, 12:59, said:

Ce pot sa-ti spun? Ca ai ghinion si nu ai ce face. In lege zice ca trebuie facuta reparatia intr-o perioada rezonabila si functie de importanta obiectului. Cum imprimanta ta nu e la cernavoda sa listeze parametrii radioactivi...3-4 luni poate fi "rezonabil". In privinta asta chiar nu acuz emag-ul. Au si ei probabil un service care mai mult constata daca e stricat si il trimit mai departe la serviceurile autorizate cu care lucreaza si indicate de furnizor. Ei sunt intermediari.
Stii cine e de vina? Importatorul si "inteligentii" care au dat legea.

Chiar, ce imprimanta e? (dupa ce imi zici o sa-ti spun aia cu "si la banii astia ce vrei ma, sa-ti mearga 3 ani" :)

Ca tot ai amintit de lege:
Art11: 4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord între vânzător și consumator, și fără nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Art 13: Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:  
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.


Contractul l-am facut cu Dante International, deci n-am nici o treaba cu service-ul autorizat. Lucru confirmat si de Protectia Consumatorului.
Imprimanta era HP Photosmart D5160... :death:

#962
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
SALUTARE PRIETENI.

HAPPY END !!!.

Marti am pornit la Bucuresti. Am sosit miercuri.

Tipul cu care am vorbint si am stabilit ca ne intalnim si o sa fie acolo si se va ocuma pe mine nu a fost la firma ( a avut ceva treaba ), DAR a lasat o camera identica acolo si a rugat o tipa ( presupun ca de la comenzi ) sa se ocupe de cazul asta.
Am urcat ( la etajul 4. ) am prezentat camera, s-au uitat, si eu m-am uitat la ala nou... de schimbat am schimbat camera ( asta e important ) cutia si certificatul de garantie... in rest am ramas cu accesoriile de la prima camera... ( oricum nu conteaza ca alea functioneaza bine + ca nu au serii pe ele.

S-au comportat frumos, nu a fost nici o problema, totul s-a rezolvat in 10 minute.
DECI SE POATE.
pana la urma, opinia mea finala este ca www.cel.ro, e ok, dupa ce tipul a preuluat cazul, totdeauna el m-a sunat, si au pus totul la puct ( ca i-am spus ca vin de la Satu Mare ).

si urmeaza intrebarea... de ce la cel.ro se poate rezolva un caz de acest tip ( o camera de 2000 RON cu crapatri pe carcasa ) la care ar fi putut existat 1001 de scuze.... si iata, s-a rezolvat in 10 MIN....

PS... totusi nu ar fi bine daca angajatii aia nu s-ar angaja pe baza de cunostiinte sau nu s-ar angaja chiar cei mai incompetenti si handicapati ( ca doara de vandut oricine stie, nu ? )
( asta pentru proprietar sau proprietari ) NU AR FI BINE DACA PE LANGA O COTA FIXA ATI MAI ACORDA UN PROCENTAJ X% din vanzari.... poate ca daca asa ar fi, ar fi si angajatii mai amabili si mai operativi...  <_<

#963
warganizm

warganizm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 09.11.2006
NU am avut rabdare sa citesc tot thread-ul ca e luuung... dar am citit de unde a inceput. Si eu am avut o experienta asemanatoare cu emag... La fel cu proforma fac repede comanda imi dau telefon dupa vreo 2 zile ca nu le au pe stoc... si zic bine fac alta comanda... repejor fac comanda si sun.. mi se da ocupat.. sun pe hotline le explic oamenilor ca peste jumatet de ora intram la sedinta (mentionez ca tipa cu care am vorbi a zis ca ma suna in 5 minute).. si ma suna logic in mijlocul sedintei... aaa... comnda e ok.. asteptati sa triitem proforma. boon.. si asteapta tataaa... asteapta... dau telefon din nousi le explic fratilor trimiteti factura ca vreau sa ajung la banca sa depun dosarul si sa termin azi... da da da vezi sa nu dupa 4 telefoane si cateva amenintari reuseste cineva din firma aia sa imi trimita proforma asta undeva seara.. normal ca nu am mai avut timp sa ajung la banca. OK... zi pierduta... Ajung la simpaticii de la Raiffaisen.. baniti de treba ei de felul lor dar au un sistem de securitate/traceing de rahat (ex: le dau numarul de abonament, nu sunt titular dar sunt trecut mare pe contract ca si utilizator al numarului... nu e bun.. trebuie sa fiti titular.... bine fratilor vreti sa ne jucam rezolvam repede problema, norcul meu a fost ca mai stiu cate ceva despre problemele astea.. ma duc frumos la un magazin care vinde simuri prepay cu numar imi cumpar una si cer factura fiscala, nu pot sa va zic ce fatza a facut vanzatoarea can i-am cerut asa ceva.. so.. ma duc la banca le dau copie factura fiscala + nr telefon nou => credit acceptat + cartela->gunoi :D). In fine.. la 3 zile termin si eu cu banca...ma duc la emag, baietii de acolo imi spun ca trebuia sa anunt, poate au si ei dreptate, dar totusi comanda e pe numele meu, dupa cateva discutii zic ok, norocul meu fiind ca lucrez la o firma care lucreaza cu ei..

Acum ca sa ii scot si pe ei putin:
-mailurile cu proforma a ajuns intr-adevar seara dar cu ora de trimitere pe care o ziceau ei in cursul zilei (probabil a ramas blocat mailul in coada undeva, e vina celor de la tehnic)
-banca s-a miscat bine exceptand faza cu telefonul pe care nici acum nu o inteleg ca e mult mai usor sa dai de un om care are abonament decat de unul care are cartela.

#964
ebodu

ebodu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 11.08.2006

View PostSorin Danilescu, on Apr 13 2007, 09:49, said:

Da, ai dreptate ca am intarziat cu anuntarea castigatorilor si pentru asta imi cer scuze si aici. Extragerea a fost facuta luni 9 aprilie, castigatorii vor fi postati pe site incepand de luni.

A zis omu luni, luni e! E parolist! bhahhahahahaha evident ca nici azi nu e e....hahhahahaha. I-au pierdut.... ahahahhahahaa

Edited by ebodu, 16 April 2007 - 11:28.


#965
ebodu

ebodu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 11.08.2006
Au postat castigatorii pana la urma! Ce v-am zis? Omu e parolist!

#966
Sorin Danilescu

Sorin Danilescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.04.2007

View Postebodu, on Apr 16 2007, 17:09, said:

Au postat castigatorii pana la urma! Ce v-am zis? Omu e parolist!

Coret, putea fi si mai devreme. Ne-am luat cu altele dimineata :)

Referitor la celelalte observatii pe care le adresati pe acest forum voi incerca in limita timpului disponibil, sa le urmaresc si sa gasim solutii la ele. Pe mine ma intereseaza sa optimizam siteul www.emag.ro pentru a raspunde cat mai rapid cererilor dvs. Sa avem cai rapide de comunicare (prin intermediul siteului) si sa primiti un feedback la solicitarile facute. Orice fel de sugestie in aceasta directie e binevenita.

Inevitabil nu vom scapa de caile "offline" de interactiune (telefon la customer, deplasari la service, etc) dar principala mea preocupare (si atributie) este sa procesam cat mai actiuni (comenzi, reclamatii, info requests, etc) pe site.
Daca aveti si idei in aceasta directie, sunt pe-aproape ;)

#967
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006
Pai aici aveti cele mai mari probleme:
1. Nu am intrat pe emag de ceva vreme dar pe vremea cand cumparam doar de la d-voastra nu aveati ca modalitate de contact decat telefonul (evident in alta retea) si mailul (la care nu raspundea nimeni)
2. Angajati care in loc sa fie sinceri si sa-mi spuna, nu avem domne produsul X pe stoc ma duceau cu presul ca vine ba azi, ba maine, pana ma lamuream singur ca nu exista si-l schimbam cu ceva comparabil. As fi facut la fel de la inceput, nu inteleg de ce trebuia sa fiu invartit pana ameteam
3. Angajati care nu stiu pe cu lume sunt: am intrebat la telefon care diferenta intre niste casti de 20 de lei si unele de 200 si nu a stiut domnisoara sa ma lamureasca

Eu va recomand macar un sistem de ticketing, dar as prefera un livechat cu un om competent si amabil la celalalt capat. Sincer va spun, acum un an recomandam emag tuturor si doar de la d-voastra cumparam. Acum mi-e tare greu sa o fac iar.

Edited by miromulus, 16 April 2007 - 17:18.


#968
DerVish

DerVish

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 28.02.2002
script of the next episode in "e-mag continuing soap-opera, in it's perpetual search of customers'respect":
Liviu Taloi are un frate/clona/alter ego ce promite ca va face totul pentru satisfacerea nevoilor clientilor.
Cat il va tine acest maret impuls? Care este motivul aparitiei lui Sorin Danilescu pe forum?
Si care dintre cei doi este "the real evil twin"?
Se va trezi Pamela din somnul ei de 57 de episoade?
Merita cei nemultumiti scuze pentru activitatea incompetenta a angajatilor e-mag?
Se va ridica iarasi flamura e-mag si va falfai mandra, sau va fi aceasta o urnire fara sens, un hei-rup inutil?
toate acestea, si multe altele, doar pe forumul softpedia, in acest topic.
tineti aparatele deschise, pentru ca nici nu stiti ce pierdeti!
ontopic: sper sa iasa totusi ceva.
lista cu carti necesarmente de citit se poate elibera la cererea expresa a lui sorin danilescu.

Edited by DerVish, 16 April 2007 - 18:12.


#969
Sorin Danilescu

Sorin Danilescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.04.2007

View PostDerVish, on Apr 16 2007, 19:11, said:

script of the next episode in "e-mag continuing soap-opera, in it's perpetual search of customers'respect":
Liviu Taloi are un frate/clona/alter ego ce promite ca va face totul pentru satisfacerea nevoilor clientilor.
Cat il va tine acest maret impuls? Care este motivul aparitiei lui Sorin Danilescu pe forum?
Si care dintre cei doi este "the real evil twin"?
Se va trezi Pamela din somnul ei de 57 de episoade?
Merita cei nemultumiti scuze pentru activitatea incompetenta a angajatilor e-mag?
Se va ridica iarasi flamura e-mag si va falfai mandra, sau va fi aceasta o urnire fara sens, un hei-rup inutil?
toate acestea, si multe altele, doar pe forumul softpedia, in acest topic.
tineti aparatele deschise, pentru ca nici nu stiti ce pierdeti!
ontopic: sper sa iasa totusi ceva.
lista cu carti necesarmente de citit se poate elibera la cererea expresa a lui sorin danilescu.

Stai, stai, stai :)
N-am promis nimic referitor la satisfacerea clientilor eMAG :) Exista departamente specializate in eMAG care se ocupa de asa ceva. Dar ma intereseaza experienta traita de clientii eMAG si cum o putem imbunatati. Mai ales prin intermediul siteului.

Din fericire nu sunt clona nimanui, despre scuze cred ca trebuie oferite de fiecare data cand gresesti, sugestii despre carti neaparat de citit sunt binevenite oricand ;)

@miromulus Da, sistemul de ticketing este unul din proiectele care le avem si noi in vedere. Livechat nu este pe lista curenta de prioritati dar e o idee pe care trebuie sa o luam in calcul in curand.

#970
ebodu

ebodu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 11.08.2006
Desi nu am iesit printre castigatori :) pot sa spun ca Emagul nu e asa rau. Sunt altele si mai rele. Mai pot corecta si ei una alta...
Spre ex fatza de anul trecut au mai putine produse pe stoc, dar situatia este mai exacta. Adica nu vezi pe site una si iti zice ca de fapt nu au. Ceea ce e de bine!
Cu livrarile zic eu ca stau bine. Si hai sa zic si una de bine: La firma au livrat marfa fara sa le fac plata (cu ordin de plata) in avans ceea ce e foarte rar pentru alte firme (si era printre primele comenzi la ei deci nu ne stiau daca suntem sau nu neseriosi)

Despre service ce sa zic...se poate si mult mai rau. Am un monitor in serivce la scop si m-au anuntat ca dureaza 35 de zile. Am mai zis, nu sunt de vina ei ci legea care permite aberatiile astea. Firmele care fac serviceul ar trebui obligate sa aiba un stoc de piese de schimb nu sa le comande functie de fiecare produs.

Nu pun la indoiala problemele care le-ati avut voi, forumisitii, dar daca Emagul macar incearca sa remedieze din probleme tot e bine. Cred ca e cam cel mai mare magazin online din romania. Poate se vor stradui sa fie si cel mai bun.

Edited by ebodu, 17 April 2007 - 14:29.


#971
digibrain

digibrain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 20.05.2004
te las pe tine sa faci avere !

Iti voi da un telefon cand vei face primul milion de $ ! (sper sa nu ma uiti...)

:-))

#972
ebodu

ebodu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 11.08.2006
Il rog respectuos pe adminul topicului sa scoata postul ralucai skumpik...as zice mai degraba skrantita....
Dar...deh la 14 ani...mai pui botul la d'astea si le mai dai si pe forumuri.
Vezi! de aia nu e bine sa aiba chiar TOTI computere.

prea tarziu...l-a sters deja! F bine!

Edited by ebodu, 17 April 2007 - 15:49.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate