Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tehnologia DSL la Orange?

conectare navigație auto la ...

Care e pretul corect pe mp?!

Auto 200-250km/zi autostrada, fia...
 Idei noi? Ce verificam la o masin...

Încarcare acumulatori LiPo de 1,5v...

cel mai ieftin generator trifazic

Iti place sa mananci iute?
 cum il cheama pe acest SSD?

Trec ITP-ul daca am montat alt mo...

Problema mesaj supraincalzire tel...

Recuperare Cont Yahoo mail
 Legislatie ambiguua/incompatibili...

Radio Argon 1 se aude foarte incet

Nu gasesc optiunea de a afisa(nu ...

Glafuri interioare mozaic
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#6661
george_c_ro

george_c_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 378
  • Înscris: 06.04.2012
Urgent Cargus a livrat si duminica aceasta cu ocazia BF ; am avut eu un colet livrat ; bineinteles duba era plina , depozitul si mai si ....

#6662
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,374
  • Înscris: 12.04.2008

 mkscorpion0, on 18 noiembrie 2018 - 15:24, said:

Ai discutiile inregistrate cu operatorul care iti spune ca iti inlocuieste telefonul? Eu am instalat pe telefon o aplicatie care inregistreaza tot.
Din pacate nu... Am instalat o aplicatie de inregistrat acum. Desi nu stiu cat de folositoare mai este in acest stadiu.

#6663
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,374
  • Înscris: 12.04.2008
Scuze de mesaj nou, dar nu am mai putut edita pe cel anterior.

Am uitat sa mentionez ca acceeasi problema o am cu FashionDays (care practic este tot Dante International S.A., deci eMag). Am cumparat de black friday un ceas de 399 lei, iar la ridicarea din showroom am desfacut coletele pe loc si am observat ca avea o limba cazuta. De aici a inceput distractia:

1. M-au trimis de la Livrari la Retur. Aici mi-au spus ca nu ma pot ajuta cu schimbarea, decat cu restituirea banilor sau cu fisa de credit (sau ceva asemanator) ce pot folosi sa comand altceva pe pe fashion days.
2. Am acceptat pana la urma restituirea banilor pe card.
3. Am sunat in call center, am explicat situatia si mi-a fost plasata o comanda noua (nu stiu cum, ca ceasul acela nu mai avea stoc) de catre tipul din call center, cu meniunea ca trebuie sa o platesc dupa ce mi se restituie banii pe card
4. Astazi am verificat contul fashion days si apare o comanda de 439 lei cu acelasi ceas, in care spune ca plata nu a reusit, si sa reincerc plata.
5. To be continued...

Edited by N4S, 18 November 2018 - 18:22.


#6664
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,797
  • Înscris: 26.10.2017

 N4S, on 18 noiembrie 2018 - 18:20, said:



Scuza-ma, dar si tu ai o mare parte din vina. Din moment ce avea limba cazuta, pachet deschis de fata cu ei, de ce ai acceptat banii inapoi?!? Trebuia sa ti se aduca un produs nou.

#6665
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,374
  • Înscris: 12.04.2008
Ai dreptate, am si eu o vina, ca nu am facut scandal, si ca nu am chemat seful de magazin acolo... dar de fel nu sunt o persoana ce se cearta in public cu necunoscuti, in special stiind ca angajatii nu au nici o vina, iar imi spuneau ce optiuni le da sistemul... De unde naiba sa aiba stoc de ceasuri fashiondays in showroom... mai ales ca era sold out pe site.

#6666
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,649
  • Înscris: 12.03.2009
Nu cred ca are nicio vina, asa e el mai masochist. Sau poate mai ghinionist? Cand intri in hora cu emag ai 2 variante. Sa ramai fara bani si sigur ramai fara bani!

#6667
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,797
  • Înscris: 26.10.2017

 N4S, on 18 noiembrie 2018 - 18:56, said:

Ai dreptate, am si eu o vina, ca nu am facut scandal, si ca nu am chemat seful de magazin acolo... dar de fel nu sunt o persoana ce se cearta in public cu necunoscuti, in special stiind ca angajatii nu au nici o vina, iar imi spuneau ce optiuni le da sistemul... De unde naiba sa aiba stoc de ceasuri fashiondays in showroom... mai ales ca era sold out pe site.

Nu trebuie sa te certi. Trebuie doar sa depui online o plangere la anpc. Dureaza 5 minute. Si acum o poti scrie.

#6668
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,394
  • Înscris: 24.11.2015
Atata timp cat i s-au oferit banii inapoi, nu vad unde e problema. Deja exagerati cu amenintarile, reclamatii, etc.
Ti s-a dat produsul X, ai avut ghinion ca sa aibe probleme, ti s-au oferit banii inapoi fara probleme, ce vrei mai mult de atat ? Stiu cum e sa iei ceva ieftin si sa nu ti-l poata inlocui , insa asta e, cum zice Iohannis... GHINION. Ia banii si cumpara din alta parte, gandeste-te ca in alte parti poate nu iti luai banii deloc sau ti se oprea o parte din ei.
Eu am returnat la altex un SSD si acuma sa vad cat primesc inapoi... ca e sigilat, sper sa nu bage ceva motive.

#6669
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,797
  • Înscris: 26.10.2017

 TruculMagic, on 18 noiembrie 2018 - 19:33, said:

Atata timp cat i s-au oferit banii inapoi, nu vad unde e problema.

Problema este ca omul poate a cumparat la reducere acel produs. Magazinul este obligat prin lege sa ofere clientului obiectul cumparat. Nu este treaba clientului ca acel produs a venit spart/defect din fabrica, el este indreptatit sa il primeasca la pretul din momentul achizitionarii.(bineinteles sa nu fie vorba de preturi gresite etc)

Edited by mkscorpion0, 18 November 2018 - 19:40.


#6670
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,483
  • Înscris: 05.08.2002
emag nu se dezminte, ca de obicei, esti prost daca platesti cu cardul; desi am patit de multe ori, saptamana trecuta (nu de BF, cateva zile inainte) am comis-o din nou si am platit cateva sute de lei cu cardul
produs pe stoc, trebuia sa vina a doua zi (conform mesajului de la emag). dar a doua nimic, nici un mesaj, am vazut pe cont mai tarziu ca era programat ziua urmatoare...
ghinion, nici atunci nu a ajuns (si nici un mesaj..); a mai trecut o zi si a venit in sfarsit
nu's de cred ca cei de la curierul sameday au cam trantit pe scari coletul (nu era greu, un tv), s-au auzit niste zgomote dubioase chiar inainte sa apara la usa...

cand am platit ramburs au fost foarte prompti..

Edited by aeon, 18 November 2018 - 20:17.


#6671
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,916
  • Înscris: 29.11.2017
Am ridicat acum cateva minute NOKIA 1 Posted Image.. Sper sa nu fie defect Posted Image Prima data cand dau buletinul la facturare in showroom emag.. L-am platit din greseala cu cardul. Am dat next next cand l-am cumparat si m-am trezit cu plata cu cardul sa bag detaliile cardului..

Asa am facut si anul trecut la emag de BlackFriday.. next next.. si m-am trezit cu plata cu cardul... Nu aveamsuficienti bani pe card.. asa ca am ratat comanda. Cand sa comand din nou cu plata ramburs nu m-a mai lasat sistemul ca cica mai aveam o comanda.. la acelasi produs dar care era anulata Posted Image)

Edited by -koss-, 18 November 2018 - 20:20.


#6672
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Sa fie invatatura de minte ! Eu niciodata nu platesc in avans un produs nici daca pica cerul !

#6673
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,797
  • Înscris: 26.10.2017

 -koss-, on 18 noiembrie 2018 - 20:17, said:

Am ridicat acum cateva minute NOKIA 1 Posted Image

Sa ne zici cateva pareri. Sunt si eu curios cum se descurca. Ecran de 4.5'' IPS, 4G, quad core, 1GB ram. specificatii decente pt 99 lei. Eu ma gandeam ca ar fi bun pt telefon de rezerva,  de ex pleci in alta tara si poate cumperi vreo cartela p'acolo

Edited by mkscorpion0, 18 November 2018 - 20:24.


#6674
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,394
  • Înscris: 24.11.2015
Si eu sunt curios cum e , parca imi pare rau ca nu l-am cumparat Posted Image) Dar daca e ok, pot sa-l iau resigilat, o sa il returneze macar 20% din cei care l-au cumparat... :)

Edited by TruculMagic, 18 November 2018 - 20:26.


#6675
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,797
  • Înscris: 26.10.2017

 TruculMagic, on 18 noiembrie 2018 - 20:25, said:

parca imi pare rau ca nu l-am cumparat

Nu am fost pe faza atunci. S-a dat ca painea calda sau inca mai era pe stoc dupa primele 10 minute astfel incat sa fie timp sa il pui in cos?

Edited by mkscorpion0, 18 November 2018 - 20:29.


#6676
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,394
  • Înscris: 24.11.2015
Era pe stoc.

#6677
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,916
  • Înscris: 29.11.2017

 TruculMagic, on 18 noiembrie 2018 - 20:25, said:

Si eu sunt curios cum e , parca imi pare rau ca nu l-am cumparat Posted Image) Dar daca e ok, pot sa-l iau resigilat, o sa il returneze macar 20% din cei care l-au cumparat... Posted Image

Erau la retur vreo 5 televizoare HORIZON Posted Image

#6678
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,394
  • Înscris: 24.11.2015

 -koss-, on 18 noiembrie 2018 - 20:31, said:

Erau la retur vreo 5 televizoare HORIZON Posted Image

Am deja doua samsunguri... si mai de unul as avea nevoie in dormitor asa mai mult de aspect, insa daca iau... iau ceva samsung sau sony 4k smart... nu horizon...  Posted Image Ala e bun cand iti trebuie tv ieftin. De exemplu daca ma mut in chirie in alt oras la munca, nu o sa car tv-ul vechi cu tub (tot samsung e si ala), ci o sa iau un led din asta la 3-500lei... fie el si resigilat, insa nu cred ca m-as uita la tv, ca nu e nimic interesant. Posted Image

====

Se continua aici

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate