![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Nov 18 2018 20:48, Started by
bbrnv
, May 26 2005 12:25
·
0

#6625
Posted 15 November 2018 - 17:41

Voucherul poate fi cheltuit pt orice produs vandut de emag?
|
#6626
Posted 15 November 2018 - 17:42

da, exceptie asigurari si... reincarcari de cartele.
|
#6628
Posted 15 November 2018 - 23:47

#6629
Posted 16 November 2018 - 17:33

![]() ![]() ![]() |
#6630
Posted 16 November 2018 - 17:38

![]() ![]() ![]() Depinde ce produse ai cumparat. Confirm si eu ca peste 50lei transportul e gratuit prin posta. Azi am luat un parfum si era sub 50lei... a trebuit sa mai iau o tigaie ca sa am transport gratuit ![]() |
#6631
Posted 16 November 2018 - 17:40

Mama ei de tigaie =))))) Eu am prin toata casa seturi de cesti primite cadou.. o sa ma enervez intr-o zi si o sa le sparg pe toate =)))))
La bibelouri deja le-am facut felul.. ![]() Edited by -koss-, 16 November 2018 - 17:42. |
#6632
Posted 16 November 2018 - 18:46

Azi m-am suparat pe emag .. Am urmarit Samsung J 6 la emag in data de 6 noiembrie era la 649.98 , iar azi de black friday e 769.99.
|
#6633
Posted 16 November 2018 - 18:49

stai linistit....saptamana trecuta un aparat de ras phillips s7720/26 era la vreo 600 lei. am zis ca nu-l iau ca astept blackfriday.
azi e 800 si ceva |
#6634
Posted 16 November 2018 - 18:49

Mama ei de tigaie =))))) Eu am prin toata casa seturi de cesti primite cadou.. o sa ma enervez intr-o zi si o sa le sparg pe toate =))))) La bibelouri deja le-am facut felul.. ![]() Mai am tigai noi de acum 2 ani... inca au etichetele pe ele... dar le pastrez... probabil nu o sa fac niciodata in ele ![]() ![]() |
#6636
Posted 17 November 2018 - 11:23

comanda plasata 16.11.2018 07:20 , produsele livrate 17.11.2018 8:30 ; acum astept aclimatizarea lor sa le pun in functiune ; pentru comenzi plasate pe la orele 12, 16 , 20 inca nu apar plasate la curier
|
#6637
Posted 17 November 2018 - 17:19

Iti expira cartela dupa 50 de zile si pierzi numarul?
|
#6638
Posted 17 November 2018 - 19:17

Sa va spun experienta mea cu eMag de Black Friday-ul asta.
Am comandat iPhone X 64GB la 3499. L-am ridicat in ziua de 16 noiembrie din showroom. Totul ok, telefon sigilat, lume amabila. Cand am ajuns cu el la munca si l-am desigilat am observat ca vopseaua era ciobita putin in lateral. Dupa aproximativ 6 ore m-am intors cu el in showroom si incepe distractia. 1. La biroul de retur mi-au spus ca ei nu pot face cerere de inlocuire, ci doar refund in bani sau voucher si imi recomanda sa vorbesc cu un consultant. 2. Gasesc un consultant, se vede ca telefonul nu mai este pe stoc pe site, si imi spune ca nu pot sa il inlocuiasca ca nu au stoc. Pot doar sa imi ofere banii inapoi sau voucher. Si imi recomanda sa vorbesc la biroul de informatii clienti. 3. La biroul informatii clienti iau legatura cu managerul, managerul suna alt manager si tot asa, sa imi spuna in final ca nu mai au stoc, si telefonul nu mai revine in stoc pentru ca este "end of life" si nu se mai plaseaza comanda noua pentru reinoirea stocului. La propunerea mea de a astepta cateva zile pentru a vedea daca se reface stocul din comenzi neridicate acesta incepe sa imi spuna ca defapt nu se poate face inlocuire, ca a facut parte dintr-o campanie. 4. In dimineata de 17 noiembrie intra in stoc din nou telefonul pe site-ul eMag. Ma intorc in showroom, discut iarasi cu unul din consultantii cu care am discutat in seara precedenta si ii spun ca a reintrat telefonul in stoc si as vrea inlocuirea lui. Acesta cheama unul din mangaerii din magazin si imi explica ca a facut parte dintr-o campanie si ca nu poate fi inlocuit. 5. Sun in call center-ul eMag, si ii explic domnisoarei ca am un telefon ridicat ieri de la emag, iar cand l-am desigilat era putin ciobit in lateral si doresc inlocuirea acestuia. Incearca ea sa gaseasca comanda in contul meu, ma intreaba de cateva ori daca doresc inlocuirea, apoi imi spune ca telefonul nu mai face parte din aceeasi oferta si ca acum are alt pret. Imi explica si ca ma poate ajuta cu returnarea banilor sau voucher. Ii spun domnisoarei ca nu este relevant faptul ca acum telefonul este in alta promotie si are alt pret pentru ca ei schimba preturile tot timpul. Dupa ce ma pune in asteptare cateva minute sa ia legatura cu un superior, imi spune ca se poate inlocui telefonul doar ca nu mai este in stoc (din nou, disparuse din stoc) si ca am posibilitatea de a astepta pana apare in stoc, sau returnarea banilor. Acum ramane sa vanez telefonul pe site sa observ cand reintra in stoc, pentru a putea suna in call center si sa cer inlocuirea. Si in speranta ca dau de o persoana ce are chef sa ma ajute si nu una care are chef sa ma expedieze cat mai repede... Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta cu eMag... Consider ca au ajuns prea mari, iar experienta post-vanzare nu mai este un lucru pe care se concentreaza, asa cum erau renumiti. |
#6639
Posted 17 November 2018 - 19:23

Probabil alea erau destinate campaniei si atat.
Daca nu iti convine iti ofera banii inapoi, ce-i rau in asta ? Daca era quick iti chema paza pe cap sa te dea afara din magazin... ce bani inapoi ![]() |
#6640
Posted 17 November 2018 - 19:29

Eu mergeam direct la ANPC dupa discutiile alea la telefon. Sa vezi cum te sunau dupa sa te prezinti in showroom pt inlocuire. Iti recomand sa depui plangere la anpc cat mai repede.
Ce treaba are in ce promotie era telefonul cu faptul ca prezenta "defect" din fabrica? Edited by mkscorpion0, 17 November 2018 - 19:46. |
#6641
Posted 17 November 2018 - 19:53

Eu mergeam direct la ANPC dupa discutiile alea la telefon. Sa vezi cum te sunau dupa sa te prezinti in showroom pt inlocuire. Iti recomand sa depui plangere la anpc cat mai repede. Ce treaba are in ce promotie era telefonul cu faptul ca prezenta "defect" din fabrica? |
|
#6642
Posted 17 November 2018 - 19:54

Legea iti da dreptul la 3 variante.
Produs inlocuit Bani inapoi Produs similar ca specificatii (in cazul garantiei) Nu exista o ordine in acest sens dar fiind consumator european si nu comunist.. protejarea interesului consumatorului in alegerea optiunii ar fi pe primul plan in defavoarea protejarii interesului comerciantului.. Daca produsul este pe stoc cu acelasi nr de model.. Inlocuire.. se poate dar nu se vrea.. se invoca aici ca ar iesi comerciantul in pierdere.. desi este cam deplasata afirmatia in cazul de fata cu "pierderea comerciantului". Nici legislatia romaneasca nu e clara si parca e facuta pentru "hoti" mai ales pentru hoti de comercianti. Are multe chestii ambigue... dar eu asta am inteles citind-o. S-ar putea ca un analfabet ori retardat citind-o sa inteleaga contrariul ori cu totul si cu totul altceva. Edited by -koss-, 17 November 2018 - 19:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users