Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baterie Externa Solara, Power Ban...

Am vazut odata un film...

Problema scurgere apa rama termop...

Durata estimata de viata a unei i...
 Identificare filet butelie r290

Sifon pe circuitul frigorific.

Vizibilitate Hard Disk nefolosit ...

Salariu minim european in Romania
 verificare specificatii lapgop Asus

Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua
 Despre proiectarea drumurilor urb...

Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#6625
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Voucherul poate fi cheltuit pt orice produs vandut de emag?

#6626
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,002
  • Înscris: 25.01.2007
da, exceptie asigurari si... reincarcari de cartele.

#6627
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,002
  • Înscris: 25.01.2007
50 lei

#6628
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,946
  • Înscris: 25.12.2016

View Postlaud, on 15 noiembrie 2018 - 23:39, said:

Stie cineva daca la livrare in oficiul postal e vreo suma minima ca sa fie gratuit
Din cate stiu eu, 50 de lei este plafonul minim ca sa ridici gratis de la Posta. Ce e sub suma asta se taxeaza cu 5 lei.

#6629
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,718
  • Înscris: 13.12.2006
Posted Image Posted Image Posted Image  din ce stii tu......mie azi la 199.99 imi cereau 14.9 lei transport cu ridicare personala de la posta. a trebuit sa iau o pilota ca suma sa treaca de 200 si sa dispara transportul

#6630
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,715
  • Înscris: 24.11.2015

View PostVipeR85, on 16 noiembrie 2018 - 17:33, said:

Posted Image Posted Image Posted Image  din ce stii tu......mie azi la 199.99 imi cereau 14.9 lei transport cu ridicare personala de la posta. a trebuit sa iau o pilota ca suma sa treaca de 200 si sa dispara transportul

Depinde ce produse ai cumparat. Confirm si eu ca peste 50lei transportul e gratuit prin posta. Azi am luat un parfum si era sub 50lei... a trebuit sa mai iau o tigaie ca sa am transport gratuit ;)

#6631
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Mama ei de tigaie =))))) Eu am prin toata casa seturi de cesti primite cadou.. o sa ma enervez intr-o zi si o sa le sparg pe toate =)))))

La bibelouri deja le-am facut felul.. Posted Image

Edited by -koss-, 16 November 2018 - 17:42.


#6632
anonima1

anonima1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,954
  • Înscris: 05.01.2008
Azi m-am suparat pe emag .. Am urmarit Samsung J 6 la emag in data de 6 noiembrie era la 649.98 , iar azi de black friday e 769.99.

#6633
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,718
  • Înscris: 13.12.2006
stai linistit....saptamana trecuta un aparat de ras phillips s7720/26 era la vreo 600 lei. am zis ca nu-l iau ca astept blackfriday.

azi e 800 si ceva

#6634
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,715
  • Înscris: 24.11.2015

View Post-koss-, on 16 noiembrie 2018 - 17:40, said:

Mama ei de tigaie =))))) Eu am prin toata casa seturi de cesti primite cadou.. o sa ma enervez intr-o zi si o sa le sparg pe toate =)))))

La bibelouri deja le-am facut felul.. Posted Image

Mai am tigai noi de acum 2 ani... inca au etichetele pe ele... dar le pastrez... probabil nu o sa fac niciodata in ele Posted Image Posted Image

#6635
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,718
  • Înscris: 13.12.2006
iti dau dresa...faci o donatie?

#6636
george_c_ro

george_c_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 378
  • Înscris: 06.04.2012
comanda plasata 16.11.2018 07:20 , produsele livrate 17.11.2018 8:30 ; acum astept aclimatizarea lor sa le pun in functiune ; pentru comenzi plasate pe la orele 12, 16 , 20 inca nu apar plasate la curier

#6637
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Iti expira cartela dupa 50 de zile si pierzi numarul?

#6638
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 12.04.2008
Sa va spun experienta mea cu eMag de Black Friday-ul asta.

Am comandat iPhone X 64GB la 3499. L-am ridicat in ziua de 16 noiembrie din showroom. Totul ok, telefon sigilat, lume amabila. Cand am ajuns cu el la munca si l-am desigilat am observat ca vopseaua era ciobita putin in lateral.

Dupa aproximativ 6 ore m-am intors cu el in showroom si incepe distractia.

1. La biroul de retur mi-au spus ca ei nu pot face cerere de inlocuire, ci doar refund in bani sau voucher si imi recomanda sa vorbesc cu un consultant.
2. Gasesc un consultant, se vede ca telefonul nu mai este pe stoc pe site, si imi spune ca nu pot sa il inlocuiasca ca nu au stoc. Pot doar sa imi ofere banii inapoi sau voucher. Si imi recomanda sa vorbesc la biroul de informatii clienti.
3. La biroul informatii clienti iau legatura cu managerul, managerul suna alt manager si tot asa, sa imi spuna in final ca nu mai au stoc, si telefonul nu mai revine in stoc pentru ca este "end of life" si nu se mai plaseaza comanda noua pentru reinoirea stocului. La propunerea mea de a astepta cateva zile pentru a vedea daca se reface stocul din comenzi neridicate acesta incepe sa imi spuna ca defapt nu se poate face inlocuire, ca a facut parte dintr-o campanie.
4. In dimineata de 17 noiembrie intra in stoc din nou telefonul pe site-ul eMag. Ma intorc in showroom, discut iarasi cu unul din consultantii cu care am discutat in seara precedenta si ii spun ca a reintrat telefonul in stoc si as vrea inlocuirea lui. Acesta cheama unul din mangaerii din magazin si imi explica ca a facut parte dintr-o campanie si ca nu poate fi inlocuit.
5. Sun in call center-ul eMag, si ii explic domnisoarei ca am un telefon ridicat ieri de la emag, iar cand l-am desigilat era putin ciobit in lateral si doresc inlocuirea acestuia. Incearca ea sa gaseasca comanda in contul meu, ma intreaba de cateva ori daca doresc inlocuirea, apoi imi spune ca telefonul nu mai face parte din aceeasi oferta si ca acum are alt pret. Imi explica si ca ma poate ajuta cu returnarea banilor sau voucher. Ii spun domnisoarei ca nu este relevant faptul ca acum telefonul este in alta promotie si are alt pret pentru ca ei schimba preturile tot timpul. Dupa ce ma pune in asteptare cateva minute sa ia legatura cu un superior, imi spune ca se poate inlocui telefonul doar ca nu mai este in stoc (din nou, disparuse din stoc) si ca am posibilitatea de a astepta pana apare in stoc, sau returnarea banilor. Acum ramane sa vanez telefonul pe site sa observ cand reintra in stoc, pentru a putea suna in call center si sa cer inlocuirea. Si in speranta ca dau de o persoana ce are chef sa ma ajute si nu una care are chef sa ma expedieze cat mai repede...

Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta cu eMag... Consider ca au ajuns prea mari, iar experienta post-vanzare nu mai este un lucru pe care se concentreaza, asa cum erau renumiti.

#6639
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,715
  • Înscris: 24.11.2015
Probabil alea erau destinate campaniei si atat.
Daca nu iti convine iti ofera banii inapoi, ce-i rau in asta ? Daca era quick iti chema paza pe cap sa te dea afara din magazin... ce bani inapoi Posted Image

#6640
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
Eu mergeam direct la ANPC dupa discutiile alea la telefon. Sa vezi cum te sunau dupa sa te prezinti in showroom pt inlocuire. Iti recomand sa depui plangere la anpc cat mai repede.

Ce treaba are in ce promotie era telefonul cu faptul ca prezenta "defect" din fabrica?

Edited by MembruAnonim, 17 November 2018 - 19:46.


#6641
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,002
  • Înscris: 25.01.2007

View PostMembruAnonim, on 17 noiembrie 2018 - 19:29, said:

Eu mergeam direct la ANPC dupa discutiile alea la telefon. Sa vezi cum te sunau dupa sa te prezinti in showroom pt inlocuire. Iti recomand sa depui plangere la anpc cat mai repede.

Ce treaba are in ce promotie era telefonul cu faptul ca prezenta "defect" din fabrica?
E-mag are dreptate. Am avut aceeași problema cu Orange. M-am dus la protex consumatoru', la un cunoscut, ala mi-a zis ca dacă în gestiune apar produse diferite, nu are ce face. Un magazin mic ar lasa de la el, numai sa nu aiba un control mai extins, dar cu Orange nu merge faza. Amuzant e ca a doua zi m-am dus după bani și am dat de o angajata noua, aia nu a priceput situația, si mi-a schimbat telefonul...

#6642
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Legea iti da dreptul la 3 variante.
Produs inlocuit
Bani inapoi
Produs similar ca specificatii (in cazul garantiei)

Nu exista o ordine in acest sens dar fiind consumator european si nu comunist.. protejarea interesului consumatorului in alegerea optiunii ar fi pe primul plan in defavoarea protejarii interesului comerciantului..

Daca produsul este pe stoc cu acelasi nr de model.. Inlocuire.. se poate dar nu se vrea.. se invoca aici ca ar iesi comerciantul in pierdere.. desi este cam deplasata afirmatia in cazul de fata cu "pierderea comerciantului".

Nici legislatia romaneasca nu e clara si parca e facuta pentru "hoti" mai ales pentru hoti de comercianti. Are multe chestii ambigue... dar eu asta am inteles citind-o. S-ar putea ca un analfabet ori retardat citind-o sa inteleaga contrariul ori cu totul si cu totul altceva.

Edited by -koss-, 17 November 2018 - 19:58.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate