Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

City break de 3-4 zile ce locatie...
 10 porunci

Mission: Impossible – Dead ...

Amenajare parcare interioara

Trotineta electrica noua cu 0,7 k...
 Netflix despagubeste statul itali...

Unde depun declaratia 230 redirec...

Reset la Windows 10 si reinstalar...

Redline T30 DVB T2/C
 Inchiriere auto intre 2 firme

Ce manager de fișiere gratui...

REZERVOR APA PENTRU IRIGATII GAZON

Laptop pentru pensionar
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
3796 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 20,835
  • Înscris: 22.05.2003
Topicul precedent era din 2005 si avea ca 350 de pagini, asa ca am gasit de cuvinta se creez unul nou.

Emag.ro este cel mai mare magazin online romanesc, care tocmai a deschis un mare centru logistic la Joita (Giurgiu).

Principalul atu (din punctul meu e vedere) tine de calitatea serviciilor (garantie, retur), nicidecum de cel mai mic pret.

Personal le reprosez lipsa unui suport tip Chat sau Ticketing, pentru ca suni pana faci cancer la numerele lor de telefon si nu ai nicio dovada despre ceea ce ai discutat acolo.

Edited by Adm, 19 November 2018 - 12:27.
Giurgiu


#2
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,537
  • Înscris: 25.12.2016
Eu le reprosez ca nu reglementeaza mai bine sectiunea marketplace. E cam salbaticie pe acolo.

Edited by Manasu, 19 November 2018 - 10:32.


#3
sneferu1987

sneferu1987

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 19.09.2010
Dupa ce m-am ars de n ori cu Depanero (am trimis un laptop de 7 ori la ei, si mi-au zis telefonic ca ”laptopul nu este funtional dar in punctul lor de vedere e functional”) cumpar doar carti,DVD-uri,jocuri de la ei. SI acolo ma gandesc de 3 ori. Exceptia o reprezinta situatia in care nu gasesc in alta parte produsul.

#4
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,988
  • Înscris: 26.02.2010
In general am fost multumiti de ei, orice problema am avut cu ei s-a rezolvat favorabil de fiecare data.

#5
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,431
  • Înscris: 12.03.2006
Unii zic ca politica asta cu resigilarea ii va duce in jos candva.

#6
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,083
  • Înscris: 07.08.2008
Nu prea cumpar asa des de la ei, dar ce m-a surprins zilele acestea e ca acum de black friday au putut fi apelati si chiar au raspuns foarte rapid, in 2-5 minute. Din pacate cei de la suport clienti nu sunt chiar toti asa bine instruiti, eu de exemplu am primit 2 raspunsuri total diferite discutand cu 2 persoane de la ei... dar pana la urma s-a rezolvat in favoarea mea.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 212,721
  • Înscris: 08.10.2015
Depanero sunt noaptea mintii! La emag garantia se face dupa saptamani intregi si chinuri prelungite, simplu:  va returnam banii ca nici nu mai avem produs identic...

#8
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,465
  • Înscris: 19.09.2005

 Adm, on 19 noiembrie 2018 - 10:27, said:

....Principalul atu (din punctul meu e vedere) tine de calitatea serviciilor (garantie, retur), nicidecum de cel mai mic pret.....
la sufla tare in ceafa altex-ul...

#9
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,988
  • Înscris: 26.02.2010
Altex e mult in urma lor, de aia isi cam fac si de cap....

#10
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Reiau ultima postare pe care am plasat-o in topicul "Black Friday - tzeapa":

Astia de la EMAG sunt catastrofa nucleara, moartea marketingului cu maritul preturilor de la o ora la alta.

@Vali, spune-le, tata, tampitilor de la Emag, cu Iulian Stanciu in frunte, ca "preturi dinamice" nu inseamna sa le modifici de la o secunda la alta si ca o astfel de strategie e moartea marketingului la intrare si ca or sa piarda clienti cu miile, daca tot omul realizeaza ca este pacalit in acest fel.

Pe cuvantul meu ca am mai vazut prosti... dar cei de la EMAG intrec orice asteptare.   Ei nu-si dau seama ca isi fura singuri caciula  si ca potentialii clienti au deja instrumete de monitorizare a dinamicii de pret, fac print-screen-uri si toate alea?   Atata prostie si lacomie adunate la un loc mai rar mi-a fost dat sa vad.

https://www.zf.ro/zf...ori-zi-17624620

Edited by rosix, 19 November 2018 - 11:12.


#11
gigi_4476

gigi_4476

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,355
  • Înscris: 28.02.2007
dacă lași recenzie negativa, deși ai achiziționat produsul respectiv, ti-o anuleaza pe motiv de "limbaj indecent", deși ai folosit cuvinte absolut decente... in schimb, e plin de recenzii pozitive false, acolo nu mai e problema de limbaj, dacă dai 5 stele...

#12
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,853
  • Înscris: 24.11.2015

 arg, on 19 noiembrie 2018 - 10:44, said:

la sufla tare in ceafa altex-ul...

De asta altex a intrat pe marketplace-ul emag... Posted Image

#13
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 TruculMagic, on 19 noiembrie 2018 - 11:03, said:


De asta altex a intrat pe marketplace-ul emag... Posted Image

Sunt toate pe marketplace. si Altex si Flanco si toti aia.. numai ca nu le cumpara nimeni de acolo.. ca preturile sunt de regula cu 30 lei mai mari decat cele de pe site-ul propriu.

#14
borhot

borhot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,597
  • Înscris: 16.05.2015

 aris86, on 19 noiembrie 2018 - 10:49, said:

Altex e mult in urma lor, de aia isi cam fac si de cap....

Apropo, Altex are topic dedicat pe forum?

#15
Bersherker

Bersherker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 10.10.2014
Am comandat la eMAG inca din 2009 si nu am avut niciodata probleme cu ei sau cu produsele lor. O singura data am avut nevoie de service, pe vremea cand era Servskills, dar a fost o problema minora: schimbarea bateriei unui telefon, cu 5 zile inainte de expirarea garantiei.
Cat despre ceilalti din Marketplace... ar trebui facuta o curatenie masiva printre ei.

#16
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Bersherker, on 19 noiembrie 2018 - 11:10, said:

Am comandat la eMAG inca din 2009 si nu am avut niciodata probleme cu ei sau cu produsele lor. O singura data am avut nevoie de service, pe vremea cand era Servskills, dar a fost o problema minora: schimbarea bateriei unui telefon, cu 5 zile inainte de expirarea garantiei.
Cat despre ceilalti din Marketplace... ar trebui facuta o curatenie masiva printre ei.

Ar trebui sa intervina Consiliul Concurentei prin marketplace

Singurul motiv pentru care eu mai plasez sporadic cate o comanda la Emag e posibilitatea de returnare in showroom, pentru ca oricat de selectiv as fi, atunci cand dau o comanda, sunt foarte multe produse de proasta calitate (chinezarii) care pur si simplu nu fac banii si trebuie returnate.  N-am decat cel mult un retur pe an la Emag (din circa 5 comenzi pe an), pentru ca incerc sa aleg bine, sa nu fie nevoie de retur, dar raportat la numarul de produse de proasta calitate, vandute la pret exagerat de Emag, posibilitatea de retur e un mare avantaj pentru client, mai ales pentru cel care nu prea se pricepe si constata neconformitatea acasa, dupa ce desface produsul.

Deci, din punctul asta de vedere, posibiiltatea de retur e un mare plus pentru Emag... In rest, la capitolul furat clientul la pret, sunt jalnici, imi pare rau s-o spun.  Nimeni in aceasta lume nu modifica preturile de 3 ori pe zi, cum o face Emag.

Edited by rosix, 19 November 2018 - 11:42.


#17
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,502
  • Înscris: 29.11.2017
Un mare minus din partea mea ar fi marketplace-ul slab monitorizat. Marketplace'ul emag e ca un targ plini cu oameni dubiosi si produse dubioase. Reclamatiile cumparatorilor in legatura cu vanzatorii de pe marketplace probabil nici nu se iau in considerarea... teparii vand in continuare acolo.

#18
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,465
  • Înscris: 19.09.2005

 -koss-, on 19 noiembrie 2018 - 12:08, said:

....Marketplace'ul emag e ca un targ plini cu oameni dubiosi si produse dubioase....
usor, usor se transforma intr-un olx.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate