Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#6643
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlaud, on 17 noiembrie 2018 - 19:55, said:

Gresit, legea le da lor obligatia la 3 variante, nu tie dreptul.
Alegerea e a lor.
Ei au ales banii inapoi.

Ar trebui sa iei ban pt dezinformare. Legea da dreptul clientului sa aleaga.

#6644
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Guvernul României - Ordonanţă nr. 9/2016 din 27 ianuarie 2016
Ordonanţa nr. 9/2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr.
449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora

Citeste-o cu grija daca ai timp ;)

#6645
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlaud, on 17 noiembrie 2018 - 20:12, said:


Noi vorbim de un produs cu defect din fabrica, nu produs cu defect din vina consumatorului? Esti turc de nu pricepi?

Edited by MembruAnonim, 17 November 2018 - 20:23.


#6646
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Am fost fix in aceeasi situatie.
Cum se procedeaza la emag in acceasi situatie simplu corect si eficient daca s-ar vrea

M-am dus frumos cu produsul defect din fabrica.. (cu un mic defect din fabrica, dar tot defect era.

Am zis la biroul de retur. Are un mic defect vreau inlocuirea..
La biroul de retur ala a tastat ceva la tastatura s-a uitat cateva minute.. face da.. inlocuim.. Produsul era pe stoc la emag dar la pret mai mare ATENTIE eu luandu-l la promotie ! Defectul era vizibil s-a constatat. A facut fisa service.. produs defect.. S-A PRIMIT NEGATIE DE LA SERVICE INSTANT ATENTIE !!. Cu negatia primita in 2 minute.. S-a cumparat de catre operatorul de la retur alt produs din stoc iar eu nu am mai platit niciun leu in plus. Chestia e ca a trebuit sa astept 2 zile in plus pana sa vina produsul nou in Showroom

AM procedat la fel in 2 situatii identice cu ale userului de mai sus cu iphonul. Deci vorbesc din experienta persoana nu din vorbe. Daca s-ar vrea s-ar putea. Daca nu vor.. ANPC fara discutii.

Daca produsul e defect si se primeste negatie la biroul de retur.. se inlocuieste daca este pe stoc nu conteaza pretul la care este pe stoc.. Ei au asffel de proceduri.. Userul de mai sus a fost pur si simplu PROSTIT pe fata !

Edited by -koss-, 17 November 2018 - 20:24.


#6647
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlaud, on 17 noiembrie 2018 - 20:12, said:




Produsul care vine cu defect din fabrica ori manipulare defectuoasa etc se preschimba. O sa iti explic ca la clasa a2'a: vine curierul si iti aduce televizorul comandat. Il scoti din cutie si vezi ca are ecranul crapat. Ei sunt obligati sa iti aduca altul nou. Nu merge smecheria cu: "Va dam banii inapoi". Poate tu l-ai luat la oferta/reducere.

Edited by MembruAnonim, 17 November 2018 - 20:24.


#6648
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cand o sa ma nevoie de un avocat desi sper sa nu am nevoie... o sa apelez la voi, vad ca va pricepeti... asa ca tot romanul (politica, justitie, economie, mecanica, it, agricultura, prestari servicii, etc) Posted Image

#6649
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
De avocat.. de doctor si de popa sa n-ai nevoie niciodata in viata Posted Image)) Romanii chiar se pricep cam la toate.. de aia au plecat vreo 6 milioane prin lume.. datorita diverselor priceperi Posted Image Ca in domeniul multora de activitate este si teapa si furtul.. in fond si astea sunt niste "priceperi". :)

Edited by -koss-, 17 November 2018 - 21:10.


#6650
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Scrie destul de clar in legea garantiilor, cumparatorul are dreptul in primul rand sa ceara comerciantului sa-i aduca la conformitate produsul, numai si numai daca acest lucru nu e posibil, atunci poate solicita sa i se inlocuiasca produsul.
Daca masura de reparare sau inlocuire e disproportionata, vanzatorul poate refuza sa repare sau sa inlocuiasca produsul si poate sa-ti returneze banii.

Si scrie acolo si ce inseamna "masura disproportionata".

Nu e nevoie sa fii avocat, nu e nevoie sa fi facut 3 facultati, legea e destul de clara si nu lasa loc de interpretari.

Quote

Art. 11.

(1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului  în  primul  rând  repararea  produsului  sau  are  dreptul  de  a  solicita
înlocuirea  produsului,  în  fiecare  caz  fără  plată,  cu  excepţia  situaţiei  în  care măsura este imposibilă sau disproporţionată.  
Alineatul a fost modificat prin Ordonanţă de urgenţă 174/2008 la 27/12/2008  
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului  costuri  care  sunt  nerezonabile  în  comparaţie  cu  cealaltă  măsură reparatorie, luându-se în considerare:  
a) valoarea  pe  care  ar  fi  avut-o  produsele  dacă  nu  ar  fi existat  lipsa  de conformitate;  
b) importanţa lipsei de conformitate;  
c) dacă  cealaltă  măsură  reparatorie  ar  putea  fi  realizată  fără  un  inconvenient semnificativ pentru consumator.  
(3)  O  măsură  reparatorie  va  fi  considerată  ca  imposibilă dacă  vânzătorul  nu poate  asigura  produse  identice  pentru  înlocuire  sau  piese  de  schimb  pentru
reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
http://www.anpc.gov....rantii_2016.pdf

Iar la articolul 13 iti zice clar cand esti indreptatit sa primesti contravaloarea in bani a produsului.


Quote

Art. 13.
Consumatorul  poate  solicita  o  reducere  corespunzătoare a  preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:  
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;  
b) dacă  vânzătorul  nu  a  luat  măsura  reparatorie  într-o  perioadă  de  timprezonabilă;  
c)  dacă  vânzătorul  nu  a  luat  măsura  reparatorie,  conform  art.  11 alin.  (4),  fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Multe magazine am vazut ca au si o chestie in termenii si conditiile lor, in care se obliga sa-ti inlocuiasca pe loc sau sa-ti returneze banii in 24/48 ore daca ti-au livrat un produs defect.
Iar aici habar nu am daca mai intervine vreo lege, insa cu siguranta nu se afla in legea garantiilor, postata mai sus.

Edited by gumball3000, 17 November 2018 - 21:30.


#6651
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017

View Postgumball3000, on 17 noiembrie 2018 - 21:14, said:

Scrie destul de clar in legea garantiilor, cumparatorul are dreptul in primul rand sa ceara comerciantului sa-i aduca la conformitate produsul, numai si numai daca acest lucru nu e posibil, atunci poate solicita sa i se inlocuiasca produsul.
Daca masura de reparare sau inlocuire e disproportionata, vanzatorul poate refuza sa repare sau sa inlocuiasca produsul si poate sa-ti returneze banii.

Si scrie acolo si ce inseamna "masura disproportionata".


Vezi ca induci lumea in eroare. Masura disproportionala este despre lipsa de conformitate respectiv despre garantia de conformitate si nu are legatura si nicio treaba cu garantia comerciala ori DOA...

Deci prin urmare fraza asta a ta este total mincinoasa si nu are niciun suport legal in exemplul userului cu iphonul de mai sus.  "Daca masura de reparare sau inlocuire e disproportionata, vanzatorul poate refuza sa repare sau sa inlocuiasca produsul si poate sa-ti returneze banii" fiindca repet este vorba despre garantia de conformitate aici nu de garantia comerciala (defecte tehnice, DOA, etc)

Garantia de conformitate si garantia comerciala nu au treaba una cu alta.. sunt lucruri total diferite.

Edited by -koss-, 17 November 2018 - 21:47.


#6652
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 12.04.2008
Am rezolvat in final. A revenit in stoc iPhone-ul, am sunat la call center, am povestit ca colega din call center m-a rugat sa revin cu telefon atunci cand au stoc pentru inlocuire, iar baiatul de pe linie mi-a facut cerere de inlocuire fara sa aiba ceva de comentat sau obiectat. Deci sunt angajati si angajati, depinde de cine ai noroc sa dai... in special cei din showroom sunt tare batuti in cap si lenesi. Prefera sa scape de tine cat mai repede, fara sa stie regulamente interne. Am patit o faza aseamanatoare cand am vrut sa returnez 4 becuri. Se uitau unul la altul cei de la retur, si nu stiau daca becurile se returneaza, si imi spunea fraze de genul "nu stiu daca becurile se returneaza", "nu cred ca se returneaza becurile" etc. Pana i-am luat la ture, sa se uite in regulamentul de retur.

#6653
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostN4S, on 17 noiembrie 2018 - 21:51, said:

Am rezolvat in final. A revenit in stoc iPhone-ul, am sunat la call center, am povestit ca colega din call center m-a rugat sa revin cu telefon atunci cand au stoc pentru inlocuire, iar baiatul de pe linie mi-a facut cerere de inlocuire fara sa aiba ceva de comentat sau obiectat. Deci sunt angajati si angajati, depinde de cine ai noroc sa dai... in special cei din showroom sunt tare batuti in cap si lenesi. Prefera sa scape de tine cat mai repede, fara sa stie regulamente interne. Am patit o faza aseamanatoare cand am vrut sa returnez 4 becuri. Se uitau unul la altul cei de la retur, si nu stiau daca becurile se returneaza, si imi spunea fraze de genul "nu stiu daca becurile se returneaza", "nu cred ca se returneaza becurile" etc. Pana i-am luat la ture, sa se uite in regulamentul de retur.

Nu stiu ce salarii au, insa sunt foarte nepregatiti majoritatea angajatilor din astfel de magazine. La fel am prins si la Orange oriunde am mers, imi venea sa le dau in cap cu ceva, eu ca si client stiam regulamentul mai bine decat ei, apoi despre ceea ce vand erau pe langa subiect. In schimb in mediul online am dat de o gramada de profesionisti atat la orange cat si la emag.

#6654
iGaby27

iGaby27

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.11.2018
buna ziua, urgent cargus livreaza si duminica din cauza bf ului la emag? am prins xboxul =) si vreau sa merg sa il ridic. multumesc

#6655
bughybughy

bughybughy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 18.04.2005

View Postlaud, on 17 noiembrie 2018 - 16:31, said:

Emag au bagat serviciul de reincarcare cartela, dar e cam teapa, doar perioada activa corespunde cu ce e la ceilalti comercianti (care o au conform cu ce afiseaza operatorii pe site), in ceea ce priveste perioada de gratie e diferita, mult mai mica, sufera de o reducere de peste 80% in defavoarea clientului fata de ce afiseaza operatorii pe site.

De exemplu 300 zile conform operatorului VS doar 50 zile la emag.

Tu ai primit voucherul cadou de 25 lei pe email pentru plata cu Mastercard?  Am reincarcat in urma cu 5 zile doua cartele cu cate 7 euro si inca nu l-am primit... Posted Image

#6656
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
vezi ca au ajuns, cred ca joi.
Voucher Campanie Reincarcare cartela Pre Pay!
Valoare: 2500 Lei

au mai incarcat 2 colegi la lucru si a ajuns si la ei.

#6657
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Post-koss-, on 17 noiembrie 2018 - 21:08, said:

De avocat.. de doctor si de popa sa n-ai nevoie niciodata in viata Posted Image)) Romanii chiar se pricep cam la toate.. de aia au plecat vreo 6 milioane prin lume.. datorita diverselor priceperi Posted Image Ca in domeniul multora de activitate este si teapa si furtul.. in fond si astea sunt niste "priceperi". Posted Image

Clar, eu daca m-as pune la furat cred ca m-ar prinde din prima. Trebuie sa ai talent... Posted Image

#6658
Trust25

Trust25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 315
  • Înscris: 26.02.2009
Se poate da retur catre emag la produsele cumparate de pe site'ul Emag dar livrate de parteneri? Sau trebuie sa dau retur catre cel care a trimis produsul?

Edited by Trust25, 18 November 2018 - 14:32.


#6659
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 12.04.2008

View PostN4S, on 17 noiembrie 2018 - 21:51, said:

Am rezolvat in final. A revenit in stoc iPhone-ul, am sunat la call center, am povestit ca colega din call center m-a rugat sa revin cu telefon atunci cand au stoc pentru inlocuire, iar baiatul de pe linie mi-a facut cerere de inlocuire fara sa aiba ceva de comentat sau obiectat.
Update!
Am fost in Showroom sa fac retur la iPhone-ul cu probleme, si sa il ridic pe cel nou si.. SURPRIZA. Trebuie sa achit difertenta de la 3499 pana la 4.599. Iar m-au plimbat de la consultant la retur si de la retur la info center, sa nu ma ajute cu nimic. Am revenit in call center cu telefon, iar de acolo mi s-a spus ca trebuie acceptat discount de la 4.599 la 3499 de catre un superior din call center, si ca este posibil sa nu fie acceptat, ca este diferenta prea mare. Mi-a spus sa revin cu telefon mai tarziu sau maine in call center pentru a afla daca s-a aprobat discount-ul. Posted Image

Edited by N4S, 18 November 2018 - 15:20.


#6660
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Vezi daca nu ma asculti? Te plimba cu zaharelul.
Fa plangere acum la anpc. Nu diseara, nu maine, acum.

Ai discutiile inregistrate cu operatorul care iti spune ca iti inlocuieste telefonul? Eu am instalat pe telefon o aplicatie care inregistreaza tot.

Edited by MembruAnonim, 18 November 2018 - 15:26.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate