Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Arzator dublu aragaz.

Presiune Centrala Ariston.

DVR 4 canale functioneaza cu un ...
 Redactare CV

Limite maxime amenzi contraven...

Folie protectoare pentru ecrane (...

Spalare masina sau nu
 Alternative la "we are sunset...

Încheiere penala dezinvestire

Traducere limba spaniola

Family Sharing "Ask to buy...
 CI+ (Telekom) și TV JVC

Umiditate Beci

Ariston decupleaza incalzire calo...

Retea interioara CATV proasta. So...
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#1
bbrnv

bbrnv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 19.04.2005
Prima interactiune cu EMAG am avut-o cand mi-am luat camera foto digitala. Totul a fost ca in filme: am facut comanda pe site, a doua zi au sunat, au venit cu ea acasa, ce mai, extraordinar! Nemaivazut!! Recomand prietenilor!  Sunt deja fan EMAG!   ..... oare?  :nonobad:

Sa zicem ca la un moment dat vreau sa-mi iau mai multe chestii: vreo doua harddisk-uri, o placa video, televizor, TFT de 19"..... de unde sa le iau pe toate? Si eventual si printr-un credit?  Evident, de la EMAG! Prietenii mei!

Nu mai zic ca renuntasera "momentan" la programul de afiliere (daca a mers vreodata, ca am mai citit pe aici niste posturi in care lumea se indoia). Trec peste faptul ca de cand am sunat si pana am primit un raspuns de la "vanzari" au trecut cateva zile.

Mi-au zis de la inceput: monitorul nu-l avem pe stoc, facem comanda, dureaza 2 saptamani. Asta e, pot sa astept. Sigur nu vrei alt model? Avem cutare. Nu, il vreau neaparat pe ALA. Ok, astept.

Hai sa facem proforma sa te duci la banca cu ea. Am primit factura dupa cateva zile in care am tot sunat: "trimiteti-mi si mie factura". "Da, da, se rezolva".  Aiurea.
Cand vine, surpriza: la televizor era trecut un pret cu 500 000 mai mare! Sun, zic "vreau alta proforma. si eventual vreau si eu un discount, totusi cumpar de 1400E". "Aaaa, pai nu se poate discount, cumperi in rate". "Pai voi primiti toti banii odata de la banca, care e problema?" "Aaaaaaaa.... ok hai ca-ti facem". Primesc noua factura proforma (asta dupa telefoane, mailuri, inca o zi). Mega-discount: 2%!!!!  Sun: "e cam putin totusi, 2%? inseamna 1.000.000".  "A, pai e maximul pe care ti-l putem da, pe schema. Un discount mai mare iti poate da eventual o firma care e DISPERATA sa vanda. Daca iti dam mai mult putem sa inchidem firma si sa plecam acasa" (textual). Zic OK, lasa asa.....  :cursing:

Ma duc la banca. Raiffeisen. Tot respectul, super prompti!!!!!  Sunt fan Raiffeisen! (de mai mult timp).

Problema: a trebuit sa platesc o diferenta de curs valutar (banca vs emag) - 800 000 (atat mi-au zis sa depun, dar ca n-o sa fie chiar atat, dar.... just in case)..... Totusi aceasta diferenta de curs valutar e comparabila cu GIGA-discountul de la emag.... Tare, nu?  :angry:

Mai departe...ma suna de la banca: am virat banii. Sun la emag: v-au trimis banii, hai, livrati..... "A, da, parca am primit un mesaj, ceva. Dureaza pana la o saptamana pana primim confirmarea oficiala ca au intrat banii in cont!!"  :death:   Zic: "am OP-ul, vi-l trimit pe fax".  "Ok, hai sa zicem".

Stabilesc zi de livrare o sambata. Pana in ora 1. Stau si astept..... Se face 1.... 1.15.... 1.30.... Sun. "Ce se intampla?"  "Pai, e o problema: ti-a plouat in televizor". Il tinusera intr-un garaj transformat in mini depozit. "Iti aducem altul, dar luni.Vrei sa-ti aducem azi doar hardurile si placa video?"  :death:   Ok, fie.  Daca nu sunam eu sigur nu se obosea nimeni sa ma anunte.

In tot acest timp eu sunam si intrebam cand vine monitorul. La inceput a fost "a sosit un transport dar nu stiu daca e acolo, tb sa ma interesez". Dupa care "o sa verific". Si intr-un final (dupa o saptamana): "dureaza INCA 3 saptamani, ca trebuie sa facem comanda prin Depozitul de Calculatoare, care e distribuitor unic. Asta e. Astept!!

Trec doua saptamani..... Sun iar (nu s-a deranjat nimeni sa ma sune din proprie initiativa, sa ma anunte ceva, pe tot parcursul interactiunii cu ei!!! Iar cand sunam si ceream cu omul de la vanzari iar el nu era acolo - sau vorbea - imi ziceau mereu ca or sa-i spuna si ma va suna, dar nu s-a intamplat niciodata... sau poate o singura data). "Da, hai c-a venit. Ti-l aducem".......

Si aici vine problema mea cea mai mare, care a pus capac la tot.......  :cursing: ............ monitorul costa acum cu 5% mai putin (1.000.000!!!!!!)  Ei evident ca l-au luat la un pret mai mic, UNDE S-A DUS DIFERENTA?????  
Va rog, spuneti-mi, exagerez eu? E normal sa se intample asa? Ar trebui sa fiu ok cu chestia asta??

Am sunat mai devreme la ei, sa vorbesc cu omul de la vanzari.  "Vorbeste, ii zic eu sa va sune"...... Asta a fost acum doua ore. Am primit oare telefon?  :angry:

Deci per ansamblu am fost foarte dezamagit.....  Ce sa zic, mi-au venit intr-un sfarsit toate componentele, merg perfect, sunt multumit de ele, dar..... cata bataie de cap, cate telefoane...... Cata indiferenta din partea lor..... Singura chestie pozitiva a fost ca le-am cerut niste suruburi pt harduri, ca nu mai gaseam prin casa, si mi-au trimis. Atat......

A, inca un lucru. Singurul om care a fost mai amabil a fost...... OMUL CARE FACEA LIVRARILE!!!  A fost o problema cu un certificat de garantie, l-am sunat si.... s-a ocupat! A venit sa mi-l ia, l-a rezolvat si seara a venit la mine sa-l aduca.  Deci, SE POATE!!!  Pacat ca doar el a fost atat de amabil....

Dati-va si voi cu parerea..... Cum v-ati simti in locul meu? Ce ati face? Ati avut experiente asemanatoare?

#2
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004
:coolspeak: ....  :lol: ....  :death:

eh.. se mai intampla... si nu foarte rar...

problema asta e destul de frecventa la magazinele online (si nu numai)... ideea e ca nu prea e bine sa comanzi ce nu au pe stoc pt ca si ei depind de diversi furnizori care s-ar putea sa nu fie foarte seriosi tot timpul...
... comandand doar ce au pe stoc, nu vei avea surpize nici cu preturile si nici cu intarzierile...

macar bine ca ti-au trimis suruburile  :lol:

#3
bbshtrumf

bbshtrumf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 28.04.2005
Intamplarea face sa stiu cam pe ce considerente se fac angajarile la emag. E ceva de genu` "vrei sa lucrezi? Hai! Da sa vad cv-ul , aha, liceu terminat, primul an de facultate, hai ca te facem director de marketing. Stai sa vorbesc si cu seful alalalt...Ba, merge asta (seful arunca o privire)...Merge frate! Luni de la 8, hai pa."

#4
73437

73437

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 29.04.2004
Prima mea achizitie online a fost acum 2 saptamani. LA fel am cumparat o camera digitala (cam unicat în românia). Comanda l-am făcut pe noul site dc-shop punct ro.

Eu inițial mă interesam de camere foto digitale, dar care să facă și filme cât mai bune. Prima oară am găsit niște modele interesante de mustek. Ulterior dau de Un Genius DV610 (superb). Găsinfu-l pe dc-shop.ro am sunat la magazinu din Brașov să văd dacă îl au. Au verificat, nu îl aveau... dar se interesează la bucurești și mă sună în 10 minute. Nu m-au sunat, și am zis, ce naiba, comand de pe internet, că doar ei se lăudau că toate produsele de pe site sunt pe stoc!!!. L-am comandat, și după vreo oră sunt sunat să se verifice comanda. L-am confirmat și mi se spună că se trimite camera, mâine dimineață îl am. În aceeași zi, dar după masă primesc un telefon. O domnișoraă îmi spune că le pare rău, dar au făcut tot posibilul, dar din păcate nu mai au camera. De fapt aveau una singură, dar se pare că e defect; l-au testat ei cică....
Foarte supărat fiind, am căutat peste tot, dar această cameră era prea nouă, și nu se găsea absolut deloc în România. Chiar și căutând e google, a dat f f puține rezultate. M-am resemnat că îmi cumpăr un mustek, deși Geniusul era mult mult mai performant.

A doua zi, plimbândumă prin oraș, primesc un email cu subiectul: Marfă pe drumAm zis, probabil vine vreo comandă nouă din Taiwan și m-au notificat. Ajung la un calculator, descarc mail-ul și observ cu stupoare că camera a fost de fapt trimiă. Am avut și un număr de telefon de la un curier ca să pot lua legătura cu el și să văd când mi-l dă.

Îl sun, și după ce își verifică coletele îmi spune că nu are nici un colet pentru mine. Sun la numărul de pe care m-au sunat ziua precedentă după masă. Aflu că de fapt ei erau magazinul din Brașov... cei car enu m-au sunat să-mi spnă în timp dacă pot sau nu să îmi aducă camera. Se pare că exita una singură în toată țara, care a fost rezervat mie de fapt prin dc-shop.

Camera am primit-o în perfectă stare după 5 zile de la comandă, dar asta doar din vina curierului (Fan curier)

Deci, cel mai bine cumperi doar de la cei care au produsul pe stoc, plus nu te mai încurca cu rate.

#5
bbrnv

bbrnv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 19.04.2005
Pai normal, acum m-am invatat minte!!! Nu mai fac asta never EVER, nici cu emag, nici cu ebay, cu nici un "e"!!!

Dar daca mi-au adus monitorul dupa O LUNA, cand ei l-au luat la alt pret.... si initial m-au anuntat ca dureaza 2 saptamani... vreau despagubiri!!!  E anormal?  :o

ps. LOL bbshtrumf.....

#6
CUSTOMERCUS

CUSTOMERCUS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 06.01.2004
daca ai avut e experienta nefericita cu un magazin online nu inseamna ca toate sunt la fel.

#7
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
publica aici numele acelui vanzator de la emag care te-a sacait atata, alaturi de poveste....

#8
bbrnv

bbrnv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 19.04.2005

shumilica, on May 26 2005, 21:01, said:

publica aici numele acelui vanzator de la emag care te-a sacait atata, alaturi de poveste....

<{POST_SNAPBACK}>



Aici.... ?

#9
bubalus

bubalus

    Membru chel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,205
  • Înscris: 15.02.2005
mda...m-am lamurit si eu mai de mult cum e cu emag-ul.... vroiam o camera foto, un cuptor cu microunde si un cd-writter... am facut comanda... si am asteptat. spre norocul meu (ulterior) ei m-au sunat sa verifice comanda dupa 3-4 zile.... deja aveam indoieli ca mai vreau comanda.... m-au sunat...cuptorul nu-l aveau...zice ...ori asteptzi ori alegi altul... zic bine....o sa intru pe net sa vad ce mai avetzi (eram in oras) si am stabilit sa ma sune a doua zi sa-i spun ce aleg.... eu oricum ma cam hotarasem sa nu mai iau de la ei....oricum nu m-au mai sunat decat peste o luna...eu deja uitasem de ei si cumparasem restul produselor de la alte magazine....in orice caz....nu cred ca am sa mai apelez vreodata la serviciile lor

#10
miluch

miluch

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 30.04.2005
la ce au pe stoc e ok, am comandat eu pentru firma 6 imprimante HP si care mi-au sosit prin curier a doua zi dupa ce le-am trimis op-ul pe fax. probabil chestie de bafta ! :D

#11
dandr69

dandr69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 31.08.2003
Cam aceleasi experiente cu emania.ro.
Cea mai mare problema, cand s-a defectat camera, in garantie. Trei luni a durat pina au rezolvat problema, aducandu-mi de fapt o camera complet noua si chiar diferita ca aspect de prima (alte culori).

:-(

#12
rio

rio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 18.03.2005
- ati vazut ca sub produse la emag apar comentarii .. daca o sa cautati o sa vedeti ca cam toate sunt de bine despre respectivul produs ,hmmm , am vb cu cineva care lucreaza acolo si mi-a spus ca sunt puse de mana de ei
- daca incerci sa scri ceva critic de emag sau vreun produs , nu o sa-ti apara niciodata comentariu pe pagina

#13
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Va salut,
In primul rand as vrea sa va cer scuze daca prin comportamentul sau, consultantul nostru de vanzari v-a cauzat neplaceri. Am aflat numele lui si cazul dumneavoastra va fi discutat intr-o mica sedinta.

Nu negam ca avem mici carente in comunicarea cu clientii, desi facem eforturi pentru a multumi fiecare client in parte. Se pare ca dumneavoastra ati fost unul din putinii clienti nemultumiti. Sigur, ca aveti dreptate, in mare parte. Vreau sa cred ca ati ales sa cumparati de la eMAG.ro nu numai datorita pretului mic cat si serviciilor pe care le oferim. Inteleg ca ati avut si o experienta pozitiva. Chiar foarte pozitiva.

Nu-mi sta in fire sa justific actiunea consultantului nostru de vanzari inainte de a afla ambele opinii, dar as dori sa clarific cateva aspecte:
- acel discount mic de 2% reprezinta o importanta parte din marja noastra in cazul acelor produse (poate ca de aceea ne-ati ales, datorita marjei mici, si deci a preturilor practicate)
- nu se mai poate acorda un alt discount dupa emiterea unei facturi decat in cazul in care prima factura se anuleaza si se emite o alta factura, deci faptul ca la sfarsitul perioadei monitorul costa cu 1.000.000 lei mai putin nu avea cum sa influenteze in vreun fel procesul de vanzare-cumparare deja incheiat printr-o factura de tip "rate".

Sigur, e de inteles supararea dumneavoastra pe faptul ca nu ati fost sunat la timp, sau atunci cand ati fi dorit dumneavoastra. Consultantii nostri sunt si ei oameni, sunt supusi greselilor, pe care de altfel nu le toleram.

Pentru ca experienta dvs. cu eMAG.ro sa devina mai agreabila va propun ca acel discount incasat de noi pe "nedrept", cel de 1.000.000 de lei, sa-l recuperati intr-o viitoare comanda la noi pe site. Imi veti spune ca ati fost dezamagit si nu veti mai comanda de la noi. Eu am sa va spun ca ma voi asigura personal ca experinta dvs. sa nu se mai repete cu nici un client.

Invit de altfel toti cititorii care au avut experiente similare, desi nu cred ca sunt multi, dar nu se stie, sa intre pe acest forum si sa imi relateze experientele lor, pentru ca impreuna sa putem gasi o cale prin care sa nu mai existe vreun client nemultumit. Nu vorbesc aici numai de discount-uri, care nu pot fi mari in cazul componentelor IT, vorbesc si de modul in care ati fost serviti de catre personalul nostru. invit si pe cei care au avut experiente pozitive sa ne vorbeasca, sa ne spuna 2-3 cuvinte.

Noi am construit eMAG-ul bazat pe solicitudinea cu care raspundem necesitatilor clientilor si de aceea tinem foarte mult la aflarea acestor feedback-uri de la dumneavoastra. Exista pe site formulare unde clientii pot sa-si exprime opinia, pot sa intre in dialog cu managementul, si opinia dansilor este pentru noi lege.

Pentru a nu-mi spune ca am vorbit prea mult, va invit sa treceti pe la noi sa vedeti si niste fapte... deci, cand ne intalnim?

Liviu Taloi
PR Manager, eMAG.ro
021-207.91.23



bbrnv, on May 26 2005, 12:25, said:

Prima interactiune cu EMAG am avut-o cand mi-am luat camera foto digitala. Totul a fost ca in filme: am facut comanda pe site, a doua zi au sunat, au venit cu ea acasa, ce mai, extraordinar! Nemaivazut!! Recomand prietenilor!  Sunt deja fan EMAG!   ..... oare?  :nonobad:
...
Am sunat mai devreme la ei, sa vorbesc cu omul de la vanzari.  "Vorbeste, ii zic eu sa va sune"...... Asta a fost acum doua ore. Am primit oare telefon?  :angry:
.....
Dati-va si voi cu parerea..... Cum v-ati simti in locul meu? Ce ati face? Ati avut experiente asemanatoare?

<{POST_SNAPBACK}>



#14
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,695
  • Înscris: 05.03.2003
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Domnule de la PR, cum vedeti dvs. PR asta al dvs. daca nu raspundeti la mailuri?!?!? Mai intai  cred ca ar trebui sa lucrati la dvs. in ograda si apoi sa vorbiti de "unul din putinii clienti nemultumiti"!!! Si lasati domnule sedintele, puneti mana pe treaba!!!

Edited by TIC, 07 June 2005 - 15:27.


#15
cromo

cromo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 28.04.2004
Nu imi face nici o placere sa intervin si eu, dar trebuie sa o fac. Am comandat telefonic, in urma cu cel putin o luna, la emag, un card de memorie Canon aflat in oferta lor (la produs se mentiona necesitatea contactarii telefonice). Dupa mai multe reveniri telefonice ale mele, in care mi s-a comunicat ca sunt luat deja in evidenta lor, mi s-a spus ca voi fi contactat in cele din urma de catre un operator (zis Dorin). Am tot asteptat si astept in continuare sa fiu contactat. Oricum nu ma mai intereseaza serviciile lor, in conditiile in care am achizitionat cardul din alta parte (imi era necesar pentru o camera foto, intr-un timp rezonabil). Insa respectul fata de clienti .....

Edited by cromo, 08 June 2005 - 13:50.


#16
cromo

cromo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 28.04.2004
A si mi-am adus aminte si de spot digital. Am avut o experienta similara cu a lui bbrnv. Am achizitionat de la ei un set de boxe, pe care mi l-au trimis fara cablul de conectare. Dupa ce i-am contactat telefonic de cateva ori pana ce l-am gasit pe cel care furnizase coletul in cauza si le-am explicat ca in pachet era inclus si acel cablu, au onorat solicitarea mea. Am zis OK sunt totusi oameni de treaba. Asa ca dau o noua comanda pentru un UPS. Nici un raspuns. Pe site apare mentiunea, la produs, ca va fi pe stoc in cateva zile. Trece o luna si nimic. Le-am scris un mail la care mi-au raspuns ca de indata ce or sa aduca UPS-ul in depozit ma vor contacta. A trecut de atunci mai mult de un an si jumatate si pas contactare. Daca era sa-i cred pe cuvant nici astazi nu aveam UPS-ul. Ma intreb daca mai sunt in baza lor de date sau poate ca le e rusine sa recunoasca gafele pe care le fac. Revenind la respectul fata de potentialii clienti, cei mai multi dintre comerciantii nostri mai au mult de invatat.

#17
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Multumesc celor ce au postat aici mesaje despre eMAG.ro. Toate sugestiile si toate mesajele postate sunt luate in serios de catre managementul companiei. Consideram acest feedback ca fiind foarte important pentru noi.

Liviu Taloi
PR Manager - eMAG.ro

#18
cstroie

cstroie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 13.01.2004
Sper sa nu imi iau suturi sau sa ramana cineva cu impresia ca lucrez la/pentru ei (emag) dar eu am fost multumit serviciile lor. Intr-adevar nu am avut nevoie de livrare (am cumparat direct de la sediu), am sunat eu imediat dupa ce am efectuat comanda (pt. a verifica daca au produsul pe stoc), dar au fost politicosi si serviabili. Prefer sa cumpar de la ei decat sa stau la cozi la un ultrapro, best, etc. unde gasesc angajati incompetenti si frustrati. In orice caz, cu siguranta voi mai cumpara de la ei (desi urmatoarea achizitie cred ca o voi face de la cel.ro - pret mai mic + posibilitate de testare a produsului).
In orice caz, incercati sa nu judecati orice firma dupa o singura experienta neplacuta, deoarece rapid veti ajunge fara "furnizori". Orice padure are si uscaturile ei.
@bbrnv - oricum, n-ai patit nimic exagerat, am auzit si mai rele despre magazinele online de la noi. Iar la treaba cu discountul, scuza-ma dar ai procedat putin gresit in opinia mea. Nu trebuia sa le ceri proforma pt. toate produsele si sa le spui ca faci credit pt. ele. Porneai si tu de la cel mai scump produs si apoi mai dansai si tu putin cu ei: "Dar daca mai iau si aia... primesc ceva? Dar daca mai iau si cealalta?". Cred eu ca aveai mai mult succes. Si apoi le spuneai ca faci credit.
P.S. - Singurul lucru care m-a cam suparat a fost faptul ca nu m-au chemat macar la un interviu cand faceau angajari...  :lol:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate