Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#937
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006

View Postdigibrain, on Apr 4 2007, 23:58, said:

Pai de ce sa incerci sa o returnezi omule din moment ce functioneaza ??? Am un amic care a trimis o camera foto inapoi pentru ca nu-i placea cum facea poze... este hilar... omu' nu stia sa faca o poza... aparatul in mainile unui om normal mergea impecabil !
Revin la ce am spus intr-un post anterior... calitatea produselor nu cade in sarcina niciunui comerciant...indiferent ca se numeste flanco, altex, carrfour, cora, metro. La urma urmei este o societate de consum... cumperi din placerea de a cumpara (online). Este asa ? De ce sa mai pleci de acasa sa intri prin magazine cand vezi produsul pe web ???

Probabil pentru ca intr-un magazin si-ar fi dat seama ca un dSLR nu-i pentru el si ar fi optat pentru un bridge. Doar un exemplu.

#938
digibrain

digibrain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 20.05.2004

View Postrex, on Apr 5 2007, 00:51, said:

mai bine nu ridica pachetul de la posta/curier, ca sa nu ajungi sa scrii pe aici aventurile tale cu service-ul si garantia, aventuri desfasurate pe perioada a 2-3 luni, cu zeci de telefoane date si tone de nervi. daca faci socoteala la cat vei da pe telefoane, probabil vei constata ca dai mai mult pe telefoane decat pe diferenta daca iei de la alt magazin.
si daca te intreaba de ce ai refuzat comanda, aminteste-le de acest thread si da-le si un link. poate asa mai schimba ceva.

A sosit coletul, am achitat - sper sa nu am probleme si sa nu apelez la garantie. Am deja un produs similar luat din alt maaaaare megamarchet si nu m-a dezamagit.

Sarbatori fericite tuturor !

#939
digibrain

digibrain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 20.05.2004

View Post701, on Mar 29 2007, 12:16, said:

Cum adica este "normal"? Este Anormal! Se intampla sa o mai dai in bara cand ai 1000 de clienti pe zi dar trebuie sa redresezi situatia si sa angajezi oameni interesati sa munceasca.


In comert ca si in multe alte domenii - nu exista 100% - daca ei au o marja de x% clienti nemultumiti si se incadreaza in plan nu este nici o problema. Nu exista produse perfecte ci doar dorinta cumparatorului de a cumpara un produs perfect. Asa ceva exista doar in manuale (daca s-or fi schimbat, evident)

In orice afacere nu poti sa-i multumesti pe toti - nu ai cum. Daca imi dai exemplu de o astfel de afacere esti mare ! Pana acum nu am vazut.

Ar trebui sa fim cel putin OBIECTIVI in ceea ce priveste afirmatiile facute pe forum. Eu ma numar printre cei care i-am contestat atunci cand lucrurile nu au mers cum trebuie. E dreptul meu de a contesta, la fel cum este si dreptul meu de ai lauda atunci cand merita.

#940
Gogoo

Gogoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2007

View Postdigibrain, on Apr 5 2007, 16:56, said:

Ar trebui sa fim cel putin OBIECTIVI in ceea ce priveste afirmatiile facute pe forum. Eu ma numar printre cei care i-am contestat atunci cand lucrurile nu au mers cum trebuie. E dreptul meu de a contesta, la fel cum este si dreptul meu de ai lauda atunci cand merita.

Felicitari pentru modul sanatos de gandire. O astfel de abordare echilibrata ar scuti pe multi de nervi, frustrari si postari aiurea pe forum.

#941
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007
Eu unul nu pot sa-i laud pe cei de la emag...:no:  Chiar daca atunci cand cumperi un produs sunt super de treaba, cand vine vorba de service, sunt jalnici... :wacko:  Nici acum nu am primit imprimanta, cica sambata soseste piesa, si urmeaza sa o primesc marti (ma suna ei... ) :death: . Plus ca nu ai cu cine sa porti o discutie civilizata... Cred ca nu a rezistat nimeni mai mult de 5 minute fara sa-i sara tandara... Am mai avut probleme cu un produs de la Bestcomputers, dar au fost foarte operativi... Nici nu au abuzat ca cei de la emag, de cele 10 zile lucratoare in care se solutioneaza problema, si au fost foarte draguti,  :clapping: m-au sunat dupa cateva zile, mi-au spus ca nu se poate repara si ca ma asteapta sa-mi dea un alt produs nou... Deci se poate rezolva si pe cale amiabila o problema... Dar nu si la emag... Oricum, nici nu ma astept sa fie gata imprimanta nici saptamana viitoare...
Deci, degeaba au si produse bune, daca-si fac firma de ras pe partea de service... :thumbdown:


P.S. Un Paste fericit! Sper sa nu cumva sa va ia domnul Iepuras cadouri de la emag.....

#942
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006

View Postdigibrain, on Apr 5 2007, 16:56, said:

In comert ca si in multe alte domenii - nu exista 100% - daca ei au o marja de x% clienti nemultumiti si se incadreaza in plan nu este nici o problema. Nu exista produse perfecte ci doar dorinta cumparatorului de a cumpara un produs perfect. Asa ceva exista doar in manuale (daca s-or fi schimbat, evident)

In orice afacere nu poti sa-i multumesti pe toti - nu ai cum. Daca imi dai exemplu de o astfel de afacere esti mare ! Pana acum nu am vazut.

Ar trebui sa fim cel putin OBIECTIVI in ceea ce priveste afirmatiile facute pe forum. Eu ma numar printre cei care i-am contestat atunci cand lucrurile nu au mers cum trebuie. E dreptul meu de a contesta, la fel cum este si dreptul meu de ai lauda atunci cand merita.


Pai hai sa fim seriosi ....  ;)

Ai dreptate ca in comert nu exista 100%, mai e si pierdere ... etc
E corect ca nu sunt produsele perfecte
E ok ca aia de la curierat mai fac probleme ...

DAR... oare nu cumva tocmai baietii de la emag vor sa aiba randament de 100% prin metoda ca nu schimba la nimeni nimic, nu le da clientilor inapoi banii si nu le repara produsele stricate ( ca si asta costa ).
Ei vand un produs, au X% profit, si cu asta basta, au incheiat.

;)  deci repet, oare nu-s ei aia care nu vor sa aiba pierdere, si tind la un randament de 100%...

Aici nu este vorba de chestia de ai multumii pe toti, ca acel lucru evident ca nu se poate.
DAR:

1. daca scrie in garantie ca 10 zile e reparatia, de ce se tin produsele mai mult
2. daca omului i se spune, " te sunam noi maine" de ce nu este sunat
3. daca vrea un produs noi, sau isi cere banii ( conform legii ) de ce nu se face asa cum zice legea....
4. de ce se cauta tot timpul vinovatii altundeva decat in interiorul firmei....

Sincer ( stiu ca stam cam departe de Germania sa zicem ) dar acolo nu prea cred ca exista chestii de genul, te duci inapoi ca produsul este stricat, si esti purtat in 20 de locuri si toti dau vina pe altii.... acolo se schimba, vanzatorul isi scere scuze, si gata in 5 min s-a rezolvat

Asta e valabil si celor de la emag si celor de la restul site-urilor de comert.... cheia este RESPONSABILITATEA si RESPECTUL FATA DE CLIENT...

Da in fine, precis ca ei is mai destepti, si o stiu cum au facut-o gloriosii nostri stramosi de pe vremea lui nea Nicolae...
"marfa vanduta nu se schimba"

#943
FC72

FC72

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,622
  • Înscris: 06.03.2005
Hai sa te lamuresc eu cu toate ca s-a mai discutat.
1. nu mai exista in noua lege termenul de 10 zile la reparatie , acum se precizeaza ca durata reparatiei trebuie sa fie "REZONABILA", ce poate insemna asta nu e definit.

2. nu sta nimeni cu grija de a suna vreun client ... doar e treaba clientului sa se intereseze de bunul propriu.

3. inlocuirea sau returnarea banilor pentru un produs nu o face vinzatorul fara acordul furnizorului , adica produsul trebuie dus la o reprezentanta tehnica a furnizorului pentru a se constata starea acestuia , conformitatea si apoi se poate discuta ce masuri se pot lua vizavi de cererea clientului...dar asta nu pe loc ci intr-o sedinta ulterioara a unei comisii special creeate in acest scop.

4. normal ca pentru clientul pagubit incepe cosmarul si este trimis de colo colo, unii clienti renunta din lipsa de timp sa isi mai bata capul

Eu as mai adauga ca multi distribuitori, importatori, furnizori de produse incerca in mod deliberat sa nu onoreze integral sau partial garantiile deoarece asta ar duce la diminuarea profitului, cheltuielile cu aceste probleme fiind suportate 100% de acestia si nu de producatori.

#944
digibrain

digibrain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 20.05.2004

View PostFC72, on Apr 7 2007, 08:57, said:

Hai sa te lamuresc eu cu toate ca s-a mai discutat.
1. nu mai exista in noua lege termenul de 10 zile la reparatie , acum se precizeaza ca durata reparatiei trebuie sa fie "REZONABILA", ce poate insemna asta nu e definit.

2. nu sta nimeni cu grija de a suna vreun client ... doar e treaba clientului sa se intereseze de bunul propriu.

3. inlocuirea sau returnarea banilor pentru un produs nu o face vinzatorul fara acordul furnizorului , adica produsul trebuie dus la o reprezentanta tehnica a furnizorului pentru a se constata starea acestuia , conformitatea si apoi se poate discuta ce masuri se pot lua vizavi de cererea clientului...dar asta nu pe loc ci intr-o sedinta ulterioara a unei comisii special creeate in acest scop.

4. normal ca pentru clientul pagubit incepe cosmarul si este trimis de colo colo, unii clienti renunta din lipsa de timp sa isi mai bata capul

Eu as mai adauga ca multi distribuitori, importatori, furnizori de produse incerca in mod deliberat sa nu onoreze integral sau partial garantiile deoarece asta ar duce la diminuarea profitului, cheltuielile cu aceste probleme fiind suportate 100% de acestia si nu de producatori.

Garantiile sunt suportate 100% de producator daca a fost vina acestuia la producerea unui bun neconform. In alta ordine de idei - la un magazin de tehnica de calcul de cartier e altceva - bunul se inlocuieste pe loc (cel putin asa mi s-a intamplat mie cu un MP3 Player - dupa doua zile nu a mai mers... mi l-au schimbat pe loc, la fel s-a intamplat cu un monitor la mana a doua - l-au schimbat pe loc. La magazinele mici poti vorbi direct cu patronul, pe cand la cele mari discuti cu angajatii.

Cumpar de la magazine online numai atunci cand constat diferente mari de pret intre magazinele online si cele clasice. La un mare magazin de electrocasnice am obtinut discount de 10% din pretul de pe raft doar pentru ca am vb cu seful de magazin...un tip super de treaba... la acel magazin cei care cumpara calculatoare si au probleme - mai intai incearca cei de la magazin sa le repare si apoi le trimit la furnizor - kestie  care tot seful de magazin a inventat-o. Dura o luna si ceva pana venea calculatorul din garantie.

#945
digibrain

digibrain

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 654
  • Înscris: 20.05.2004

View Postkgyula, on Apr 6 2007, 15:10, said:

Pai hai sa fim seriosi ....  ;)

Ai dreptate ca in comert nu exista 100%, mai e si pierdere ... etc
E corect ca nu sunt produsele perfecte
E ok ca aia de la curierat mai fac probleme ...

DAR... oare nu cumva tocmai baietii de la emag vor sa aiba randament de 100% prin metoda ca nu schimba la nimeni nimic, nu le da clientilor inapoi banii si nu le repara produsele stricate ( ca si asta costa ).
Ei vand un produs, au X% profit, si cu asta basta, au incheiat.

;)  deci repet, oare nu-s ei aia care nu vor sa aiba pierdere, si tind la un randament de 100%...

Aici nu este vorba de chestia de ai multumii pe toti, ca acel lucru evident ca nu se poate.
DAR:

1. daca scrie in garantie ca 10 zile e reparatia, de ce se tin produsele mai mult
2. daca omului i se spune, " te sunam noi maine" de ce nu este sunat
3. daca vrea un produs noi, sau isi cere banii ( conform legii ) de ce nu se face asa cum zice legea....
4. de ce se cauta tot timpul vinovatii altundeva decat in interiorul firmei....

Sincer ( stiu ca stam cam departe de Germania sa zicem ) dar acolo nu prea cred ca exista chestii de genul, te duci inapoi ca produsul este stricat, si esti purtat in 20 de locuri si toti dau vina pe altii.... acolo se schimba, vanzatorul isi scere scuze, si gata in 5 min s-a rezolvat

Asta e valabil si celor de la emag si celor de la restul site-urilor de comert.... cheia este RESPONSABILITATEA si RESPECTUL FATA DE CLIENT...

Da in fine, precis ca ei is mai destepti, si o stiu cum au facut-o gloriosii nostri stramosi de pe vremea lui nea Nicolae...
"marfa vanduta nu se schimba"

Marfa vanduta nu se schimba este o chestie corecta pentru un magazin clasic - un amic a cumparat un televizor LCD de vreo 30 milioane de la un magazin din oras - dupa doua zile a zis ca nu-i place, desi am fost cu el sa il cumpere si era super incantat - produsul a fost adus pe comanda. Cum credeti ca a reactionat patronul.  Patronul i-a facut proba, TV-ul functiona bine, si i-a spus ca ii da banii inapoi. A facut storno pe factura, a facut proces verbal ca amicul este in totalitate multumit de faptul ca a luat banii inapoi, singura conditie verbala - spusa pe un ton foarte politicos - "din pacate firma noastra nu va mai putea sa va serveasca pe viitor, ne cerem scuze pentru aceasta situatie"

Eu am plecat cu coada intre picioare la faza asta. Mie personal mi s-a facut rusine - daca aveam bani cumparam eu televizorul caci era super ok, era si de marca si era si un pret super bun. Oricum magazinul nu este unul foarte mare, deci profit foarte mult nu poate avea.

Explicati va rog acest comportament din partea patronului !

#946
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
Consider ca la prezentarea unui caz si dupa descrierea problemelor este corect sa se posteze si solutionarea ( daca este cazul ).

Am mai postat aici sau pe ari foto/video despre cardurimemorie.ro

Doar sa va reamintesc, am primit de la ei un card de memorie SD 4GB 150x, care a fost defect.
Am trimis inapoi acel card ( e drept, au trecut vreo 3 sapt ) dar am primit ce am cerut in schimb ( ca nu aveau pe stoc).

Am primit un flash drive de 512 unul de 1GB si un SD de 2GB.

PS. ei, se poate, e drept ca am inceput si eu cu amenintarile de genul OPC, postat in forumuri si s-a vazut diferenta

numai bine, si GANDITIVA SI DOCUMENTATIVA de 10x inainte de a cumpara de pe un site

#947
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007
Pai... se pare ca cei de la emag sunt specialisti in "dus cu presul". Azi era ziua in care trebuia sa primesc telefon de la ei ca sa  ma anunte ca ma pot duce linistit sa iau imprimanta (bine... tipa de la service zicea ca ma vor suna ieri, si abia am convins-o ca e Pastele...:D)... Nu am primit inca telefonul, dar nici nu ma asteptam sa primesc... Deci, neseriosi, pt a nu stiu cata oara...


Cazurile de mai sus, arata ca mai exista si firme care stiu sa-si respecte clientii, si parerea mea, e ca au de castigat...  Bravo lor... :clapping:  Sper sa ramana asa in continuare....

Cat despre emag, Fereasca Sfantul sa iei ceva de acolo si sa ajungi la service... Poate ca au produsele mai ieftine, dar va spun ca veti plati, poate dublu, pretul lor, daca intra in service-ul lor de 2 bani... Iti spun mereu ca deciziille sunt luate de service-ul autorizat... Am cerut sa vorbesc direct cu cei de acolo, ca la emag nu aveam cu cine... Dar nu mi s-au dat date de contact deoarece nu se poate... Si ca ei sunt cei ca au legatura directa cu service-ul autorizat... Dar se pare ca aceasta legatura este prost facuta, avand in vedere perioadele mari de timp in care se solutioneaza probelemele, daca se solutioneaza... Si din experienta mea, solutia adusa e una tot de 2 bani, care doar se incadreaza in acelasi brand...


Nu le doresc celor care lauda atata emag-ul sa ajunga cu produsele in service... sau poate doar putin, ca sa simta si pe pielea lor cum e...


Parerea mea e ca tot la firmele mici gasim sprijin...

#948
ebodu

ebodu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 11.08.2006
Ca orice magazin online care a mers bine un timp acum incepe sa mearga prost. Din ce am citit in tot forumul se pare ca nu mergea asa bine cum credeam eu. S-au tot reorganizat si cel mai evident lucru este ca anul acesta nu prea mai au marfa pe stoc. Adevarul este ca au preturi mai mici decat restul magazinelor online dar uneori pentru 50 lei nu merita deranjul.
Am citit tot felul de posturi legate de garantie: e clar ca aici nu mai sunt ei de vina ci firma care face garantia (daca nimeriti ceva de la SCOP sunteti terminati - sa zicem ca un monitor sta in garantie intre 3 si 5 saptamai - ce faci in timpul acesta fara monitor?)

Eu va supun atentiei un alt aspect: cam pe la sfarsitul lui martie a aparut pe site (situl EMAG evident) un concurs ceva de genul raspunde la intrebarile cutare despre western digital si castigi o .... cumparatura. Mie mi s-a parut dubios de la inceput cand au zis ca extragerea castigatorului se va face pe 9 aprilie (cand normal e liber - a2a zi de pasti). Cert este ca a disparut tot concursul si castigatorii si orice referire la el. Ma gandesc ca nu a trimis raspunsul "cine trebuie".

Bine, este cunoscut ca aceste concursuri si tombole sunt "un pic aranjate" si castiga "cine trebuie" (nu numai la emag - la orice firma din romania). Premiul cel mare intotdeauna se duce la o ruda, la un client de top, la un organ de control, etc... dar emag a reusit imposibilul - NU MAI DA LA NIMENI. E ca in bancul ala...daca nu a jucat la loto..cum sa castige :)

#949
ebodu

ebodu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 11.08.2006
Aaaa... mi-am adus aminte si de un alt incident cu emag. Stati ca e interesant :) Am cumparat un stick de 1GB Superstick kingmax - e modelul acela cel mai mic posibil (si cel mai prost). L-am adus la firma si am inceput sa il testez si mergea extrem de lent. Am facut tot felul de teste si pana la urma m-am hotarat sa incerc sa-l schimb. M-am dus la service si "expertul" mi-a zis in esenta "ca la banii astia" ce performante vreau. M-am gandit si eu pana la urma ca nu pot sa fiu asa kitros si asta e. In final chiar s-a dovedit o porcarie si s-a spart plasticul de pe el si l-am aruncat.
Ideea e ca ar fi putut sa spuna "domnu' clientu' daca sunteti nemultumit va dam alt model si platiti o diferenta"  ca doar nu lucreaza cu marfa lu ta-su ci e reseler adica o da inapoi de unde a luat-o si gata...sau o firma asa mare nu isi permite sa piarda 700.000 lei vechi :) :) :)

Asa ne trebuie daca nu ne-am nascut in USA/Germania/etc. Acolo daca nu iti place marfa in 10 zile te duci inapoi si ii zici schimb-o si ala zice DA SEFU si o schimba. Aici iti zice "ce vrei ma la banii astia, dupa ce ca ti-am vandut...hai plimba-te ca intra lume in magazin" :)

#950
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007
Timpul trece, dar fara rezultat... Deocamdata... :vampire:

Asa ca luati-va masurile de siguranta:  NU emag.... NU HP Photosmart D5160. Lasati-i sa dea faliment, poate invata ceva din asta pana la urma.

Ce se mai aude de acel site? Pt ca emag nu are ce cauta pe piata  :thumbdown:

Edited by un_student, 12 April 2007 - 15:30.


#951
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006

View Postun_student, on Apr 12 2007, 16:29, said:

Ce se mai aude de acel site? Pt ca emag nu are ce cauta pe piata  :thumbdown:

E un proiect de viitor care va fi pus in aplicare peste cateva luni. Intre timp insa am decis sa nu facem din el un loc unde sa poata fi injurate magazinele ci mai degraba un loc de informare, cu legile comertului online, drepturile cumparatorului, etc. O sa aiba si review-uri pt magazine, evident, dar scopul lui va fi promovarea comertului online in conditii civilizate. Ceea ce cred ca de fapt ne dorim toti cei care ne-am incasat-o de la cate un magazin sau altul.

Edited by miromulus, 12 April 2007 - 15:59.


#952
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 16.12.2003
Revin la ideea de initia un sondaj cu voturi  relativ la relatiile pe care le-ati /le-am avut cu emag.
Totodata ideea unui site de indrumare in zona e-commerce ar fi deosebit de util


#953
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007

View Postmiromulus, on Apr 12 2007, 16:58, said:

E un proiect de viitor care va fi pus in aplicare peste cateva luni. Intre timp insa am decis sa nu facem din el un loc unde sa poata fi injurate magazinele ci mai degraba un loc de informare, cu legile comertului online, drepturile cumparatorului, etc. O sa aiba si review-uri pt magazine, evident, dar scopul lui va fi promovarea comertului online in conditii civilizate. Ceea ce cred ca de fapt ne dorim toti cei care ne-am incasat-o de la cate un magazin sau altul.

Nici nu ma gandeam sa fie un site de injurat magazine. Oricum m-as simti mai usurat daca i-as injura in fatza.

Pana atunci se poate consulta siteul   http://www.apc-romania.ro/    :D , mai ales sectiunile:
1. http://www.apc-roman...e_din_2007.html  pentru legea 449 din 2003.
2. http://www.apc-roman...mative_noi.html la sectiunea Vanzarea produselor si garantiile asociate

Si nu uitati, NU emag. :thumbdown:

#954
Jacques

Jacques

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 08.08.2005
Am vrut sa cumpar si eu un laptop FS de la eMAG, mi l-au trimis cu aproape 200 lei m-au scump decat era afisat pe site si despre care discutasem la telefon cu operatorul. Au fost de acord ca au gresit, au zis sa platesc eu pretul acela mai mare ca imi vor trimite ei ulterior diferenta de bani  :death: Pe de alta parte, ma gandesc ca a fost doar un accident, am multi prieteni care au cumparat de la ei si n-au intampinat nici cea mai mica problema. Ba chiar au fost foarte amabili, dealtfel sunt printre singurele magazine online care nu cer avans/plata integrala in cazul in care localitatea de livrare a produsului este alta decat Bucurestiul.

Edited by Jacques, 12 April 2007 - 22:12.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate