Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
probleme cutie de viteze vw golf 4
Last Updated: Mar 14 2022 15:18, Started by
blackpantera
, Jun 22 2009 18:24
·
0
#19
Posted 07 March 2012 - 12:54
sal
e simplu 200ron manopera , si 100 ron/buc inel sincron schimbat daca trebuie doar la v2 .....total 300ron daca dai tu cutia jos si o aduci la mine |
#20
Posted 08 March 2012 - 08:26
@andreixyz, poti sa postezi un anunt in aria Servicii pentru a-ti face publicitate gratuita.
De unde esti? Am si eu o cutie ce a mers fara ulei mult timp. La un moment dat nu mai statea in viteza 5. Dupa aia in loc de viteza 5 nu mai era nimic (levierul se duce cam jumatate de cursa). Mai am o cutie similara, dar de benzinara (F17CR fata de F17WR de pe un Opel). Parca as face-o sa o am in beci de schimb |
#21
Posted 08 March 2012 - 08:38
salutare
nu sunt pe forum pt reclama ci din pasiunea de a vb despre subiect referitor la cutiile tale : ma poti suna sau putem vb aici cea care sare din a 5 a nu ai specificat de pe ce masina e iar F17 de Opel ce defectiune are in principiu se poate repara orice ,depinde doar de costuri oricum decat sa le duci la fier vechi e mult mai util sa ajunga la mine pt piese P.S. daca F17 are ca defectiune un huruit in toate vitezele se poate duce la fier vechi eu sunt dn cluj |
#22
Posted 08 March 2012 - 08:42
F17 sunt de pe Opel. Cu audi-ul inca nu am avut probleme de genul si sper sa nu am vreodata.
F17WR este cea cu probleme. Mai am o F17CR functionala. Banuiesc ca sincroanele sunt la fel la ambele. Diferenta fiind doar la pinioane. As vrea sa o desfac eu sa vad ce e in ea. De desfacut am desfacut-o sa ridic arborii ca sa pot scoate diferentialul din ea. Pinioanele din capul cutiei, cele de V5 par in regula. |
#23
Posted 08 March 2012 - 19:58
sper ca am intelel
ai doua cutii de Opel una ok si una cu a-5 a defecta si cea defecta e compatibila cu masina ta desfa capacul de la a 5 a si vezi in ce stare sunt pinioanele in principiu poti pune de pe una pe cealalta sau desfa capacul la cea defecta si trimite-mi o poza cu ansamblul de a 5 a iti pot trimite eu kitul de reparatie (2 pinioane , furca , manson , inel sincron.....depinde ce ai defect) spor |
#24
Posted 08 March 2012 - 22:29
Da, una este de pe benzinara de 1.8, cealalta de pe diesel de 1.7 (cea defecta). Carcasele sunt aceleasi, ambreiajul acelasi, planetarele sunt aceleasi, deci doar pinioanele difera ca numar de dinti.
|
#25
Posted 08 March 2012 - 22:48
ai toate sansele sa fie pinioanele de v5 aceleasi sau cu raport f putin diferit
diferenta semnificativa e la raportul de transmisie al grupului pt cutie de 1,7 diesel(opel combo) am toate piesele mai putin pinionul de atac si coroana in cazul in care ai nevoie de v5 |
#26
Posted 28 April 2012 - 11:08
Salut,am un golf 4 tdi cu cutie manuala cu urmatoarele simptome:
cu rotile indiferent bracate sau drepte plecare de pe loc accelerare decelerare vitezele 1, 2, + 3 si 4 mod subturat (clankclank....clankclank... rulare...decelerare clunk.... accelerare clunk, clunk, clunk) toul ok la directie,se pare ca pocniturile vin de la cutia de viteze,ce poate sa fie si cam cat este manopera pentru demontare-montarea cutiei? |
#28
Posted 28 April 2012 - 20:01
are ulei,intre timp am gasit asta:
carcasa de teflon din interiorul diferentialului distrusa,produce luft intre cei 2 sateliti si satelitii planetara, uneori chiar incalecarea dintilor |
|
#32
Posted 28 April 2012 - 21:08
chestia cu carcasa am gasit-o pe net,ramana sa merg cu ea la service pentru demontarea cutiei saptamana viitoare
interesant este ca in viteze intra foarte usor,masina merge bine ,insa pocniturile ma cam sperie |
#33
Posted 29 April 2012 - 10:29
ori nu are ulei si s-a dus pe pustii un rulment cu ace din care o sa gasesti doar acele
expertul pejo vorbea de asta: http://www.btinterne...box_Failure.htm |
|
#34
Posted 29 April 2012 - 23:01
salut si scuze pt intarziere
problema poate veni de la grup insa pana nu se desface cutia sunt doar presupuneri nu mai merge cu ea asa pt ca o poti distruge iremediabil in principiu e o preoblema de la sateliti sau vreun rulment spart costuri.....250ron manopera de reparatie a cutiei ,aprox 100ron un rulment |
#35
Posted 30 April 2012 - 13:41
am fost azi la service cu masina,sunt programat pe miercuri,cost estimat 500 ron la manopera
manopera mi se pare cam mult,chiar trebuie doi oameni sa lucreze o zi la ea(asa mi s-a zis)? |
#36
Posted 30 April 2012 - 13:47
Bravo.
Dacă nu ne zici ce au zis că îți fac la ea, ce vrei să îți spunem? Doar dintr-o descriere cu păcănele să îți ghicim defectul nu se poate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users