Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
probleme cutie de viteze vw golf 4
Last Updated: Mar 14 2022 15:18, Started by
blackpantera
, Jun 22 2009 18:24
·
0
#1
Posted 22 June 2009 - 18:24
Am o problema cu cutia de viteze de la golful lui taicamio. Intra foarte greu in tr1 si in tr5. S-ar putea face ceva inafara de inlocuirea intregii cutii de viteza?
Va rog sa ma ajutati daca ati avut si voi aceeasi problema sau santeti cunoscatori. Mersi! |
#2
Posted 24 June 2009 - 14:56
E mult mai ieftin si mai usor sa schimbi cutia defecta cu alta buna, decat sa o desfaci p-aia veche si sa te apuci sa schimbi pinioanele sincron si posibil alte piese cu probleme.
|
#4
Posted 24 June 2009 - 15:02
Daca nu mai avea ulei huruia ca dracu. Si daca intra greu intr-o treapta de viteza, cauza cea mai probabila e pinionul sincron al treptei de viteza respective.
|
#5
Posted 24 June 2009 - 16:28
adybmw, on 24th June 2009, 16:02, said: Daca nu mai avea ulei huruia ca dracu. la polo a pleznit dupa ce a ramas pe uscat; a cedat un sincron si un rulment , ambele de la tr5. curentul de aer ducea/rasucea uleiul ca si cum ar fi fost curs din motor, pe la arbore si l-am lasat in pace ....pina ar fi fost nevoie sa umblu la ambreiaj. verifica daca ai ulei, si daca e totul in ordine fa un reglaj la timonerie. daca nici asta nu rezolva problema, se da jos si se desface pt ca e posibil ca piesele defecte sa le iei la pret bun daca iei cutie SH, nu stii ce iei si e bine sa iei una cu acelasi cod de transmisie codul il gasesti pe stickerul din portbagaj sau din cartea de service daca nu ai, da-mi vin-ul pe PM. adybmw, on 24th June 2009, 16:02, said: Si daca intra greu intr-o treapta de viteza, cauza cea mai probabila e pinionul sincron al treptei de viteza respective. |
#6
Posted 25 June 2009 - 17:27
Sunt specialisti care se ocupa numai de cutii de viteze (acu 2 ani un amic a avut o problema identica la Golf 4, si a rezolvat-o convenabil la un specialist de asta). Se gasesc cu anunturi in revistele de reclame auto. Daca gasesc un nr de telefon, revin.
|
#7
Posted 26 June 2009 - 12:13
lvg, on 25th June 2009, 18:27, said: Sunt specialisti care se ocupa numai de cutii de viteze (acu 2 ani un amic a avut o problema identica la Golf 4, si a rezolvat-o convenabil la un specialist de asta). Se gasesc cu anunturi in revistele de reclame auto. Daca gasesc un nr de telefon, revin. Si cat la costat reparatul cutiei? dassaev, on 24th June 2009, 15:59, said: Verifica mai intai daca mai ai ulei in cutie Uleiul din cutie lam schimbat recent. |
#8
Posted 27 June 2009 - 13:09
nu mai stiu exact: in jur la 14-15 milioane, parca (i-a schimbat ceva piese in ea)
|
#10
Posted 25 July 2009 - 14:18
am si eu o problema la un golf IV din 2001. dupa ce merg cu el cam 10 km, cand vreu sa schimb in marsarier are un zgomot ciudat si are tendinta sa plece de pe loc, nu stiu cum sa explic mai clar, are tendinta sa "rupa" de pe loc . ma poate ajuta cineva? multumiri anticipate
|
|
#11
Posted 02 December 2011 - 21:46
va salut
sunt specialist in reparatii cutii de viteze am intrat in aceasta discutie desi presupun ca aceste probleme sunt deja rezolvate, petru cei care au probleme actuale si intrand aici sa se documenteze dau peste sfaturi inteligente gen schimba cutia ca e mai ieftin fara a avea habar de putina mecanica as avea o intrebare pentru adybmw: pe ce te bazezi cand recomanzi schimbul cutiei in cazul in care nu intra in v1 si v5? presupun ca nu o sa-mi raspunda asa ca incerc sa va lamuresc eu nu are nici o baza cand face afirmatia in cazul in care fac probleme vitezele din extremitati primul lucru care trebuie verificat e timoneria din cauza eventualelor jocuri nu mai ajunge maxim stanga sau maxim dreapta in cazul in care intra greu in v1 si r principalul suspect e ambreiajul in cazul in care e o problema la v5 mai ales la motoare transversale e suspect de lipsa ulei atunci cand va ganditi sa faceti schimbul de ulei in cutie aveti mare grija sa puneti ce recomanda producatorul (nu marca ci caracteristici) daca nu sunteti siguri mai bine nu faceti schimbul pana nu aflati majoritatea recomanda 75w80 sau 80w90 insa nu toate cutiile functioneaza pe aceste doua tipuri pentru raspunsuri la probleme concrete va stau la dispozitie |
#12
Posted 03 December 2011 - 20:21
andreixyz, on 2nd December 2011, 21:46, said: va salut sunt specialist in reparatii cutii de viteze am intrat in aceasta discutie desi presupun ca aceste probleme sunt deja rezolvate, petru cei care au probleme actuale si intrand aici sa se documenteze dau peste sfaturi inteligente gen schimba cutia ca e mai ieftin fara a avea habar de putina mecanica as avea o intrebare pentru adybmw: pe ce te bazezi cand recomanzi schimbul cutiei in cazul in care nu intra in v1 si v5? presupun ca nu o sa-mi raspunda asa ca incerc sa va lamuresc eu nu are nici o baza cand face afirmatia in cazul in care fac probleme vitezele din extremitati primul lucru care trebuie verificat e timoneria din cauza eventualelor jocuri nu mai ajunge maxim stanga sau maxim dreapta in cazul in care intra greu in v1 si r principalul suspect e ambreiajul in cazul in care e o problema la v5 mai ales la motoare transversale e suspect de lipsa ulei atunci cand va ganditi sa faceti schimbul de ulei in cutie aveti mare grija sa puneti ce recomanda producatorul (nu marca ci caracteristici) daca nu sunteti siguri mai bine nu faceti schimbul pana nu aflati majoritatea recomanda 75w80 sau 80w90 insa nu toate cutiile functioneaza pe aceste doua tipuri pentru raspunsuri la probleme concrete va stau la dispozitie salutare. am si eu o problema cu cutia de viteze la o Bora din 98. are motor 1.6. cred ca a pierdut uleiul pe la un semering si am mers fara. la inceput a inceput sa sara din tr 5. apoi a inceput sa rontaie. pana am ajuns la un service cu ea sa-i bag ulei am mers circa 100-200 km. cand i-am bagat ulei avea ceva pilitura in interior. i-am bagat ulei si am mers cu ea asa (din ungaria pana in tara), insa numai in treapta a patra sau cateodata in tr 3, deoarece in restul ori intra foarte greu ori deloc. intrebarea este mai renteaza sa o repar, sau trebuie sa caut alta la dezmembrari? |
#13
Posted 04 December 2011 - 10:11
salut
referitor la cutia de bora asa cum spuneam si in prezentarea mea e o defectiune clasica ai terminat v5 pt ca la motoarele transversale ea e prima care ramane fara ulei in cazul lipsei uleiului e greu sa ma pronunt fara a desface cutia daca sunt afectate doar pinioanele de v5 ele se schimba ar fi bine sa sti cat costa una la dezmembrari si sa fi pregatit daca nu mai merita reparata a ta nu stiu de unde esti insa daca acea cutie poate ajunge la mine o desfac si iti dau un verdict (pt asta nu iau nici un ban) deci nu te costa nimic sa sti exact ce e in acea cutie nu am avut rabdare sa citesc termenii si conditiile forumului deci nu stiu daca e ok sa-ti las nr de tel daca imi lasi tu numar te sun si vb mai exact |
#14
Posted 04 January 2012 - 11:26
#15
Posted 16 January 2012 - 01:27
andreixyz, on 2nd December 2011, 22:46, said: va salut sunt specialist in reparatii cutii de viteze am intrat in aceasta discutie desi presupun ca aceste probleme sunt deja rezolvate, petru cei care au probleme actuale si intrand aici sa se documenteze dau peste sfaturi inteligente gen schimba cutia ca e mai ieftin fara a avea habar de putina mecanica as avea o intrebare pentru adybmw: pe ce te bazezi cand recomanzi schimbul cutiei in cazul in care nu intra in v1 si v5? presupun ca nu o sa-mi raspunda asa ca incerc sa va lamuresc eu nu are nici o baza cand face afirmatia in cazul in care fac probleme vitezele din extremitati primul lucru care trebuie verificat e timoneria din cauza eventualelor jocuri nu mai ajunge maxim stanga sau maxim dreapta in cazul in care intra greu in v1 si r principalul suspect e ambreiajul in cazul in care e o problema la v5 mai ales la motoare transversale e suspect de lipsa ulei atunci cand va ganditi sa faceti schimbul de ulei in cutie aveti mare grija sa puneti ce recomanda producatorul (nu marca ci caracteristici) daca nu sunteti siguri mai bine nu faceti schimbul pana nu aflati majoritatea recomanda 75w80 sau 80w90 insa nu toate cutiile functioneaza pe aceste doua tipuri pentru raspunsuri la probleme concrete va stau la dispozitie Salutare. Am si eu o intrebare la tine referitoare la cutia de viteza. Am un golf4 1999, 180000 km, diesel, am o mica problema la cutia de viteza, ideea e ca, cand bag in v1 intra greut, nu greu..ci sa zicem putin mai greu decat normal.....cu restul vtitezelor nu am probleme. Intrebarile mele sunt urmatoarele : uleiul de la cutia de viteza este aceelasi cu uleiul care se baga in motor sau sunt 2 lucruri diferite. Schimbul de ulei l-am facut de curand...si tocmai deasta am inceput sa-mi pun intrebari vis-a-vis de ulei cuti de viteze. Daca este un alt tip de ulei, cum pot sa-l schimb si unde il caut?... Sper ca ma fac inteles, nu prea am eu treaba cu mecanica iar daca nu este o mare scofala as prefera sa-l schimb eu. Multumesc. salutare... |
|
#16
Posted 16 January 2012 - 07:19
salut andrei , vad ca esti in tema . uite si intrebarea mea: golf5 1.9 tdi 6 vit. , cind schimb mai rapid a 2-a (si la retrogadare idem) "ciriie" ca si cind n-as fi apasat ambreiajul complet. daca schimb incetut , gen camion de pe vremuri nici o problema. unii zic ca asta e boala cutiilor in 6 de la VW.
|
#17
Posted 16 January 2012 - 08:17
pentru silviu
referitor la schimbul de ulei nu e acelasi cu cel din motor se pune 75w80 sau 75w90 (daca ai carte tehnica poate gasesti acolo exact ) , intra 1,9l ai un buson de golire si unul de umplere care se desfac cu imbus de 17 nu cred ca schimbul de ulei o sa imbunatateasca intratul in v1 insa e indicat sa-l schimbi daca nu ai mai facut-o poate intra greu in v1 din mai multe cauze: ambreiaj , timonerie sau inelul sincron al v1 kty21, on 16th January 2012, 07:19, said: salut andrei , vad ca esti in tema . uite si intrebarea mea: golf5 1.9 tdi 6 vit. , cind schimb mai rapid a 2-a (si la retrogadare idem) "ciriie" ca si cind n-as fi apasat ambreiajul complet. daca schimb incetut , gen camion de pe vremuri nici o problema. unii zic ca asta e boala cutiilor in 6 de la VW. ai o problema din interiorul cutiei e uzat inelul sincron al vitezei a 2a dintre toate vitezele el e cel mai solicitat pt ca atunci cand plecam rapid de pe loc tragem agresiv levierul sa intre in v2 e multa manopera la o asemenea operatiune insa nu o poti lasa mult asa pt ca o sa se uzeze din cauza caraitului si dintii de cuplare si o sa inceapa sa sara din v2 ceea ce e mult mai greu de reparat |
#18
Posted 07 March 2012 - 12:45
andreixyz, on 16th January 2012, 08:17, said: pentru silviu referitor la schimbul de ulei nu e acelasi cu cel din motor se pune 75w80 sau 75w90 (daca ai carte tehnica poate gasesti acolo exact ) , intra 1,9l ai un buson de golire si unul de umplere care se desfac cu imbus de 17 nu cred ca schimbul de ulei o sa imbunatateasca intratul in v1 insa e indicat sa-l schimbi daca nu ai mai facut-o poate intra greu in v1 din mai multe cauze: ambreiaj , timonerie sau inelul sincron al v1 salut ai o problema din interiorul cutiei e uzat inelul sincron al vitezei a 2a dintre toate vitezele el e cel mai solicitat pt ca atunci cand plecam rapid de pe loc tragem agresiv levierul sa intre in v2 e multa manopera la o asemenea operatiune insa nu o poti lasa mult asa pt ca o sa se uzeze din cauza caraitului si dintii de cuplare si o sa inceapa sa sara din v2 ceea ce e mult mai greu de reparat Salut andreixyz, am si eu aceeasi problema cu v2, caraie daca schimb repede, si intra si cam greu 1,2,3. Am intrebat la un service si mi-au spus ca e foarte scump sa repar sincroanele "jumatate din valoarea masinii", ceea ce mi se pare exagerat. eu am cutie in 5+R trepte, pe golf 4 1.6 benzina. Cam cat ar costa reparatia sincroanelor? daca zici ca te pricepi poate facem afacerea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users