Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 

probleme cutie de viteze vw golf 4

- - - - -
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#1
blackpantera

blackpantera

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.06.2009
Am o problema cu cutia de viteze de la golful lui taicamio. Intra foarte greu in tr1 si in tr5. S-ar putea face ceva inafara de inlocuirea intregii cutii de viteza?
Va rog sa ma ajutati daca ati avut si voi aceeasi problema sau santeti cunoscatori.
Mersi!

#2
adybmw

adybmw

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 22.03.2007
E mult mai ieftin si mai usor sa schimbi cutia defecta cu alta buna, decat sa o desfaci p-aia veche si sa te apuci sa schimbi pinioanele sincron si posibil alte piese cu probleme.

#3
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005
Verifica mai intai daca mai ai ulei in cutie

#4
adybmw

adybmw

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 22.03.2007
Daca nu mai avea ulei huruia ca dracu. Si daca intra greu intr-o treapta de viteza, cauza cea mai probabila e pinionul sincron al treptei de viteza respective.

#5
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004

 adybmw, on 24th June 2009, 16:02, said:

Daca nu mai avea ulei huruia ca dracu.
sau nu.
la polo a pleznit dupa ce a ramas pe uscat; a cedat un sincron si un rulment , ambele de la tr5.
curentul de aer ducea/rasucea uleiul ca si cum ar fi fost curs din motor, pe la arbore si l-am lasat in pace ....pina ar fi fost nevoie sa umblu la ambreiaj.

verifica daca ai ulei, si daca e totul in ordine fa un reglaj la timonerie.
daca nici asta nu rezolva problema, se da jos si se desface pt ca e posibil ca piesele defecte sa le iei la pret bun :)
daca iei cutie SH, nu stii ce iei si e bine sa iei una cu acelasi cod de transmisie
codul il gasesti pe stickerul din portbagaj sau din cartea de service
daca nu ai, da-mi vin-ul pe PM.



 adybmw, on 24th June 2009, 16:02, said:

Si daca intra greu intr-o treapta de viteza, cauza cea mai probabila e pinionul sincron al treptei de viteza respective.
sau trebuie schimbat rulment disc si volanta (daca e buna, asta nu ca e prea scumpa)

#6
lvg

lvg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 07.06.2005
Sunt specialisti care se ocupa numai de cutii de viteze (acu 2 ani un amic a avut o problema identica la Golf 4, si a rezolvat-o convenabil la un specialist de asta). Se gasesc cu anunturi in revistele de reclame auto. Daca gasesc un nr de telefon, revin.

#7
blackpantera

blackpantera

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.06.2009

 lvg, on 25th June 2009, 18:27, said:

Sunt specialisti care se ocupa numai de cutii de viteze (acu 2 ani un amic a avut o problema identica la Golf 4, si a rezolvat-o convenabil la un specialist de asta). Se gasesc cu anunturi in revistele de reclame auto. Daca gasesc un nr de telefon, revin.

Si cat la costat reparatul cutiei?

 dassaev, on 24th June 2009, 15:59, said:

Verifica mai intai daca mai ai ulei in cutie

Uleiul din cutie lam schimbat recent.

#8
lvg

lvg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 07.06.2005
nu mai stiu exact: in jur la 14-15 milioane, parca (i-a schimbat ceva piese in ea)

#9
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,922
  • Înscris: 09.12.2004
la  banii astia iei una sh

#10
liviu73

liviu73

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 25.07.2009
am si eu o problema la un golf IV din 2001. dupa ce merg cu el cam 10 km, cand vreu sa schimb in marsarier are un zgomot ciudat si are tendinta sa plece de pe loc, nu stiu cum sa explic mai clar, are tendinta sa "rupa" de pe loc . ma poate ajuta cineva? multumiri anticipate

#11
andreixyz

andreixyz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 02.12.2011
va salut
sunt specialist in reparatii cutii de viteze
am intrat in aceasta discutie desi presupun ca aceste probleme sunt deja rezolvate, petru cei care au probleme actuale si intrand aici sa se documenteze dau peste sfaturi inteligente gen schimba cutia ca e mai ieftin fara a avea habar de putina mecanica
as avea o intrebare pentru adybmw: pe ce te bazezi cand recomanzi schimbul cutiei in cazul in care nu intra in v1 si v5?
presupun ca nu o sa-mi raspunda asa ca incerc sa va lamuresc eu
nu are nici o baza cand face afirmatia
in cazul in care fac probleme vitezele din extremitati primul lucru care trebuie verificat e timoneria
din cauza eventualelor jocuri nu mai ajunge maxim stanga sau maxim dreapta
in cazul in care intra greu in v1 si r principalul suspect e ambreiajul
in cazul in care e o problema la v5 mai ales la motoare transversale e suspect de lipsa ulei
atunci cand va ganditi sa faceti schimbul de ulei in cutie aveti mare grija sa puneti ce recomanda producatorul (nu marca ci caracteristici)
daca nu sunteti siguri mai bine nu faceti schimbul pana nu aflati
majoritatea recomanda 75w80 sau 80w90 insa nu toate cutiile functioneaza pe aceste doua tipuri
pentru raspunsuri la probleme concrete va stau la dispozitie

#12
tziganul_05

tziganul_05

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 03.12.2011

 andreixyz, on 2nd December 2011, 21:46, said:

va salut
sunt specialist in reparatii cutii de viteze
am intrat in aceasta discutie desi presupun ca aceste probleme sunt deja rezolvate, petru cei care au probleme actuale si intrand aici sa se documenteze dau peste sfaturi inteligente gen schimba cutia ca e mai ieftin fara a avea habar de putina mecanica
as avea o intrebare pentru adybmw: pe ce te bazezi cand recomanzi schimbul cutiei in cazul in care nu intra in v1 si v5?
presupun ca nu o sa-mi raspunda asa ca incerc sa va lamuresc eu
nu are nici o baza cand face afirmatia
in cazul in care fac probleme vitezele din extremitati primul lucru care trebuie verificat e timoneria
din cauza eventualelor jocuri nu mai ajunge maxim stanga sau maxim dreapta
in cazul in care intra greu in v1 si r principalul suspect e ambreiajul
in cazul in care e o problema la v5 mai ales la motoare transversale e suspect de lipsa ulei
atunci cand va ganditi sa faceti schimbul de ulei in cutie aveti mare grija sa puneti ce recomanda producatorul (nu marca ci caracteristici)
daca nu sunteti siguri mai bine nu faceti schimbul pana nu aflati
majoritatea recomanda 75w80 sau 80w90 insa nu toate cutiile functioneaza pe aceste doua tipuri
pentru raspunsuri la probleme concrete va stau la dispozitie

salutare. am si eu o problema cu cutia de viteze la o Bora din 98. are motor 1.6. cred ca a pierdut uleiul pe la un semering si am mers fara. la inceput a inceput sa sara din tr 5. apoi a inceput sa rontaie. pana am ajuns la un service cu ea sa-i bag ulei am mers circa 100-200 km. cand i-am bagat ulei avea ceva pilitura in interior. i-am bagat ulei si am mers cu ea asa (din ungaria pana in tara), insa numai in treapta a patra sau cateodata in tr 3, deoarece in restul ori intra foarte greu ori deloc. intrebarea este mai renteaza sa o repar, sau trebuie sa caut alta la dezmembrari?

#13
andreixyz

andreixyz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 02.12.2011
salut
referitor la cutia de bora
asa cum spuneam si in prezentarea mea e o defectiune clasica
ai terminat v5 pt ca la motoarele transversale ea e prima care ramane fara ulei
in cazul lipsei uleiului e greu sa ma pronunt fara a desface cutia
daca sunt afectate doar pinioanele de v5 ele se schimba
ar fi bine sa sti cat costa una la dezmembrari si sa fi pregatit daca nu mai merita reparata a ta
nu stiu de unde esti insa daca acea cutie poate ajunge la mine o desfac si iti dau un verdict (pt asta nu iau nici un ban)
deci nu te costa nimic sa sti exact ce e in acea cutie
nu am avut rabdare sa citesc termenii si conditiile forumului deci nu stiu daca e ok sa-ti las nr de tel
daca imi lasi tu numar te sun si vb mai exact

#14
andreixyz

andreixyz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 02.12.2011

 adybmw, on 24th June 2009, 14:56, said:

E mult mai ieftin si mai usor sa schimbi cutia defecta cu alta buna, decat sa o desfaci p-aia veche si sa te apuci sa schimbi pinioanele sincron si posibil alte piese cu probleme.
de unde sti?

#15
silviucazu

silviucazu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.01.2012

 andreixyz, on 2nd December 2011, 22:46, said:

va salut
sunt specialist in reparatii cutii de viteze
am intrat in aceasta discutie desi presupun ca aceste probleme sunt deja rezolvate, petru cei care au probleme actuale si intrand aici sa se documenteze dau peste sfaturi inteligente gen schimba cutia ca e mai ieftin fara a avea habar de putina mecanica
as avea o intrebare pentru adybmw: pe ce te bazezi cand recomanzi schimbul cutiei in cazul in care nu intra in v1 si v5?
presupun ca nu o sa-mi raspunda asa ca incerc sa va lamuresc eu
nu are nici o baza cand face afirmatia
in cazul in care fac probleme vitezele din extremitati primul lucru care trebuie verificat e timoneria
din cauza eventualelor jocuri nu mai ajunge maxim stanga sau maxim dreapta
in cazul in care intra greu in v1 si r principalul suspect e ambreiajul
in cazul in care e o problema la v5 mai ales la motoare transversale e suspect de lipsa ulei
atunci cand va ganditi sa faceti schimbul de ulei in cutie aveti mare grija sa puneti ce recomanda producatorul (nu marca ci caracteristici)
daca nu sunteti siguri mai bine nu faceti schimbul pana nu aflati
majoritatea recomanda 75w80 sau 80w90 insa nu toate cutiile functioneaza pe aceste doua tipuri
pentru raspunsuri la probleme concrete va stau la dispozitie


Salutare. Am si eu o intrebare la tine referitoare la cutia de viteza. Am un golf4 1999, 180000 km, diesel, am o mica problema la cutia de viteza, ideea e ca, cand bag in v1 intra greut,  nu greu..ci sa zicem putin mai greu decat normal.....cu restul vtitezelor nu am probleme. Intrebarile mele sunt urmatoarele : uleiul de la cutia de viteza este aceelasi cu uleiul  care se baga in motor sau sunt 2 lucruri diferite. Schimbul de ulei l-am facut de curand...si tocmai deasta am inceput sa-mi pun intrebari vis-a-vis de ulei cuti de viteze. Daca este un alt tip de ulei, cum pot sa-l schimb si unde il caut?...
Sper ca ma fac inteles, nu prea am eu treaba cu mecanica iar daca nu este o mare scofala as prefera sa-l schimb eu.

Multumesc. salutare...

#16
kty21

kty21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 27.06.2007
salut andrei , vad ca esti in tema . uite si intrebarea mea: golf5 1.9 tdi 6 vit. , cind schimb mai rapid a 2-a (si la retrogadare idem) "ciriie" ca si cind n-as fi apasat ambreiajul complet. daca schimb incetut , gen camion de pe vremuri nici o problema. unii zic ca asta e boala cutiilor in 6 de la VW.

#17
andreixyz

andreixyz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 02.12.2011
pentru silviu
referitor la schimbul de ulei
nu e acelasi cu cel din motor
se pune 75w80 sau 75w90 (daca ai carte tehnica poate gasesti acolo exact ) , intra 1,9l
ai un buson de golire si unul de umplere care se desfac cu imbus de 17
nu cred ca schimbul de ulei o sa imbunatateasca intratul in v1 insa e indicat sa-l schimbi daca nu ai mai facut-o
poate intra greu in v1 din mai multe cauze: ambreiaj , timonerie sau inelul sincron al v1

 kty21, on 16th January 2012, 07:19, said:

salut andrei , vad ca esti in tema . uite si intrebarea mea: golf5 1.9 tdi 6 vit. , cind schimb mai rapid a 2-a (si la retrogadare idem) "ciriie" ca si cind n-as fi apasat ambreiajul complet. daca schimb incetut , gen camion de pe vremuri nici o problema. unii zic ca asta e boala cutiilor in 6 de la VW.
salut
ai o problema din interiorul cutiei
e uzat inelul sincron al vitezei a 2a
dintre toate vitezele el e cel mai solicitat pt ca atunci cand plecam rapid de pe loc tragem agresiv levierul sa intre in v2
e multa manopera la o asemenea operatiune insa nu o poti lasa mult asa pt ca o sa se uzeze din cauza caraitului si dintii de cuplare si o sa inceapa sa sara din v2 ceea ce e mult mai greu de reparat

#18
bogsoft2k5

bogsoft2k5

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 01.03.2007

 andreixyz, on 16th January 2012, 08:17, said:

pentru silviu
referitor la schimbul de ulei
nu e acelasi cu cel din motor
se pune 75w80 sau 75w90 (daca ai carte tehnica poate gasesti acolo exact ) , intra 1,9l
ai un buson de golire si unul de umplere care se desfac cu imbus de 17
nu cred ca schimbul de ulei o sa imbunatateasca intratul in v1 insa e indicat sa-l schimbi daca nu ai mai facut-o
poate intra greu in v1 din mai multe cauze: ambreiaj , timonerie sau inelul sincron al v1


salut
ai o problema din interiorul cutiei
e uzat inelul sincron al vitezei a 2a
dintre toate vitezele el e cel mai solicitat pt ca atunci cand plecam rapid de pe loc tragem agresiv levierul sa intre in v2
e multa manopera la o asemenea operatiune insa nu o poti lasa mult asa pt ca o sa se uzeze din cauza caraitului si dintii de cuplare si o sa inceapa sa sara din v2 ceea ce e mult mai greu de reparat

Salut andreixyz, am si eu aceeasi problema cu v2, caraie daca schimb repede, si intra si cam greu 1,2,3. Am intrebat la un service si mi-au spus ca e foarte scump sa repar sincroanele "jumatate din valoarea masinii", ceea ce mi se pare exagerat. eu am cutie in 5+R trepte, pe golf 4 1.6 benzina. Cam cat ar costa reparatia sincroanelor? daca zici ca te pricepi poate facem afacerea.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate