Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
probleme cutie de viteze vw golf 4
Last Updated: Mar 14 2022 15:18, Started by
blackpantera
, Jun 22 2009 18:24
·
0
#145
Posted 21 October 2014 - 19:09
Salut pe toti colegii de pe forum .....va rog daca se poate sa ma ajutati si pe mine in depistarea problemei mele recent aparute la cutia de viteza. Este vorba de un motor nonPD cod ahf de 110 cp din anul 2000 si 300000 km asta daca conteaza. Sper sa cu va plictisesc ,dar trebui sa va povestesc cum a aparut problema ....masina am cumparat-o din Spania si de pe drum cind am venit cu ea in tara am observat ca dupa ce cuplam treapta a cincea si ridicam piciorul de pe ambreiaj se auzea un cirait,dar mentionez ca nu tot timpul si de intrat intra si intra in continuare normal in vitez.
Ajuns in tara am facut schimburile de ulei inclusiv la cutie liqui moli 75w-90 dot 4.In continuare sunetul acesta de care zic s a auzit tot mai rar dar a persistat si in ultimul timp a inceput sa se auda tot mai des aproape de fiecare data...mentionez ca se aude numai in treapta a cincea si daca schimb la o turatie mai ridicada adica peste 2500 rot/min si conditia principala doar daca ridic piciorul incet de pe ambreiaj, daca il ridic o idee mai repede nu se mai aude si sunetul se aude exact atunci cind cuplez cutia la motor. Rog pe cei care s-au mai lovit de aceasta problema ori care se pricep sa posteze. Multumesc |
#146
Posted 27 April 2016 - 14:56
Salut. am un leon 1m 1.6 16v cutie ERT . Atunci cand schimb vitezele mai brusc ,chiar in momentul in care debraiez se aude si se simte in masina o lovitura parca din cutie/ambreiaj ,alta chestie urata e faptul ca smuceste pana in 2000r/m. mecanici mi au spus ca sunt : capetele de la planetara sper cutie sau cutia de viteze sau ambreiajul .deci exact cand ridic picorul de pe ambreiaj se simte o lovitura, daca turez motorul mai tare nu se mai simte. stima
|
#147
Posted 04 June 2016 - 10:10
Salut. Am su eu un golf 4, 1.4 din 2001 benzina. In mers mi-a sarit din v5 si dupa nu a mai intrat deloc. In acelasi timp treptele 1,2,3 se aude fier pe fier. am fos la service si mai acea doar 1 l de ulei. dupa ce i-am pus ulei nou am ajuns acasa(400 km) doar in v.4 care mergea cat de cat bine. ce se poate face in cazul asta
Salut. Am si eu o problema la un golf 4 1.4 din 2001 benzina. In mers mi-a sarit din viteza 5 si dupa nu a mai intrat de loc in viteza . Iar treptele 1,2,3 se aude fier pe fier. Am fost la service si avea doar 1 l de ulei. Dupa ce am pus ulei am ajuns acasa(400 Km) doar cu treapta 4 mergand cat de cat ok. Ce se poate face in cazul acesta? |
#148
Posted 21 March 2017 - 06:04
Pt dl andreixyz am si eu o intrebare:
detin un VW Touran 1,6fsi din 2003 si mergand pe pilot automat in v6,dintr-o data nu a mai cuplat ceva la vutie si a inceput sa se tureze, am schimbat in v5 si am mai mers vreo 10km si la fel. Acum nu mai intra in v5 nici la rece, iar in v6intra si nu cupleaza, parca as fi pe liber. Celelalte viteze merg ok, nu agata . Multumesc! |
#149
Posted 14 October 2017 - 19:42
Vă salut!
Am o cutie de golf 4 cod DUS (cu capac verde). S-au retezat niturile care ți coroana pe grupul conic și as vrea sa o desfac sa le înlocuiesc cu șuruburi. ..asta dacă nu s-au dus și alte piese din interior. Va rog a mă ajutați și sa îmi spuneți cum o pot desface pentru ca am încercat și nu am reușit. Cele doua părți ale carcasei s-au deparatat 2-3 mm dar mai mult nu s-a putut. Va multumesc! |
#150
Posted 03 March 2019 - 09:00
kty21, on 16 ianuarie 2012 - 07:19, said:
salut andrei , vad ca esti in tema . uite si intrebarea mea: golf5 1.9 tdi 6 vit. , cind schimb mai rapid a 2-a (si la retrogadare idem) "ciriie" ca si cind n-as fi apasat ambreiajul complet. daca schimb incetut , gen camion de pe vremuri nici o problema. unii zic ca asta e boala cutiilor in 6 de la VW. Ai rezolvat? |
#151
Posted 14 March 2022 - 15:18
andreixyz, on 02 decembrie 2011 - 21:46, said:
va salut sunt specialist in reparatii cutii de viteze am intrat in aceasta discutie desi presupun ca aceste probleme sunt deja rezolvate, petru cei care au probleme actuale si intrand aici sa se documenteze dau peste sfaturi inteligente gen schimba cutia ca e mai ieftin fara a avea habar de putina mecanica as avea o intrebare pentru adybmw: pe ce te bazezi cand recomanzi schimbul cutiei in cazul in care nu intra in v1 si v5? presupun ca nu o sa-mi raspunda asa ca incerc sa va lamuresc eu nu are nici o baza cand face afirmatia in cazul in care fac probleme vitezele din extremitati primul lucru care trebuie verificat e timoneria din cauza eventualelor jocuri nu mai ajunge maxim stanga sau maxim dreapta in cazul in care intra greu in v1 si r principalul suspect e ambreiajul in cazul in care e o problema la v5 mai ales la motoare transversale e suspect de lipsa ulei atunci cand va ganditi sa faceti schimbul de ulei in cutie aveti mare grija sa puneti ce recomanda producatorul (nu marca ci caracteristici) daca nu sunteti siguri mai bine nu faceti schimbul pana nu aflati majoritatea recomanda 75w80 sau 80w90 insa nu toate cutiile functioneaza pe aceste doua tipuri pentru raspunsuri la probleme concrete va stau la dispozitie Cumm pot lua legatura cu tine ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users