Teapa abonament vodafone
Last Updated: Oct 19 2023 08:51, Started by
Varonul
, Sep 25 2023 13:57
·
5

#1
Posted 25 September 2023 - 13:58

O cunostinta a facut prelungire la abonament cu telefon, cel din magazinul de la tineretului i-a dat si o cartela gratuit
A intrebat de 3 ori ce este cu cartela i sa spus ca este o cartela valabila 6 luni gratuita Bun, 1 luna de fapt si-a dat seama ca este o teapa din partea agentului vodafone. De fapt i-a facut un alt abonament, practic prelungirea a fost facuta pe un nr nou, iar nr vechi a ramas si ala iar un alt abonament Persoana a crezut ca este o cartela prepay Acum singura solutie data de vodafone este sa inchida nr cel vechi adica pierde nr. Ce solutie are sa isi pastreze nr vechi? si sa inchida celalat nr? Este vorba de agentia vodafone de la tineretului |
#2
Posted 25 September 2023 - 14:03

Plateste telefonul la pretul intreg, eventualele reduceri de abonament de care a beneficiat si inchide noul contract.
Nu a semnat nimic ? Edited by pasilla, 25 September 2023 - 14:05. |
#3
Posted 25 September 2023 - 14:05

Reclamatie ANPC si ANCOM.
Poate face portare la alt operator si plateste diferenta de cost pentru telefon. |
#4
Posted 25 September 2023 - 14:07

Astea sunt la ordinea zilei.
Individul își ia cominsion la fiecare abonament nou, și așa te trezești cu abonamente nesolicitate. La fel și la bancă, te trezești cu carduri pe care nu le voiai, și așa mai departe. PS: Pe viitor nu mai lua chestii la abonament, nu merită. Problema este că o dată ce ai semnat ești bun de plată. Edited by Valy_User, 25 September 2023 - 14:08. |
#5
Posted 25 September 2023 - 14:15

Se fac o groaza de excrocherii cu agentii astia, de ani de zile.
El isi ia comisionul de la Vodafone ( sau altii ) ca a facut abonament nou, peste o luna pelca de la ei in alta parte si aia e. Astea facute in magazin fizic sunt mai greu de contestat, daca respectivul chiar a fost in magazin si a semnat contractul. Se presupune ca trebuai sa citeasca ce scrie acolo. Sunt care insa doar suna la cineva si daca respectivul e un batran si ii spune asta automat ii face smenul. A patit-o maica mea la Telekom - in loc sa inchida telefonul pur si simplu i-a zis ca nuu o intereseaza ca are 80 siceva de ani. Luna urmatoare a venit factura si cu internet si cu TV fix... Rezolvat cu ANCOM, ptr ca nu a semnat ea niciun contract. Cei de la Telekom si-au luat amenda, Ala care a facut abonamentul deja nu mai lucra la ei... |
#6
Posted 25 September 2023 - 14:15

Numarul vechi il pastrezi prin portare, nu anunti nimic la vodafone, doar portezi si atat. Iar ala nou il inchizi cu notificare la vodafone, dar si aici daca te duci in magazin s-ar putea sa te intorci cu al treilea abonament.
Notificarea aia poate iti spun colegii cum sa faci, prin email, formular sau prin posta cu confirmare de primire. Ideea e sa ai numar de inregistrare, daca Vodafone spune ca nu exista nici o cerere la ei sa ai ce spune la ANPC dupa aia ... |
#7
Posted 25 September 2023 - 14:19

... După ce ai semnat primești pe mail, într-adevăr, dar este tardiv. Edited by Valy_User, 25 September 2023 - 14:20. |
#8
Posted 25 September 2023 - 14:21

nu poate sa inchida abonamentul nou, a luat telefon la prelungire
|
#9
Posted 25 September 2023 - 14:21

NU prea am auzit de tepe date de cei din magazinele Digi, cum e in cazul de fata. Dar poti vedea si acolo ce semnezi daca ceri contractul pe hartie pe loc fara sa semnezi inainte.
|
#10
Posted 25 September 2023 - 14:22

Persoana aia a citit ce-a semnat?
Nu știu cum e la alții, dar la Digi nu vezi niciodată ceea ce semnezi, ți se împinge tableta aia mică și antică în față ca să semnezi, trebuie să mergi 100% pe încrederea celui de la ghișeu. După ce ai semnat primești pe mail, într-adevăr, dar este tardiv. |
|
#11
Posted 25 September 2023 - 14:22

#12
Posted 25 September 2023 - 14:22

nu cred ca a citit, a mers pe incredere, are abonamentul de foarte multa vreme la ei
|
#13
Posted 25 September 2023 - 14:25

#14
Posted 25 September 2023 - 14:25

Cam asa practica din cate observ colegii in magazine, am mai primit si eu apel in CC ca a primit o clienta “2 cartele gratuite, le puteti folosi 2 ani fara sa platiti nimic”.
Incearca sa suni la *222, poate se rezolva cumva cu micsorarea abonamentului. |
#15
Posted 25 September 2023 - 14:27

|
#16
Posted 25 September 2023 - 14:28

Salut
Mers la magazinul unde s-a efectuat Prelungirea si acolo adus la cunostinta despre acest lucru, impreuna cu Nr de Inregistrare de la ANPC si sa ceara cu Directorul de magazin. In acest caz, sa spuna ca ( a fost mintit in legatura cu acel abonament, motivand de catre agent ca este doar un PrePay ) si in acest sens, Va face demersuri pentru Solicitare imagini / video de pe caremerele de filmare care si Inregistreaza sin acest sens. De aici, vor decurge toate si i se vor anula ![]() |
#17
Posted 25 September 2023 - 14:37

Vezi ce contract ai, ca precis a primit o copie.
Mers la magazin cand e respectivul acolo. Ceri sa vina si seful magazinului. De nu vrea sa il cheme, incepi si urli putin ca sunt hoti, etc, sa vezi cum iese seful de magazin. Cu cei 2 prezenti, spui clar ce s-a intamplat, le spui ca iti notezi numele lor, ca vei merge sa depui plangere la politie pentru inselaciune. Ori se dau pe brazda si incep sa te ajute, ori te duci la politie, ANPC si faci plangeri. Cu privire la faptul ca nu te-ai uitat sau nu la ce ai semnat... De multe ori asa imbarligate sunt contractele alea, ca ar trebui sa ti le dea acasa, sa le citesti vreo ora si poate atunci ai fi sigur ce semnezi. Edited by bai3tzash, 25 September 2023 - 14:39. |
#18
Posted 25 September 2023 - 15:14

Nu exista ca a mers pe incredere. Daca ma pui sa semnez hartii, ma lasi sa citesc si pe urma iti dau acordul.
Valabil oriunde, indiferent ca e la stat sau la magazine, banci, etc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users