![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Teapa abonament vodafone
Last Updated: Oct 19 2023 08:51, Started by
Varonul
, Sep 25 2023 13:57
·
5

#37
Posted 26 September 2023 - 07:48

Ca regula generala.
1. Nu permiteti sa vi se foloseasca numarul de telefon in scopuri promotionale. Pe mine nu ma suna nimeni de la nici o firma. 2. Nu semnati hartii de prelungire abonament. E mai avantajos sa-l schimbati cu unul fara clauze contractuale. Culmea ca la astea nu cresc pretul. Acum Vodafone are oferta de portare la cartela cu 3 euro. YOXO are oferta la 9 lei. Digi le-a facut cadou acestor operatori zeci de mii de cartelari. Edited by Leo2006, 26 September 2023 - 07:48. |
#38
Posted 26 September 2023 - 11:03

Apropo de oferta Vodafone la cartelă prin portare la 3 €. Am fost la Vodafone de pe Magheru și o tanara nu a recunoscut că există oferta deși este pe site, spunându-mi că pe ea nu o interesează ce scrie pe site, dacă vreau să portez doar de la 5 € în sus, m-am întors stânga împrejur și m-am portat cu trei numere la Yoxo, mi-a făcut un bine. Dacă ăștia de pe Magheru fac așa ceva ce să mai zici de alții care doar vând servicii în numele lor. Este pentru ultima oară când mai interacționez cu Vodafone.
|
#39
Posted 26 September 2023 - 11:52

#40
Posted 26 September 2023 - 13:33

Vodafone inca trage tepe si nimeni nu ii poate opri decat prin dezabonare sau portarea la un alt operator.Oare tot la fel e si in restul Europei ? ![]() nu stiu cine mai sta dupa astia de la vodafone care dau gherle de genul si scumpesc peste noapte atat timp cat ai digi pana in 5 euro, yoxo la 9 lei... a trebuit sa ma rog de tobi sa-mi dea factura pdf, in aplicatie nu se putea. slab tare. Edited by horhescu, 26 September 2023 - 13:34. |
#41
Posted 26 September 2023 - 15:21

AlxMih, on 26 septembrie 2023 - 11:03, said:
Apropo de oferta Vodafone la cartelă prin portare la 3 €. Am fost la Vodafone de pe Magheru și o tanara nu a recunoscut că există oferta deși este pe site, spunându-mi că pe ea nu o interesează ce scrie pe site, dacă vreau să portez doar de la 5 € în sus, m-am întors stânga împrejur și m-am portat cu trei numere la Yoxo, mi-a făcut un bine. Dacă ăștia de pe Magheru fac așa ceva ce să mai zici de alții care doar vând servicii în numele lor. Este pentru ultima oară când mai interacționez cu Vodafone. ![]() |
#42
Posted 26 September 2023 - 18:13

la portare la digi faci cerere si atata?
mai trebuie mers la vodafone? |
#43
Posted 26 September 2023 - 18:15

Pentru portare nu e nevoie. Pentru plata datoriilor, da.
|
#44
Posted 26 September 2023 - 18:18

Banuiesc ca vor emite o ultima factura si ca vor timite cumva pe email sau in aplicatia lor suma de plata nu?
|
#45
Posted 26 September 2023 - 19:31

Eu pe 12.09 am portat un Nr de telefon din Vodafone în Digi și m-am trezit atunci imediat cu SMS și cu email cum că voi trebui să plătesc așa zisele taxe juste de despăgubire,am pus măna și le-a scris și le-am spus că ei încalcă legea 193/2000 nicidecum eu și azi am primit email de ei:
![]() Edited by Rua20, 26 September 2023 - 19:34. |
#46
Posted 26 September 2023 - 19:55

Ced că trebuie să le trimiți prin fax sau prin Poștă.
Da ți-au dat ceva reduceri sau bonus de portare ceva? Edited by Valy_User, 26 September 2023 - 19:56. |
|
#47
Posted 26 September 2023 - 20:08

#48
Posted 26 September 2023 - 22:06

Justa aia e o mizerie, o baga ei in contract sa sperie lumea, nu au niciun temei legal de a o aplica, dar clientul speriat tace si inghite, din 30-40 apeluri pe zi cu rezilieri, 4-5 ameninta cu ANPC, restul, “o sa platesc”. Au devenit prea obsedati de scumpirile astea si taxe, parerea mea…
|
#49
Posted 26 September 2023 - 22:10

Justa aia e o mizerie, o baga ei in contract sa sperie lumea, nu au niciun temei legal de a o aplica, Intotdeauna raspunzi pentru acordul verbal, sau pentru semnarea unui contract. Nu poti veni dupa aia cu scuza ca nu ai inteles despre ce e vorba. Asa, oricand poti denunta orice intelegere, pe motivul.... ca esti prost. Prostia costa, contrar asteptarilor! Edited by pasilla, 26 September 2023 - 22:16. |
#50
Posted 26 September 2023 - 22:14

E o lege cu clauzele abuzive.
Ce nu pot recupera sau este greu de recuperat dau la recuperatori. |
#51
Posted 26 September 2023 - 22:19

E o lege cu clauzele abuzive. |
|
#53
Posted 26 September 2023 - 22:39

E o decizie de modificare a contractelor, nu de despagubire pentru cei care au platit.
Prelungirea unui abonament cu achizitia unui telefon cu pret redus, e echivaleta cu achizitia unui produs, in rate cu o dobanda maxima. Edited by pasilla, 26 September 2023 - 22:45. |
#54
Posted 26 September 2023 - 23:03

Din decizia judecatorilor:
“Tribunalul mai reține că existența unor oferte promoționale face parte din strategia operatorilor din domeniul telecomunicațiilor de atragere a clienților. Trebuie însă observat că, în cazul în care clientului îi este oferit un echipament electronic la un preț mult mai scăzut decât cel practicat pentru vânzarea aceluiași echipament electronic fără încheierea unui abonament, clientul trebuie să încheie un abonament cu valoare foarte mare, pe baza căruia diferența de preț este recuperată de profesionist. (Valoarea abonamentului este de 59 euro/lună conform ofertei prezentate de pârâtă la fila 479, vol. II din dosarul nr. XXXXXXXXXXX, în condițiile în care diferența de preț pentru primele 6 telefoane din ofertă este cuprinsă între 68 și 138 de euro, pârâta neavând nevoie decât de o perioadă scurtă pentru recuperarea acesteia din costul abonamentului.) Cu privire la cazurile în care nu se oferă echipamente electronice, ci doar servicii de telefonie, pârâta nu a explicat de ce ar exista o diferență semnificativă între costul serviciului furnizat pentru o perioadă scurtă și costul serviciului a cărui furnizare este garantată pentru o perioadă minimă de 1 an/2 ani, pentru a justifica valoarea despăgubirilor percepute în cazul denunțării contractului înainte de încheierea perioadei minime.” Depinde de prețul echipamentului. Edited by Valy_User, 26 September 2023 - 23:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users