Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Daewoo Cielo GLE/Ac M/t 1.5 OHC 75 cp
Last Updated: Dec 23 2023 07:02, Started by
Horica00
, Aug 02 2020 00:00
·
16
#73
Posted 17 April 2023 - 21:37
O ședință foto cu baba după ce, ieri 16.04, a împlinit 24 de ani de serviciu:
Attached Files |
#74
Posted 17 April 2023 - 22:58
Cine-i pasionat, e pasionat.. Puțină lume are atâta grijă de un "obiect".
Edited by caiuscorneliu, 17 April 2023 - 22:59. |
#75
Posted 20 April 2023 - 22:06
Am citit cu nostalgie tot jurnalul.
Am avut in familie trei Cielo-uri (1996,1997 si 2002). Cel din 2002 a fost practic prima mea masina la obtinerea permisului in 2004. Acuma imi dau seama ce am imbatranit Sa o folosesti sanatos! |
#76
Posted 22 April 2023 - 02:24
Mulțumesc tuturor pentru aprecieri !
Vlad, eu chiar n-am ce să mai zic. Mașina asta e în familie de când eu nu eram nici măcar în proiect, mi-a adus căruțul și toate cele necesare ,,externării din maternitate" (primul drum l-am făcut tot cu un Cielo, cel al tatălui), m-a cărat peste tot de-a lungul întregii copilării, mă urcam la volanul ei și mă prefăceam că o conduc (am poze pe care promit să le caut) și acum o conduc. Este într-adevăr ceva mișto, la modul că vecinii de la Onești s-au mirat când au văzut mașina asta parcată în fața blocului. Credeau că e demult furculițe ). O să atașez niște poze de prin 2016-17, cu puțin timp înainte de a începe renașterea din propria cenușă: abandonată de 2 ani în curte la țară, cu ceva rugină, probleme la vopsea, etc. Asta pentru a se vedea cât de mare este transformarea prin care a trecut mașină. S-au băgat mulți bani, nu zic, însă am o mașină onestă, de nouă în familie, căreia îi cunosc hibele (cele foarte puține rămase) și pe care mă pot baza. Cu banii ăștia îmi luam probabil vreun cazan condus duminica de o bătrânică prin Germănica, mașină pe care m-ar fi costat și mai mult să o aduc în aceeași stare. Attached Files |
#77
Posted 22 April 2023 - 04:36
Sau dădeai bani de avans pentru o maşină nouă. Felicitări pentru că nu ai lăsat-o să ajungă la distrugere. Asta da pasiune! O vei mai putea conduce cel puţin 10 ani de acum încolo. 1997 + 30 = 2027. În 2027, când se vor face 30 de ani de G.S.M. în România, va deveni maşină de epocă.
Eh, cei tineri nu vor pricepe unele lucruri. No, reclamă din 1997 din ghidul "Pagini Naţionale", pg. 12. A ta văd că are deja sigla cu D-ul din 2 bucăţi, nu ca primele care o aveau elipsoidală. |
#78
Posted 24 April 2023 - 22:27
djl, on 22 aprilie 2023 - 04:36, said:
Sau dădeai bani de avans pentru o mașină nouă. Felicitări pentru că nu ai lăsat-o să ajungă la distrugere. Asta da pasiune! O vei mai putea conduce cel puțin 10 ani de acum încolo. 1997 + 30 = 2027. În 2027, când se vor face 30 de ani de G.S.M. în România, va deveni mașină de epocă. Eh, cei tineri nu vor pricepe unele lucruri. No, reclamă din 1997 din ghidul "Pagini Naționale", pg. 12. A ta văd că are deja sigla cu D-ul din 2 bucăți, nu ca primele care o aveau elipsoidală. A mea a avut din fabrică sigla elipsoidală, pe care o are și acum. Doar capacele au sigla dublu D deoarece nu găsisem inițial cu emblema elipsoidală. Adică găsisem, dar numai unul. Întâmplător, în acea perioada mai era un anunț cu un set de capace, 3 cu sigla clasică și unul cu dublu D. Așa am făcut 2 seturi. Dublu D au avut exemplarele cele mai timpurii. A mea e făcută în bănuiesc, iar cele asamblate la noi nu au avut sigla dublu D. |
#79
Posted 24 April 2023 - 22:29
30 de ani trebuie să treacă. De la producerea maşinii per se din câte ştiu. Poţi întreba la A.C.R. sau "Retromobil" (retromobil.ro).
Eu am văzut că ai sigla a la D. La mine în zonă e un magazin cu piede "Daewoo". Edited by djl, 24 April 2023 - 22:30. |
#80
Posted 24 April 2023 - 22:32
VladCatalin, on 20 aprilie 2023 - 22:06, said:
Am citit cu nostalgie tot jurnalul. Am avut in familie trei Cielo-uri (1996,1997 si 2002). Cel din 2002 a fost practic prima mea masina la obtinerea permisului in 2004. Acuma imi dau seama ce am imbatranit Sa o folosesti sanatos! |
#81
Posted 27 April 2023 - 21:12
kye77, on 24 aprilie 2023 - 22:32, said:
Mamă frate ce bogătași.... |
#82
Posted 10 May 2023 - 16:02
Având în vedere că Cielo a devenit ceea ce se numește daily driver și că nu prea tolerez ideea de a folosi cauciucuri de iarnă pe tot parcursul anului, am considerat că sunt necesare încălțări adecvate: Hankook Kynergy Eco 2. Cam scumpicele, însă având în vedere prestanța celor de iarnă, Hankook ICept Rs , nu regret deal-ul.
În rest, au mai venit două conducte ce alcătuiesc instalația de climatizare. Cam ultimele care îmi trebuiau. Urmează curând și montajul. Attached Files |
|
#83
Posted 15 May 2023 - 16:45
200 și un pic de kilometri făcuți ieri cu Cielo: Ploiești-Brașov și retur pe DN1A (Cheia). La dus, am poposit nițel la Muntele Roșu.
Attached Files |
#84
Posted 18 June 2023 - 03:25
Am rezovlvat și cu demult stricatul aer condiționat. Momentan a trecut pragul de o zi, adică cât ținea înainte, dar nu cred să mai apară probleme. Practic s-au înlocuit toate piesele: compresor, butelie (uscător), conducte, radiator. Doar ăla din bord a mai rămas. Toate au fost noi și originale. Radiatorul nu l-am găsit GM-Daewoo așa că am mers pe varianta cea mai scumpă și anume Nissens.
Ce să zic, e pregătită de o tură la mare. Attached Files |
#85
Posted 19 June 2023 - 07:31
Felicitări! Poate gasesti si vreun acumulator delkor ca sa fie totul original pe acolo .
Edited by NikoroB, 19 June 2023 - 07:31. |
#87
Posted 23 December 2023 - 04:59
Văd că n-am mai scris de ceva timp, timp în care s-a mai întâmplat câte ceva: ne apropiem de 161.000 km, am făcut vreo două itinerare și mici intervenții.
În primul rând, am reușit în iulie să ajung cu Cielo la mare. Peste 750 km: Ploiești-Vama Veche/retur via A2 plus plimbările aferente. Am savurat din plin funcționarea climei, atât eu cât și cei 4 pasageri. O poză din ziua întoarcerii, făcută în zona falezei din Constanța. În al doilea rând, tot la capitolul călătorii, includ și un drum făcut prin octombrie în județul de baștină: București-Onești și retur via DN2. Urmează două poze, una de la Slănic Moldova și alta de la monumentul de pe muntele Măgura (Tg. Ocna). La monument se urcă pe un drum extrem de îngust care, deși asfaltat, pune mari probleme la întâlnirea unei alte mașini. Am întâlnit o singură mașină la coborâre și, fiind cel mai aproape de un refugiu, a trebuit să dau cu spatele vreo 100 de metri. În ditai rampa, evident. Mai sus de monument se găsește și Mănăstirea Măgura Ocnei. În rest, toate bune. A trecut de ITP și i-am făcut revizia anuală care a inclus: ulei GM 10w40, filtre (toate, inclusiv cel de combustibil) și toba finală. Filtrele, cu excepția celui de aer, au fost procurate pe MANN. În privința tobei, la Rădăcini mi s-a dat de ales între Bosal și Asso. Cum Bosal era o țâră mai scumpă, am ales-o pe asta, mergând pe principiul ,,prețul dictează calitatea". Cum mă preocupă originalitatea, am împodobit toba finală cu tipsul de origine. Ar mai cere alți suporți motor, un simering pe la cutie, garnitura de la capacul culbutori și cam atât. Suporții, dacă găsesc ceva decent și nu chinezisme cu titulatura de ,, Coreea" , îi schimb și mâine. Restul, la următoarea revizie. Pierderile râmân sub observație și nu sunt de speriat (momentan). Cea de la cutie, pentru care am tot dat vina pe etanșarea băii de ulei, nu s-a prea mărit în peste 20.000 km. Attached Files |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users