Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme
 Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 

Daewoo Cielo GLE/Ac M/t 1.5 OHC 75 cp

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#73
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
O ședință foto cu baba după ce, ieri 16.04, a împlinit 24 de ani de serviciu:

Attached Files



#74
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,404
  • Înscris: 06.02.2008
Cine-i pasionat, e pasionat.. Puțină lume are atâta grijă de un "obiect".

Edited by caiuscorneliu, 17 April 2023 - 22:59.


#75
VladCatalin

VladCatalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 28.01.2008
Am citit cu nostalgie tot jurnalul.

Am avut in familie trei Cielo-uri (1996,1997 si 2002). Cel din 2002 a fost practic prima mea masina la obtinerea permisului in 2004. Acuma imi dau seama ce am imbatranit Posted Image Posted Image

Sa o folosesti sanatos!

#76
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Mulțumesc tuturor pentru aprecieri !
Vlad, eu chiar n-am ce să mai zic. Mașina asta e în familie de când eu nu eram nici măcar în proiect, mi-a adus căruțul și toate cele necesare ,,externării din maternitate" (primul drum l-am făcut tot cu un Cielo, cel al tatălui), m-a cărat peste tot de-a lungul întregii copilării, mă urcam la volanul ei și mă prefăceam că o conduc (am poze pe care promit să le caut) și acum o conduc. Este într-adevăr ceva mișto, la modul că vecinii de la Onești s-au mirat când au văzut mașina asta parcată în fața blocului. Credeau că e demult furculițe :)).
O să atașez niște poze de prin 2016-17, cu puțin timp înainte de a începe renașterea din propria cenușă: abandonată de 2 ani în curte la țară, cu ceva rugină, probleme la vopsea, etc. Asta pentru a se vedea cât de mare este transformarea prin care a trecut mașină.
S-au băgat mulți bani, nu zic, însă am o mașină onestă, de nouă în familie, căreia îi cunosc hibele (cele foarte puține rămase) și pe care mă pot baza. Cu banii ăștia îmi luam probabil vreun cazan condus duminica de o bătrânică prin Germănica, mașină pe care m-ar fi costat și mai mult să o aduc în aceeași stare.

Attached Files



#77
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,612
  • Înscris: 13.06.2004
Sau dădeai bani de avans pentru o maşină nouă. Felicitări pentru că nu ai lăsat-o să ajungă la distrugere.   :)    Asta da pasiune! O vei mai putea conduce cel puţin 10 ani de acum încolo. 1997 + 30 = 2027. În 2027, când se vor face 30 de ani de G.S.M. în România, va deveni maşină de epocă.
Eh, cei tineri nu vor pricepe unele lucruri.
No, reclamă din 1997 din ghidul "Pagini Naţionale", pg. 12. A ta văd că are deja sigla cu D-ul din 2 bucăţi, nu ca primele care o aveau elipsoidală.

Posted Image

#78
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019

View Postdjl, on 22 aprilie 2023 - 04:36, said:

Sau dădeai bani de avans pentru o mașină nouă. Felicitări pentru că nu ai lăsat-o să ajungă la distrugere.   :)    Asta da pasiune! O vei mai putea conduce cel puțin 10 ani de acum încolo. 1997 + 30 = 2027. În 2027, când se vor face 30 de ani de G.S.M. în România, va deveni mașină de epocă.
Eh, cei tineri nu vor pricepe unele lucruri.
No, reclamă din 1997 din ghidul "Pagini Naționale", pg. 12. A ta văd că are deja sigla cu D-ul din 2 bucăți, nu ca primele care o aveau elipsoidală.

Posted Image
Asta și vreau să fac din ea, mașină de epocă :)). Încă nu mi-e clar dacă trebuie să treacă 30 de ani de la data fabricării exemplarului sau a modelului. În al doilea caz, aștept până în 2037.
A mea a avut din fabrică sigla elipsoidală, pe care o are și acum. Doar capacele au sigla dublu D deoarece nu găsisem inițial cu emblema elipsoidală. Adică găsisem, dar numai unul. Întâmplător, în acea perioada mai era un anunț cu un set de capace, 3 cu sigla clasică și unul cu dublu D. Așa am făcut 2 seturi.
Dublu D au avut exemplarele cele mai timpurii. A mea e făcută în bănuiesc, iar cele asamblate la noi nu au avut sigla dublu D.

#79
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,612
  • Înscris: 13.06.2004
30 de ani trebuie să treacă. De la producerea maşinii per se din câte ştiu. Poţi întreba la A.C.R. sau "Retromobil" (retromobil.ro).
Eu am văzut că ai sigla a la D.
La mine în zonă e un magazin cu piede "Daewoo".

Edited by djl, 24 April 2023 - 22:30.


#80
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 948
  • Înscris: 05.03.2009

View PostVladCatalin, on 20 aprilie 2023 - 22:06, said:

Am citit cu nostalgie tot jurnalul.

Am avut in familie trei Cielo-uri (1996,1997 si 2002). Cel din 2002 a fost practic prima mea masina la obtinerea permisului in 2004. Acuma imi dau seama ce am imbatranit Posted Image Posted Image

Sa o folosesti sanatos!
Mamă frate ce bogătași....

#81
VladCatalin

VladCatalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 28.01.2008

View Postkye77, on 24 aprilie 2023 - 22:32, said:

Mamă frate ce bogătași....
Chiar nu. In familie masina nu a fost luata ca statut social. Intr-o varianta pe scurt: masina avuta de ai mei inainte se tot strica, deobicei o data pe luna. Si decat sa bagi bani in reparatii era mai eficient sa platesti o rata. Si da, masinile erau folosite la modul intensiv: in 1997 cieloul luat in 1996 avea deja 50000 km. Si cel luat in 1997 la vanzarea lui in 2002 avea 210-220000 km.

#82
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Având în vedere că Cielo a devenit ceea ce se numește daily driver și că nu prea tolerez ideea de a folosi cauciucuri de iarnă pe tot parcursul anului, am considerat că sunt necesare încălțări adecvate: Hankook Kynergy Eco 2. Cam scumpicele, însă având în vedere prestanța celor de iarnă, Hankook ICept Rs , nu regret deal-ul.
În rest, au mai venit două conducte ce alcătuiesc instalația de climatizare. Cam ultimele care îmi trebuiau. Urmează  curând și montajul.

Attached Files



#83
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
200 și un pic de kilometri făcuți ieri cu Cielo: Ploiești-Brașov și retur pe DN1A (Cheia). La dus, am poposit nițel la Muntele Roșu.

Attached Files



#84
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Am rezovlvat și cu demult stricatul aer condiționat. Momentan a trecut pragul de o zi, adică cât ținea înainte, dar nu cred să mai apară probleme. Practic s-au înlocuit toate piesele: compresor, butelie (uscător), conducte, radiator. Doar ăla din bord a mai rămas. Toate au fost noi și originale. Radiatorul nu l-am găsit GM-Daewoo așa că am mers pe varianta cea mai scumpă și anume Nissens.
Ce să zic, e pregătită de o tură la mare.

Attached Files



#85
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Felicitări! Poate gasesti si vreun acumulator delkor ca sa fie totul original pe acolo :).

Edited by NikoroB, 19 June 2023 - 07:31.


#86
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,315
  • Înscris: 13.01.2011
Braaavooo  :clapping:

#87
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Văd că n-am mai scris de ceva timp, timp în care s-a mai întâmplat câte ceva: ne apropiem de 161.000 km, am făcut vreo două itinerare și mici intervenții.
În primul rând, am reușit în iulie să ajung cu Cielo la mare. Peste 750 km: Ploiești-Vama Veche/retur via A2 plus plimbările aferente. Am savurat din plin funcționarea climei, atât eu cât și cei 4 pasageri. O poză din ziua întoarcerii, făcută în zona falezei din Constanța.
În al doilea rând, tot la capitolul călătorii, includ și un drum făcut prin octombrie în județul de baștină: București-Onești și retur via DN2. Urmează două poze, una de la Slănic Moldova și alta de la monumentul de pe muntele Măgura (Tg. Ocna). La monument se urcă pe un drum extrem de îngust care, deși asfaltat, pune mari probleme la întâlnirea unei alte mașini. Am întâlnit o singură mașină la coborâre și, fiind cel mai aproape de un refugiu, a trebuit să dau cu spatele vreo 100 de metri. În ditai rampa, evident. Mai sus de monument se găsește și Mănăstirea Măgura Ocnei.
În rest, toate bune. A trecut de ITP și i-am făcut revizia anuală care a inclus: ulei GM 10w40, filtre (toate, inclusiv cel de combustibil) și toba finală. Filtrele, cu excepția celui de aer, au fost procurate pe MANN. În privința tobei, la Rădăcini mi s-a dat de ales între Bosal și Asso. Cum Bosal era o țâră mai scumpă, am ales-o pe asta, mergând pe principiul ,,prețul dictează calitatea". Cum mă preocupă originalitatea, am împodobit toba finală cu tipsul de origine.
Ar mai cere alți suporți motor, un simering pe la cutie, garnitura de la capacul culbutori și cam atât. Suporții, dacă găsesc ceva decent și nu chinezisme cu titulatura de ,, Coreea" , îi schimb și mâine. Restul, la următoarea revizie. Pierderile râmân sub observație și nu sunt de speriat (momentan). Cea de la cutie, pentru care am tot dat vina pe etanșarea băii de ulei, nu s-a prea mărit în peste 20.000 km.

Attached Files



#88
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Valea Trotușului e superbă cap-coadă.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate