Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Daewoo Cielo GLE/Ac M/t 1.5 OHC 75 cp
Last Updated: Dec 23 2023 07:02, Started by
Horica00
, Aug 02 2020 00:00
·
16
#55
Posted 05 January 2022 - 09:39
Hai că am găsit din întâmplare reclama. O căutam în subiectul greşit, de aceea nu am dat de ea acum câteva zile.
coperta 4 a "Auto Catalog" 1997, scos de societatea mixtă Româno-Germană "Motorpress" S.A. (care scotea şi "Auto Piaţa" şi "Auto Pro"). A se observa asociera cu luxul (clădira din fundal). Edited by djl, 05 January 2022 - 09:50. |
#56
Posted 05 January 2022 - 14:06
#57
Posted 09 January 2022 - 12:18
Acum 2 zile mă pregăteam să cobor dintr-un tramvai. Când ce trece prin dreptul tramvaiului: un 'Espero' Deja aveam un sentiment retro în mine, că cumpărasem în sfârşit şi eu după ceva timp un ziar tipărit.
Edited by djl, 09 January 2022 - 12:19. |
#58
Posted 12 January 2022 - 15:08
Filmare din 1998 în care se văd 'Cielo', dar şi otobele "D.A.F." SB220 cu reclamă la 'Cielo'
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UyeDl6X3_Sk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Modelul era promovat cu şforţă. Că încă era de lux. Maşina a început să devină mai accesibilă abia sper sfârşitul perioadei de producţie, când nivelul de trai a mai crescut pe la noi. Sunt curios care au fost cele mai luxoase modele d.p.d.v. al dotării... parcă era şi un model 'Executive' apărut după 2000. Pe cotorul "Pagini Aurii" Bucureşti '98/'99 şi 1999-2000 apare reclamă la "Daewoo" România *. Numai 'Cielo' apare pe ambele cotoare. În rest, la prima apar 'Tico' şi 'Leganza', iar la a doua 'Matiz' şi 'Nubira'. 'Leganza' şi 'Nubira' se doreau a fi peste 'Cielo' ca şi clasă ('Nubira' a existat şi în varianta break). * cunoscut şi ca "Rodae" În revista "Liceenii" (1997 sau 1998), la Perlele Profesorilor: vecinul meu şi-a botezat vaca Cielo crezând că fac reclamă la taur Şi un bonus [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/G1P_DVzcM44?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2mABSLAcei0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#59
Posted 14 January 2022 - 00:44
,,Sunt curios care au fost cele mai luxoase modele d.p.d.v. al dotării... "
Leganza era vîrful de gamă, limuzina firmei Daewoo. |
#60
Posted 17 January 2022 - 11:45
Aviz amatorilor! E "jurnal de bord", nu "Fun" sau "Versus"!
|
#61
Posted 17 January 2022 - 12:20
Eu am avut o Nubira exotica, versiune hatch (scurta), cu motorul de 2.0L 133CP (care a fost si pe Leganza), instalatie GPL olandeza (Koltec) "din fabrica" (aka pusa si intretinuta de dealer), climatizare automata si faruri cu lupa. Prea mea masina cu AC si care prindea 200.
Edited by KiloW, 17 January 2022 - 12:23. |
#62
Posted 24 November 2022 - 15:18
S-a depus ceva praf..........
Masina inca ,,functioneste''. A primit baterie noua (Exide Premium), un contactor pentru luminile de mers inapoi, ansamblu stergatoare nou (si original) a trecut si de ITP. Toate bune si frumoase. Mi-a venit si o comanda de piese: 2 buc lucas (noi/originale), 2 buc bucse bara stabilizatoare, o monograma GLE (cea care vine pe aripi, GLE fiind denumirea pentru modelele produse inainte de 2000), un motoras pentru geamul electric (demult stricat, impsobil de gasit), tot nou si original. Ar mai fi si ce a venit de la Radacini: ansamblul stergatoarelor (deja montat, stergatoarele avand acum o pozitie fireasca), 2x bucsi bascule, 2x arcuri fata, comutatorul pentru deschiderea portbagajului/ alimentare. Toate noi si originale, luate la pret de dumping. Sa nu uit, cireasa de pe tort: compresor AC, nou si original. Cu putin noroc, daca gasesc filtrul uscator si conducta de inalta presiune, la vara ma voi bucura de AC. Attached Files |
#63
Posted 27 November 2022 - 01:09
#64
Posted 05 March 2023 - 03:45
A trecut ceva timp, timp în care la mașină s-au făcut destule.
La sfârșitul lui noiembrie am înlocuit mecanismul ștergătoarelor, nou și original, procurat de la Rădăcini. Nu mai am probleme cu zburatul brațului peste stâlp la viteze mari și nici cu brațele care stăteau ampulea. Bineînțeles, tot atunci am procurat și ștergătoare noi, ce am avut și înainte, adică Valeo. La revizia din decembrie am înlocuit ulei (Texaco 10w40) + filtru (Mann), garnitură baie de ulei, garnitură diferențial, lichid de frână, bielete antiruliu (Febi), rulment roată stânga față (FAG) și cam atât. Pregătisem mașina de plecat la mare pentru revelion, lucru care însă nu s-a mai întâmplat. Am plecat cu cealaltă mașină disponibilă. A cedat un ștuț de la clapeta de accelerație, fapt ce a cauzat o pierdere masivă și rapidă de antigel. Rezolvat, rapid și ieftin, imediat după sărbători. Dus mașina la service pe platformă, luat clapetă din dezmembrări (cu ștuțurile întregi și cu factură/garanție) că nouă nu găseam, schimbat antigel și aia a fost. Am schimbat apoi stopurile, lucasurile (semnalele de pe aripi) și semnalul din dreapta față. Toate noi și originale. Stopurile le-am găsit întâmplător la lichidare de stoc, după îndelungi căutări. Ce aveam pe mașină erau niște chinezării ordinare, care se îngălbenise relativ repede. Cele de fabrică (pe care le-am schimbat doar de dragul de avea unele noi) erau doar puțin înnegrite. Au urmat apoi demult stricatele geamuri electrice. Pe stânga față am înlocuit practic tot-macara (nouă și originală, luată de la Rădăcini prin 2019), motoraș, nou/original și comanda centrală. Asta am luat-o tot SH,însă originală și cu factură/garanție. Am luat-o împreună cu rama, a mea fiind ruptă atunci când s-a înlocuit comanda de fabrică (tot cu o chinezărie de doi lei) ale cărei butoane au cedat, fapt ce a determinat o nouă înlocuire. La celelalte uși nu am schimbat decât comutatoarele. Geamul din dreapta față a necesitat doar o ungere a culisei astfel încât să nu mai ,,iasă din țâțâni". Aveam pregătită macara și pentru el, dar se pare că nu a fost nevoie. Geamurile sunt acum perfect funcționale. În februarie am schimbat și caloriferul. Pe treptele 3/4 ale aerotermei începusem să nu mai am căldură cum trebuie, fapt ce m-a dus cu gândul la o înfundare parțială a caloriferului, fapt confirmat de verificările suplimentare. N-am găsit original, așa că înlocuitorul este un Nissens. Este mai mic decât originalul, de unde și un debit nițeluș mai prost și niște probleme la montaj, însă este nou și bagă căldură de tot pot să conduc la bustul gol în toiul iernii. Schimbarea a fost binevenită cu atât mai mult cu cât cel vechi avea și pierderi. Ultima ispravă, mânerul de la ușa din dreapta față. Cel vechi se mai ținea în două șuruburi și era și rupt, fapt ce făcea ca ușa să se poată închide doar trăgând de buzunarul ușii. Deși pe ambalaj scria altceva decât GM-Daewoo, sunt 99,9 % sigur că piesa este originală. Este foarte bine lucrat (nicio diferență vizibilă dpdv constructiv față de cel vechi) și pe spate am găsit aceleași ștanțe ca pe cel vechi, inclusiv sigla Daewoo. Urmează să mai vină lampa de semnalizare din stânga față și două proiectoare de ceață. Astfel, toate blocurile optice vor fi noi și mai ales, originale. Era să uit, am găsit și butelia de freon. E pe drum și ea. Dacă mă ține bugetul, luna asta aș vrea să schimb și amortizoarele pe față (cu tot cu arcuri, arcurile avându-le deja), capătul de bară de pe stânga (cel de pe dreapta e schimbat acum 3 ani), flanșele, bucșile de la bascule și bucșile de la bara stabilizatoare. După strâng toate piesele (mai am două conducte care încă sunt de negăsit), aș vrea să dau gata și AC-ul. Nu de alta, dar nu mai vreau să stau și vara asta fără. |
|
#65
Posted 05 March 2023 - 04:07
#66
Posted 05 March 2023 - 08:09
Daca iti gasesti in dezmembrari fittingurile de capat cu un ciot de teava si poti schita dimensiuni aproximative ale conductei de ac ti-o fac eu. Sau daca nu te deranjeaza sa ai furtun in loc de tub aluminiu, treaba e mult mai simpla.
|
#67
Posted 05 March 2023 - 11:24
Frumos, foarte frumos.
Chiar ieri seară am văzut unul gri, parcat, îi spuneam soției cu nostalgie, cît am mai mers cu așa ceva, de fapt, amîndoi am mers 😍 Cînd termini cu lucrările mecanice, să îi faci și o spălare de tapițerie, că este cam murdară. Spor la treabă! ✌️ |
#68
Posted 05 March 2023 - 17:58
crisstonne, on 05 martie 2023 - 11:24, said:
Frumos, foarte frumos. Chiar ieri seară am văzut unul gri, parcat, îi spuneam soției cu nostalgie, cît am mai mers cu așa ceva, de fapt, amîndoi am mers 😍 Cînd termini cu lucrările mecanice, să îi faci și o spălare de tapițerie, că este cam murdară. Spor la treabă! ✌️ |
#69
Posted 06 March 2023 - 18:46
Au sosit butelia și unul dintre proiectoare:
Attached Files |
|
#70
Posted 07 March 2023 - 23:42
A sosit din Franța și proiectorul din stânga față:.
Attached Files |
#72
Posted 19 March 2023 - 15:32
Săptămâna ce tocmai a trecut s-au mai făcut următoarele:
-înlocuit amortizoare față (KYB), flanșe (Sachs) și arcuri (originale GM). -bucși inferioare bascule (suporți trapez). Aveam GM, însă nu s-au potrivit, fiind prea mari, cu toate că, conform catalogului, există un singur cod de piesă. S-a mers în final pe Febi. -capăt de bară stânga (TRW). Nu avea joc, dar schimbarea amortizoarelor presupunea oricum reglarea geometriei. Cel din dreapta e schimbat acum 3 ani. -montat proiectoarele + lampa semnal stânga. Schimbarea a fost binevenită. Modul în care mașina absoarbe denivelările, cel puțin, s-a schimbat simțitor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users