Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.
 Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...
 O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...
 

Daewoo Cielo GLE/Ac M/t 1.5 OHC 75 cp

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#37
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,442
  • Înscris: 15.06.2007
Am avut odata cielo la servici. Avea o clima rece ca naiba, baga aer de -2 grade la gurile de ventilatie, mi-a confirmat si un tip care se ocupa cu incarcari de freon la clime, faptul ca la modelul ala clima baga foarte rece.

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
vezi ca are un topic userul crisstonne despre reparerea aerului condiționat

#39
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Hai sa reinvii putin topicul.....

Compresoare noi nu cred ca se gasesc, nu originale cel putin. Daca nu-l pot reface pe asta astfel incat sa am garantia ca va fi ok, voi recurge la a lua unul nou. Am gasit in Bucuresti o firma care spune ca reconditioneaza piese din astea, inclusiv alternatoare, turbine, etc. O sa-i contactez sa le cer o parere. Nu-i graba, vine iarna si AC-ul nu va mai fi imperios necesar, cu toate ca-l folosesc pentru dezaburire, dar pentru asta face fata si caldurica care este din belsug.

In alta ordine de idei, ieri a primit unda verde pentru a mai circula inca un an. Noxele cam aproape de limita superioara, dar s-a incadrat. O sa o duc la un moment dat sa i se faca un reglaj la potentiometrul de CO, unde nu cred sa se fi umblat pana acum. Fara sa ma laud, a zis inspectorul ca e singurul Cielo pe care il va mai primi de acum inainte, cel putin pana o sa-i mai vina unul cat de cat in mintile lui Posted Image .

Attached Files



#40
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Si, astazi am facut revizia anuala. Am schimbat uleiul (Texaco 10w40), filtrul de ulei (MAHLE), s-au verificat toate fluidele si s-au completat unde a fost cazul si s-au mai tensionat cele 2 curele auxiliare. Una dintre ele chitaia ocazional la rece. Sper sa se fi rezolvat. La final, operatiunea a fost trecuta in caietul de service. Masina fiind in familie de noua, am si asa ceva Posted Image .
Spre incantarea mea, service-ul mi-a respectat dorinta de a-mi da mecanicul pe care l-am cerut. Un tip pe la vreo 60 de ani, care lucreaza acolo inca de pe vremea concesiunii Daewoo. El a facut revizia cand am dus prima data masina la ei si tot el mi-a schimbat garnitura de chiuloasa in urma cu mai multi ani. Omul a verificat masina la sange si m-a chemat langa elevator sa-mi arate ce este si ce nu este in regula. Mi-a dat ca tema rulemntul de la roata stanga fata si ambii pivoti. Rulmentul a zis ca pot sa-l mai aman, dar pivotii imi recomanda sa-i schimb cat de repede cu putinta. De asta am sa ma ocup prin februarie. Acum sunt ocupat cu sesiunea. Am de ales intre Delphi si TRW. M-ar ajuta niste pareri despre Delphi.
Cam atat pentru moment.

Attached Files



#41
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
Cunosc un nene cu Cielo din 2007,cu aproape 500k la bord,fără să desfacă vreodată motorul. Caroseria e varză, cară fiare,țevi, aparate de sudură, scule si 4 oameni,zilnic. Dar motorul merge bine,încă. Uleiul îl schimbă mult peste limita maximă admisă de km parcurși!
Și merge,frate !

#42
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Nu pune Delphi,e low cost la direcție. TRW, lemforder. Rulment fag/skf/snr.

#43
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004

 Mr. Incredible, on 03 august 2020 - 11:57, said:

Au existat din cate stiu si unele facute in Corea, nu stiu daca a fost doar un mit.
Nu, nu a fost mit

 paul_kelso, on 03 august 2020 - 11:06, said:

Ms pt lamurire. In 2000 aveam 11 ani, probabil asa era mitul pe atunci ca alea sunt coreene.
Nu era mit, au fost

 Horica00, on 03 august 2020 - 11:00, said:

@paul_kelso multumesc de apreciere !!!!
Si a mea e facuta la Craiova (din '96 toate sunt facute in banie), insa sub supravegherea, instruirea si standardele coreenilor (sa nu uitam ca Daewoo inca exista oficial atunci).
Same shit ca si Dacia, parca la Dacia a fost oleaca mai buna aia frantuzeasca ca nu faceam noi nimic in afara de asamblare

 paul_kelso, on 03 august 2020 - 09:02, said:

Modelul coreean este net superior celui facut la Craiova. ...
Din perioada respectiva parca tot Espero mi-a placut mai mult.
Asa este, un prieten avea unul si se certa cu aia de la CASCO sa nu care cumva sa i-o faca cu alte piese decit cele coreene. A stat pe ei sa vada personal componentele aduse pt reparatia masinii.
Tot in perioada aia, de la el am auzit de indreptatul tablelor cu ventuze (i-a picat pe plafon o bucata de zapada) la reprezentanta de linga pta Unirii.
Espero mi se parea cunoscut pina am vazut unul linga o alta feblete d-a mea: Citroen XM
Sa nu uitam de Leganza, cu care umblau baietii din Constanta (vb cintecului, pt cine-l stie)
La grupa mica, Tico si Damas.

 buntzi, on 02 august 2020 - 05:35, said:

Pe vremea când un salariu de 500$ era considerat mare (așa ceva avea un șef de secție în industrie), 13000$ părea ceva de neatins.
Parea dar tot erau destule. In era in care mobilele nu erau la moda, isi cumpara un tip unul alb (cu care am mers si eu si am ramas impresionat de servodirectia care mi se parea mai usoara ca atunci cind invirti de volan cu rotile suspendate) si ii da statie (nu erau celulare) unchiului meu : te astept jos in 20 minute. Coboara al meu, vede Cielo alb la scara, deschide usa, urca si din zbor ii zice astuia: Gata!
Cind s-a asezat si s-a uitat in stinga, stupoare : era o tanti crispata toata ce se asezase cu spatele in usa, socata de-a dreptul. El fisticit si-a cerut scuze, a iesit si cind aia inca nu se dezmeticea a aparut si Cielo alb care trebuia sa il ia :lol:
Ca sa nu mai zic ca inaintea astora era prin Dorobanti un garaj de taxi ce avea Daewoo Racer cu o sigla ce aducea de departe a una de Pontiac. Dar si masinile aratau mult mai apropiate de Opel Kadett, aceasta fiind masina pe baza careia au facut Cielo.

 Horica00, on 02 august 2020 - 00:00, said:

Asa cum spune si titlul topicului, este vorba despre un Daewoo Cielo, fabricat in '97 si pus in circulatie in aprilie '99, primul proprietar fiind bunicul meu.
Inca unul care ma enerveaza pt ca indirect ma face batrin.
Am fost si eu prin 2004 la un pas de a-mi lua unul, chiar imi comandasem din USA de la Walmart un pachet Pioneer radio CD si 4 boxe, 2 rotunde 2 ovale ca sa le pun pe masina, dar s-au schimbat planurile, asa ca am fost nevoit sa fac profit pe sculele respective.

Cred ca am pe undeva un set de fise pt bujii, vedem cum facem sa ajunga in posesia ta.
Daca le-am pastrat de 20 ani, e pacat sa le arunc. Nu stiu din ce cauza le-a cumparat actuala sotie pentru fosta ei masina, cert e ca au ramas pe stoc.

PS: Pacat ca nu au facut si un Cielo GSI (170CP)Posted Image

#44
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Am detinut trei woo-uri cu ceva ani in urma, un Cielo din '96, un Tico din '98 si o Leganza din '99, mi-aduc aminte cu nostalgie de toate, am facut cu fiecare peste 100.000 KM. Toate trei au fost fabricate in Coreea, le-am ingrijit exemplar (ca pe toate masinile pe care le-am detinut, dealtfel). Cu Leganza am mers cel mai mult, inclusiv in Austria, Grecia, statea foarte bine pe roti iar ca si comfort era peste multe masini mai scumpe, la vremea ei. Fiica-mea se juca pe presul din spatele scaunului soferului, atat loc avea in spate.
Daca deranjeaza pozele pe care le-am atasat se pot sterge.

Attached Files



#45
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019

 Evergreen, on 14 decembrie 2021 - 20:38, said:

Nu, nu a fost mit

Nu era mit, au fost

Same shit ca si Dacia, parca la Dacia a fost oleaca mai buna aia frantuzeasca ca nu faceam noi nimic in afara de asamblare


Asa este, un prieten avea unul si se certa cu aia de la CASCO sa nu care cumva sa i-o faca cu alte piese decit cele coreene. A stat pe ei sa vada personal componentele aduse pt reparatia masinii.
Tot in perioada aia, de la el am auzit de indreptatul tablelor cu ventuze (i-a picat pe plafon o bucata de zapada) la reprezentanta de linga pta Unirii.
Espero mi se parea cunoscut pina am vazut unul linga o alta feblete d-a mea: Citroen XM
Sa nu uitam de Leganza, cu care umblau baietii din Constanta (vb cintecului, pt cine-l stie)
La grupa mica, Tico si Damas.

Parea dar tot erau destule. In era in care mobilele nu erau la moda, isi cumpara un tip unul alb (cu care am mers si eu si am ramas impresionat de servodirectia care mi se parea mai usoara ca atunci cind invirti de volan cu rotile suspendate) si ii da statie (nu erau celulare) unchiului meu : te astept jos in 20 minute. Coboara al meu, vede Cielo alb la scara, deschide usa, urca si din zbor ii zice astuia: Gata!
Cind s-a asezat si s-a uitat in stinga, stupoare : era o tanti crispata toata ce se asezase cu spatele in usa, socata de-a dreptul. El fisticit si-a cerut scuze, a iesit si cind aia inca nu se dezmeticea a aparut si Cielo alb care trebuia sa il ia Posted Image
Ca sa nu mai zic ca inaintea astora era prin Dorobanti un garaj de taxi ce avea Daewoo Racer cu o sigla ce aducea de departe a una de Pontiac. Dar si masinile aratau mult mai apropiate de Opel Kadett, aceasta fiind masina pe baza careia au facut Cielo.


Inca unul care ma enerveaza pt ca indirect ma face batrin.
Am fost si eu prin 2004 la un pas de a-mi lua unul, chiar imi comandasem din USA de la Walmart un pachet Pioneer radio CD si 4 boxe, 2 rotunde 2 ovale ca sa le pun pe masina, dar s-au schimbat planurile, asa ca am fost nevoit sa fac profit pe sculele respective.

Cred ca am pe undeva un set de fise pt bujii, vedem cum facem sa ajunga in posesia ta.
Daca le-am pastrat de 20 ani, e pacat sa le arunc. Nu stiu din ce cauza le-a cumparat actuala sotie pentru fosta ei masina, cert e ca au ramas pe stoc.

PS: Pacat ca nu au facut si un Cielo GSI (170CP)Posted Image
Mi-ar placea sa le am. Ne auzim in privat pt. mai multe detalii Posted Image .

 Viorro, on 22 decembrie 2021 - 21:33, said:

Am detinut trei woo-uri cu ceva ani in urma, un Cielo din '96, un Tico din '98 si o Leganza din '99, mi-aduc aminte cu nostalgie de toate, am facut cu fiecare peste 100.000 KM. Toate trei au fost fabricate in Coreea, le-am ingrijit exemplar (ca pe toate masinile pe care le-am detinut, dealtfel). Cu Leganza am mers cel mai mult, inclusiv in Austria, Grecia, statea foarte bine pe roti iar ca si comfort era peste multe masini mai scumpe, la vremea ei. Fiica-mea se juca pe presul din spatele scaunului soferului, atat loc avea in spate.
Daca deranjeaza pozele pe care le-am atasat se pot sterge.
Ia uite, Bacauan de-al meu. Doamne fereste, cum sa ma deranjeze Posted Image .
Si noi am avut in familie 3 WOO-uri: doua Cielo si un Matiz. Cielo l-am vandut in 2010 si nu mai stiu nimic de el. Ultima data cand l-am intrebat pe proprietar (2016) zicea ca zace undeva printr-o curte. M-am uitat pe DRPCIV si am vazut ca numarul nu este disponibil, de unde deduc ca inca exista. Cu un mai batran decat fratele lui, printre primele exemplare asamblate la Craiova si printre primele din Onesti. Nu in ultimul rand, prima masina a batranului.
Matizul este inca in familie si il conduce matusa mea. Anul asta a primit o vopsea. Misto ca nu avea rugina mai deloc, desi n-a fost deloc o masina menajata. Chiar deloc, pe ea si-a experienta maica-mea si ulterior matusa-mea (de remarcat ca bara nu este a ei, a ei fiind in culoarea caroseriei), plus o multime de accidente (usoare). Cand am vandut-o noi (2011) avea 12.000 de km. Cand m-am dat ultima data cu ea (anul asta prin iulie), sarise de 160.000. Fabricatie 2002, achizitie ianuarie sau februarie 2003, model SE cu servo si AC. Masina a vazut jumatate de Europa de cand e la unchii mei. Incredibil cat de misto se conduce. O poza dupa noua coafura:

O poza si cu Cielo lu' al batran. Cred ca de prin 2005 cand eram la mare. Masina fabricata in '96 si cumparata noua in ianuarie '98. Nu mai tin minte exact cati km avea, dar stiu ca la momentul vanzarii era intr-o stare mai proasta decat asta rosie. De aceea, castigatoarea a fost rosioara.

Edited by Horica00, 23 December 2021 - 00:58.


#46
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Un mic update: Vom începe anul bine. Pe 3 ianuarie are programare la înlocuit pivoții. S-a mers fără ezitare pe varianta TRW. Probabil mai mergeau și ăștia, dar mai fac drumuri lungi și nu cred că merită riscul de păți vreun rahat, atât eu cât și colegii de trafic. Plus că nu sunt chiar o avere.
La cererea mea, se va ocupa același mecanic.

#47
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004
Am dat de ele.
Scumpe, dom'le..

Attached Files



#48
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Made in USA. Mai rar vezi așa.

#49
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,284
  • Înscris: 13.01.2011
Made in U.S.A.  :eek:

#50
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,480
  • Înscris: 13.06.2004
Hai că subiectul ăsta e un cadou post ziua-mea şi unul de Ziua Republicii.
Cine avea 'Cer' la vremea lor, era om cu venituri peste medie. Şi erau maşini admirate. Încearcă să spui celor care au să zic maxim 20-21 de ani acuma, sunt din marile oraşe (că la sate e încă nasol) că o maşină a cărei preţ, ajustat cu inflaţia nu ar fi mai mare de 15.000-18.000 Dolari S.U.A. sau Euro era o maşină pe care nu prea mulţi şi-o putea permite.
Deşi nu prea sunt eu pro-automobil (Bucureştean get-beget şi m-am săturat de agresiunea auto), mă bucur când văd pasionaţi care ţin la maşini vechi şi nu le dau la fier vechi. 'Cielo' mai vezi din când în când, dar 'Espero' nu am mai văzut de foarte mulţi ani   :(
S-au dus probabil cum s-au dus unele maşini cu forme clasice, produse în anii '60   :(
Îmi pare rău că nu mai dau pe un subiect de o reclamă la 'Cielo' pe care o scanasem de pe coperta unei reviste. O s-o rescanez şi am s-o pun aici.
Până atunci poate te interesează: https://forum.softpe...st__p__24392513
https://www.google.r...!7i13312!8i6656
https://forum.softpe...st__p__23248601

Prima dată (2001?) şi ultima dată (cam 2012) când am mers cu 'Cielo' a fost taxi. Culmea, primul taxi era la Foşcani şi cred că era condus de o tanti.

#51
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004

View PostMarius3k, on 29 decembrie 2021 - 23:34, said:

Made in USA. Mai rar vezi așa.

View Postcrisstonne, on 30 decembrie 2021 - 00:32, said:

Made in U.S.A.  Posted Image
Mi-am zis in sinea mea, uitindu-ma pe eticheta: Ai dracu' astia doi, stiu chineza sau e ceva in codurile alea.
P-orma vazui ce scrie pe fise :lol:
Asta ma uimeste si pe mine, care nu am vazut asa ceva acolo. Doar un tricou era din zona, Venezuela (si parca nici nu-s prieteni dpdv politic...)
Aici e posibil sa fi avut ceva stoc neperfomant/suprastoc aia de la GM si l-au dat varului de la tara... :))

#52
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
-"Espero' nu am mai văzut de foarte mulți ani   :(- "...
Cunosc un nene de 76 de ani din Constanța ,astă vară avea la Espero,64.000 km...!

Edited by albucatalin, 30 December 2021 - 10:28.


#53
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,284
  • Înscris: 13.01.2011

View Postalbucatalin, on 30 decembrie 2021 - 10:27, said:

-"Espero' nu am mai văzut de foarte mulţi ani   :(- "...
Cunosc un nene de 76 de ani din Constanța ,astă vară avea la Espero,64.000 km...!

Cum arată mașina?
Ținută în garaj?

#54
Horica00

Horica00

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 08.08.2019
Dupa cum spuneam anterior, ieri s-au inlocuit pivotii. Cel din stanga avea burduful crapat si nu mai suferea amanare. Asta ar explica si un scartait ca de pat pe care il auzeam mai mereu in ultimul timp la trecerea peste denivelari sau limitatoare de viteza. Se auzea doar pe partea stanga, extrem de pronuntat pe vreme rece. Odata cu inlocuirea pivotilor, servodirectia merge sesizabil mai bine, iar gropile si denivelarile abia daca se mai simt, disparand senzatia ca mi se rupe masina in doua.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate