Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Daewoo Cielo GLE/Ac M/t 1.5 OHC 75 cp
Last Updated: Dec 23 2023 07:02, Started by
Horica00
, Aug 02 2020 00:00
·
16
#37
Posted 13 August 2021 - 22:41
Am avut odata cielo la servici. Avea o clima rece ca naiba, baga aer de -2 grade la gurile de ventilatie, mi-a confirmat si un tip care se ocupa cu incarcari de freon la clime, faptul ca la modelul ala clima baga foarte rece.
|
#38
Posted 14 August 2021 - 01:07
vezi ca are un topic userul crisstonne despre reparerea aerului condiționat
|
#39
Posted 14 October 2021 - 21:22
Hai sa reinvii putin topicul.....
Compresoare noi nu cred ca se gasesc, nu originale cel putin. Daca nu-l pot reface pe asta astfel incat sa am garantia ca va fi ok, voi recurge la a lua unul nou. Am gasit in Bucuresti o firma care spune ca reconditioneaza piese din astea, inclusiv alternatoare, turbine, etc. O sa-i contactez sa le cer o parere. Nu-i graba, vine iarna si AC-ul nu va mai fi imperios necesar, cu toate ca-l folosesc pentru dezaburire, dar pentru asta face fata si caldurica care este din belsug. In alta ordine de idei, ieri a primit unda verde pentru a mai circula inca un an. Noxele cam aproape de limita superioara, dar s-a incadrat. O sa o duc la un moment dat sa i se faca un reglaj la potentiometrul de CO, unde nu cred sa se fi umblat pana acum. Fara sa ma laud, a zis inspectorul ca e singurul Cielo pe care il va mai primi de acum inainte, cel putin pana o sa-i mai vina unul cat de cat in mintile lui . Attached Files |
#40
Posted 14 December 2021 - 12:07
Si, astazi am facut revizia anuala. Am schimbat uleiul (Texaco 10w40), filtrul de ulei (MAHLE), s-au verificat toate fluidele si s-au completat unde a fost cazul si s-au mai tensionat cele 2 curele auxiliare. Una dintre ele chitaia ocazional la rece. Sper sa se fi rezolvat. La final, operatiunea a fost trecuta in caietul de service. Masina fiind in familie de noua, am si asa ceva .
Spre incantarea mea, service-ul mi-a respectat dorinta de a-mi da mecanicul pe care l-am cerut. Un tip pe la vreo 60 de ani, care lucreaza acolo inca de pe vremea concesiunii Daewoo. El a facut revizia cand am dus prima data masina la ei si tot el mi-a schimbat garnitura de chiuloasa in urma cu mai multi ani. Omul a verificat masina la sange si m-a chemat langa elevator sa-mi arate ce este si ce nu este in regula. Mi-a dat ca tema rulemntul de la roata stanga fata si ambii pivoti. Rulmentul a zis ca pot sa-l mai aman, dar pivotii imi recomanda sa-i schimb cat de repede cu putinta. De asta am sa ma ocup prin februarie. Acum sunt ocupat cu sesiunea. Am de ales intre Delphi si TRW. M-ar ajuta niste pareri despre Delphi. Cam atat pentru moment. Attached Files |
#41
Posted 14 December 2021 - 13:10
Cunosc un nene cu Cielo din 2007,cu aproape 500k la bord,fără să desfacă vreodată motorul. Caroseria e varză, cară fiare,țevi, aparate de sudură, scule si 4 oameni,zilnic. Dar motorul merge bine,încă. Uleiul îl schimbă mult peste limita maximă admisă de km parcurși!
Și merge,frate ! |
#42
Posted 14 December 2021 - 19:15
Nu pune Delphi,e low cost la direcție. TRW, lemforder. Rulment fag/skf/snr.
|
#43
Posted 14 December 2021 - 20:38
Mr. Incredible, on 03 august 2020 - 11:57, said:
Au existat din cate stiu si unele facute in Corea, nu stiu daca a fost doar un mit. paul_kelso, on 03 august 2020 - 11:06, said:
Ms pt lamurire. In 2000 aveam 11 ani, probabil asa era mitul pe atunci ca alea sunt coreene. Horica00, on 03 august 2020 - 11:00, said:
@paul_kelso multumesc de apreciere !!!! Si a mea e facuta la Craiova (din '96 toate sunt facute in banie), insa sub supravegherea, instruirea si standardele coreenilor (sa nu uitam ca Daewoo inca exista oficial atunci). paul_kelso, on 03 august 2020 - 09:02, said:
Modelul coreean este net superior celui facut la Craiova. ... Din perioada respectiva parca tot Espero mi-a placut mai mult. Tot in perioada aia, de la el am auzit de indreptatul tablelor cu ventuze (i-a picat pe plafon o bucata de zapada) la reprezentanta de linga pta Unirii. Espero mi se parea cunoscut pina am vazut unul linga o alta feblete d-a mea: Citroen XM Sa nu uitam de Leganza, cu care umblau baietii din Constanta (vb cintecului, pt cine-l stie) La grupa mica, Tico si Damas. buntzi, on 02 august 2020 - 05:35, said:
Pe vremea când un salariu de 500$ era considerat mare (așa ceva avea un șef de secție în industrie), 13000$ părea ceva de neatins. Cind s-a asezat si s-a uitat in stinga, stupoare : era o tanti crispata toata ce se asezase cu spatele in usa, socata de-a dreptul. El fisticit si-a cerut scuze, a iesit si cind aia inca nu se dezmeticea a aparut si Cielo alb care trebuia sa il ia Ca sa nu mai zic ca inaintea astora era prin Dorobanti un garaj de taxi ce avea Daewoo Racer cu o sigla ce aducea de departe a una de Pontiac. Dar si masinile aratau mult mai apropiate de Opel Kadett, aceasta fiind masina pe baza careia au facut Cielo. Horica00, on 02 august 2020 - 00:00, said:
Asa cum spune si titlul topicului, este vorba despre un Daewoo Cielo, fabricat in '97 si pus in circulatie in aprilie '99, primul proprietar fiind bunicul meu. Am fost si eu prin 2004 la un pas de a-mi lua unul, chiar imi comandasem din USA de la Walmart un pachet Pioneer radio CD si 4 boxe, 2 rotunde 2 ovale ca sa le pun pe masina, dar s-au schimbat planurile, asa ca am fost nevoit sa fac profit pe sculele respective. Cred ca am pe undeva un set de fise pt bujii, vedem cum facem sa ajunga in posesia ta. Daca le-am pastrat de 20 ani, e pacat sa le arunc. Nu stiu din ce cauza le-a cumparat actuala sotie pentru fosta ei masina, cert e ca au ramas pe stoc. PS: Pacat ca nu au facut si un Cielo GSI (170CP) |
#44
Posted 22 December 2021 - 21:33
Am detinut trei woo-uri cu ceva ani in urma, un Cielo din '96, un Tico din '98 si o Leganza din '99, mi-aduc aminte cu nostalgie de toate, am facut cu fiecare peste 100.000 KM. Toate trei au fost fabricate in Coreea, le-am ingrijit exemplar (ca pe toate masinile pe care le-am detinut, dealtfel). Cu Leganza am mers cel mai mult, inclusiv in Austria, Grecia, statea foarte bine pe roti iar ca si comfort era peste multe masini mai scumpe, la vremea ei. Fiica-mea se juca pe presul din spatele scaunului soferului, atat loc avea in spate.
Daca deranjeaza pozele pe care le-am atasat se pot sterge. Attached Files |
#45
Posted 23 December 2021 - 01:07
Evergreen, on 14 decembrie 2021 - 20:38, said:
Nu, nu a fost mit Nu era mit, au fost Same shit ca si Dacia, parca la Dacia a fost oleaca mai buna aia frantuzeasca ca nu faceam noi nimic in afara de asamblare Asa este, un prieten avea unul si se certa cu aia de la CASCO sa nu care cumva sa i-o faca cu alte piese decit cele coreene. A stat pe ei sa vada personal componentele aduse pt reparatia masinii. Tot in perioada aia, de la el am auzit de indreptatul tablelor cu ventuze (i-a picat pe plafon o bucata de zapada) la reprezentanta de linga pta Unirii. Espero mi se parea cunoscut pina am vazut unul linga o alta feblete d-a mea: Citroen XM Sa nu uitam de Leganza, cu care umblau baietii din Constanta (vb cintecului, pt cine-l stie) La grupa mica, Tico si Damas. Parea dar tot erau destule. In era in care mobilele nu erau la moda, isi cumpara un tip unul alb (cu care am mers si eu si am ramas impresionat de servodirectia care mi se parea mai usoara ca atunci cind invirti de volan cu rotile suspendate) si ii da statie (nu erau celulare) unchiului meu : te astept jos in 20 minute. Coboara al meu, vede Cielo alb la scara, deschide usa, urca si din zbor ii zice astuia: Gata! Cind s-a asezat si s-a uitat in stinga, stupoare : era o tanti crispata toata ce se asezase cu spatele in usa, socata de-a dreptul. El fisticit si-a cerut scuze, a iesit si cind aia inca nu se dezmeticea a aparut si Cielo alb care trebuia sa il ia Ca sa nu mai zic ca inaintea astora era prin Dorobanti un garaj de taxi ce avea Daewoo Racer cu o sigla ce aducea de departe a una de Pontiac. Dar si masinile aratau mult mai apropiate de Opel Kadett, aceasta fiind masina pe baza careia au facut Cielo. Inca unul care ma enerveaza pt ca indirect ma face batrin. Am fost si eu prin 2004 la un pas de a-mi lua unul, chiar imi comandasem din USA de la Walmart un pachet Pioneer radio CD si 4 boxe, 2 rotunde 2 ovale ca sa le pun pe masina, dar s-au schimbat planurile, asa ca am fost nevoit sa fac profit pe sculele respective. Cred ca am pe undeva un set de fise pt bujii, vedem cum facem sa ajunga in posesia ta. Daca le-am pastrat de 20 ani, e pacat sa le arunc. Nu stiu din ce cauza le-a cumparat actuala sotie pentru fosta ei masina, cert e ca au ramas pe stoc. PS: Pacat ca nu au facut si un Cielo GSI (170CP) Viorro, on 22 decembrie 2021 - 21:33, said:
Am detinut trei woo-uri cu ceva ani in urma, un Cielo din '96, un Tico din '98 si o Leganza din '99, mi-aduc aminte cu nostalgie de toate, am facut cu fiecare peste 100.000 KM. Toate trei au fost fabricate in Coreea, le-am ingrijit exemplar (ca pe toate masinile pe care le-am detinut, dealtfel). Cu Leganza am mers cel mai mult, inclusiv in Austria, Grecia, statea foarte bine pe roti iar ca si comfort era peste multe masini mai scumpe, la vremea ei. Fiica-mea se juca pe presul din spatele scaunului soferului, atat loc avea in spate. Daca deranjeaza pozele pe care le-am atasat se pot sterge. Si noi am avut in familie 3 WOO-uri: doua Cielo si un Matiz. Cielo l-am vandut in 2010 si nu mai stiu nimic de el. Ultima data cand l-am intrebat pe proprietar (2016) zicea ca zace undeva printr-o curte. M-am uitat pe DRPCIV si am vazut ca numarul nu este disponibil, de unde deduc ca inca exista. Cu un mai batran decat fratele lui, printre primele exemplare asamblate la Craiova si printre primele din Onesti. Nu in ultimul rand, prima masina a batranului. Matizul este inca in familie si il conduce matusa mea. Anul asta a primit o vopsea. Misto ca nu avea rugina mai deloc, desi n-a fost deloc o masina menajata. Chiar deloc, pe ea si-a experienta maica-mea si ulterior matusa-mea (de remarcat ca bara nu este a ei, a ei fiind in culoarea caroseriei), plus o multime de accidente (usoare). Cand am vandut-o noi (2011) avea 12.000 de km. Cand m-am dat ultima data cu ea (anul asta prin iulie), sarise de 160.000. Fabricatie 2002, achizitie ianuarie sau februarie 2003, model SE cu servo si AC. Masina a vazut jumatate de Europa de cand e la unchii mei. Incredibil cat de misto se conduce. O poza dupa noua coafura: O poza si cu Cielo lu' al batran. Cred ca de prin 2005 cand eram la mare. Masina fabricata in '96 si cumparata noua in ianuarie '98. Nu mai tin minte exact cati km avea, dar stiu ca la momentul vanzarii era intr-o stare mai proasta decat asta rosie. De aceea, castigatoarea a fost rosioara. Attached FilesEdited by Horica00, 23 December 2021 - 00:58. |
#46
Posted 28 December 2021 - 21:20
Un mic update: Vom începe anul bine. Pe 3 ianuarie are programare la înlocuit pivoții. S-a mers fără ezitare pe varianta TRW. Probabil mai mergeau și ăștia, dar mai fac drumuri lungi și nu cred că merită riscul de păți vreun rahat, atât eu cât și colegii de trafic. Plus că nu sunt chiar o avere.
La cererea mea, se va ocupa același mecanic. |
|
#50
Posted 30 December 2021 - 01:39
Hai că subiectul ăsta e un cadou post ziua-mea şi unul de Ziua Republicii.
Cine avea 'Cer' la vremea lor, era om cu venituri peste medie. Şi erau maşini admirate. Încearcă să spui celor care au să zic maxim 20-21 de ani acuma, sunt din marile oraşe (că la sate e încă nasol) că o maşină a cărei preţ, ajustat cu inflaţia nu ar fi mai mare de 15.000-18.000 Dolari S.U.A. sau Euro era o maşină pe care nu prea mulţi şi-o putea permite. Deşi nu prea sunt eu pro-automobil (Bucureştean get-beget şi m-am săturat de agresiunea auto), mă bucur când văd pasionaţi care ţin la maşini vechi şi nu le dau la fier vechi. 'Cielo' mai vezi din când în când, dar 'Espero' nu am mai văzut de foarte mulţi ani S-au dus probabil cum s-au dus unele maşini cu forme clasice, produse în anii '60 Îmi pare rău că nu mai dau pe un subiect de o reclamă la 'Cielo' pe care o scanasem de pe coperta unei reviste. O s-o rescanez şi am s-o pun aici. Până atunci poate te interesează: https://forum.softpe...st__p__24392513 https://www.google.r...!7i13312!8i6656 https://forum.softpe...st__p__23248601 Prima dată (2001?) şi ultima dată (cam 2012) când am mers cu 'Cielo' a fost taxi. Culmea, primul taxi era la Foşcani şi cred că era condus de o tanti. |
#51
Posted 30 December 2021 - 09:03
Marius3k, on 29 decembrie 2021 - 23:34, said:
Made in USA. Mai rar vezi așa. crisstonne, on 30 decembrie 2021 - 00:32, said:
Made in U.S.A. P-orma vazui ce scrie pe fise Asta ma uimeste si pe mine, care nu am vazut asa ceva acolo. Doar un tricou era din zona, Venezuela (si parca nici nu-s prieteni dpdv politic...) Aici e posibil sa fi avut ceva stoc neperfomant/suprastoc aia de la GM si l-au dat varului de la tara... ) |
|
#52
Posted 30 December 2021 - 10:27
-"Espero' nu am mai văzut de foarte mulți ani - "...
Cunosc un nene de 76 de ani din Constanța ,astă vară avea la Espero,64.000 km...! Edited by albucatalin, 30 December 2021 - 10:28. |
#53
Posted 31 December 2021 - 02:35
#54
Posted 04 January 2022 - 23:07
Dupa cum spuneam anterior, ieri s-au inlocuit pivotii. Cel din stanga avea burduful crapat si nu mai suferea amanare. Asta ar explica si un scartait ca de pat pe care il auzeam mai mereu in ultimul timp la trecerea peste denivelari sau limitatoare de viteza. Se auzea doar pe partea stanga, extrem de pronuntat pe vreme rece. Odata cu inlocuirea pivotilor, servodirectia merge sesizabil mai bine, iar gropile si denivelarile abia daca se mai simt, disparand senzatia ca mi se rupe masina in doua.
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users