Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW apara diesel, sustine ca electrificarea e irationala
#55
Posted 15 October 2018 - 23:56
ro_explorer, on 15 octombrie 2018 - 12:01, said:
Aia de care zici tu (ca tracteaza sau au nevoie de aplicații specific diesel) sunt sub 1% din totalul conducătorilor auto. Pentru ei se va face o excepție. Restul se vor bucura la propriu de hibride și electrice. andreic, on 15 octombrie 2018 - 12:17, said:
Gresit, charger la priza 2-3KW. Vorbeam de un sat nu se oras. inuendo0, on 15 octombrie 2018 - 13:06, said:
Pot pune eu un grafic graitor? |
#56
Posted 16 October 2018 - 08:11
fqx, on 15 octombrie 2018 - 23:37, said:
La care tari sa ne uitam, e vreuna care foloseste masina electrica la scara larga, sa zicem macar 10% din parcul auto? Descoperiri noi pot apare, e drept, dar nu putem vorbi si trage concluzii pe baza a ceea ce speram sa se intample.In plus, cand vb de viitor, ma gandesc la cel pe care am sanse sa il prind si eu, nu sute de ani... California reached an impressive 7.83% EV market share of new vehicle registrations for the month of April 2018. Could California reach 10% by the end of 2018? In short, yes. Norvegia are o rata de utilizare si mai mare https://en.wikipedia...icles_in_Norway Am mai dat pe aici si alte date, in tarile astea nu a fost nici o problema cresterea numarului de electrice, n-a picat reteaua. |
#57
Posted 16 October 2018 - 08:52
inuendo0, on 15 octombrie 2018 - 05:32, said:
Sa mori tu? Cu masinile electrice e mai simplu, pentru ca odata ce ai bat-o in priza ... se produc acasă si la servici. ai TU acasă putere instalată de 7kWh? io pt 7,5 am cerere cu regim special de alimentare pompă irigații și curent trifazat!!! apoi dacă bagi seara 20 de mașini la încărcat (cam câte sunt pe o scară de bloc) cam ce crezi că ia foc prima dată? shelterul de scară, de bloc sau de cartier? hepea, on 15 octombrie 2018 - 07:39, said:
.... nu e chair asa. Honda Civic cu 1.6 diesel are garantie 1.000.000 la motor pe unele piete (Franta din ce tin minte) ORICE motor duce un milion... dar în primii 5 ani, pt că mai apoi îmbătrânesc materialele din el: plasticele fișelor electrice, cauciucul furtunelor, metalul unor piese ordinare... andreic, on 15 octombrie 2018 - 07:38, said:
... pentru ca nu au tinut cont de descoperiri noi... numai ca astea se fac acum din ce in ce mai greu si rar, e improbabil sa mai existe zacaminte imense nedescoperite deja. dacă ai să cauți cu atenție vei descoperi că MULTE câmpuri petrolifere închise (ca fiind secate) în anii 80, acum sunt exploatate iar!!! gogorița că țițeiul s-a format din frunzele pădurii de acum 500 milioane ani nu mai ține demuuult... (un exemplu de câmp: zona Schela-Independența de Galați, pe care OMV-ul o stoarce cu succes primar...) |
#58
Posted 16 October 2018 - 09:31
gushpi, on 16 octombrie 2018 - 08:52, said:
ai TU acasă putere instalată de 7kWh? La casa poti trage 22kw din perete fara nici o greata. |
#59
Posted 16 October 2018 - 09:33
Puterea se măsoară in KW. In KWh, se măsoară energia electrica .
De fapt in W și in Ws, ca sa fiu inginer scrupulos pana la capăt 🙄 |
#60
Posted 16 October 2018 - 09:42
richelieu, on 16 octombrie 2018 - 09:33, said:
Puterea se măsoară in KW. In KWh, se măsoară energia electrica . |
#61
Posted 16 October 2018 - 11:08
gushpi, on 16 octombrie 2018 - 08:52, said: ai TU acasă putere instalată de 7kWh? io pt 7,5 am cerere cu regim special de alimentare pompă irigații și curent trifazat!!! apoi dacă bagi seara 20 de mașini la Ă®ncărcat (cam câte sunt pe o scară de bloc) cam ce crezi că ia foc prima dată? shelterul de scară, de bloc sau de cartier? ORICE motor duce un milion... dar Ă®n primii 5 ani, pt că mai apoi Ă®mbătrânesc materialele din el: plasticele fișelor electrice, cauciucul furtunelor, metalul unor piese ordinare... dacă ai să cauți cu atenție vei descoperi că MULTE câmpuri petrolifere Ă®nchise (ca fiind secate) Ă®n anii 80, acum sunt exploatate iar!!! gogorița că țițeiul s-a format din frunzele pădurii de acum 500 milioane ani nu mai ține demuuult... (un exemplu de câmp: zona Schela-Independența de Galați, pe care OMV-ul o stoarce cu succes primar...) Aceleasi lucruri le.am spus si eu ceva timp in urma, dar unii spuneau ca vb.prostii. Uite ca teoria incepe sa fie dezbatuta mai des, semn ca naste anumite ingrijorari cu privire la infrastructura de incarcare electrice. La noi unde penele de curent sunt frecvente si unele f.grave, vrem ca reteaua sa sustina un nr.de N superchargere, care sa incarce simultan??? Cu petrolul e adevarat. Ar fi un reziduu al magmei vulcanice, de aceea practic e cam inepuizabil. |
#62
Posted 16 October 2018 - 11:11
Viitorul va fi sau nu electric, asta depinde de cum evoluează maşinile electrice.
|
#63
Posted 16 October 2018 - 11:22
mea culpa!
(dar continui si io? se scrie kW... pt că prefixul kilo se scrie cu literă mică, iar WATT venind de la un nume...) dar ideea e alta: nu-i momentul să se treacă acum la schimbarea motoarelor cu ardere internă la cel pe electrice! nu suntem pregătiți suficient și nu numai ca infrastructură, dar nici ca autonomie și nici ca politică de ce zic politică: pt că fără o politică comună de dezvoltare a domeniului, va fi extrem de greu - pt utilizatori - să facă față provocării utilizării acestui tip de locomoție. un singur exemplu: până să apară standardul comun USB (mico/mini nu contează), fiece tip de telefon avea propriul tip de cablu de încărcare/conexiune - și era nașpa! așa și cu încărcarea acumulatorilor mașinii: până nu se standardizeaza piesa de conectare la rețea va fi nașpa apoi mai e vb de pierdut 6/12/24 de ore lăngă încărcător io mi-am imaginat ca actualele stații PECO să schimbe acumulatorii descărcați (acumulatorii fiind de același tip, cu aceeași prindere sub podeaua mașinii) se pot imagina zeci de modalități de plată în funcție de ce capacitate/autonomie mai are acumulatorul pe care-l primești ETC PS: ideea de stațți de schimbare acumulatori este mai bună și prin prisma dezvoltării rețelei de transport electricitate e mai ușor să tragi o stație de 10 kV la stațiile astea, decât să aduci câte una lângă fiecare bloc... |
#64
Posted 16 October 2018 - 11:31
Sa achimbe acumulatorii? Sa lasi tu unul nou nout si sa primesti un acc vechi?
Serios? |
|
#65
Posted 16 October 2018 - 11:34
Pai nu te-ar interesa pentru ca nu ar fi acumulatorii tai. Ar exista o companie care ar intretine, monitoriza, servisa acumulatorii. Tu ai inchiria acei acumulatori. Deci totul ok.
Da, stiu, romanul face alergie la chestii inchiriate. El este programat genetic sa fie proprietar. Edited by izometric, 16 October 2018 - 11:36. |
#66
Posted 16 October 2018 - 12:06
Masinile se vand cu tot cu acumulatori. Cineva trebuie sa.i plateaaca, nu? Asa scazi pretul acc.ului din pretul masinii, urmand a plati chirie.
Ce companie cumpara atatia acumulatori si sa faca si statii de depozitare, incarcare, inlocuire in cine stie cate tari? |
#67
Posted 16 October 2018 - 12:24
Companiile petroliere care vor sta pe un munte de bani lichizi si care vor trebui sa se reprofileze.
Stii ca in 30 de ani petrolul e pa, da? Ala putin care-o mai fi ramas cine stie pe unde va fi prea scump de extras ca sa mai merite. Edited by izometric, 16 October 2018 - 12:26. |
#68
Posted 16 October 2018 - 12:47
Da pe naiba. Te pomenesti ca vom renunta si la masele plastice.
|
#69
Posted 16 October 2018 - 13:29
Asta chiar ar fi de dorit ! Poate apare vreun Elon Musk si in domeniul chimiei. Ar fi probabilitatea mare ca in sfarsit sa fie unul si din Germania, fiindca in domeniul asta chiar se pricep nemtii.
Edited by Ford4, 16 October 2018 - 13:31. |
|
#70
Posted 16 October 2018 - 14:07
@izometric mi-a ghicit toate gândurile...
o astfel de înlocuire a acumulatorilor va duce la limitarea capacității lor, astfel că nu va fi nevoie să existe acc mari care să asigure autonomii de mii de km unii cam de 3/400 km ar fi suficienți, pt că vor exista stații de-nlocuire (asta ar duce la standardizare/ieftinire/o poluare mai mică etc) |
#71
Posted 16 October 2018 - 14:58
gushpi, on 16 octombrie 2018 - 11:22, said:
mea culpa! (dar continui si io? se scrie kW... pt că prefixul kilo se scrie cu literă mică, iar WATT venind de la un nume...) Nu exista "ai acasa putere instalata de 7kWh" ci ai acasa putere instalata de 7kW (fara h). Exemplu: masina mea are baterie de 7.6kWh (asta este energie). Ea se incarca de la 0 la 100% in 2H30M de la o priza de 3.6kW (adica o priza de 240V/16A, maximul de putere suportat de o priza monofazata "de acasa"). gushpi, on 16 octombrie 2018 - 11:22, said:
io mi-am imaginat ca actualele stații PECO să schimbe acumulatorii descărcați (acumulatorii fiind de același tip, cu aceeași prindere sub podeaua mașinii) izometric, on 16 octombrie 2018 - 12:24, said:
Stii ca in 30 de ani petrolul e pa, da? Ala putin care-o mai fi ramas cine stie pe unde va fi prea scump de extras ca sa mai merite. In plus exista bio-diesel (inca, pana nu stricam de tot clima si nu o sa mai putem planta chestii pe care sa le ardem ulterior). |
#72
Posted 16 October 2018 - 15:03
ro_explorer, on 16 octombrie 2018 - 14:58, said:
Nu e vorba de kW vs W sau KW ... e vorba de W (putere) vs Wh (energie). Nu exista "ai acasa putere instalata de 7kWh" ci ai acasa putere instalata de 7kW (fara h). Exemplu: masina mea are baterie de 7.6kWh (asta este energie). Ea se incarca de la 0 la 100% in 2H30M de la o priza de 3.6kW (adica o priza de 240V/16A, maximul de putere suportat de o priza monofazata "de acasa"). A incercat Tesla asa ceva, nu a tinut. Nu e adevarat. Va fi petrol mult si bine. Chiar la nivelul de exploatare actuala s-au desoperit noi zacaminte si, mai mult, unele pungi de petrol secate se pare ca s-au umplut la loc. In plus exista bio-diesel (inca, pana nu stricam de tot clima si nu o sa mai putem planta chestii pe care sa le ardem ulterior). Ar trebui sa exprimi energia in Jouli,ai o baterie cu o putere de 7.6 kW/h => 7.6*3.6 MJ = 207 MJ = 0.2 GJ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users