BMW apara diesel, sustine ca electrificarea e irationala
#19
Posted 15 October 2018 - 03:46
aeon, on 14 octombrie 2018 - 20:58, said:
face cineva o socotela cam cate masini la incarcat "rapid" de 30 min poate sustine o centrala nucleara serioasa? si apoi sa scoteasca cam cate masini sunt doar prin Romania.. 41ex, on 14 octombrie 2018 - 21:02, said:
majoritatea romanilor n-au nevoie de incarcare rapida, se fataie cativa km prin oras pe zi. in cel mai rau caz se vor duce la paine pe jos, sau mai deschid geamul in loc de ac uitat pornit.. 41ex, on 14 octombrie 2018 - 21:16, said:
e sat, ai spatiu de panouri. iar distantele in zona le poti face cu o bicicleta electrica. defapt bicicletele electrice ar trebui sa fie mai multe decat masini in toate orasele. poate in cativa ani se va semna un acord de-asta din cauza climei... |
#20
Posted 15 October 2018 - 04:04
adrian_r5, on 14 octombrie 2018 - 21:30, said:
Intrebarea s-ar putea pune si altfel - ce motive se vor invoca pentru a te obliga sa schimbi o masina electrica "in virsta de 10 ani" pentru ca "bau bau" cu poluarea n-o sa mai poata fi invocat. |
#21
Posted 15 October 2018 - 05:32
fqx, on 15 octombrie 2018 - 03:46, said:
Nare importanta daca e incarcare rapida sau clasica, puterea utilizata e aceasi, difera doar timpul. fqx, on 15 octombrie 2018 - 03:46, said:
Un sofer care face 1000 km pe luna, ar avea nevoie de vreo 200 kw doar pentru masina, in conditiile in care majoritatea apartamentelor din Ro consuma sub 100 kw pe luna. fqx, on 15 octombrie 2018 - 03:46, said: O sa iti iasa ca un reactor de la cernavoda, poate incarca vreo maxim 15000 masini, si daca am avea bani sa contruim vreo 500 de reactoare cate ne-ar trebui, nu ne-ar ajunge dunarea sa le racim:) Nu mai vorbesc de reteaua de transport a electricitatii. Cu masinile electrice e mai simplu, pentru ca odata ce ai bat-o in priza poti programa ora si puterea la care sa o incarci. 95% din incarcari se produc acasă si la servici. |
#22
Posted 15 October 2018 - 06:56
parintily, on 14 octombrie 2018 - 21:08, said:
La mine la tara "cade" curentul cum bate vantul putin mai tare (si e comuna lipita de Alexandria)! Si unii viseaza masini electrice! Daca isi iau 10 insi masini electrice se ard toate transformatoarele!!! |
#23
Posted 15 October 2018 - 06:58
Bursul, on 15 octombrie 2018 - 06:56, said: La altii la tara nu le cade curentul. Si ei isi vor cumpara electrice noi si voi/noi romanii le vom cumpara electricele SH. Si atunci va trebui sa va puneti la punct reteaua electrica din sat. Trendul il da vestul, nu satul romanesc. Ahahaha, d'aia jumatate din tara are inca buda in curte, si nici o speranta de canalizare in era noastra, pentru ca trendul il da vestul. LOL! |
#25
Posted 15 October 2018 - 07:07
Deci tu crezi ca daca n-au canalizare, o sa investeasca in reteaua electrica, sau cum?
BMW o sa faca ce vrea, inclusiv diesel. Pentru ca lumea nu se reduce la europa de vest si alte citeva tari avansate. |
#26
Posted 15 October 2018 - 07:28
Nu, vor face și pentru Rusia și Australia, numai că vor fi pe benzină și nu diesel deoarece în aceste tari nu se vinde diesel și în plus nu vor putea fi aduse în Romania, care trebuie să respecte regulile UE
|
#27
Posted 15 October 2018 - 07:34
dan78rom, on 15 octombrie 2018 - 07:07, said:
Deci tu crezi ca daca n-au canalizare, o sa investeasca in reteaua electrica, sau cum? BMW o sa faca ce vrea, inclusiv diesel. Pentru ca lumea nu se reduce la europa de vest si alte citeva tari avansate. |
#28
Posted 15 October 2018 - 07:36
Si cum era faza aia cu epuizarea petrolului prin 2050? Sau era si aia o minciuna?
|
|
#29
Posted 15 October 2018 - 07:38
fqx, on 15 octombrie 2018 - 03:46, said:
O sa iti iasa ca un reactor de la cernavoda, poate incarca vreo maxim 15000 masini, si daca am avea bani sa contruim vreo 500 de reactoare cate ne-ar trebui, nu ne-ar ajunge dunarea sa le racim:) Nu mai vorbesc de reteaua de transport a electricitatii. MihaiF16, on 15 octombrie 2018 - 07:36, said:
Si cum era faza aia cu epuizarea petrolului prin 2050? Sau era si aia o minciuna? Edited by andreic, 15 October 2018 - 07:40. |
#30
Posted 15 October 2018 - 07:39
41ex, on 14 octombrie 2018 - 20:55, said: "Chinezii de la Chery ofera prima masina din lume cu un motor garantat 1 milion de km Momentan nici un constructor din lume nu este capabil sa ofere o garantie de 1 milion de km pentru o masina de mare serie!" .... nu e chair asa. Honda Civic cu 1.6 diesel are garantie 1.000.000 la motor pe unele piete (Franta din ce tin minte) |
#31
Posted 15 October 2018 - 07:43
parintily, on 14 octombrie 2018 - 21:08, said:
La mine la tara "cade" curentul cum bate vantul putin mai tare (si e comuna lipita de Alexandria)! Si unii viseaza masini electrice! Daca isi iau 10 insi masini electrice se ard toate transformatoarele!!! Probabil credinta ta ca se ard toate samd se bazeaza pe necunoasterea sistemelor electrice. Cum crezi ca fac aia iarna cand fiecare mai baga cate un radiator in priza ? Edited by andreic, 15 October 2018 - 07:47. |
#32
Posted 15 October 2018 - 08:01
dan78rom, on 15 octombrie 2018 - 07:07, said:
Deci tu crezi ca daca n-au canalizare, o sa investeasca in reteaua electrica, sau cum? BMW o sa faca ce vrea, inclusiv diesel. Pentru ca lumea nu se reduce la europa de vest si alte citeva tari avansate. Fiecare susține ceva pentru a își ascunde incompetenta. |
#33
Posted 15 October 2018 - 08:08
MicroEdge, on 15 octombrie 2018 - 08:01, said: Dieselul e important doar în Europa, aici a avut cota de piață importanta. Serios? Da' in restul lumii cu ce se circula, cu motoare ionice? In europa ne-a fost "bagat pe git" prin preturi mici la motorina, motorina cu care pina atunci functionau doar camioanele si utilajele. Acum ni se baga pe git electricul, prin preturi mici la curent, subventii eco, etc. Poate peste 30 de ani au sa descopere ca de fapt reciclarea bateriilor este mai poluanta decit fumul de diesel, si au sa forteze alta tehnologie. |
|
#34
Posted 15 October 2018 - 08:13
Courage, on 14 octombrie 2018 - 20:44, said:
Pe scurt, daca maine toate masinile cu combustie interna ar deveni printr-o minune, am avea o mare problema: - nu au autonomie - reteaua electrica nu face fata - nu avem nici pe departe destule puncte de incarcare - dureaza inca mult incarcarea fara supercharger - nu avem infrastructura pentru reparatii si nici oameni pregatiti pentru service - nu avem infrastructura pentru reciclarea bateriilor vechi. Hai sa bag si eu una din fundu' gradinii: Daca de maine toata lumea ar calatori doar cu avionul, nu ar fi suficiente avioane, suficient spatiu in aeroporturi, suficient controlori de trafic, suficiente autobuze in aeroport -> lista poate continua forever. Sau sa mentinem datele si sa verificam logica altfel. Daca toata lumea care calatoreste astazi cu avionul intr-o singura zi pe planeta s-ar intoarce 50 de ani in trecut, nu ar reusi sa faca acelasi numar de kilometri nici intr-un an cu infrastructura de atunci. Edited by izometric, 15 October 2018 - 08:16. |
#35
Posted 15 October 2018 - 08:38
andreic, on 15 octombrie 2018 - 07:43, said:
Pai nu aveti decat 1-2 probabil de 100kw bucata. Rezista si la 50 insi intrucat incarcarea se face peste noapte nu fast. Probabil credinta ta ca se ard toate samd se bazeaza pe necunoasterea sistemelor electrice. Cum crezi ca fac aia iarna cand fiecare mai baga cate un radiator in priza ? radiator 2 kw charger 15-30 kw supercharger 150-300 kw Edited by mihnearau1, 15 October 2018 - 08:38. |
#36
Posted 15 October 2018 - 09:21
dan78rom, on 15 octombrie 2018 - 08:08, said: Serios? Da' in restul lumii cu ce se circula, cu motoare ionice? In europa ne-a fost "bagat pe git" prin preturi mici la motorina, motorina cu care pina atunci functionau doar camioanele si utilajele. Acum ni se baga pe git electricul, prin preturi mici la curent, subventii eco, etc. Poate peste 30 de ani au sa descopere ca de fapt reciclarea bateriilor este mai poluanta decit fumul de diesel, si au sa forteze alta tehnologie. Cei mai vehemenți apărători ai mașinilor diesel au rămas samsarii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users