Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

BMW apara diesel, sustine ca electrificarea e irationala

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#19
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,206
  • Înscris: 23.08.2014

View Postaeon, on 14 octombrie 2018 - 20:58, said:

face cineva o socotela cam cate masini la incarcat "rapid" de 30 min poate sustine o centrala nucleara serioasa? si apoi sa scoteasca cam cate masini sunt doar prin Romania..
O sa iti iasa ca un reactor de la cernavoda, poate incarca vreo maxim 15000 masini, si daca am avea bani sa contruim vreo 500 de reactoare cate ne-ar trebui, nu ne-ar ajunge dunarea sa le racim:) Nu mai vorbesc de reteaua de transport a electricitatii.

View Post41ex, on 14 octombrie 2018 - 21:02, said:

majoritatea romanilor n-au nevoie de incarcare rapida, se fataie cativa km prin oras pe zi. in cel mai rau caz se vor duce la paine pe jos, sau mai deschid geamul in loc de ac uitat pornit.. Posted Image
Nare importanta daca e incarcare rapida sau clasica, puterea utilizata e aceasi, difera doar timpul. Un sofer care face 1000 km pe luna, ar avea nevoie de vreo 200 kw doar pentru masina, in conditiile in care majoritatea apartamentelor din Ro consuma sub 100 kw pe luna.

View Post41ex, on 14 octombrie 2018 - 21:16, said:

e sat, ai spatiu de panouri. iar distantele in zona le poti face cu o bicicleta electrica. defapt bicicletele electrice ar trebui sa fie mai multe decat masini in toate orasele. poate in cativa ani se va semna un acord de-asta din cauza climei...Posted Image
Cu bicicleta putem merge si daca nu avem masina electrica.Da ce faci cand ploua? :) Panourile au nevoie de teren, teren expus la soare, teren bun pentru agricultura, si nu poti manca curent...

#20
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,206
  • Înscris: 23.08.2014

View Postadrian_r5, on 14 octombrie 2018 - 21:30, said:

Intrebarea s-ar putea pune si altfel - ce motive se vor invoca pentru a te obliga sa schimbi o masina electrica "in virsta de 10 ani" pentru ca "bau bau" cu poluarea n-o sa mai poata fi invocat.
Cand incep sa crape toate prin ea, o schimbi:)Bateriile au momentan viata limitata.Am putea avea cate 3 pentru fiecare masina, ca la telefon, insa costa ceva:)

#21
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postfqx, on 15 octombrie 2018 - 03:46, said:

Nare importanta daca e incarcare rapida sau clasica, puterea utilizata e aceasi, difera doar timpul.
Sa mori tu?

View Postfqx, on 15 octombrie 2018 - 03:46, said:

Un sofer care face 1000 km pe luna, ar avea nevoie de vreo 200 kw doar pentru masina, in conditiile in care majoritatea apartamentelor din Ro consuma sub 100 kw pe luna.
Cred ca trebuie sa inveti ce inseamna kw si kwh si apoi sa iti dai cu parerea in public despre masini electrice si orice se baga in priza in general.

View Postfqx, on 15 octombrie 2018 - 03:46, said:


O sa iti iasa ca un reactor de la cernavoda, poate incarca vreo maxim 15000 masini, si daca am avea bani sa contruim vreo 500 de reactoare cate ne-ar trebui, nu ne-ar ajunge dunarea sa le racim:) Nu mai vorbesc de reteaua de transport a electricitatii.
Dupa logica asta poti ajunge si la concluzia ca nu sunt deajuns nici 10 oleoducturi pentru a satisface necesarul de consum al masinilor din Romania. Si uite ca asa ceva nu se întâmplă pentru ca nu fac toti plinul la masina zilnic si la aceeasi ora.
Cu masinile electrice e mai simplu, pentru ca odata ce ai bat-o in priza poti programa ora si puterea la care sa o incarci. 95% din incarcari se produc acasă si la servici.

#22
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,461
  • Înscris: 30.10.2003

View Postparintily, on 14 octombrie 2018 - 21:08, said:

La mine la tara "cade" curentul cum bate vantul putin mai tare (si e comuna lipita de Alexandria)! Si unii viseaza masini electrice! Daca isi iau 10 insi masini electrice se ard toate transformatoarele!!!
La altii la tara nu le cade curentul. Si ei isi vor cumpara electrice noi si voi/noi romanii le vom cumpara electricele SH. Si atunci va trebui sa va puneti la punct reteaua electrica din sat. Trendul il da vestul, nu satul romanesc.

#23
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008

View PostBursul, on 15 octombrie 2018 - 06:56, said:


La altii la tara nu le cade curentul. Si ei isi vor cumpara electrice noi si voi/noi romanii le vom cumpara electricele SH. Si atunci va trebui sa va puneti la punct reteaua electrica din sat. Trendul il da vestul, nu satul romanesc.

Ahahaha, d'aia jumatate din tara are inca buda in curte, si nici o speranta de canalizare in era noastra, pentru ca trendul il da vestul. LOL!

#24
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,461
  • Înscris: 30.10.2003
Normal. Aici fiind pe aria auto vorbim de masini, nu de WC-uri. Si masinile se construiesc pe baza cerintelor clientilor din vest, pentru ca acolo se fac vanzarile cele mai mari. Daca nu mai vor diesel, doar nu o sa faca BMW diesel numai ca romanii vor asa ceva.

#25
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Deci tu crezi ca daca n-au canalizare, o sa investeasca in reteaua electrica, sau cum?
BMW o sa faca ce vrea, inclusiv diesel. Pentru ca lumea nu se reduce la europa de vest si alte citeva tari avansate.

#26
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Nu, vor face și pentru Rusia și Australia, numai că vor fi pe benzină și nu diesel deoarece în aceste tari nu se vinde diesel și în plus nu vor putea fi aduse în Romania, care trebuie să respecte regulile UE

#27
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,461
  • Înscris: 30.10.2003

View Postdan78rom, on 15 octombrie 2018 - 07:07, said:

Deci tu crezi ca daca n-au canalizare, o sa investeasca in reteaua electrica, sau cum?
BMW o sa faca ce vrea, inclusiv diesel. Pentru ca lumea nu se reduce la europa de vest si alte citeva tari avansate.
Dar majoritatea romanilor cumpara SH-uri din vest. Vanzarile de masini noi sunt prea mici.

#28
MihaiF16

MihaiF16

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 17.07.2016
Si cum era faza aia cu epuizarea petrolului prin 2050? Sau era si aia o minciuna?

#29
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,546
  • Înscris: 07.02.2003

View Postfqx, on 15 octombrie 2018 - 03:46, said:

O sa iti iasa ca un reactor de la cernavoda, poate incarca vreo maxim 15000 masini, si daca am avea bani sa contruim vreo 500 de reactoare cate ne-ar trebui, nu ne-ar ajunge dunarea sa le racim:) Nu mai vorbesc de reteaua de transport a electricitatii.
Dezvoltarea capacitatilor se face odata cu cererea... masina electrica este viitorul dar nu va veni brusc ci treptat astfel ca se vor gasi solutii. Trebuie sa ne uitam la alte tari cum au facut Posted Image

View PostMihaiF16, on 15 octombrie 2018 - 07:36, said:

Si cum era faza aia cu epuizarea petrolului prin 2050? Sau era si aia o minciuna?
S-ar putea si mai devreme Posted Image Previziunile pesimiste istorice incepand cu anii 70 au dat gres de fiecare data pentru ca nu au tinut cont de descoperiri noi... numai ca astea se fac acum din ce in ce mai greu si rar,  e improbabil sa mai existe zacaminte imense nedescoperite deja.

Edited by andreic, 15 October 2018 - 07:40.


#30
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006

View Post41ex, on 14 octombrie 2018 - 20:55, said:


"Chinezii de la Chery ofera prima masina din lume cu un motor garantat 1 milion de km

Momentan nici un constructor din lume nu este capabil sa ofere o garantie de 1 milion de km pentru o masina de mare serie!"

.... nu e chair asa. Honda Civic cu 1.6 diesel are garantie 1.000.000 la motor pe unele piete (Franta din ce tin minte)

#31
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,546
  • Înscris: 07.02.2003

View Postparintily, on 14 octombrie 2018 - 21:08, said:

La mine la tara "cade" curentul cum bate vantul putin mai tare (si e comuna lipita de Alexandria)! Si unii viseaza masini electrice! Daca isi iau 10 insi masini electrice se ard toate transformatoarele!!!
Pai nu aveti decat 1-2 probabil de 100kw bucata. Rezista si la 50 insi intrucat incarcarea se face peste noapte nu fast.
Probabil credinta ta ca se ard toate samd se bazeaza pe necunoasterea sistemelor electrice. Cum crezi ca fac aia iarna cand fiecare mai baga cate un radiator in priza ? Posted Image

Edited by andreic, 15 October 2018 - 07:47.


#32
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postdan78rom, on 15 octombrie 2018 - 07:07, said:

Deci tu crezi ca daca n-au canalizare, o sa investeasca in reteaua electrica, sau cum?
BMW o sa faca ce vrea, inclusiv diesel. Pentru ca lumea nu se reduce la europa de vest si alte citeva tari avansate.
Dieselul e important doar în Europa, aici a avut cota de piață importanta.
Fiecare susține ceva pentru a își ascunde incompetenta.

#33
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008

View PostMicroEdge, on 15 octombrie 2018 - 08:01, said:


Dieselul e important doar în Europa, aici a avut cota de piață importanta.


Serios? Da' in restul lumii cu ce se circula, cu motoare ionice?
In europa ne-a fost "bagat pe git" prin preturi mici la motorina, motorina cu care pina atunci functionau doar camioanele si utilajele.
Acum ni se baga pe git electricul, prin preturi mici la curent, subventii eco, etc. Poate peste 30 de ani au sa descopere ca de fapt reciclarea bateriilor este mai poluanta decit fumul de diesel, si au sa forteze alta tehnologie.

#34
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View PostCourage, on 14 octombrie 2018 - 20:44, said:

Pe scurt, daca maine toate masinile cu combustie interna ar deveni printr-o minune, am avea o mare problema:

- nu au autonomie
- reteaua electrica nu face fata
- nu avem nici pe departe destule puncte de incarcare
- dureaza inca mult incarcarea fara supercharger
- nu avem infrastructura pentru reparatii si nici oameni pregatiti pentru service
- nu avem infrastructura pentru reciclarea bateriilor vechi.


Hai sa bag si eu una din fundu' gradinii:

Daca de maine toata lumea ar calatori doar cu avionul, nu ar fi suficiente avioane, suficient spatiu in aeroporturi, suficient controlori de trafic, suficiente autobuze in aeroport -> lista poate continua forever.

Sau sa mentinem datele si sa verificam logica altfel.

Daca toata lumea care calatoreste astazi cu avionul intr-o singura zi pe planeta s-ar intoarce 50 de ani in trecut, nu ar reusi sa faca acelasi numar de kilometri nici intr-un an cu infrastructura de atunci.

Edited by izometric, 15 October 2018 - 08:16.


#35
mihnearau1

mihnearau1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 20.09.2016

View Postandreic, on 15 octombrie 2018 - 07:43, said:

Pai nu aveti decat 1-2 probabil de 100kw bucata. Rezista si la 50 insi intrucat incarcarea se face peste noapte nu fast.
Probabil credinta ta ca se ard toate samd se bazeaza pe necunoasterea sistemelor electrice. Cum crezi ca fac aia iarna cand fiecare mai baga cate un radiator in priza ? Posted Image

radiator 2 kw
charger 15-30 kw
supercharger 150-300 kw

Edited by mihnearau1, 15 October 2018 - 08:38.


#36
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postdan78rom, on 15 octombrie 2018 - 08:08, said:



Serios? Da' in restul lumii cu ce se circula, cu motoare ionice?
In europa ne-a fost "bagat pe git" prin preturi mici la motorina, motorina cu care pina atunci functionau doar camioanele si utilajele.
Acum ni se baga pe git electricul, prin preturi mici la curent, subventii eco, etc. Poate peste 30 de ani au sa descopere ca de fapt reciclarea bateriilor este mai poluanta decit fumul de diesel, si au sa forteze alta tehnologie.
Serios, îți e lene sa cauta în discuțiile mai vechi sau sa faci o mica căutare pe net sa vezi cum sta dieselul în afara Europei?
Cei mai vehemenți apărători ai mașinilor diesel au rămas samsarii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate