Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW apara diesel, sustine ca electrificarea e irationala
Last Updated: Oct 30 2018 18:54, Started by
Courage
, Oct 14 2018 20:44
·
0
#1
Posted 14 October 2018 - 20:44
BMW Board Member Defends Diesel, Calls Electric Car Hype Irrational
Quote Regardless of market penetration from electric vehicle automaker Tesla, Frölich still forecasts a gasoline-fueled internal combustion engine future. He said, “I think the discussion about electro-mobility is a little bit irrational… the world – Russia, Australia, a large portion of the world – they will have combustion engines for a very long time.” Frölich notes that his “very optimistic scenario” assumes 15% of BMW’s cars going all-electric by 2030. In turn, he sees another 15% as plug-in hybrids — complete with combustion engines which, of course, still require fossil fuels. Therefore, he says, “I have 85 per cent in my portfolio in 2030 with a combustion engine.” When asked, Frölich did not commit to a fully electric 3 series in BMW’s future. While disregarding Europe and the United States, Frölich acknowledges, “Perhaps in China, [the] customer [would] need to have 3 Series as battery electric vehicle, I don’t know.” Instead he said the upcoming i4 would fill that gap. He describes the i4 as “a 3 Series-class four-door coupe. This car will be ICE plus PHEV.” When the conversation turned to diesel, Frölich explains, “every politician sees only one solution – diesel bashing.” In contrast, Frölich claims he’s “very optimistic” about the future of diesel engines. He adds, “From a CO2 and customer perspective, a modern diesel is a very good solution… We have, I think, more or less the best diesels.” Exista un topic pe forum (acum inchid din cauza certurilor interminabile) respre faptul ca entuziasmul sustinatorilor masinilor electrice nu e rational. Asa se intampla cand: - politicienii fac legi bazate pe planificarea progresului, nu pe realitate. - producatorii se intrec in minciuni si concurenta imorala. - producatorii triseaza si sunt prinsi - noile tehnologii promit minuni nerealiste Pe scurt, daca maine toate masinile cu combustie interna ar deveni printr-o minune, am avea o mare problema: - nu au autonomie - reteaua electrica nu face fata - nu avem nici pe departe destule puncte de incarcare - dureaza inca mult incarcarea fara supercharger - nu avem infrastructura pentru reparatii si nici oameni pregatiti pentru service - nu avem infrastructura pentru reciclarea bateriilor vechi. Toate cele de mai sus sunt o mare problema si azi. Pe langa asta mai avem o problema: deprecierea. Cat va valora o masina electrica, in varsta de 10 ani? |
#2
Posted 14 October 2018 - 20:53
Courage, on 14 octombrie 2018 - 20:44, said:
Pe scurt, daca maine toate masinile cu combustie interna ar deveni printr-o minune, am avea o mare problema: - nu au autonomie - reteaua electrica nu face fata - nu avem nici pe departe destule puncte de incarcare - dureaza inca mult incarcarea fara supercharger - nu avem infrastructura pentru reparatii si nici oameni pregatiti pentru service - nu avem infrastructura pentru reciclarea bateriilor vechi. Peste 50 de ani, posibil si probabil ca oamenii se vor uita la motoarele diesel, cum ne uitam noi acum la cele cu abur. Edited by pasilla, 14 October 2018 - 20:56. |
#3
Posted 14 October 2018 - 20:55
pana in 2030 totul va fi hibrid sigur. si deci cu benzina ar fi logic. electricele depind si de dezvoltarea energiilor verzi, daca se mentine ritmul e bine.
intre timp, back to the future, cu aspiratul: "Chinezii de la Chery ofera prima masina din lume cu un motor garantat 1 milion de km Chery Tiggo 3 este in prezent singura masina din lume noua cu un motor garantat de catre producator 1 milion de km. Acesta este un SUV extrem de apreciat in Asia care este oferit standard cu doua motoare pe benzina cu transmisii manuale cu 6 trepte sau o cutie CVT de origine japoneza. Versiunea care primeste garantia de 1 milion de km pentru motor este cea de baza echipata cu motorul clasic 1.6 SQRE4G16 de 118 CP. Acesta are o distributie pe lant care nu necesita o schimbare prealabila si ofera un randament bun pentru ca are o injectie clasica multipunct. Momentan nici un constructor din lume nu este capabil sa ofere o garantie de 1 milion de km pentru o masina de mare serie!" Edited by 41ex, 14 October 2018 - 20:56. |
#4
Posted 14 October 2018 - 20:58
face cineva o socotela cam cate masini la incarcat "rapid" de 30 min poate sustine o centrala nucleara serioasa? si apoi sa scoteasca cam cate masini sunt doar prin Romania..
|
#5
Posted 14 October 2018 - 21:01
Pai daca il mananca rugina la 200k km, motorul poate sa aiba toata garantia din lume.
Vad un jeg din asta mai vechi in trafic destul de des, e vai de capul lui. La fel cum ma intalnesc cu un brilliance dimineata in trafic din care curge rugina. |
#6
Posted 14 October 2018 - 21:02
majoritatea romanilor n-au nevoie de incarcare rapida, se fataie cativa km prin oras pe zi. in cel mai rau caz se vor duce la paine pe jos, sau mai deschid geamul in loc de ac uitat pornit..
|
#8
Posted 14 October 2018 - 21:05
Hidrogenul este viitorul cel mai bun combustibil care are noxe 0
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Em1rtbZbJ3U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-JYD5Sm1zAc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s62bRDTMvlQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/A0sMGt9ZVfc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ael-31dOULY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9I_rQgeEznA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by diegodanny, 14 October 2018 - 21:11. |
#9
Posted 14 October 2018 - 21:08
La mine la tara "cade" curentul cum bate vantul putin mai tare (si e comuna lipita de Alexandria)! Si unii viseaza masini electrice! Daca isi iau 10 insi masini electrice se ard toate transformatoarele!!!
|
#10
Posted 14 October 2018 - 21:16
e sat, ai spatiu de panouri. iar distantele in zona le poti face cu o bicicleta electrica. defapt bicicletele electrice ar trebui sa fie mai multe decat masini in toate orasele. poate in cativa ani se va semna un acord de-asta din cauza climei...
|
|
#11
Posted 14 October 2018 - 21:29
Pai cu asa bijuterii diesel cu 2-3 turbine cum au cei de la BMW si atatia bani investiti in ele, credeti ca le vor arunca asa peste noapte ? In cel mai rau caz vor cupla cate un motor electric la ele ca sa fie hybrid si cam atat. De ce credeti ca au scos multe masini electrice ? Ca sa scada "poluarea" la nivel de constructor.
|
#12
Posted 14 October 2018 - 21:30
Courage, on 14 octombrie 2018 - 20:44, said:
Cat va valora o masina electrica, in varsta de 10 ani? Edited by adrian_r5, 14 October 2018 - 21:31. |
#13
Posted 14 October 2018 - 21:53
#14
Posted 14 October 2018 - 21:56
41ex, on 14 octombrie 2018 - 21:16, said:
defapt bicicletele electrice ar trebui sa fie mai multe decat masini in toate orasele de ce musai electrice? daca pedalezi cu piciorul ce are? scade burta? la cat de sedentari am ajuns ca si omenire, ma mir ca mai avem putere sa ne ridicam din pat. ca in rest e pat -> usa bloc -> curu-n masina. unii si pt a arunca gunoiul pleaca cu masina. adrian_r5, on 14 octombrie 2018 - 21:30, said:
Intrebarea s-ar putea pune si altfel - ce motive se vor invoca pentru a te obliga sa schimbi o masina electrica "in virsta de 10 ani" pentru ca "bau bau" cu poluarea n-o sa mai poata fi invocat. nu neaparat, insa pt o autonomie de 2-3 ori mai mare, eficientizare, baterie mai eficienta si fiabila, sisteme de (auto)pilotare, etc. |
#15
Posted 14 October 2018 - 21:59
Mai oameni buni, voi n-ati vazut in articol ca ei se bazeaza pe Australia si Rusia pentru a-si amortiza investitiile in motoarele termice ? La ce scaderi ale CO2 s-au votat acum in Parlamentul European pentru 2025 si mai apoi pentru 2030, ce motoare cu ICE mai visati voi in Europa ?
|
|
#16
Posted 15 October 2018 - 01:41
TruculMagic, on 14 octombrie 2018 - 21:29, said:
Pai cu asa bijuterii diesel cu 2-3 turbine cum au cei de la BMW si atatia bani investiti in ele, credeti ca le vor arunca asa peste noapte ? |
#17
Posted 15 October 2018 - 03:08
Ce fraieri o sa fim noi in europa, platim accize, ne baga astia ce vor pe gat, cu toate astea, china si rusia va polua incontinuare fara nici o greata:) La fel a fost cu productia de otel si alte metale.Am inchis fabricile ca polueaza, acu o cumparam din china, de parca nu am fi pe aceasi planeta si nu ne-ar afecta la fel de mult emisiile:)
|
#18
Posted 15 October 2018 - 03:11
Nu conteaza ce apara BMW , oricum e dus , nu stiu modelele noi cum or fi , dar seria 2012-2016 lasa tare de dorit din punct de vedere al fiabilitatii. Koreenele si japonezele musca din ce in ce mai mult din teritoriul germanilor , daca nu se trezesc la realitate urgent o sa fie prea tarziu .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users