Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BMW apara diesel, sustine ca electrificarea e irationala
#37
Posted 15 October 2018 - 09:50
Nu prietene, cei mai vehementi aparatori ai masinilor diesel au ramas oamenii care apreciaza un consum mic la un motor cu o cilindree decenta, in contextul unor carburanti care se scumpesc de la o zi la alta, cei care au nevoie de o masina cu care sa poata tracta ceva, si cu siguranta ca mai sint si altii.
Iar electricele momentan nu pot inlocui disel-ul. Sint scumpe, acopera o plaja extrem de ingusta de modele, si au nevoie de o infrastructura pe care nu o prea gasesti. |
#38
Posted 15 October 2018 - 12:01
Aia de care zici tu (ca tracteaza sau au nevoie de aplicații specific diesel) sunt sub 1% din totalul conducătorilor auto. Pentru ei se va face o excepție. Restul se vor bucura la propriu de hibride și electrice.
Edited by ro_explorer, 15 October 2018 - 12:02. |
#39
Posted 15 October 2018 - 12:17
#40
Posted 15 October 2018 - 13:06
MicroEdge, on 15 octombrie 2018 - 09:21, said: Serios, îți e lene sa cauta în discuțiile mai vechi sau sa faci o mica căutare pe net sa vezi cum sta dieselul în afara Europei? Cei mai vehemenți apărători ai mașinilor diesel au rămas samsarii. Attached FilesEdited by inuendo0, 15 October 2018 - 13:07. |
#41
Posted 15 October 2018 - 14:58
poti pune si data graficului (anul?)
America sigur nu mai are doar 1% de mult la diesel !!! |
#42
Posted 15 October 2018 - 17:26
#43
Posted 15 October 2018 - 17:51
andreic, on 15 octombrie 2018 - 01:41, said:
Deja in Berlin sunt zone unde nu intri cu Diesel... e normal ca BMW sa se supere dar nu are ce face, reglementarea e reglementare, fireste ca nu peste noapte, dar au termene Zone... adica 2-3 stradute... si ma indoiesc ca au interdictie dieselurile euro 6 de la bmw... |
#45
Posted 15 October 2018 - 20:02
41ex, on 14 octombrie 2018 - 20:55, said:
pana in 2030 totul va fi hibrid sigur. si deci cu benzina ar fi logic. electricele depind si de dezvoltarea energiilor verzi, daca se mentine ritmul e bine. intre timp, back to the future, cu aspiratul: "Chinezii de la Chery ofera prima masina din lume cu un motor garantat 1 milion de km Chery Tiggo 3 este in prezent singura masina din lume noua cu un motor garantat de catre producator 1 milion de km. Acesta este un SUV extrem de apreciat in Asia care este oferit standard cu doua motoare pe benzina cu transmisii manuale cu 6 trepte sau o cutie CVT de origine japoneza. Versiunea care primeste garantia de 1 milion de km pentru motor este cea de baza echipata cu motorul clasic 1.6 SQRE4G16 de 118 CP. Acesta are o distributie pe lant care nu necesita o schimbare prealabila si ofera un randament bun pentru ca are o injectie clasica multipunct. Momentan nici un constructor din lume nu este capabil sa ofere o garantie de 1 milion de km pentru o masina de mare serie!" dan78rom, on 15 octombrie 2018 - 09:50, said:
Nu prietene, cei mai vehementi aparatori ai masinilor diesel au ramas oamenii care apreciaza un consum mic la un motor cu o cilindree decenta, in contextul unor carburanti care se scumpesc de la o zi la alta, cei care au nevoie de o masina cu care sa poata tracta ceva, si cu siguranta ca mai sint si altii. Iar electricele momentan nu pot inlocui disel-ul. Sint scumpe, acopera o plaja extrem de ingusta de modele, si au nevoie de o infrastructura pe care nu o prea gasesti. |
#46
Posted 15 October 2018 - 20:05
|
#47
Posted 15 October 2018 - 20:16
E greu sa te prinzi ca regiunile respective sunt mai mari sau mai mici in functie de cat diesel "trag pe nas". Sau te-am inteles eu gresit.
Ps: acum ca nu mai ai tractor ii duci dorul si ii sari putin in ajutor? Haha |
#48
Posted 15 October 2018 - 21:00
Nu era vorba de mai mari sau mai mici, dar să pui Turcia la nordul României, China peste Moscova, Coreea prin Rusia, iar India prin Iran?
Sau nu avea loc, se termina coala A4? Să știi că mi-e dor de mașina mea. Dar egal, n-are relevanță. Pe mine mă deranjează cei care cred că pot schimba ceva cu niște postări pe forum. Și mă mai deranjează impresia lor că pot să ne bage ideilor lor în cap cu forța. Adică dacă-ți place ceva, treaba ta, chiar nu mă interesează telefonul, televizorul, sau muzica ta preferată. (nu e vorba de tine, inuendo0) Eu nu înțeleg cum de s-au murdărit de ecologie la gură toți cei care se bucură de interdicțiile dieselului. De parcă următoarea victimă nu ar fi motorul Otto. Edited by ericmario, 15 October 2018 - 21:03. |
#49
Posted 15 October 2018 - 21:46
baghera2, on 15 octombrie 2018 - 14:58, said:
poti pune si data graficului (anul?) America sigur nu mai are doar 1% de mult la diesel !!! Anul este 2017. Am atasat tot documentul care este foarte instructiv despre mizeria in care se scalda Europa 2017_09_Diesel_report_final.pdf 5.37MB 5 downloads O sa vedeti acolo si o chestie foarte interesanta. Chiar si emisiile de CO2 sunt mai mari la diesel decat la o benzinara cand se calculeaza pe tot ciclul de viata al masinii. incepand cu productia ei ! Asta pentru a se vedea ca ipocrizia a atins in Europa cote maxime |
#50
Posted 15 October 2018 - 21:47
inuendo0, on 15 octombrie 2018 - 05:32, said: Sa mori tu? Cred ca trebuie sa inveti ce inseamna kw si kwh si apoi sa iti dai cu parerea in public despre masini electrice si orice se baga in priza in general. Dupa logica asta poti ajunge si la concluzia ca nu sunt deajuns nici 10 oleoducturi pentru a satisface necesarul de consum al masinilor din Romania. Si uite ca asa ceva nu se întâmplă pentru ca nu fac toti plinul la masina zilnic si la aceeasi ora. Cu masinile electrice e mai simplu, pentru ca odata ce ai bat-o in priza poti programa ora si puterea la care sa o incarci. 95% din incarcari se produc acasă si la servici. Programul va fi afisat la asociatie, sa stie omu cum sa se programeze. Edited by remvirg, 15 October 2018 - 21:48. |
#51
Posted 15 October 2018 - 21:55
ct10dre, on 15 octombrie 2018 - 03:11, said:
Nu conteaza ce apara BMW , oricum e dus , nu stiu modelele noi cum or fi , dar seria 2012-2016 lasa tare de dorit din punct de vedere al fiabilitatii. Koreenele si japonezele musca din ce in ce mai mult din teritoriul germanilor , daca nu se trezesc la realitate urgent o sa fie prea tarziu . Nu stiu ce masina ai tu, dar Bmw-urile 2010-2018 sunt foarte bune, performante si fiabile. Tu vorbesti din calitate de posesor sau de cititor de forumuri? Cred ca ultima, parca ai deschis topicuri la sfaturi cumparare. |
|
#52
Posted 15 October 2018 - 21:56
remvirg, on 15 octombrie 2018 - 21:47, said:
Pe bune ca nu vor incarca toti la aceeasi ora? E cred ca tocmai asa va fi. Seara dupa ora 19 cand majoritatea ajung acasa. Mai putin tu care sigur vei lasa amperii pt altii si te vei trezi noapte de noapte la 2 sa incarci masina. Aaaa stai, m-am prins, tu o sa o programezi sa se incarce la ora 2! Inseamna ca tu vei avea incarcatorul tau propriu si personal. Doar tu sau toata lumea? Imi si inchipui toate masinile din bucuresti care ocupa seara fiecare milimetru disponibil, ca vor avea fiecare incarcatorul ei electric. Programabil bineinteles. Programul va fi afisat la asociatie, sa stie omu cum sa se programeze. Masinile electrice pentru a putea ajunge la nivelul de acum al Tesla vor trebui sa aiba autonomie de 400 km (e posibil ca ea sa creasca ca doar lumea progreseaza nu sta in loc). Cati crezi in aceste conditii ca vor sta sa o incarce in fiecare noapte ? 5-6% ? |
#53
Posted 15 October 2018 - 22:17
#54
Posted 15 October 2018 - 23:37
inuendo0, on 15 octombrie 2018 - 05:32, said:
Sa mori tu? Cred ca trebuie sa inveti ce inseamna kw si kwh si apoi sa iti dai cu parerea in public despre masini electrice si orice se baga in priza in general. Dupa logica asta poti ajunge si la concluzia ca nu sunt deajuns nici 10 oleoducturi pentru a satisface necesarul de consum al masinilor din Romania. Si uite ca asa ceva nu se întâmplă pentru ca nu fac toti plinul la masina zilnic si la aceeasi ora. Cu masinile electrice e mai simplu, pentru ca odata ce ai bat-o in priza poti programa ora si puterea la care sa o incarci. 95% din incarcari se produc acasă si la servici. Dai si ceva explicatii sau doar te lauzi? 95% din incarcari se fac asaca si la servici, pentruca la asta este folosita acum masina electrica.In momentul in care vrei sa mergi cu ea la drum lung, tre sa ai statii de incarcare...sau o masina cu motor termic.Ce treaba are kwh si kw? daca ai o baterie de 50 kw, o incarci , in 2, in 3 , in 8 ore, per total oricum tre sa produci aia 50 kw, ca doar nu o sa le dai oamenilor curent cu portia, sau o sa le impui sa isi incarce masina doar cand exista capacitate disponibila. Cat despre oleoducturi, e total irelevant, petrolul tre sa ajunga la rafinarie, si poate ajunge pe conducta, cu vaporul, cu trenul, iar de acolo benzina/motorina tre sa ajunga la peco, unde vine fiecare si isi cumpara, in 2 minute face plinul, daca sint 100 care vor sa alimenteze odata sau 1000 , chiar nu conteaza, in cel mai rau caz se aglomereaza peco si cam atat. Curentul, in schimb, trebuie sa il duci la fiecare acasa, la servici, pe autostrada, etc , nu se poate stoca in cantitati semnificative, decat cu costuri si pierderi enorme, tre sa il produci exact cand se cere. andreic, on 15 octombrie 2018 - 07:38, said:
Dezvoltarea capacitatilor se face odata cu cererea... masina electrica este viitorul dar nu va veni brusc ci treptat astfel ca se vor gasi solutii. Trebuie sa ne uitam la alte tari cum au facut S-ar putea si mai devreme Previziunile pesimiste istorice incepand cu anii 70 au dat gres de fiecare data pentru ca nu au tinut cont de descoperiri noi... numai ca astea se fac acum din ce in ce mai greu si rar, e improbabil sa mai existe zacaminte imense nedescoperite deja. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users